Date blijkt getrouwd te zijn

06-10-2015 14:21 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet meer.



Ik heb al een aantal maanden contact met een man die ik via Internet heb leren kennen. Hij zei al 2 jaar gescheiden te zijn. We hebben een date gehad en van het één kwam het ander. Tot gisteren heb ik hier overigens geen spijt van gehad. We bleven gewoon leuk contact houden en hadden het al over een volgende date. Toch had ik een raar onderbuikgevoel en gisteren is de aap dan uit de mouw gekomen, hij is getrouwd!! En nu weet ik het niet meer... hij is doodsbang dat ik zijn vrouw ga inlichten, maar ik weet het niet... moet ik nu een bom onder een huwelijk gaan leggen waar ook kinderen bij betrokken zijn?



Nog niet gesproken over de leugens... ineens valt heel veel op zijn plek en ik kan niet geloven dat ik zo stom ben geweest om hem op zijn woorden te geloven en dat ik zoveel vertrouwen in hem had.



Wat zouden jullie doen? Spreekt voor zich dat die 2e date er absoluut niet gaat komen! Ik wil niet die tweede vrouw zijn....
Bedanken voor de leuke tijd, maar dat jij het niet aanlegt met getrouwde mannen en je het hier dus bij laat.

En dan verder gaan met je leven nadat je hem hebt gewist, geblokkeerd en verwijderd. Niet iemand inlichten, dat is niet jouw plaats. Dat is de zijne.
Alle reacties Link kopieren
Niks meer aan/mee doen.

Klaar!
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zou deze man al exit zijn. Dumpen dat lamzak. Het is niet aan jou om een gezin te ontwrichten. Hij snijdt nog wel een keer in zijn eigen vingers Mijn advies : Ga verder daten met andere (vrijgezelle) leuke mannen.
Contact helemaal verbreken. Verder geen woord aan vuil maken tegenover hem. Hem ook geen ruimte geven om met smoesjes en excuusjes te komen waarom hij vreemdgaat. Zijn leven, zijn probleem. Kun jij niet oplossen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 06 oktober 2015 @ 14:23:

Bedanken voor de leuke tijd, maar dat jij het niet aanlegt met getrouwde mannen en je het hier dus bij laat.

En dan verder gaan met je leven nadat je hem hebt gewist, geblokkeerd en verwijderd. Niet iemand inlichten, dat is niet jouw plaats. Dat is de zijne.Die leuke tijd blijkt vooral op leugens gebaseerd te zijn helaas! Ik neig ook naar verwijderen/blokken etc. Maar zou jij het als zijn vrouw zijnde niet willen weten dat je vent in bed ligt met een ander?
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer. Zwaar Kl.... dat je erin getuind bent. Je bent dus voorgelogen. Gelukkig ben je erachter gekomen, voordat er toekomstplannen en beloftes aan te pas kwamen.

Waarom de vraag of je zijn vrouw moet inlichten en een bom onder het huwelijk moet leggen? Wraak? Het ultieme "ik zal je krijgen, klootzak"- gevoel?

Weg met die vent, door met je leven.
Alle reacties Link kopieren
Oke jullie zijn allemaal vrij duidelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 06 oktober 2015 @ 14:23:

Bedanken voor de leuke tijd, maar dat jij het niet aanlegt met getrouwde mannen en je het hier dus bij laat.

En dan verder gaan met je leven nadat je hem hebt gewist, geblokkeerd en verwijderd. Niet iemand inlichten, dat is niet jouw plaats. Dat is de zijne.



Dit.



Rot voor je trouwens ; denk je wat leuks gaande te hebben...
Alle reacties Link kopieren
quote:lady_a schreef op 06 oktober 2015 @ 14:27:

[...]





Die leuke tijd blijkt vooral op leugens gebaseerd te zijn helaas! Ik neig ook naar verwijderen/blokken etc. Maar zou jij het als zijn vrouw zijnde niet willen weten dat je vent in bed ligt met een ander?

Jawel,maar dat is niet jouw taak

Deze knakker zakt vroeg of laat door het ijs.

Maar dan heb jij de draad al lang weer opgepakt
Alle reacties Link kopieren
quote:nina69 schreef op 06 oktober 2015 @ 14:27:

Daar gaan we weer. Zwaar Kl.... dat je erin getuind bent. Je bent dus voorgelogen. Gelukkig ben je erachter gekomen, voordat er toekomstplannen en beloftes aan te pas kwamen.

Waarom de vraag of je zijn vrouw moet inlichten en een bom onder het huwelijk moet leggen? Wraak? Het ultieme "ik zal je krijgen, klootzak"- gevoel?

Weg met die vent, door met je leven.



Nee wraak absoluut niet! Hij is echt in paniek op dit moment dus dat is al mijn "wraak" ik neig juist naar het niet vertellen ook ivm de kindjes die hun samen hebben en ik niet wil dat hun met eventueel gescheiden ouders opgroeien.



Ik vind het vooral voor mijzelf ook even slikken... ik heb al niet zoveel vertrouwen in mannen (wist hij ook) en doet mij toch meer verdriet dan ik eerste instantie dacht.
quote:lady_a schreef op 06 oktober 2015 @ 14:27:

[...]

Die leuke tijd blijkt vooral op leugens gebaseerd te zijn helaas! Ik neig ook naar verwijderen/blokken etc. Maar zou jij het als zijn vrouw zijnde niet willen weten dat je vent in bed ligt met een ander?

Wat haal jij je op de hals wanneer jij zijn vrouw inlicht?

Scenario 1: Hij ontkent in alle toonaarden, noemt jou een gestoorde psycho die uit is om hun huwelijk kapot te maken met leugens om hem te krijgen, zij krijgt medelijden met hem, gelooft hem en gaat vol in de tegenaanval.

Scenario 2: ze wil alles maar dan ook alles van je horen. Elke detail, alles moet je haar toesturen aan bewijs.



Omdat je gewoon niet weet hoe het voor jou uitpakt, zou ik echt mijn mond houden. HIJ mag het haar vertellen en zij mag er zelf achter komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 06 oktober 2015 @ 14:33:

[...]



Wat haal jij je op de hals wanneer jij zijn vrouw inlicht?

Scenario 1: Hij ontkent in alle toonaarden, noemt jou een gestoorde psycho die uit is om hun huwelijk kapot te maken met leugens om hem te krijgen, zij krijgt medelijden met hem, gelooft hem en gaat vol in de tegenaanval.

Scenario 2: ze wil alles maar dan ook alles van je horen. Elke detail, alles moet je haar toesturen aan bewijs.



Omdat je gewoon niet weet hoe het voor jou uitpakt, zou ik echt mijn mond houden. HIJ mag het haar vertellen en zij mag er zelf achter komen.



Ja daar heb je idd gelijk in! Mijn vriendinnen zeiden allemaal: vertellen!! Vandaar dat ik hier even kom polsen of de meeste vrouwen zo denken

Ik snap mijn vriendinnen wel maar zo makkelijk is het uiteindelijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Of je vertelt het anoniem
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Als je achter zoiets komt vind ik het niet zo raar dat je je afvraagd of je iemand moet inlichten.

Ik zou het niet doen, niemand komt er beter uit. Aan de andere kant zal hij waarschijnlijk gewoon verder gaan met zijn fratsen, maar dat is zijn verantwoordelijkheid. Hopelijk is hij mans genoeg om er mee te kappen en eventueel de boel op te biechten. Zo niet, gaat hij vanzelf ergens de mist in.



Hem even duidelijk maken wat voor een klootzak hij is kan sowieso geen kwaad. Daarna blokkeren en verwijderen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:lady_a schreef op 06 oktober 2015 @ 14:32:

[...]





Nee wraak absoluut niet! Hij is echt in paniek op dit moment dus dat is al mijn "wraak" ik neig juist naar het niet vertellen ook ivm de kindjes die hun samen hebben en ik niet wil dat hun met eventueel gescheiden ouders opgroeien.



Ik vind het vooral voor mijzelf ook even slikken... ik heb al niet zoveel vertrouwen in mannen (wist hij ook) en doet mij toch meer verdriet dan ik eerste instantie dacht.Maar je stelt toch echt de vraag of je het zijn vrouw moet vertellen... Gewoon niet doen, je wint er niks mee. Hij heeft jou verdriet gedaan, dat verdriet gaat echt niet weg als je zijn vrouw en kinderen ook verdriet gaat doen. Het is een loser, een leugenaar en smeerlap. Klaar. Jij bent te goed voor zo iemand. Zeg dat tegen hem en sluit het boek.
Hem het laten vertellen aan zijn vrouw., dat lijkt mij de beste optie.

Laat hem maar zweten.



En ja ik had het wel willen weten!

Heel graag zelfs!
Ik zou helemaal niks doen. Lekker blokkeren en negeren. Zijn probleem lekker zijn probleem laten zijn. Wat een trieste vent.
anoniem_64b9896d19796 wijzigde dit bericht op 06-10-2015 14:43
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:nina69 schreef op 06 oktober 2015 @ 14:39:

[...]





Maar je stelt toch echt de vraag of je het zijn vrouw moet vertellen... Gewoon niet doen, je wint er niks mee. Hij heeft jou verdriet gedaan, dat verdriet gaat echt niet weg als je zijn vrouw en kinderen ook verdriet gaat doen. Het is een loser, een leugenaar en smeerlap. Klaar. Jij bent te goed voor zo iemand. Zeg dat tegen hem en sluit het boek.Omdat mijn vriendinnen allemaal voor vertellen stemmen en ik het allemaal niet meer weet en een beetje in de war ben van alles...
Alle reacties Link kopieren
Niet vertellen natuurlijk



Maar dat vertel je hem niet! Laat hem lekker in paniek zijn en blokkeer hem verder!
Alle reacties Link kopieren
Hoe ben je erachter gekomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:lady_a schreef op 06 oktober 2015 @ 14:43:

[...]





Omdat mijn vriendinnen allemaal voor vertellen stemmen en ik het allemaal niet meer weet en een beetje in de war ben van alles...Die vriendinnen zeggen dat omdat ze zien dat jij gekwetst bent. Dus het gaat wel om wraak. Nogmaals, niet doen. Jouw gevoel wordt er niet beter van. Hij valt nog wel een keer door de mand en moet dan met de gevolgen dealen.
Alle reacties Link kopieren
screenshots maken van jullie contacten, je weet maar nooit waarvoor, het is tenslotte een leugenachtige smiecht...

zal je zien dat ze jou ooit opspoort en dat hij dan beweerd dat je hem verleid hebt ofzo



ik zou hem overigens ook aan de schandpaal nagelen als ik de kans kreeg, dit soort mensen gatverdamme. die verdienen wel wat ergers dan de waarheid boven tafel....
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
To: als jij getrouwd was met deze meneer, zou jij het willen weten als hij n ander neukte? Zodat jij ZELF de keuze hebt om daar al dan niet mee accoord te gaan? Ja toch?



Gun dat ajb ook zijn vrouw. Licht haar wel in.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik zou het willen weten, maar nee, het is niet jouw taak of verantwoordelijkheid om het te vertellen. Blokkeer die zak en ga op zoek naar een leuk exemplaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven