Date: zenuwen bedwingen

02-09-2012 16:02 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schreef het al eerder; I suck at dating. En dan zeker online dating. Toch heb ik het voor elkaar gekregen vanavond een date te hebben met -voor zover ik kan beoordelen- een heullle leuke kerel.



En man, het voelt of ik vanavond afgemaakt ga worden door de tandarts! Mijn hart bonst nu al in m'n keel, en alle rampscenario's (struikelen, stotteren, stiltes, domme opmerkingen) hebben mijn gedachten al 100x gepasseerd.



Ik ben best een beetje onzeker, vooral over mijn uiterlijk (ik ben door omstandigheden nu nog zo'n 15-20kg te zwaar, zelfs nu ik er bijna 25 kwijt ben), en ik mankeer van alles.



De ene minuut denk ik; ach dat wordt toch niks, never mind, ik bel af. De andere minuut is het weet; kom op man, ik ben gewoon 'keileuk', lief en grappig! En dat uiterlijk 'stunning' zijn is Project Lekker Wijf (al doe ik niet mee, sorry ), dat komt gewoon nog.



Kan iemand me een beetje moed inpraten? :-)

Leuke anekdotes over "hoe het helemaal goed kwam" mogen ook
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op 05 september 2012 @ 17:39:

Hij heeft gereageerd. Hij was opgelucht dat ik het ter sprake bracht.

Hij heeft mijn 'niet te pushy' zijn opgevat als ongeïnteresseerd, ook de laatste dagen.



We hebben eventjes op en neer gesmst, in de zin dat ik heb gezegd dat ik dat vreemd vond, en de afgelopen dagen toch wel degelijk date 2 heb geprobeerd te plannen, en hij daar ook niet echt een antwoord op had.

We hebben elkaar het beste gewenst. En daarna heb ik zijn nummer gewist.



Achteraf gezien heb ik me aardig blind gestaard op een beeld dat ik me vormde aan de hand van ons online contact (was ik hier al voor gewaarschuwd), en heb ik daar meer voor gevoeld dan ik dacht. Heb me ouderwets laten meeslepen en er een soap van gemaakt.



Maar toch ben ik trots op mezelf. 'vroeger' had ik hier zeker een nog groter drama van gemaakt, met eindeloze sms'jes en dingen die ik nog wel eens met een wrange glimlach teruglees hier op het forum.

In die zin ben ik maar een klein beetje over de schreef gegaan.



En toch is dit topic nog niet klaar! Ik heb me ten doel gesteld te 'oefenen' met bad dates, en good dates maar dan the days after



Een paar hele goeie tips gehad voor datingsites, niet op zoek naar Mr. Right, maar naar Mr Right Now. Dus ongetwijfeld wordt dit topic vervolgd.....





wel jammer dat hij 'de schuld' telkens bij jou neer legd. jij toont geen interesse, jij bent niet pushy genoeg.... en hij dan? Snap je?



ik vind het super tof hoe je hier mee om gegaan bent joh!



op naar de volgende date, moge deze super worden!!

ik volg jou iig hier op VIVA hoor :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op 05 september 2012 @ 17:39:

Hij heeft gereageerd. Hij was opgelucht dat ik het ter sprake bracht.

Hij heeft mijn 'niet te pushy' zijn opgevat als ongeïnteresseerd, ook de laatste dagen.



We hebben eventjes op en neer gesmst, in de zin dat ik heb gezegd dat ik dat vreemd vond, en de afgelopen dagen toch wel degelijk date 2 heb geprobeerd te plannen, en hij daar ook niet echt een antwoord op had.

We hebben elkaar het beste gewenst. En daarna heb ik zijn nummer gewist.



Achteraf gezien heb ik me aardig blind gestaard op een beeld dat ik me vormde aan de hand van ons online contact (was ik hier al voor gewaarschuwd), en heb ik daar meer voor gevoeld dan ik dacht. Heb me ouderwets laten meeslepen en er een soap van gemaakt.



Maar toch ben ik trots op mezelf. 'vroeger' had ik hier zeker een nog groter drama van gemaakt, met eindeloze sms'jes en dingen die ik nog wel eens met een wrange glimlach teruglees hier op het forum.

In die zin ben ik maar een klein beetje over de schreef gegaan.



En toch is dit topic nog niet klaar! Ik heb me ten doel gesteld te 'oefenen' met bad dates, en good dates maar dan the days after



Een paar hele goeie tips gehad voor datingsites, niet op zoek naar Mr. Right, maar naar Mr Right Now. Dus ongetwijfeld wordt dit topic vervolgd.....Vreemde gast, je mag blij zijn dat je nu van hem af bent, dan dat deze situatie nog wekenlang was doorgegaan zo. Wordt je ook niet blij van ;) Wat had hij te zeggen dan op jouw smsje over dat jij date 2 wilde plannen? Of had hij daar ook niets op te zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft leuk, dus het was leuk om te lezen! En volgende x beter.
Alle reacties Link kopieren
quote:fien5 schreef op woensdag 05 september 2012 17:50 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="jaimee21 in "Date: zenuwen bedwingen"" class="messagelink">jaimee21 schreef op 05 september 2012 @ 17:39</a>:</b>

Hij heeft gereageerd. Hij was opgelucht dat ik het ter sprake bracht.

Hij heeft mijn 'niet te pushy' zijn opgevat als ongeïnteresseerd, ook de laatste dagen.



We hebben eventjes op en neer gesmst, in de zin dat ik heb gezegd dat ik dat vreemd vond, en de afgelopen dagen toch wel degelijk date 2 heb geprobeerd te plannen, en hij daar ook niet echt een antwoord op had.

We hebben elkaar het beste gewenst. En daarna heb ik zijn nummer gewist.



Achteraf gezien heb ik me aardig blind gestaard op een beeld dat ik me vormde aan de hand van ons online contact (was ik hier al voor gewaarschuwd), en heb ik daar meer voor gevoeld dan ik dacht. Heb me ouderwets laten meeslepen en er een soap van gemaakt.



Maar toch ben ik trots op mezelf. 'vroeger' had ik hier zeker een nog groter drama van gemaakt, met eindeloze sms'jes en dingen die ik nog wel eens met een wrange glimlach teruglees hier op het forum.

In die zin ben ik maar een klein beetje over de schreef gegaan.



En toch is dit topic nog niet klaar! Ik heb me ten doel gesteld te 'oefenen' met bad dates, en good dates maar dan the days after



Een paar hele goeie tips gehad voor datingsites, niet op zoek naar Mr. Right, maar naar Mr Right Now. Dus ongetwijfeld wordt dit topic vervolgd.....</div></blockquote>





wel jammer dat hij 'de schuld' telkens bij jou neer legd. jij toont geen interesse, jij bent niet pushy genoeg.... en hij dan? Snap je?



ik vind het super tof hoe je hier mee om gegaan bent joh!



op naar de volgende date, moge deze super worden!!

ik volg jou iig hier op VIVA hoor :-)



Ja, weird of niet? Nou, graag of niet hoor...



En leuk dat je me gaat volgen. Heb er meer plezier in dan ik had verwacht, dat actief schrijven!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lil90 schreef op woensdag 05 september 2012 18:00 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="jaimee21 in "Date: zenuwen bedwingen"" class="messagelink">jaimee21 schreef op 05 september 2012 @ 17:39</a>:</b>

Hij heeft gereageerd. Hij was opgelucht dat ik het ter sprake bracht.

Hij heeft mijn 'niet te pushy' zijn opgevat als ongeïnteresseerd, ook de laatste dagen.



We hebben eventjes op en neer gesmst, in de zin dat ik heb gezegd dat ik dat vreemd vond, en de afgelopen dagen toch wel degelijk date 2 heb geprobeerd te plannen, en hij daar ook niet echt een antwoord op had.

We hebben elkaar het beste gewenst. En daarna heb ik zijn nummer gewist.



Achteraf gezien heb ik me aardig blind gestaard op een beeld dat ik me vormde aan de hand van ons online contact (was ik hier al voor gewaarschuwd), en heb ik daar meer voor gevoeld dan ik dacht. Heb me ouderwets laten meeslepen en er een soap van gemaakt.



Maar toch ben ik trots op mezelf. 'vroeger' had ik hier zeker een nog groter drama van gemaakt, met eindeloze sms'jes en dingen die ik nog wel eens met een wrange glimlach teruglees hier op het forum.

In die zin ben ik maar een klein beetje over de schreef gegaan.



En toch is dit topic nog niet klaar! Ik heb me ten doel gesteld te 'oefenen' met bad dates, en good dates maar dan the days after



Een paar hele goeie tips gehad voor datingsites, niet op zoek naar Mr. Right, maar naar Mr Right Now. Dus ongetwijfeld wordt dit topic vervolgd.....</div></blockquote>Vreemde gast, je mag blij zijn dat je nu van hem af bent, dan dat deze situatie nog wekenlang was doorgegaan zo. Wordt je ook niet blij van ;) Wat had hij te zeggen dan op jouw smsje over dat jij date 2 wilde plannen? Of had hij daar ook niets op te zeggen?



Dan was ik echt stapelgek geworden idd. Ik kan daar gewoon niet tegen.

Hij had idd niks meer te zeggen op dat smsje. Het kwam er op neer dat hij the center of the universe is, Gods gift to Women, en dat het daarom aan mijn gedrag ligt. Eh...?
Alle reacties Link kopieren
quote:yvonne61 schreef op woensdag 05 september 2012 18:04 Je schrijft leuk, dus het was leuk om te lezen! En volgende x beter.Ah dankjewel! Hopelijk snel een leuk vervolg
Alle reacties Link kopieren
het is man eigen (niet allemaal uiteraard) om de schuld vooral bij de vrouw neer te leggen...

Het is toch makkelijk om vinger te wijzen naar jou? word je daar onzeker van, ga je aan jezelf twijfelen en hij komt er mee weg en loopt door met z'n kop omhoog.

Hufterig of niet het gebeurd TE vaak helaas.



Maaaaaaar... BETER KWIJT DAN RIJK deze mafkees :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:fien5 schreef op 05 september 2012 @ 18:53:

het is man eigen (niet allemaal uiteraard) om de schuld vooral bij de vrouw neer te leggen...

Het is toch makkelijk om vinger te wijzen naar jou? word je daar onzeker van, ga je aan jezelf twijfelen en hij komt er mee weg en loopt door met z'n kop omhoog.

Hufterig of niet het gebeurd TE vaak helaas.



Maaaaaaar... BETER KWIJT DAN RIJK deze mafkees :-)Nou Fien, dit vind ik wel een beetje kort door de bocht. Als iemand op mijn eerste date bijna alleen maar over zichzelf zou praten en dan bijna niets meer liet horen (en ik zou niet weten dat degene in afwachting is van mijn reactie), zou ik dat ook niet zo leuk vinden (me inlevend in de man in kwestie dus). Misschien vond 'ie je gewoon niet zó leuk en legt het te gemakkelijk bij jou neer, maar om hem nou een mafkees te noemen....
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op 05 september 2012 @ 18:49:

[...]





Dan was ik echt stapelgek geworden idd. Ik kan daar gewoon niet tegen.

Hij had idd niks meer te zeggen op dat smsje. Het kwam er op neer dat hij the center of the universe is, Gods gift to Women, en dat het daarom aan mijn gedrag ligt. Eh...?Heeft hij dit uitgestraald? Of ben je afgewezen en voel je je gekrenkt? Je komt op mij niet als een héél erg leuk date-maatje over... (hij misschien niet, maar jij hebt je ook niet van je alleraardigste kant laten zien, of heb ik het mis?)
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zondag met mijn date naar het strand.... over zenuwen gesproken



Nou heb ik een prima lijf daar niet van... maar dat make-uploze op het strand... en uren naast elkaar op een handdoekje.... vind het wel een beetje eng voor date 5!



Nou ja moet maar zo denken, hij wordt ook gekeurd
Strand? In bikini, met dit weer?



Jullie hebben elkaar toch al wel bloot gezien denk ik, of nog niet?

Ik ben ook aan het daten (oh nee, hebben nu verkering), maar ben ook nog steeds een beetje gespannen. Want let's face it..veel dingen die je nu samen onderneemt zijn allemaal eerste keren..Erg leuke fase, maar ook onzeker.

Komt wel goed met ons!



To, op naar de volgende!
Alle reacties Link kopieren
quote:tjjjjjemig schreef op woensdag 05 september 2012 19:00 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="jaimee21 in "Date: zenuwen bedwingen"" class="messagelink">jaimee21 schreef op 05 september 2012 @ 18:49</a>:</b>

[...]





Dan was ik echt stapelgek geworden idd. Ik kan daar gewoon niet tegen.

Hij had idd niks meer te zeggen op dat smsje. Het kwam er op neer dat hij the center of the universe is, <b>Gods gift to Women</b>, en dat het daarom aan mijn gedrag ligt. Eh...?</div></blockquote>Heeft hij dit uitgestraald? Of ben je afgewezen en voel je je gekrenkt? Je komt op mij niet als een héél erg leuk date-maatje over... (hij misschien niet, maar jij hebt je ook niet van je alleraardigste kant laten zien, of heb ik het mis?)



Haha, dat heb je dubbel mis. Ik voel me niet gekrenkt. De kans dat het wel superduperlove is met een internetdate is natuurlijk heel erg klein. Dus ik hou er bij voorbaat al rekening mee dat het hem niet gaat worden.



Daarnaast heb ik me zondag van mijn charmantste kant laten zien, al komt het door mijn luiheid om mobiel een complete reconstructie op te typen misschien niet zo over.



Ik heb me "netjes" aan bijna alle date-regels gehouden, waaronder aandachtig luisteren (het is niet zo dat ik de hele avond heb zitten ratelen, en hij zijn mond heeft gehouden), niet over exen praten, lachen om grapjes. Ik heb echter geen kruisverhoor afgenomen. My bad.



Dat heb ik allereerst niet gedaan omdat ik te zenuwachtig was om ook maar iets te bedenken (we hadden er al een dikke week non-stop whatsapp opzitten natuurlijk. De geijkte vragen waren al beantwoord), en ook omdat ik niet te diep op dingen in wilde gaan. Het verhaal met de slechte familieband enzo.



Maar dat wil niet zeggen dat hij zelf niet het voortouw kan nemen en iets over zichzelf vertelt.



In een natuurlijk gesprek gaat dat bij mij namelijk wel zo. Wanneer iemand iets vertelt waar ik ook iets over te vertellen heb, haak ik daar vaak op in, in de zin van "oh ja, dat heb ik ook! Ik kan gewoon niet naar films kijken met whoopi Goldberg! Vreselijk! Behalve ghost. Ken je die? Blabla"
Alle reacties Link kopieren
Tjoepertje en Julus: woeiiii!

Wel even komen zwijmelen hier hoor!

Ik heb inspiratie nodig om me weer in m'n zondagse pak te hijsen voor waarschijnlijk een of ander 'weggewaaid dakraam'.



(altijd al willen zeggen. Zat net ander topic te lezen over dingen die je hier op Viva opdoet, en irl gebruikt)



En dat strand komt helemaal goed! Lekker weer, lekker relaxen, en niet teveel nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie het leuk vinden kom ik morgen ook terug. Morgen date 2, uit eten. Ik ken hem wel, collega, maar toch. Ik deed er nooit iets mee, hij zit al ruim een jaar achter mij aan, maar ik wist t niet... Afgelopen zaterdag toch EINDELIJK dat ik dacht, dan ben ik er iig even uit. En we bleven kletsen, tot in de vroege uurtjes. En langzaam begon ik te zweven. Attent, lief, bracht me naar de auto terug waar we hebben gezoend... Maar ik dacht, morgen beb ik weer nuchter en dan denk ik, neee!! Maar ik zweef nog steeds en we hebben elke avond leuk contact. Hij zegt ook lieve dingen. Maar ja, dit overvalt mij allemaal en ik ben heel zenuwachtig!!!! Heel stom maar dan ga ik me afvragen of hij me echt leuk vindt... Dus ik probeer nuchter te blijven. Morgen gaan we iig uit eten en dan weet ik het. Pfff! Over 24 uur dus weet ik meer Ik post dan wel eveb of het toch nog kan, de liefde
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Mopje

Let us know! T klinkt alsof je je geen zorgen hoeft te maken of hij je leuk vind als hij al zo lang achter je aan zit :-)
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel. Ik laat t weten. Ja, stom, ik heb nu pas interesse in hem. Maar ja, ik kwam ook net uit relatie toen het achterna zitten begon dus vandaar dat ik toen geen zin had... Alles afkapte. Maar hij heeft wel volgehouden tot nu toe. Nu wel spannend of hij me, nu hij mij leert kennen, nog steeds leuk vibdt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 05 september 2012 @ 22:07:

Strand? In bikini, met dit weer?



Jullie hebben elkaar toch al wel bloot gezien denk ik, of nog niet?

Ik ben ook aan het daten (oh nee, hebben nu verkering), maar ben ook nog steeds een beetje gespannen. Want let's face it..veel dingen die je nu samen onderneemt zijn allemaal eerste keren..Erg leuke fase, maar ook onzeker.

Komt wel goed met ons!



To, op naar de volgende!

Ja maar het wordt 25 graden zondag~

En nee we hebben elkaar niet bloot gezien, het wordt date 5, we hebben wel gezoend vorige week...

Ik heb hem al een jaar op afstand gehouden (digitaal, 'ken' hem via FB) en hem heel duidelijk gemaakt dat ik het heel rustig aan wil doen en dat ie geen verwachtingen moet hebben. En toch wilde ie nog afspreken

Toch best spannend op het strand. En ja killing die beginfase. Ik hou jullie op de hoogte.



En Julus: wat heerlijk dat het ook echt 'verkering' is nu
Alle reacties Link kopieren
Mopje: ja natuurlijk, vertellen na je date! Spannund!!!

Wat lief dat ie al een jaar achter je aanloopt... moet bijna wel goed zitten dan, maar blijft spannend of hij je leuk blijft vinden als ie je beter leert kennen. Alvast veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
quote:mopje1984 schreef op 06 september 2012 @ 00:03:

Als jullie het leuk vinden kom ik morgen ook terug. Morgen date 2, uit eten. Ik ken hem wel, collega, maar toch. Ik deed er nooit iets mee, hij zit al ruim een jaar achter mij aan, maar ik wist t niet... Afgelopen zaterdag toch EINDELIJK dat ik dacht, dan ben ik er iig even uit. En we bleven kletsen, tot in de vroege uurtjes. En langzaam begon ik te zweven. Attent, lief, bracht me naar de auto terug waar we hebben gezoend... Maar ik dacht, morgen beb ik weer nuchter en dan denk ik, neee!! Maar ik zweef nog steeds en we hebben elke avond leuk contact. Hij zegt ook lieve dingen. Maar ja, dit overvalt mij allemaal en ik ben heel zenuwachtig!!!! Heel stom maar dan ga ik me afvragen of hij me echt leuk vindt... Dus ik probeer nuchter te blijven. Morgen gaan we iig uit eten en dan weet ik het. Pfff! Over 24 uur dus weet ik meer Ik post dan wel eveb of het toch nog kan, de liefde



Woeiii! Dat gaat 'm bij mij nooit worden hoor.. heb alleen 50+ collega's, haha



Maar ik wacht op je berichtje!!!
Alle reacties Link kopieren
@ Jaimee; Gaat de date met die jongen wel door? Ik dacht dat je 't afgekapt had?



Ik heb morgenavond een date en door aanhoudende klachten op een intieme plek, zie ik er best tegenop. Niet dat ik meteen van alles van plan ben, maar ik slaap wel bij hem. (Met een hele groep hoor, dat bleek toch makkelijker te zijn dan allemaal weer op naar huis daarna. En het is gezellig!)



Ach ja, het komt vast allemaal goed met iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Is er nog gedate dames?



Allememachies... de mijne is net weg. Dagje strand, daarna bij mij thuis eten en een filmpje. Date 5. Eindelijk ná de film pas gezoend etc, mèn wat een spanning pfff... maar hij is Lief zeg, kusjes overal geplant, kneep me bijna fijn.... heerlijk. Wat een leuke vent. Heb hem met enige moeite de deur uit moeten werken Vlinders!

Nooit geweten dat 40 plussers nog zo hot konden zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel gedate en 't was erg gezellig!



We hebben eerst bij 'm tussen gezeten. Drankje erbij, muziekje aan en gezellig gepraat. Toen druppelden z'n vrienden langzaam binnen. Ik was behoorlijk zenuwachtig! Z'n vrienden waren gelukkig erg gezellig en geïnteresseerd enzo. Dus de spanning was vrij snel weg. Toch heb ik wel een beetje de kat uit de boom gekeken. Het is toch allemaal ff anders tussen mensen die je niet kent. Haha.



Zaterdagochtend rustig opgestaan en met z'n alleen lekker ontbeten. Ik moest begin van de middag alweer weg wegens een verplichting en toen kwam ook de vraag; 'Wat hebben we nu eigenlijk?' Hij wou weten waar 'ie aan toe was. Logisch, want z'n vrienden begonnen ook al vragen te stellen. Terwijl ik dus eigenlijk ook niet wist hoe of wat.

We kennen elkaar nog niet zo lang, dus ik heb aangegeven dat ik 't te snel vind gaan als we nu besluiten een relatie te hebben. Laten we elkaar eerst nog maar beter leren kennen. Dat vond hij, gelukkig, ook! Dus we spreken binnenkort weer wat af! Het voelt wel goed trouwens.



Hoe gingen de andere dates?
Alle reacties Link kopieren
Haai meiden, hier ben ik. Sorry voor mijn late reactie, ik ben alleen actief op mijn telefoon en ik zag het topic niet meer :(. Nu op mijn werk maar wel even achter de pc gekropen.

Afgelopen donderdag dus date 2: uiteten. Het was LEUK. Het was heel gezellig en relaxed en ja, ik kon het niet laten om hem hier en daar wel een beetje uit te horen. Klinkt stom, maar ik heb zulke losers gehad... Ergens heeft mij dat wel onzeker gemaakt. In ieder geval, het was heel grappig. Hij zei: ja, ik vond je al leuk vanaf het moment dat ik mij aan je voorstelde. Eeehm, ik zou dus echt niet meer weten hoe dat toen ging, haha! Hij schijnt het toen al aan een andere collega te hebben verteld diezelfde dag. En ja, om nu eindelijk met mij te daten was een vooropgezet plan. Dat vond ik wel leuk om te horen. Maar lekker stom, ik heb hem dus nooit zo bekeken!! In ieder geval bleek ook nu weer dat we dezelfde interesses hebben en ik kwam ook wel iets losser. Ik merk wel dat hij het ook 'eng' vindt. We lijken wel een stel tieners, hahaha! Daarna zijn we nog wat gaan drinken en toen gingen we wel iets meer de diepte in. Ja, ik kan soms een beetje direct zijn, maar ja, zo ben ik gewoon! Dus ik heb wel een beetje gevraagd wat nu de bedoeling is (ik had ook al wel wat wijn op ;) ). Het komt erop neer dat hij mij nog steeds zo leuk vindt en we gaan het gewoon maar zien. We hebben in de auto nog heerlijk gezoend ;). Dat ging nu ook veel beter dan de vorige keer, haha, ik bakte daar toen volgens mij niets van. In het weekend hebben we nog gewhatsappt (hij was druk met van alles), maar hij vroeg wel meteen wanneer we weer afspreken. Dus dat is positief. En hij gaf ook aan dat hij ook het weekend vrijhoudt. Dat is nog positiever, denk ik zo.

Voor de rest doe ik gewoon rustig aan. Pfff, als ik dit zo schrijf, klinkt het een beetje saai, maar ja, ik wil mijn hoofd niet op hol brengen. Dus deze week sowieso weer een date en dan weet ik echt meer.

Ik hoop dat dit topic nog wel even blijft bestaan. Ik hou jullie op de hoogte. Ik heb net ook even over de andere dates gelezen, dat klinkt goed allemaal . En ik hoop ook daar het vervolg te lezen!

Als er nog iets in mij opkomt, dan laat ik het even weten. Ik vind het wel echt een hele lieve jongen en hij kan leuk vertellen. En ja, als ik naar hem kijk, dan denk ik, hij is echt leuk! (ZWIJMEL, ZWIJMEL...)
Jaime komt binnenkort even het topic updaten en dat is leuk!

Ze is zo lief en verdient alleen de liefste en beste man die er is (nummer 2 dan, nummer 1 heb ik al ) en wellicht is die nu op haar pad gekomen....
Alle reacties Link kopieren
Hai ladies, bij mij is het 'aan'. Ik ben helemaal happy!!! Ik lijk nog steeds een tiener maar ja! Gisteren was perfect!!! Uit eten, film, ... )) En morgen zie ik hem weer! Is er bij Jaime al nieuws?? Hoop van wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven