Date, tussenkomst andere man

23-01-2017 14:16 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het begon als een leuke eerste date en er was duidelijk een klik totdat ik naar de wc ging. Ik kwam terug en mijn date stond te kletsen met een andere man. Ik ben absoluut niet bezitterig en zodat ik er gelijk tussenspring, zeker niet bij een eerste date. Ze had volgens mij niet gezien dat ik op een afstandje stond toe te kijken. Ik besloot even het geheel te aanschouwen. Ze accepteert een drankje van de man in kwestie. Echter wist ik niet zo goed hoe ik hierop moest reageren. Ik loop erheen en ze stelt mij zelfs voor aan die vreemde kerel. Ik krijg een drankje van haar (we hadden afgesproken dat ik een drankje zou krijgen omdat ik het eten had geregeld) en vervolgens sta ik als het derde wiel erbij te kijken hoe ze met die andere kerel loopt te ouwehoeren. Maar ze was met mij meegekomen dus toen ik naar huis wilde, heb ik haar twee keer verteld dat we gingen vertrekken. Ik liep al naar buiten in de veronderstelling dat ze het gesprek afsluit en achter mij aan loopt en vervolgens sta ik buiten te wachten en ondertussen begin ik kwader en kwader te worden maar ik was niet van plan om mij uit de tent te laten lokken.



Eindelijk komt ze naar buiten en geeft ze zelfs nog toe dat ze haar nummer aan die ander heeft gegeven. Ik was echt laaiend van binnen. Ik heb haar netjes afgezet. Twee dagen later moest ik het toch weten wat ze van de date vond. Ze had het super gezellig gehad en er was volgens haar absoluut een klik. Met een smiley eraan toegevoegd. Maar echt initiatief tonen richting mij doet ze niet. Ik weet nu echt niet meer wat ik hiermee aanmoet. Voor mij is het eigenlijk gewoon klaar, maar ik blijf het wel een leuke dame vinden als ik denk aan de tijd voordat ik naar de wc ging. En natuurlijk de tijd voordat we de date hadden. Nogmaals ik denk lekker laten gaan en op naar een volgende nieuwe date met een andere vrouw maar aan de andere kant... wil ze nu dat ik voor haar ga vechten? Was het een manier om mij jaloers te maken? Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Dumpen, dat je daar nog over na moet denken zeg!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren




Ik zou lekker met de volgende gaan daten. Ik vind het erg onfatsoenlijk van haar en daarom zou ik als ik jou was niet meer met haar af willen spreken. Anderzijds zou ze het niet gedaan hebben als ze jou leuk genoeg vond, dus ook daar kun je je conclusies uit trekken.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Wat een wandelende tak.
Alle reacties Link kopieren
je had gewoon nooit naar de wc moeten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ehm, dat ze niet zo netjes is. Natuurlijk staat het haar vrij te doen wat ze wil, maar ik vind het nogal onbeschoft als je tijdens een date bezig bent met het scoren van een date met iemand anders.

Ik zou hier geen trek in hebben.
Alle reacties Link kopieren
Vraag haar welke klik: Die met jou of die met die ander
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang was je naar de wc.......??
quote:Emperor schreef op 23 januari 2017 @ 14:19:

je had gewoon nooit naar de wc moeten gaan.precies. Wie gaat er nou op een date naar de wc?!
Ik had haar niet eens meer thuis afgezet
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er klaar mee zijn.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
geen tijd meer insteken, dit meisje is het vooral om de aandacht te doen.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof je in de wachtkamer bent gezet. Houd de eer aan jezelf
Jij trakteerde haar op een etentje, zij jou op een drankje en toen kwam er iets beters voorbij.



Dat je haar nog naar huis gebracht hebt joh!

Ik had haar ter plekke laten staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 23 januari 2017 @ 14:23:

Vraag haar welke klik: Die met jou of die met die anderDit!!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Haha, je hebt een brutale meid getroffen.

Ik vind dat ook wel de jeugd van nu hoor, intussen weten de meisjes ook niet meer hoe het "hoort".
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Hey man ik zit het zo eens te lezen,ja wat je ook kan doen is,,,en dit is niet gemakkelijk dat weet ik,,,gewoon kijken hoe het loopt de linke jongen zijn je niet uit de tent laten lokken door gevoelens en emotie,,dat ken je al een beetje heb ik gelezen,,..

Neuk ze gewoon als je de kans krijgt.

En anders op naar de volgende,tja wat ken jij er aan doen.
Alle reacties Link kopieren
precies, laat je pik het denkwerk doen.
Ik denk dat jij te goed bent voor deze wereld. Ik had haar laten zitten en thuis laten brengen door die andere vent.
Ik denk dat je wat voor d'r bent gaan voelen waardoor je niet meer helder denkt. Romantiseer je haar gedrag niet een beetje? Vechten?



En ja, het was schijnbaar de manier om jou jaloers te maken, weet alleen niet of het haar bedoeling ook was.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jij geen ruggengraat hebt. Ik had haar daar achter gelaten met die andere man. Hoe komt het dat je zo wanhopig bent?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Heeft zij wel haar eten terugbetaald?
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk! Soms moet je en het was aan het eind van de avond en ik was absoluut niet lang weg. Het was echt alsof ik in een andere wereld was beland. Achteraf heb ik inderdaad er spijt van dat ik naar de wc ben gegaan. Worst toilet visit ever! Maar ja aan de andere kant als ze mij zo leuk had gevonden dan had ze inderdaad die kerel wel vriendelijk bedankt.



Dat ik erover ben gaan nadenken is vanwege haar reactie na de date en ze was moeilijk te peilen qua bedoelingen tijdens de date. Toen ik buiten stond met mijn autosleutels wilde ik eigenlijk maar een ding... en dat was wegwezen. Maar ja ik ben blijkbaar gewoon te netjes. Ik zal haar ook nog een keer de vraag stellen over de klik. Ben wel benieuwd wat ze gaat antwoorden. En daarna is het afgelopen.



Ik begon mij inderdaad ook af te vragen of de etiquette zo veranderd is (tweede date na lange relatie). Mocht ik een avondje plezier nodig hebben (lees sex) dan kan ik nog altijd de bad boy gaan uithangen maar ik zit niet echt zo in elkaar. Als ik een ding niet ben is dat ik wanhopig op zoek ben, vandaar dat ik ook niet de bad boy ga uithangen en veel waarde hecht aan een gezellige avond met een leuke dame. Ik heb nu, na de eerdere lange relatie, alles prima voor elkaar en nee ze heeft niet haar eten terugbetaald. En dat hoeft ze ook niet. De hele avond was gezellig, tot het eind. Dat had ik nog nooit meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Heb je rondgekeken of er misschien niet ook een vrouw beteuterd naar dat paartje stond te kijken? Had je daar mee kunnen gaan praten.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je nog energie steken in het sturen van een bericht?



Zoek je iemand die over je heen loopt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven