Date doet vreemd?

28-03-2014 15:02 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
Alle reacties Link kopieren
Stuur hem een app. Komen er 2 vinkjes te staan, dab ben je niet geblokkeerd. Komt er 1 vinkje....helaas dan wel.

Bij blokkeren kan je nog wel de foto zien. De online status heb ik zelf ook uitgezet.
Nog geen seks gehad? Dan is dat het denk ik.
Alle reacties Link kopieren
/
Voor de meeste vrouwen niet. Voor veel mannen wel. Wie heeft de seks afgehouden?
Alle reacties Link kopieren
hij zegt dat er niks is, maar zijn gedrag vertelt wat anders.

ik zou het niet (meer) helemaal vertrouwen, en terughoudend worden.
Alle reacties Link kopieren
/
Alle reacties Link kopieren
/
quote:envy13 schreef op 28 maart 2014 @ 15:13:

Hij zei trouwens ook na de keer dat we seksueel actief werden dat hij heel de dag aan me dacht en dat hij dat zo bijzonder vond na zo'n korte tijd. Het contact is pas later veranderd.



Hij manipuleert je.



Hij kan niet tegen normale condooms? Wat voor condooms verdraagt hij dan wel?
Dan is het iets anders. Misschien is hij toch niet zo verliefd, vindt hij je lastig, heeft hij een ander ontmoet... wie zal het zeggen. Het blijft gissen vanaf hier.
Alle reacties Link kopieren
Doe niet zo voorzichtig, het is een man. Bel op en zeg dat je geen WA kan sturen. En als hij afstandelijk doet kun je gewoon vragen of er wat is, misschien is er wat anders aan de hand. Als je daar al voorzichtig mee moet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hij vind je niet leuk, laten gaan.
.
quote:scriptum schreef op 28 maart 2014 @ 15:14:

[...]





Hij manipuleert je.



Hij kan niet tegen normale condooms? Wat voor condooms verdraagt hij dan wel?Kattendarm
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb na 4 keer afspreken ook geen sex of Hand/mondwerk!! En als het wel daaraan ligt is het juist beter om hem te laten gaan. Als hij serieus een relatie wilt met jou dan wacht hij het wel geduldig af. Tenzij jij ook geen relatie wilt, maar alleen voor de lol wilt daten.
Dat blokkeren is ook een manipulatieve actie.
Tja raar, ik zou hem bellen.



Toen ik al een tijdje aan het mailen was met mijn vriend (we hebben elkaar leren kennen via een contactensite, geen datingsite) hebben we ruim 4 uur aan de telefoon gezeten.

Heel kort erna kreeg ik een berichtje van deze contacten site dat *nicknaam vriend* aangegeven had geen interesse meer in mij had. Nou ik vond dat het heel raar en heb hem gebeld hierover. Hij was stomverbaasd, had zeker interesse en had helemaal dit niet aangegeven. Het zat hem zo dwars dat hij contact opgenomen heeft met die contactensite hierover.



Soms is het heel verhelderend om gewoon even te bellen wil ik maar zeggen.
quote:whopper schreef op 28 maart 2014 @ 15:16:

[...]



Kattendarm Que?
quote:cindy2013 schreef op 28 maart 2014 @ 15:17:

Nou, ik heb na 4 keer afspreken ook geen sex of Hand/mondwerk!! En als het wel daaraan ligt is het juist beter om hem te laten gaan. Als hij serieus een relatie wilt met jou dan wacht hij het wel geduldig af. Tenzij jij ook geen relatie wilt, maar alleen voor de lol wilt daten.Wat een ouderwets gedoe zeg. Ik ben met mijn man ook na de tweede date in de koffer gedoken. We zijn al 15 gelukkig samen. Met mijn exen daarvoor ook. Ik ben nu eenmaal dol op seks en de mannen met wie ik toen date ook. Ik heb met al mijn langere relaties niet gewacht met seks.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn geen normale condooms en waarom heeft hij die dan niet?



Wees blij dat je geen seks hebt gehad.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:scriptum schreef op 28 maart 2014 @ 15:18:

[...]





Que? Niet voor de poes
Alle reacties Link kopieren
/
quote:whopper schreef op 28 maart 2014 @ 15:19:

[...]



Niet voor de poes









Zegt het iets over de maat? Het lijkt me dat kattendarm erg smal is?
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 28 maart 2014 @ 15:17:

Tja raar, ik zou hem bellen.



Toen ik al een tijdje aan het mailen was met mijn vriend (we hebben elkaar leren kennen via een contactensite, geen datingsite) hebben we ruim 4 uur aan de telefoon gezeten.

Heel kort erna kreeg ik een berichtje van deze contacten site dat *nicknaam vriend* aangegeven had geen interesse meer in mij had. Nou ik vond dat het heel raar en heb hem gebeld hierover. Hij was stomverbaasd, had zeker interesse en had helemaal dit niet aangegeven. Het zat hem zo dwars dat hij contact opgenomen heeft met die contactensite hierover.



Soms is het heel verhelderend om gewoon even te bellen wil ik maar zeggen.

Precies. Bellen. Als hij niet opneemt nog een keer bellen en een bericht achterlaten

. Daarna stop je er gewoon mee want dan is het blijkbaar klaar. En waarom? Dat moet je dan maar laten gaan...
Alle reacties Link kopieren
/
quote:scriptum schreef op 28 maart 2014 @ 15:21:

[...]









Zegt het iets over de maat? Het lijkt me dat kattendarm erg smal is?Daarom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven