Daten met een 'dwerg'

27-04-2017 00:24 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week kwam ik aan de praat met een dwergvrouw. We hadden een leuk gesprek en zij vroeg of ik iets met haar wil gaan drinken. Omdat het klikte heb ik hiermee ingestemd. Voor mij was dit helemaal nieuw. Ik had nog nooit een dwergmens van dichtbij gezien en nu ga ik met een daten. Het is zeker niet zo dat ik nu al twijfels heb. Je weet nooit waar het schip gaat stranden. Wel vraag ik me af waar je tegenaan kan lopen als je een relatie zou beginnen met een dwergmens. Daarom kom ik graag in contact met mensen die zelf ook in zo'n situatie zitten of hebben gezeten. Ik hoor graag de dingen waar je rekening mee moet houden in zo'n relatie.



PS. Ik ben 1,83, zij is 1,33
Alle reacties Link kopieren
Begin met haar geen dwergmens te noemen mijn god.
Ik zou beginnen met haar geen dwerg of dwergmens te noemen.

En verder is ze gewoon een vrouw. Maar dan iets anders dan gemiddeld qua bouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Door87 schreef op 27 april 2017 @ 00:26:

Begin met haar geen dwergmens te noemen mijn god.Ik snap dat het denigrerend kan klinken, maar het is toch echt de wetenschappelijke term. Ze noemt zichzelf ook dwergmens omdat ze dat gewoon is.
Ik vind haar dwerg noemen nou niet bepaald aardig. En wat maakt de lengte nou uit als het verder gewoon klikt?
quote:Botta schreef op 27 april 2017 @ 00:28:

[...]





Ik snap dat het denigrerend kan klinken, maar het is toch echt de wetenschappelijke term. Ze noemt zichzelf ook dwergmens omdat ze dat gewoon is.

Je noemt haar niet gewoon bij haar naam?



Maar wat denk je dat er kan gebeuren? Het klikt en er kan iets leuks ontstaan en dan heb je een kort vriendinnetje of het klikt niet genoeg en dan.. niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:Botta schreef op 27 april 2017 @ 00:28:

[...]





Ik snap dat het denigrerend kan klinken, maar het is toch echt de wetenschappelijke term. Ze noemt zichzelf ook dwergmens omdat ze dat gewoon is.Dwerggroei is een wetenschappelijke term, dwerg, dwergvrouw en dwergmens niet. De meest geaccepteerde benaming is ook kleine mensen en niet dwerg of lilliputter.
Goed. Maar hij bedoelde dat dus niet zo.
Denk dat je er rekening mee moet houden haar geen dwerg te noemen..... Nogal kleinerend.
Alle reacties Link kopieren
Idd haar bij der naam noemen is ook een optie. En verder lengte is net zoiets als leeftijd niet belangrijk.
quote:Zebrahondje schreef op 27 april 2017 @ 00:41:

Denk dat je er rekening mee moet houden haar geen dwerg te noemen..... Nogal kleinerend.



Padum-tsss

Ik denk dat het aanrecht een puntje word en het toilet.

Ook het zoenen en het bukken.



Verder zal het wel mee vallen.
Gottegottegot wat zijn we grappig.



Dwergmens is geen normale benaming. Mens wel. Je hebt een date met een vrouw.

Nou. Veel plezier!



Meer is het niet.
Ik denk dat je haar los moet zien van "dwergmens"zijn. Op het moment dat je haar echt leuk vindt zal alles op zijn plek vallen en krijgen jullie een dynamiek die voor jullie werkt.

Zolang je haar ziet als "de dwergvrouw" ipv "de vrouw waarmee ik verder will" zie ik geen kans voor jullie
Hoe weet je precies haar lengte?
Als het klikt, klikt het. En ja, je gaat tegen veel dingen aanlopen, maar dat kan jezelf ook wel bedenken. Ervaringen doen er niet toe, want iemand die met een een kleiner persoon leeft, ervaart dat anders.
quote:emmetje2 schreef op 27 april 2017 @ 01:57:

Hoe weet je precies haar lengte?Zal ze wel verteld hebben, denk niet dat hij haar gemeten heeft met een meetlint.
Alle reacties Link kopieren
quote:sassa_82 schreef op 27 april 2017 @ 02:40:

[...]



Zal ze wel verteld hebben, denk niet dat hij haar gemeten heeft met een meetlint.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat liliputter de meest gangbare naam was.
Ik ben gestopt met lezen in dit topic na de uiterst grove opmerking van nbk en spraakwaterval.

Hopelijk is de rest van jullie beschaafder.

Ik zit hier helemaal niet lang genoeg maar die twee beledigingen vind ik het waard om te staffen.

Bah, wansmaak.

En wat een gedoe over de term dwerg.

Stelletje komman**kers.
quote:Botta schreef op 27 april 2017 @ 00:28:

[...]





Ik snap dat het denigrerend kan klinken, maar het is toch echt de wetenschappelijke term. Ze noemt zichzelf ook dwergmens omdat ze dat gewoon is.Nee, dat is dwerggroei
Alle reacties Link kopieren
iemand stelt een vraag over iets waar ik me best wat bij kan voorstellen.

En iedereen die zegt dat het "gewoon een vrouw" is, weet ook wel dat het best spannend is om in het openbaar afwijkend te zijn. Helaas krijgt OP te maken met al dan niet afkeurende blikken, achter zijn rug om smoezende mensen en de rest van de dingen die mensen zo'n bijzonder soort maken.

Maar natuurlijk wordt er vooral gereageerd op zijn woordkeuze en gebeurt hier verder precies waar hij al bang voor is.

Onbedoeld is het dus toch leerzaam: bereid je voor op reacties en stel je voor dat jij de kleine vrouw was.. die leeft hier al haar hele leven mee. Zeg dus tegen haar wat je voelt en denkt en vreest. De kans is groot dat ze weet wat je bedoelt.

Succes.
Wat fijn dat alles steeds goed komt
quote:yoshe schreef op 27 april 2017 @ 05:19:

Ik dacht dat liliputter de meest gangbare naam was.Ja, net als eskimo en pinda
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een denigrerende termen en opmerkingen hier. TO, mocht dit serieus zijn: ik geef het weinig kans als je haar in eerste instantie definieert op basis van haar lengte i.p.v. op basis van wie en hoe ze als mens is.
Alle reacties Link kopieren
De crush op je docent is bij deze over?

En niet gierig zijn op date.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven