Date/droomman met reserves..

18-04-2017 14:27 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo hallo,



Al kan ik sommige reacties wel zien aankomen.. toch even voorleggen; 3 jaar geleden heb ik gedate met een man met wie het gelijk klikte. Veel zelfde interesses, normen, waarden, manier van denken, open, eerlijk en gewoon erg gezellig! Allebei uit een lange relatie, allebei gekwetst en voorzichtig. Hij heeft me toen heel netjes laten weten er nog niet aan toe te zijn en we hielden contact. Ik was wel voor hem in en nog steeds erg gecharmeerd van m. Zonder dat het ingewikkeld is, heb ik er een leuke vriendschap aan overgehouden. (Dat kan dus toch, al moest ik toen wel even schakelen..) Nu zagen we elkaar laatst weer, hij woont weer wat meer in de buurt en nodigde me uit. Tot mijn verbazing maakte hij toch een toespeling op een gegeven moment, waarop ik niets anders kan zeggen dan dat we weten hoe het zit. Bovendien had hij duidelijk verteld heel tevreden te zijn met zijn zelfstandige leven nu, zó dat een vrouw wel heel bijzonder moet zijn wil ze van meerwaarde zijn.. op mijn 'maar als je verliefd wordt, word je gewoon verliefd' antwoordde hij dat het bij hem niet zo werkt. Ik kreeg nog een paar lieve koosnaampjes, ik mag ook bij hem komen wonen en z'n strijkgoed doen en een overduidelijk vriendschappelijk afscheid met 3 goedgeplaatste kussen op de wang. :-) Natuurlijk vraag ik me nu af wat er gebeurt bij die man... het is heel fijn om samen te zijn. Hij weet dat ik momenteel een therapeutisch proces doormaak, nog niet 'in m'n kracht sta', het lijkt bijna wel alsof hij erop wacht tot dat mijn basis wel weer wat steviger is.. maarja, nu ontstaat er bij mij natuurlijk wat hoop en verwarring.. wat denken jullie?
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Je mag z'n strijkgoed doen? Seriously?



Zoek een man die wel voor je gaat en zet deze uit je hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zijn stomme grapjes he.. thnx. Hij wil zegmaar veel samen, maar niet alles..
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Je mag bij mij ook de strijk wel komen doen hoor.

Ik lees hier helemaal niks hoopvols in. Alleen een man die jouw zwakke plek heel goed weet uit te buiten zonder dat hij iets er tegenover stelt. Hij biedt jou niks, maar jij presenteert hem je hart al.
Alle reacties Link kopieren
Wat ingewikkeld!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan uit wat je opnoemt niet echt halen dat hij meer wil dan vriendschap, dus geniet van jullie vriendschap en zie mettertijd of het meer wordt.
Alle reacties Link kopieren
Waar woon je Parbleu? Tja.. hij biedt me wel wat hoor, vriendschap. Maar.. onder zijn voorwaardes, lekker geremd dus.
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Waaruit leid je af dat hij meer wilt?
Alle reacties Link kopieren
Zo lieflijk tegen mij doen..
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Ik denk dat hij het een prettig gevoel vindt dat hij nog 'redelijk in de date-markt' ligt en verder niks.
Alle reacties Link kopieren
Kan ook inderdaad.. pffff..
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon waar anderen erop uitgaan in het weekend.

Ik zou als ik jou was afstand nemen. Jij hebt een zwak voor hem en hij speelt met die gevoelens. Dat is geen goede vriendschap van zijn kant uit. Kans zit erin dat jij verdrietig wordt omdat hij niet verliefd wordt op jou, hoe gezellig het ook wordt.
Alle reacties Link kopieren
Dankje Parbleu, ik vrees dat je gelijk hebt.. gelukkig is er aardig wat afstand. Kom ik lekker bij jou strijken, beter!
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Je 'staat nog niet in je kracht' ???
Alle reacties Link kopieren
Whatever, ik ben waarschijnlijk niet op m'n best nu nee.
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
ik woon ook waar velen op vakantie gaan! kom je ook bij mij strijken? please?



en dan ontopic: lastig. ik zou mijn hart nog even in het kooitje houden en niet meteen over zijn schutting gooien. van dat gereserveerde kan járen duren en dat is niet fijn dus eerst maar eens het contact opbouwen nu hij weer in de buurt woont en dan maar zien wat er gebeurt.



en zelf weer boven jan komen natuurlijk. een half dr0pje is niet goed genoeg. eerst een heel dr0pje worden
En doooooor!
Ik zou de boot wat afhouden tot jij alles op een rijtje hebt. Pas dan ben je klaar voor een relatie. Als hij voor te veel onzekerheid zorgt, zou ik hem sowieso niet als potentiële partner zien.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, Broadway.. dát zijn de adresjes!



Dank jullie.. inderdaad. Ik wil te graag..
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
'Alles op een rijtje' is wel een breed begrip trouwens, leven blijft ook altijd in beweging he..
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Ik zou als ik jou was een beetje terughouden, en kijken wat hij aan initiatief neemt.

Hij lijkt het namelijk wel makkelijk en strelend te vinden dat jij zo beschikbaar staat, maar ik vrees dat als hij zelf moeite moet gaan doen er weinig gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Dankje! Dat is inderdaad een beetje mijn patroon ook.. altijd zo beschikbaar zijn voor anderen. Gelukkig leverde dit mij ook een leuke dag op, maar inderdaad.. helpt ook altijd om zelf vast een voorstelling te maken van hoe je iets graag zou willen. En hoe vooral niet..
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Je mag bij mij de was en strijk ook wel komen doen, dan geef ik je ook drie lekkere pakkerds op je wang als bedankje.



Ik zou wat hij zegt gewoon serieus nemen en er van uit gaan dat dit niks wordt. Hoe leuk het je ook lijkt.



Daarnaast; als je bezig bent met een traject ter zelfversterking, lijkt dit me niet echt bepaald een aanwinst, een man die afstand bewaart, maar je tegelijkertijd wel met "leuke" grapjes naar zich toe trekt. Klinkt eerder als een oude valkuil van je
Goede manier om te oefenen en hem krachtig en duidelijk op afstand te houden.
Alle reacties Link kopieren
Oh Poeszie, ik kom eraan hoor! Pfff.. wat debiel inderdaad, daar helpen jullie reacties wel bij! Dank allebei, ik denk ook dat ik goed doe aan die afstand inderdaad..
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft zichzelf lekker ingedekt. Hij houdt je heel wat voor (want natuurlijk wil jij graag die vrouw zijn die zo bijzonder is dat ze zijn hart wel weet te veroveren) maar als puntje bij paaltje komt kan hij zeggen: ik zei het je toch?



Ik zou hier geen trek in hebben. En ik zou ook niet vriendschappelijk met hem omgaan, ik vind dat hij met je speelt en als je gewoon vrienden bent doe je dat niet. Bovendien ben jij er blijkbaar gevoelig voor, maakt hij je in de war.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven