Date wil exclusiviteit maar blijft rondkijken

28-05-2015 23:33 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Ik ben benieuwd naar jullie kijk op het volgende: Ik date al iets meer dan twee maanden met een jongen die ik online heb leren kennen. Sinds de eerste dag mega veel contact, bij het belachelijke af. Ik woon in Zeeland en hij in Groningen dus elkaar zien moet echt gepland worden en kost dus veel moeite. Na twee maanden hebben we afgesproken en hebben we een lang weekend samen doorgebracht. Het was heel bijzonder en vertrouwd. Voor hem ook. Wel samen in bed geslapen, zonder seks. Al wilde we beide wel meer. Na dat weekend hebben we nog even veel contact zowel via de app, sms, facebook en skype. En de gesprekken zijn ook erg intiem. Nu blijkt dat hij toch nog met meerdere vrouwen aan het kletsen is en zelfs nog dates op stapel heeft staan. Ik vind dit uiteraard niet leuk. Zeker niet gezien de afstand. Maar vooral omdat we zo close zijn en hij "girlfriend" verwachtingen heeft. Ik vind hem super leuk en alles en zou graag willen weten waar het echt toe kan leiden.



Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Wat denk je zelf?
Dit is niet jouw man. Laat gaan.
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij uitgesproken dat hij exclusiviteit wil?
...
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch duidelijk? Hij houdt alle opties open, aan jou de keus of je een optie wil zijn of niet.
life's a beach and then you die
heeft hij gezegd dat hij exclusiviteit wil of zijn dat jouw fantasieen?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de topictitel niet helemaal, je date wil toch juist geen exclusiviteit dan?
Alle reacties Link kopieren
Next!



Niet eens twijfelen TO, gewoon NExt roepen!
life is to celebrate
Alle reacties Link kopieren
Je hebt hem pas een weekend in het echt gezien en verwacht nu al exclusiviteit? Erg snel hoor....
Moi
Alle reacties Link kopieren
De afstand alleen al. Nokken.
ANDERE MOGEN MIJ BERICHTEN STUREN
Ik snap je topictitel ook niet helemaal, maar goed..



Ik zou hier geen zin in hebben, zo bijzonder ben je dus niet. Hij houdt alle opties open en heeft zelfs nog dates gepland staan?! Kom op, dat je hier nog over nadenkt.



En ga het nou niet goed praten en voor jezelf excuses verzinnen. Een man die een vrouw helemaal ziet zitten, doet dit echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom je geen seks hebt als je allebei wilt en gelegenheid hebt? Of is dat iets religieus?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Vraag het hem?
Alle reacties Link kopieren
quote:ClaudeFiolle schreef op 29 mei 2015 @ 00:07:

Ben ik de enige die zich afvraagt waarom je geen seks hebt als je allebei wilt en gelegenheid hebt? Of is dat iets religieus?Zou ik zelf ook niet doen. Heeft niks met religie te maken, meer met eerst even de kat uit de boom kijken. En gelukkig maar want deze meneer is het geloof ik niet waard.
Alle reacties Link kopieren
Tja, laten gaan...



Iemand die nog alle mogelijkheden open wil houden (na een date met jou), zal steeds op zoek blijven gaan naar de nog leukere date..
..als je terugkijkt op je leven..heb je er dan alles uitgehaald..wat er in zat..
Alle reacties Link kopieren
Hij wil geen exclusiviteit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt er sowieso niks aan door die afstand. Neem niet aan dat je elk weekend 3 uur heen en 3 uur terug wil rijden?
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de OP nu 2 keer gelezen maar ik lees echt nergens dat je date exclusief wil hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees daar ook helemaal niets van terug. In haar dromen wellicht
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 29 mei 2015 @ 06:29:

Hij wil geen exclusiviteit.+ 1
Dit wordt niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem ten huwelijk vragen
Hoe weet je dat hij "girlfriend" verwachtingen heeft?
Alle reacties Link kopieren
quote:ClaudeFiolle schreef op 29 mei 2015 @ 00:07:

Ben ik de enige die zich afvraagt waarom je geen seks hebt als je allebei wilt en gelegenheid hebt? Of is dat iets religieus?

Nee, ik vroeg me hetzelfde af.

'O, ik heb zó'n zin in je!' 'Ja, ik heb ook zin in seks!' 'Oké, laten we dan maar gaan slapen. Welterusten' 'Welterusten.'
Volgens mij heeft dat iets te maken met 'niet all the way gaan op de eerste date'. Lees ik hier op Viev ook zo vaak 'het ging hem om seks, en dat heb je hem gegeven op de eerste date en dus ben je nu niet meer interessant' of zoiets. Vind t nogal een ouderwets standpunt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven