Date met iemand van Tinder.

24-02-2015 21:41 212 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
Alle reacties Link kopieren
Ik ken werkelijk niemand die op Facebook "In een relatie met" heeft staan als het een ex relatie is.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeeetje man, we hebben het hier over TINDER!

Bootiecall......
T is nie waar.... Zeiden de eendjes kwak....
Alle reacties Link kopieren
En relax, je hebt een eerste date, je 'hebt' nog helemaal niks behalve wat appjes. Zo'n eerste date is om met elkaar kennis te maken.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
En Tinder is toch vooral een neuk-app toch? Om scharrels op te doen?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je gewoon eerlijk moet zijn.

Leg het gewoon uit zoals je hier ook hebt gedaan.

Misschien kan hij het je zo uitleggen, en zo niet dan weet je ook waar je aan toe bent.

Je hebt niks te verliezen. Je kan beter nu weten hoe het zit dan na een paar dates denk ik..
Alle reacties Link kopieren
X
Alle reacties Link kopieren
En ik ben hier voor advies en niet voor reacties van: 'het is maar Tinder' of weet ik veel wat.

Het is een leuke jongen en ik wil hem een kans geven, mits zijn ex het gewoon 'vergeten' is van haar FB af te halen.
Alle reacties Link kopieren
Of hij is 'vergeten' om zijn ex te vertellen dat het uit is?
T is nie waar.... Zeiden de eendjes kwak....
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou hij dan op Tinder zitten en dan daadwerkelijk met iemand daten en eventueel zoenen als ie alsnog in een relatie zit?

We hebben het over relaties gehad etc en hij is het type dat echt voor iemand gaat als hij verliefd is. En ja, dit maakt het alleen maar lastiger..
Alle reacties Link kopieren
Kom op zeg, wie vergeet nou haar status op Facebook te veranderen als het uit is. Geloof je het zelf?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Fantastique schreef op 24 februari 2015 @ 21:57:

Waarom zou hij dan op Tinder zitten en dan daadwerkelijk met iemand daten en eventueel zoenen als ie alsnog in een relatie zit?

We hebben het over relaties gehad etc en hij is het type dat echt voor iemand gaat als hij verliefd is. En ja, dit maakt het alleen maar lastiger..Hij zou niet de eerste zijn die buiten de deur naar aandacht zoekt. Topics genoeg erover op viva.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat die ex nog steeds zijn vriendin is
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het hem ook gewoon vragen. Zoals iemand anders ook al schreef: ik ken echt niemand die op Facebook heeft staan "in een relatie met.." terwijl het uit is. Bedoel het niet lullig, maar zou maar zo eens kunnen zijn dat deze jongen/man gewoon op Tinder zit terwijl hij een relatie heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fantastique schreef op 24 februari 2015 @ 21:57:

Waarom zou hij dan op Tinder zitten en dan daadwerkelijk met iemand daten en eventueel zoenen als ie alsnog in een relatie zit?

We hebben het over relaties gehad etc en hij is het type dat echt voor iemand gaat als hij verliefd is. En ja, dit maakt het alleen maar lastiger..

Ik ken mensen in een relatie die ook gewoon op tinder zitten. Ken ook genoeg die daar voor de neuk zitten.



Daarom ben ik blij dat ik al een vriend heb en dat tinder gebeuren kan laten voor wat het is.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fantastique schreef op 24 februari 2015 @ 21:57:

Waarom zou hij dan op Tinder zitten en dan daadwerkelijk met iemand daten en eventueel zoenen als ie alsnog in een relatie zit?

We hebben het over relaties gehad etc en hij is het type dat echt voor iemand gaat als hij verliefd is. En ja, dit maakt het alleen maar lastiger..Sorry maar je hebt hem nog nooit gezien. Je "kent" hem alleen door middel van whatsapp en misschien bellen. Ik denk niet dat je nu al kunt zeggen wat voor type hij is.
Alle reacties Link kopieren
X
Alle reacties Link kopieren
Vergeten erbij te zetten, hij zei zelf dat ie zo'n type is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fantastique schreef op 24 februari 2015 @ 21:57:

Waarom zou hij dan op Tinder zitten en dan daadwerkelijk met iemand daten en eventueel zoenen als ie alsnog in een relatie zit?

We hebben het over relaties gehad etc en hij is het type dat echt voor iemand gaat als hij verliefd is. En ja, dit maakt het alleen maar lastiger..



helaas zijn niet alle mannen te vertrouwen (ook niet alle vrouwen trouwens, maar dat staat hier buiten kijf) en veel zitten voor de leuk op Tinder om te kijken of ze nog in de markt liggen of, nog erger, daadwerkelijk vreemd te gaan

Ikvind het een beetje voorbarig om nu al te kunnen weten dat het 'type is dat echt voor iemand gaat als hij verliefd is' je hebt hem nooit gezien of face-to-face gesproken
T is nie waar.... Zeiden de eendjes kwak....
Alle reacties Link kopieren
quote:Fantastique schreef op 24 februari 2015 @ 22:02:

Hoe moet ik het dan aan hem vragen? Ik wil niet achterdochtig overkomen of dat ie denkt dat ik hem controleer etc.Ik zou zeggen; "Ik wil je niet stalken, ik ben gewoon heel nieuwsgierig. Hoe komt het dat iemand op Facebook nog steeds een relatie heeft met jou?"
Alle reacties Link kopieren
quote:Fantastique schreef op 24 februari 2015 @ 22:03:

[...]





Vergeten erbij te zetten, hij zei zelf dat ie zo'n type is.

Ja natuurlijk zegt hij dat.

Ik denk echt dat hij een relatie heeft. Ken ook niemand die de status zo laat staan als het een ex is.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisen schreef op 24 februari 2015 @ 22:03:

[...]





helaas zijn niet alle mannen te vertrouwen (ook niet alle vrouwen trouwens, maar dat staat hier buiten kijf) en veel zitten voor de leuk op Tinder om te kijken of ze nog in de markt liggen of, nog erger, daadwerkelijk vreemd te gaan

Ikvind het een beetje voorbarig om nu al te kunnen weten dat het 'type is dat echt voor iemand gaat als hij verliefd is' je hebt hem nooit gezien.Ik was vergeten erbij te zeggen dat ie zelf zei dat ie zo'n type is.
Alle reacties Link kopieren
Hmm lastig, op zich wel een beetje vreemd dat het er nog staat. Anders vraag je het de volgende keer als je hem ziet en dan op een wat terloopse manier. Zo van: ik zag toevallig dat er bij je ex nog staat van heeft een relatie met <naam date>. Best gek toch?



Tja, ik heb ook wel vaker gedate met jongens die zeiden dat ik de enige was en altijd waren er kleine aanwijzingen dat het niet in de haak zat. Die wilde ik dan eigenlijk niet zien, tot hij me liet vallen. Ik zeg niet dat dit bij jou zo is, maar ik vind het wel apart hoor.



Iemand echt kennen, weten hoe iemand is duurt ook best even.. Kan soms verraderlijk zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fantastique schreef op 24 februari 2015 @ 22:03:

Vergeten erbij te zetten, hij zei zelf dat ie zo'n type is.Ja.. Maar das wel makkelijk gezegd voor wie dan ook toch?
Alle reacties Link kopieren
X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven