Date blijkt getrouwd te zijn

06-10-2015 14:21 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet meer.



Ik heb al een aantal maanden contact met een man die ik via Internet heb leren kennen. Hij zei al 2 jaar gescheiden te zijn. We hebben een date gehad en van het één kwam het ander. Tot gisteren heb ik hier overigens geen spijt van gehad. We bleven gewoon leuk contact houden en hadden het al over een volgende date. Toch had ik een raar onderbuikgevoel en gisteren is de aap dan uit de mouw gekomen, hij is getrouwd!! En nu weet ik het niet meer... hij is doodsbang dat ik zijn vrouw ga inlichten, maar ik weet het niet... moet ik nu een bom onder een huwelijk gaan leggen waar ook kinderen bij betrokken zijn?



Nog niet gesproken over de leugens... ineens valt heel veel op zijn plek en ik kan niet geloven dat ik zo stom ben geweest om hem op zijn woorden te geloven en dat ik zoveel vertrouwen in hem had.



Wat zouden jullie doen? Spreekt voor zich dat die 2e date er absoluut niet gaat komen! Ik wil niet die tweede vrouw zijn....
Ik zou het niet doen, als hij een vreemdganger is dan komt zijn vrouw daar vroeg of laat toch wel achter.

Het is heel vervelend als mensen niet eerlijk zijn, om hun doel te bereiken.

Maar het is niet aan jou om hem daarvoor te straffen.

Het is zijn zonde dus helpt hem het niet mee dragen.

Spreek je gevoelens naar hem uit, en laat het daarbij.

Verbreek het contact.
Ik zou het ook anoniem vertellen. Als zij het niet vertelt, wie doet het dan? Ik zou het als vrouw zijnde willen weten en ik zou je dankbaar zijn dat je het me zou vertellen.



Een slippertje a la, maar dit is bewust op zoek gaan naar een neukertje. Dat vind ik heel wat anders.



En wat rot voor je TO. Hopelijk kom je binnenkort een leuke, betrouwbare man tegen die helemaal voor jou gaat!
Alle reacties Link kopieren
Weg gehaald ivm herkenbaarheid
Alle reacties Link kopieren
ik zou het willen weten
Wat erg... dat hij zulke macabere dingen verzint om jou om de tuin te leiden. Zieke geest, zeg.
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de spelfouten... forummen via telefoon is rot... :(
Alle reacties Link kopieren
quote:lady_a schreef op 06 oktober 2015 @ 14:57:

[...]





Willen jullie dit niet quoten want ik wil het straks weghalen ivm herkenbaarheid...



Nadat ... naief.Nou JAAAAA! Wat een bokkenlul!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Wat een ongelooflijke lul!



Heel veel sterkte en vetroue op je onderbuik gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Lastig dilemma. Ik zou het denk ik ook wel willen vertellen, maar ja hij heeft wel kinderen.

Ik weet niet wat verstandig is.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZaraZara100 schreef op 06 oktober 2015 @ 15:01:

Wat erg... dat hij zulke macabere dingen verzint om jou om de tuin te leiden. Zieke geest, zeg.Dus dat! Echt als een ander dit zou vertellen zou ik denken hoe kan je daar nou intrappen...
Alle reacties Link kopieren
Wat een leugenaar. Die valt toch wel door de mand vroeg of laat.



Lekker laten zo.
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 06 oktober 2015 @ 15:05:

Lastig dilemma. Ik zou het denk ik ook wel willen vertellen, maar ja hij heeft wel kinderen.

Ik weet niet wat verstandig is.



Ja en buiten dat om, die jongen is psychisch niet helemaal 100% als je al zoiets kan verzinnen over je beste vriend.

Ik weet niet waar hij toe in staat is... hij weet waar ik woon...

Voor hetzelfde geld draait hij helemaal door als hij alles kwijt raakt omdat ik mijn mond open trek.
quote:lady_a schreef op 06 oktober 2015 @ 14:27:

[...]





Die leuke tijd blijkt vooral op leugens gebaseerd te zijn helaas!Maar het was wel leuk, zeg je zelf. Leugens kunnen een situatie aardig opleuken.
Alle reacties Link kopieren
@miss butterfly zou je mijn quote aub weg kunnen halen
quote:MissButterflyyy schreef op 06 oktober 2015 @ 15:07:

[...]





Wat een leugenaar. Die valt toch wel door de mand vroeg of laat.



Lekker laten zo.Wel fijn dat je niet quote, als iemand vraagt niet te quoten.
quote:lady_a schreef op 06 oktober 2015 @ 15:06:

[...]

Dus dat! Echt als een ander dit zou vertellen zou ik denken hoe kan je daar nou intrappen...



Nou ben je wel erg streng voor jezelf: je trapte er eigenlijk niet in, want toen hij na de seks plots weg moest, appte je hem al of hij wel eerlijk was, of zijn verhaal wel klopte. Je kreeg toen al twijfels. Hij heeft zijn act nog wel even kunnen volhouden maar bij jou bleef een onderbuikgevoel waardoor je op speurtocht bent gegaan.

Wees blij dat je er nu al achterkomt wat voor dom eikeltje hij is.
Lekker laten en hem blokkeren. Als het ooit nog oppopt de waarheid vertellen (bv als zijn vrouw jou zelf vindt)
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 06 oktober 2015 @ 15:09:

[...]



Wel fijn dat je niet quote, als iemand vraagt niet te quoten.



Dat had ik niet goed gelezen.

Kan gebeuren.
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:ZaraZara100 schreef op 06 oktober 2015 @ 15:12:

[...]





Nou ben je wel erg streng voor jezelf: je trapte er eigenlijk niet in, want toen hij na de seks plots weg moest, appte je hem al of hij wel eerlijk was, of zijn verhaal wel klopte. Je kreeg toen al twijfels. Hij heeft zijn act nog wel even kunnen volhouden maar bij jou bleef een onderbuikgevoel waardoor je op speurtocht bent gegaan.

Wees blij dat je er nu al achterkomt wat voor dom eikeltje hij is.Ik weet dat ik streng voor mezelf ben... maar ik vind het zo moeilijk... had er toen gelijk mee moeten stoppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MissButterflyyy schreef op 06 oktober 2015 @ 15:14:

[...]





Dat had ik niet goed gelezen.

Kan gebeuren.Dank je wel voor het weghalen
Je bent gestopt toen je duidelijkheid had. Je bent niet slecht dat je in eerste instantie van het goede van mensen uitgaat.
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhaal zeg!! En lijkt erg op iets wat ik laatst ook heb meegemaakt



Begint z'n naam soms met een R?
Alle reacties Link kopieren
Wat je het best kunt doen is hem zo snel mogelijk vergeten. Het is vreselijk naar wat hij jou aangedaan heeft. Volgende keer als je iemand leert kennen proberen dit soort dingen eerder te checken (bijvoorbeeld zoals je nu hebt gedaan op FB).

Blijf niet plakken, ga niet in gesprek met hem, hij kan alleen maar meer kapotmaken. Ik zou er persoonlijk niet voor kiezen om zijn vrouw in te lichten maar hopen dat hij ervan leert en dat het wanneer hij iemand zoiets flikt ook kan gebeuren dat zijn vrouw ineens op de hoogte is van zijn leugens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Madelief20 schreef op 06 oktober 2015 @ 15:18:

Wat een verhaal zeg!! En lijkt erg op iets wat ik laatst ook heb meegemaakt



Begint z'n naam soms met een R?Ja! Omg echt? Via tinder?
Alle reacties Link kopieren
quote:lady_a schreef op 06 oktober 2015 @ 15:08:

[...]





Ja en buiten dat om, die jongen is psychisch niet helemaal 100% als je al zoiets kan verzinnen over je beste vriend.

Ik weet niet waar hij toe in staat is... hij weet waar ik woon...

Voor hetzelfde geld draait hij helemaal door als hij alles kwijt raakt omdat ik mijn mond open trek.Dat laatste is sowieso niet jouw probleem. Hij neemt zelf bewust het risico door het buiten de deur te zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven