Date stinkt naar zweet

17-06-2016 19:24 163 berichten
Ik heb nu drie keer gedate met een man. Hij ziet er wel aantrekkelijk uit, maar - je voelt 'm al aankomen - hij ruikt heel sterk naar zweet. In het begin dacht ik nog dat het aan de zenuwen lag, maar het is elke date zo. Heel extreem, zelfs als hij zijn jas aan heeft, ruik je die penetrante geur nog. Laatst zaten we in de bios en ik ging bijna over mijn nek. Voelde ook weerstand om hem te zoenen daardoor.



Nu is het echt niet zo dat ik overgevoelig ben voor geur o.i.d. Ik heb dit nog nooit zo extreem gehad bij iemand. Wat zal ik doen; er iets van zeggen of het contact afkappen? Ik vind dit wel een echte afknapper, tegelijk vraag ik mij af of het niet te oppervlakkig is om het contact om die reden af te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Bah. Ik zou hard wegrennen.
Geen.
Kun je het niet zeggen?
Als ik de zweet van een man niet lekker vind ruiken is het geen goede match.



Ruikt hij zo of is het slechte hygiëne? Ruikt het naar oud zweet?
Wat vervelend!! Ern subtiele opmerking over deo wellicht?
Alle reacties Link kopieren
Brrrr.

Geur bepaald voor een heel groot deel de aantrekkingskracht dus voor mij zou het een no brainer zijn.

Ik zou vermoedelijk niet eens aan een tweede date begonnen zijn.
Eerst even instinctief een IIIIIIIEUWWWWW



Nu een politiek correctere reactie: als je vindt dat je date stinkt mag je daar best op afknappen hoor.



Je kunt er iets van zeggen of je laat het er gewoon bij. Hij is nog een date, dus ik neem aan dat zijn directe kring hem dat ook kan melden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gewoon eerlijk zeggen, blijkbaar heeft hij het zelf niet in de gaten.
quote:Annelaure schreef op 17 juni 2016 @ 19:28:

Als ik de zweet van een man niet lekker vind ruiken is het geen goede match.



Ruikt hij zo of is het slechte hygiëne? Ruikt het naar oud zweet?Het schijnt dat de natuur inderdaad zorgt dat je de feromonen van je genetisch goed passende partner lekker vindt ruiken, maar dat is wel een uitdaging na 3 weken niet wassen .
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt eraan hoe leuk ik hem verder zou vinden. Als ik hem echt leuk zou vinden zal ik het gewoon eerlijk zeggen dat zijn lichaamsgeur mij tegenhoudt.

Misschien hoort hij dit voor het eerst, misschien weet hij het al maar weet hij verder niet wat hij eraan kan doen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Als een vrouw scheten laat dan moet n man dat maar accepteren maar andersom zetten we het op n lopen....
quote:badmeester schreef op 17 juni 2016 @ 19:31:

Als een vrouw scheten laat dan moet n man dat maar accepteren maar andersom zetten we het op n lopen.... ook vies
Als iemand echt naar zure zweet ruikt dan kun je wel stellen dat die persoon OF al 3 weken hetzelfde shirt aan heeft zonder het te wassen, of zichzelf al 3 weken niet heeft gedoucht.



MEGA afknapper, het idee alleen al hoe hij dan 'Daar beneden" zou ruiken.......IEHW
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 17 juni 2016 @ 19:30:

[...]



Het schijnt dat de natuur inderdaad zorgt dat je de feromonen van je genetisch goed passende partner lekker vindt ruiken, maar dat is wel een uitdaging na 3 weken niet wassen .Dat klopt, ik vind mijn vriend heerlijk ruiken als hij zweet. Dus weet zeker dat dat wel goed zit.
Nee niet goed.



Geur is zoooooo belangrijk!
Wel een leuke topictitel, het rijmt



Maar goed, ik zou hem weg doen. Het minste wat je toch van een nieuwe vriend moet kunnen verwachten is dat ie niet stinkt. Waarbij ik helemaal niet wil uitsluiten dat het allemaal wel meevalt hoor, met zijn hygienische standaarden en dat het ook een beetje aan jou ligt. Maar ook in dat laatste geval is het in elk geval duidelijk dat jullie geen match zijn. Al is het alleen maar omdat een beetje zweetstank je echt niet meer uitmaakt als je eenmaal stapelverliefd bent op iemand.
En Rebecca: gewoon zeggen . Recht toe recht aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blackwater schreef op 17 juni 2016 @ 19:32:



MEGA afknapper, het idee alleen al hoe hij dan 'Daar beneden" zou ruiken.......IEHWGetverdemme!!!
quote:badmeester schreef op 17 juni 2016 @ 19:31:

Als een vrouw scheten laat dan moet n man dat maar accepteren maar andersom zetten we het op n lopen....



Ach, ben je ten prooi gevallen aan een gevalletje misandrie?



Alle reacties Link kopieren
Ik vind niet snel iets een afknapper maar dit vind ik smerig.

Maar het is aan jou natuurlijk om wel of niet door te gaan.
quote:badmeester schreef op 17 juni 2016 @ 19:31:

Als een vrouw scheten laat dan moet n man dat maar accepteren maar andersom zetten we het op n lopen....Touché! Maar ik vind die scheten ook niet kunnen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het probleem niet. Iemand met wie je nog niks anders hebt dan dat je twee of drie dates hebt gehad, kan je gewoon melden dat je geen klik voelt en het contact liever stop zet.



Kan om allerlei redenen zijn. Je vindt zijn manier van kleden bij nader inzien niet bij jouw stijl passen. Je vindt zijn denkbeelden bij nader inzien niet bij jouw eigen opvattingen passen. Je vindt zijn persoonlijke hygiëne beneden de maat. Kan van alles zijn.



Maar onder aan de streep wil jij dan niet verder. Nou, dat kan je hem netjes melden dan. Toch?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Je vindt het een afknapper. Wat is er precies nog over om over na te denken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Blackwater schreef op 17 juni 2016 @ 19:32:

Als iemand echt naar zure zweet ruikt dan kun je wel stellen dat die persoon OF al 3 weken hetzelfde shirt aan heeft zonder het te wassen, of zichzelf al 3 weken niet heeft gedoucht.



MEGA afknapper, het idee alleen al hoe hij dan 'Daar beneden" zou ruiken.......IEHW iewllll.
quote:Blackwater schreef op 17 juni 2016 @ 19:32:



MEGA afknapper, het idee alleen al hoe hij dan 'Daar beneden" zou ruiken.......IEHW

En bedankt hè voor dit beeld



Gelukkig denk ik niet in geuren .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven