date vragen

13-05-2016 20:33 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op een datingsite contact gekregen met iemand. Na wat mailen afgesproken elkaar te ontmoeten. En nu compleet in de stress.... Nu heb ik een gehoorbeperking waarmee ik dmv een gehoorapparaatje die bijna onzichtbaar is goed functioneer. Dit heb ik nog niet verteld, is dat iets wat je van de ander zou willen weten voor je elkaar ziet? En wat trek je aan bij een wandelafspraak? Schoenen waar ik goed op kan lopen zijn nou niet bepaald de mooiste. Graag jullie raad en tips!
Alle reacties Link kopieren
Zolang je niet hebt lopen opscheppen over een superhuman gehoor is er toch niets aan de hand?



Waar ga je wandelen? Stad? Bos? Strand?
Alle reacties Link kopieren
ik zou geen problemen hebben met je gehoorbeperking, dus zou dat van te voren niet hoeven weten.

op nike air kun je heel goed lopen en ze zien er ook leuk uit.
very metal
Alle reacties Link kopieren
Hetzelfde met porseleinen kronen en facings, of een geheel of gedeeltelijk kunstgebit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hij zal eerder raar opkijken als je op je stiletto's aan komt zetten voor jullie strandwandeling. En ik zou niet afknappen op een gehoorapparaatje. Dus, go for it girl! Op je sneakers... Veel plezier!!
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 13 mei 2016 @ 20:43:

ik zou geen problemen hebben met je gehoorbeperking, dus zou dat van te voren niet hoeven weten.

op nike air kun je heel goed lopen en ze zien er ook leuk uit.

Nike air zou ik echt op afknappen, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Ik zou gewoon iets van sneakers aan doen, maar het ligt er helemaal aan wat je in de kast hebt staan aan schoenen. Als je maar niet op je naaldhakken aan komt zetten, dat is een beetje apart.



Als je gehoorbeperking je geen problemen geven met praten of dat je heel weinig hoort, dan zou ik het pas tijdens de date noemen.

Anders is het voor de ander wel handig om het van te voren te weten.
Gewoon vertellen. Luchtig over doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocopinda schreef op 13 mei 2016 @ 20:53:

[...]



Nike air zou ik echt op afknappen, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Ik zou gewoon iets van sneakers aan doen, maar het ligt er helemaal aan wat je in de kast hebt staan aan schoenen. Als je maar niet op je naaldhakken aan komt zetten, dat is een beetje apart.



Als je gehoorbeperking je geen problemen geven met praten of dat je heel weinig hoort, dan zou ik het pas tijdens de date noemen.

Anders is het voor de ander wel handig om het van te voren te weten.Dit dus! En paar goeie wandelschoenen in ieder geval meenemen! En uiteraard rest van je kleding er ook op aanpassen he! Rokje met lompe bergschoenen is geen gezicht )))
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Voel mezelf het lekkerst in een shirt met vest, jeans en sneakers. Maar omdat ik weet dat hij werkt in een mannen in pakkenwereld weet ik niet of dat iets te simpel is. Kan daarom privé natuurlijk ook wel gewoon in jeans lopen. Omschrijft zijn stijl als klassiek/tijdloos.
Alle reacties Link kopieren
Werk en privé kan heel anders zijn....



Loop voor werk ook regelmatig in pak als het moet hoor. En wil dan ook zeker niet underdressed zijn...

Maar privé liever jeans met t-shirt of vest aan. Met paar fijne gympen eronder.



En je hebt sneakers en sneakers! Nike Air Max vind ik niets. Paar leuke normalere gympen wel!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
ik vind die zwarte dames nike air met witte zool wel leuk staan met een zwarte skinny.
very metal
Alle reacties Link kopieren
of air force zwart of wit, of supra, of adidas. of rubberlaarzen.
very metal
Ik had laatst ook een wandeldate en heb dus wandelbestendige schoenen aangetrokken. Lijkt me logisch ook, hakken slaan nergens op dan. Hardcore wandelschoenen ook niet trouwens. Je gaan wandelen, geen uren trekken.



Je gehoorbeperking zou ik niet van te voren noemen. Je functioneert gewoon goed.
Alle reacties Link kopieren
Skinny heb ik niet echt het figuur voor. Jeans, met grijs/blauw vest en grijze sneakers gaat het denk ik worden. Ik moet het apparaatje vaak even afstemmen op hoe de ander praat: hard of zachter of bv achtergrondgeluiden. Niet dat ik gesprekken niet kan volgen helemaal niet met 1 op 1 contact, dat gaat prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerder afknappen als blijkt dat de man in kwestie een erg gedateerde foto had (10 jaar geleden en 20 kilo lichter bijv.), dan een gehoorbeperking.

Succes TO en vooral veel plezier!
wij slapen nooit.
Nee hoor, dat vind ik geen beperking die ik vooraf zou willen weten / waar ik op zou afknappen als ik het vooraf niet wist.



Je kleding en schoenen ben je al over uit.



Veel plezier, maak er een gezellige date van!
Alle reacties Link kopieren
Je gehoorbeperking zou ik niet vooraf hoeven te weten.



Wat je gaat dragen weet je blijkbaar al.



Gewoon genieten TO!
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Alle reacties Link kopieren
Dat genieten is wel de bedoeling alhoewel ik nu al heel veel beren op de weg zie. Allemaal dingen die me onzeker maken. Maar wil aan die onzekerheid nu een keer niet toegeven.
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend. Ik hoop voor je dat je een leuke date hebt. Heb nu zelf een slotjesbeugel en durf nu helemaal niet te daten. Gehoorbeperking lijkt mij geen issue. Daar kan je uiteindelijk gewoon mee kussen Veel plezier Ririanneke!
We don't see things as they are we see things as we are
Alle reacties Link kopieren
TO,



Super veel plezier, en ik hoop dat je een leuke date hebt

(en ook ik zou niet afknappen op een gehoorbeperking. Ieder huisje heb z'n kruisje toch?)
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Neuken doe je niet met je oren
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 13 mei 2016 @ 21:50:

Neuken doe je niet met je orenKijk zat ook te wachten op de reactie van een man. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 13 mei 2016 @ 21:50:

Neuken doe je niet met je orenZo, gaat het effe niet?
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier! Gehoorapparaatje maakt toch helemaal niets uit? Vind ik net zoiets als een bril. En hij is vast net zo onzeker als jij! Gewoon lekker genieten hoor. Wandelen is heel slim, heel ongedwongen.
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
quote:ririanneke schreef op 13 mei 2016 @ 21:41:

Dat genieten is wel de bedoeling alhoewel ik nu al heel veel beren op de weg zie. Allemaal dingen die me onzeker maken. Maar wil aan die onzekerheid nu een keer niet toegeven.Wat voor beren nog meer dan?
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven