daten met mannen met kind(eren )

22-04-2014 21:10 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb een bepaalde visie opde onderwerp. Ik ben 32 en ik ben al paar jaren alleen. Ik heb een voorkeur dat ik geen mannen met kinderen ga daten. Je komt sowieso op de 2e plaats . Daarnaast moet die man alimentatie betalen. Dus daar zit je mee opgescheept. Ik denkwel dat op deze leeftijd ( 30 -35) de kans klein er wordtdat je een man zonder kinderen gaat vinden. Maar ik houd hoop dat er toch nog mannen zijn rond deze leeftijd die nog geen kinderen hebben. Hoe denken jullie hier over????
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 23 april 2014 @ 00:14:

[...]





Dat is nog erger een man die wel een kind heeft maar zijn verantwoordelijkheid niet neemt ten opzichte van dat kind en geen kinderalimentatie betaald.Ik heb vriendinnen en die moeten hun man alimentatie betalen. Sommige vrouwen verdienen nou eenmaal meer dan hun partner! En sommige mannen kiezen er voor om de kinderen in huis te nemen....
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 23 april 2014 @ 00:14:

[...]



Dat is nog erger een man die wel een kind heeft maar zijn verantwoordelijkheid niet neemt ten opzichte van dat kind en geen kinderalimentatie betaald.Haha heerlijk die vooroordelen ... psssstt... Wij hebben voor een andere afspraak gekozen. Niet doorvertellen!!
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Alle reacties Link kopieren
Ja, het hebben van kinderen is een hobby die heel veel tijd en geld kost, en die altijd op de eerste plaats komt. Kan me best voorstellen dat je daar niet in eerste instantie op zit te wachten als partner.
Natuurlijk zijn die er! Kijk, de vijver om uit te vissen is inderdaad wat kleiner, maar ze zijn er heus. En ik geef je groot gelijk. Ik heb wel een kinderwens maar ik heb ook altijd gezegd geen man te willen die al een gezin gehad heeft. Dus zo gek is je "eis" helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
De kans is nu heel groot dat je liefde van je leven toch kinderen blijkt te hebben.

Dat dit je standpunt is prima. Als je ooit zelf kinderen krijgt komt je relatie ook op de 2e plaats, dat is anders maar toch.

Stel dat hij alimentatie moet betalen dan is dat toch niet jouw probleem, niet alle scheidingen zijn vechtscheidingen en niet alle mannen met kinderen maken hier een probleem van, laat staan dat jij hiermee te maken krijgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:pedroso schreef op 23 april 2014 @ 00:00:

[...]





Leuke benauwde visie :-)

Ik heb een kind....pppsssttt. Ik betaal geen allimentatie... tegen niemand zeggen ;)



Ik hoop dat je een onwijs leuke kerel tegenkomt met een kind! Erg he haha.Hey psssssst, jij hebt vast wel eisen aan je al partners gehad ...psssssst. Een man zonder kinderen willen is gewoon net zo een eis als iemand die geen ex gedetineerde wil.....pssssst tegen niemand zeggen hoor pssssst ;) ;) ;) ;)
Ik ben het helemaal met je eens. Na mijn scheiding ben ik een hele leuke man tegen het lijf gelopen en hij heeft géén kinderen. Uiteraard. Ik hoef ook geen vent met kinderen.

Zelf heb ik wel een kind, dat vindt mijn huidige vriend meer dan leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp best dat je geen man met kinderen wil als je zelf (nog) geen kinderen hebt,maar je reden vind ik niet logisch: dat je dan op de 2e plaats komt. Als je een man zonder kinderen date en daarna een relatie met hem krijgt en vervolgens kinderen, dan kom je toch ook op de 2e plaats? Volgens de algemeen gangbare redenering althans, want ik vind die rangorde - 1e, 2e plaats enz. - onzin.

Sowieso kom je bij nogal wat mannen zonder kinderen op de 2e, 3e of nog meer plaats, na hun werk, hobby, vrienden...
Alle reacties Link kopieren
quote:Reiger100 schreef op 23 april 2014 @ 11:53:

Ik begrijp best dat je geen man met kinderen wil als je zelf (nog) geen kinderen hebt,maar je reden vind ik niet logisch: dat je dan op de 2e plaats komt. Als je een man zonder kinderen date en daarna een relatie met hem krijgt en vervolgens kinderen, dan kom je toch ook op de 2e plaats? Volgens de algemeen gangbare redenering althans, want ik vind die rangorde - 1e, 2e plaats enz. - onzin.

Sowieso kom je bij nogal wat mannen zonder kinderen op de 2e, 3e of nog meer plaats, na hun werk, hobby, vrienden...



Ik vind dat juist een hele logische redenering, ben je lekker aan het uiteten dan belt de oppas dat het grut wat heeft. Hoppa pappa terug naar huis. Dingen moeten inplannen om rekening te moeten houden met wanneer hij de kinderen heeft. Eeeeeeeeeeeew, mij niet gezien hoor, ik ben gehecht aan mijn vrijheid om te gaan en staan waar ik wil.



Ik vind rekening houden met andermans hobby's en vrienden heel wat anders dan met kinderen. Ouders hebben, gemiddeld genomen, een andere band met vrienden dan met kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pompsnol schreef op 23 april 2014 @ 11:39:

[...]





Hey psssssst, jij hebt vast wel eisen aan je al partners gehad ...psssssst. Een man zonder kinderen willen is gewoon net zo een eis als iemand die geen ex gedetineerde wil.....pssssst tegen niemand zeggen hoor pssssst ;) ;) ;) ;)



Maar uh, ik heb geen probleem met TO hoor. Moet ze uiteraard zelf weten. Ik heb zo ook mijn eisen hoor. Ik wil absoluut geen relatie met een vrouw die geen man met kinderen wil ;)



Ik hoop voor haar dat ze nooit een vent tegen komt die super, fantastisch en geweldig is..... blijk hij een kind te hebben!!
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Alle reacties Link kopieren
quote:pedroso schreef op 23 april 2014 @ 12:08:

Ik wil absoluut geen relatie met een vrouw die geen man met kinderen wil ;)Dat treft.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
quote:pedroso schreef op 23 april 2014 @ 12:08:

[...]





Maar uh, ik heb geen probleem met TO hoor. Moet ze uiteraard zelf weten. Ik heb zo ook mijn eisen hoor. Ik wil absoluut geen relatie met een vrouw die geen man met kinderen wil ;)



Ik hoop voor haar dat ze nooit een vent tegen komt die super, fantastisch en geweldig is..... blijk hij een kind te hebben!!psssst .... Ik vind dit best wel een zure reactie... pssst... niet verder vertellen hoor. psssst bovendien heb ik in die situatie gezeten psssst en guess what, psssst ik heb de man afgewezen pssssst. ppssssst had ik liefdesverdiet tuurlijk? pssssst maar dat heb ik overleefd pssssst maar niet verder vertellen hoor ;) ;) ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook niet echt te wachten op een man met kinderen.

Zelf heb ik geen kinderen en ga er dan wel van uit dat er ook een man zonder kinderen rond loopt die ook nog niet de ware is tegengekomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pedroso schreef op 23 april 2014 @ 12:08:

[...]





Maar uh, ik heb geen probleem met TO hoor. Moet ze uiteraard zelf weten. Ik heb zo ook mijn eisen hoor. Ik wil absoluut geen relatie met een vrouw die geen man met kinderen wil ;)



Ik hoop voor haar dat ze nooit een vent tegen komt die super, fantastisch en geweldig is..... blijk hij een kind te hebben!!



Hoezo hoop je dat? Snap niet wat je haar daarmee wil laten inzien ofzo?

Ik kwam weleens een leuke man tegen in het verleden,maar als bleek dat hij een kind had, ging ik gewoon niet daten, dus ben er ook nooit tegenaan gelopen dat dat moeilijk werd/verdriet opleverde o.i.d.

Ik snap ook wel dat jij geen vrouw wil daten die geen man met kind wil, en dat hoeft natuurlijk ook niet, lijkt me logisch.

Ik heb nu een man en kind, maar mochten we ooit gaan scheiden ga ik ook niet daten met man die geen kind erbij wil.

Maar ik zou het wél snappen als dat voor hem een no-go zou zijn, zou ik me ook niet persoonlijk door aangevallen voelen, of 'hopen' dat hij een vrouw met kind tegenkomt voor wie hij als een blok valt, wat heb ik daaraan of wat boeit mij dat?

Ik snap niet waarom sommige (alleenstaande) mensen met kinderen zich dat aantrekken, dat een ander zonder kind niet wil daten met man/vrouw met kind.

Ik heb weleens de grap tegen man gemaakt dat ik hem nu moet dumpen,omdat 'ie een kind heeft
Alle reacties Link kopieren
quote:pompsnol schreef op 23 april 2014 @ 12:16:

[...]psssst .... Ik vind dit best wel een zure reactie... pssst... niet verder vertellen hoor. psssst bovendien heb ik in die situatie gezeten psssst en guess what, psssst ik heb de man afgewezen pssssst. ppssssst had ik liefdesverdiet tuurlijk? pssssst maar dat heb ik overleefd pssssst maar niet verder vertellen hoor ;) ;) ;)



Ach ja, gelukkig zijn we allemaal verschillend ;)



Wel nieuwsgierig. Het verbaast me wel. Je had dus een heerlijke, geweldige, fantastische vent. Maar enkel omdat hij een kind had, heb je hem afgewezen?
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Alle reacties Link kopieren
quote:pedroso schreef op 23 april 2014 @ 12:34:

[...]





Ach ja, gelukkig zijn we allemaal verschillend ;)



Wel nieuwsgierig. Het verbaast me wel. Je had dus een heerlijke, geweldige, fantastische vent. Maar enkel omdat hij een kind had, heb je hem afgewezen?Tuurlijk, ik ben gehecht aan mijn vrijheid, een kind daarin is een blok aan je been. Je kunt niet spontaan een lang weekend Reykjavik doen. Want je moet eerst rekening houden of hij dat kind toevallig heeft dat weekend. Nou daar kan ik dus echt niet tegen... En tegenstelling tot jou begreep hij dat en vond hij het niet nodig om dat soort nare dingen voor mij te hopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pedroso schreef op 23 april 2014 @ 12:34:

[...]

Maar enkel omdat hij een kind had, heb je hem afgewezen?Zo doe je net alsof een kind geen invloed heeft op een relatie. Alsof het een hamster is waarvan je af en toe de kooi schoon moet maken. Een kind is een hele verantwoordelijkheid. Als je daar zelf nog absoluut niet aan toe bent of helemaal geen kinderen wil, waarom zou je dan zo´n situatie in gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:glitglam schreef op 23 april 2014 @ 12:31:

[...]Hoezo hoop je dat? Snap niet wat je haar daarmee wil laten inzien ofzo?



Zoals ik aangaf. Iedereen staat gelukkig vrij in wat hij/zij doet of wil. En uiteraard heeft iedereen zijn voorkeuren.



Maar een man/vrouw met een kind is niet per definitie iemand met het gezeur van een kind er bij. Met het probleem van de alimentatie. Met het probleem van de 2de plaats.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Alle reacties Link kopieren
quote:pompsnol schreef op 22 april 2014 @ 21:21:

Aangezien ik zelf geen kinderen wil, wil ik zeker geen man met kinderen. En als ik heel eerlijk moet zijn, het is niet netjes ik weet het, ben ik erg veroordelend als een man met meerdere vrouwen meerdere kinderen heeft. Als ik daar achter kom, nou dan ren ik meteen naar de dichtsbijzijnde nooduitgang Ik heb zelf kinderen. Maar mannen met meerdere kinderen bij meerdere vrouwen daar heb ik ook zo mijn bedenkingen bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:pedroso schreef op 23 april 2014 @ 12:43:

[...]





Zoals ik aangaf. Iedereen staat gelukkig vrij in wat hij/zij doet of wil. En uiteraard heeft iedereen zijn voorkeuren.



Maar een man/vrouw met een kind is niet per definitie iemand met het gezeur van een kind er bij. Met het probleem van de alimentatie. Met het probleem van de 2de plaats.



Nee, maar een kind is er wél, dus hoe dan ook heeft het invloed op je (mijn) leven, terwijl ik er zelf niet voor gekozen heb (voor kind van een ander)

Voor mij is het een dealbreaker, dus is het ook niet mijn 'ideale' man, als ik een leuke man zou tegenkomen met kind.

Net zoals dat iemand anders zegt; Ik ga geen relatie aan met bv iemand die rookt, of 5 honden heeft, ik noem maar wat.

Ik heb eerder ook gerookt, dus zou iemand tegen mij zeggen; 'ik ga niet met je daten want wil geen relatie met iemand die rookt'. Dan zeg ik; Oké. En klaar. Dan ga ik geen discussie aan over waarom dat kortzichtig zou zijn, of de voordelen ervan, of hopen dat hij iemand tegenkomt die hij niet kan weerstaan,maar zij wel rookt.

Je trekt het je dus blijkbaar ergens wel persoonlijk aan, en dat snap ik niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:pienternella schreef op 23 april 2014 @ 12:41:

[...]

Zo doe je net alsof een kind geen invloed heeft op een relatie. Alsof het een hamster is waarvan je af en toe de kooi schoon moet maken. Een kind is een hele verantwoordelijkheid. Als je daar zelf nog absoluut niet aan toe bent of helemaal geen kinderen wil, waarom zou je dan zo´n situatie in gaan?



Natuurlijk heeft dat een invloed op de relatie. Maar daarom toch niet per definitie negatief? Het ene kind is het andere niet, de ene man/vrouw met een kind is de andere niet. Net zoals de ene alleenstaande partner, de andere niet is.



Voor het zelfde geld vind TO het super geweldig met een super vent die toch een kind heeft, of heeft ze liever een notoire vreemdganger zonder kinderen. Als je de soep nooit gegeten hebt, weet je ook niet hoe toch ook niet hoe ze smaakt. Je gaat op voorhand toch niet zeggen dat je ze niet lekker vindt. Er zijn gelukkig meer kleuren dan enkel zwart/wit.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Alle reacties Link kopieren
quote:pedroso schreef op 23 april 2014 @ 12:43:

[...]





Zoals ik aangaf. Iedereen staat gelukkig vrij in wat hij/zij doet of wil. En uiteraard heeft iedereen zijn voorkeuren.



Maar een man/vrouw met een kind is niet per definitie iemand met het gezeur van een kind er bij. Met het probleem van de alimentatie. Met het probleem van de 2de plaats.Nog een reden om uit de buurt blijven van mannen met kinderen, de roze wolk bril mbt kinderen. Niet willen inzien hoe een kind een blok aan het been kan zijn voor anderen.



- "Schat, ik zie nu net dat er een nieuwe wijnbar open is, laten we die gaan leegzuipen" "Ik kan niet want ik heb de kinderen vanavond"

- "Laten we Thais bestellen vandaag, ja maar mijn kinderen lusten dat en dat niet"



Niet kunnen uitslapen, omdat de kinderen om 7 uur s'ochtends wakker zijn. Ik heb echt geen zin om andermans kind snotneus af te vegen etc. etc. etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:pedroso schreef op 23 april 2014 @ 12:58:

[...]





Natuurlijk heeft dat een invloed op de relatie. Maar daarom toch niet per definitie negatief? Het ene kind is het andere niet, de ene man/vrouw met een kind is de andere niet. Net zoals de ene alleenstaande partner, de andere niet is.



Voor het zelfde geld vind TO het super geweldig met een super vent die toch een kind heeft, of heeft ze liever een notoire vreemdganger zonder kinderen. Als je de soep nooit gegeten hebt, weet je ook niet hoe toch ook niet hoe ze smaakt. Je gaat op voorhand toch niet zeggen dat je ze niet lekker vindt. Er zijn gelukkig meer kleuren dan enkel zwart/wit.



Alleen jammer dat jij niet wil inzien dat er meerder kleuren zijn.

Lekkere vergelijking ook of een supervent met kinderen of een notoire vreemdganger
Alle reacties Link kopieren
Nou, gelukkig is de keus breder dan jij schetst; een man met kind, of een man zonder kind die een vreemdganger is :rolleyes:

Tuurlijk weet je op voorhand, qua grote 'dealbreaker's' wat je wel of niet wil.

Anders kun je geen voorkeuren of dealbreakers meer hebben, want dan moet je alles eerst geprobeerd hebben voordat je er wat over kan/mag zeggen, en dat werkt natuurlijk nooit.

Dan zou het bij alles gelden; Je wil geen relatie met een roker? - probeer het eens, mssichien valt het mee

Geen relatie willen met een vreemdganger? - dan moet je het toch eens aangaan,misschien weegt het positieve op tegen het negatieve etc etc. Kom op zeg..
Alle reacties Link kopieren
Wanneer een vrouw geen man met kinderen wil omdat die man alimentatie moet betalen dan wil ik dat heel graag zo vroeg mogelijk in de relatie weten.



Vrouwen die zo verschrikkelijk egoïstisch/materialistisch zijn, en zo te lezen zijn dat er behoorlijk wat hier op het forum, zijn absoluut niet mijn type.
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven