daten of niet ?

17-08-2012 00:14 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
toch jullie advies even inwinnen. ik ben nu alweer een half jaar vrijgezellig.. en heb nu een zoontje van 7wkn, ik begin er weer heerlijk in te komen en geniet van het leventje samen met me prachtige zoon.



nu heb ik me 2 weken geleden aangemeld op een datingsite.. gewoon voor de fun. en ook een beetje voor de gezellige volwassen gesprekken



dezelfde dag nog dat ik me aanmeld word ik aangesproken door een jongen. laten we hem J noemen. vanaf dag 1 hebben J en ik de leukste gesprekken. elke avond weer liggen we helemaal dubbel van het lachen. J vind het leuk om over me zoontje te praten en heeft hiervoor ook een relatie gehad met een meisje die een dochtertje van 2 had.



We hebben besloten een afspraakje te maken.. nu is mijn probleem ik heb niemand die op wil passen.. ik ga geen wildvreemde op me kind laten passen, en me moeder wil absoluut niet oppassen voor de leuke dingen..

ik wil geen vreemde in me huis uitnodigen, en J stelde voor om wat te gaan drinken overdag, ik mag dan rustig de kleine meenemen. J zegt ook hij hoort bij jou.. dus als het tussen ons klikt is het ook wel handig als het tussen mij en je kleine klikt.



We hebben nu besloten zaterdag overdag af te spreken op een terrasje.



nu mijn vraag doe ik hier goed aan ??

het liefst had ik de kleine niet meegenomen maar ik heb hier gewoon geen fam in de buurt alleen me moeder, en zij wil echt niet oppassen voor deze dingen.
Alle reacties Link kopieren
Alarmbel! Een man die je baby ZO leuk vindt dat hij daar vaak over praat en dat je de baby mee mag nemen op een (eerste) date zou ik niet vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
nee hij vraagt gewoon heeft ie doorgeslapen vannacht, of heeft de kleine het niet heet met dit weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikwordmama schreef op 17 augustus 2012 @ 00:14:





J vind het leuk om over me zoontje te praten en heeft hiervoor ook een relatie gehad met een meisje die een dochtertje van 2 had.



We hebben besloten een afspraakje te maken.. nu is mijn probleem ik heb niemand die op wil passen.. ik ga geen wildvreemde op me kind laten passen, en me moeder wil absoluut niet oppassen voor de leuke dingen..

ik wil geen vreemde in me huis uitnodigen, en J stelde voor om wat te gaan drinken overdag, ik mag dan rustig de kleine meenemen. J zegt ook hij hoort bij jou.. dus als het tussen ons klikt is het ook wel handig als het tussen mij en je kleine klikt.



We hebben nu besloten zaterdag overdag af te spreken op een terrasje.



Dit is wat je zegt en dat komt op mij heel anders over dan zo maar belangstellend vragen hoe je zoontje de nacht is doorgekomen.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je moeder je geen leuke date gunt. Dan de kleine lekker mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:hawkeye_jane schreef op 17 augustus 2012 @ 00:20:

Alarmbel! Een man die je baby ZO leuk vindt dat hij daar vaak over praat en dat je de baby mee mag nemen op een (eerste) date zou ik niet vertrouwen.



Eens met bovenstaande...

Ik snap dat je behoefte hebt aan daten, maar ik zou zelf nooit maar ook echt nooit een man introduceren in het leven van mijn kind (ongeacht hoe klein en wel of niet iets van meekrijgen) als het niet serieus is.
Alle reacties Link kopieren
Het is half één. Misschien pieker je er te veel over?

Ik weet niet of het zo'n goed idee is dat je je kindje meeneemt. Hij moet wel verliefd worden op joú, ook als je geen kind zou hebben. Misschien wil hij graag een gezin stichten ofzo. Je kan ook gewoon via via erachter komen wie een goede oppas is. Voordat je je kind aan haar/hem vertrouwt kunnen jullie gewoon even afspreken om ergens te gaan praten.

Succes
Blijkbaar zit het jezelf ook niet helemaal lekker anders zou je geen topic openen. Mijn advies niet gaan, betrek je kind hier niet direct in.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp werkelijk niet dat iemand een baby meeneemt op een (eerste) date met een onbekende man die (zoals het op mij overkomt) nogal gefixeerd is op kleine kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog even over nagedacht. Misschien moet je zeggen dat je kindje niet meegaat. Kijken hoe hij reageert. Is hij erg teleurgesteld? Misschien is hij dan meer in je kindje geïnteresseerd dan in jou. #thinkaboutit
Dat snap ik inderdaad ook niet HJ. Het is een baby van 7 weken, hoe bedoelt hij een klik?
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat een vieze pedo. Waar woont hij? Dan vragen we z'n adres aan de burgemeester en flikkeren we stenen door z'n ruit. Daarna spuiten we met rode verf "PEDO" op de gevel van z'n kinderneukershuis.
Alle reacties Link kopieren
/sarcasm mode
Alle reacties Link kopieren
Het komt helaas vaker voor dan je denkt. Het is een collega van me overkomen. Ze had een leuke man ontmoet, die open stond voor gezinsvorming met haar en haar twee kinderen. Ze was hartstikke gelukkig, totdat dochter aangaf dat meneer steeds achter haar de badkamer in liep.



Ze had het werkelijk nooit achter hem gezocht want hij leek zo lief, leuk en aardig en zag het als een bonus dat hij kinderen leuk vond.
Gewoon NIET doen. Echt niet.
Alle reacties Link kopieren
allereerst gaf ik aan om af te spreken maar daarbij met de melding dat ik geen oppas heb dus dat de kleine dan mee zou moeten of dat ik eerst een goede oppas moet zoeken.



exact zei hij :



hij hoort natuurlijk wel bij jou dus dat als hij er bij is is geen probleem. maar we kunnen ook wachten tot je een oppas hebt gevonden, dat is geen probleem hoor, mij maakt het verder niet zoveel uit.



doe waar jij het beste gevoel bij hebt ik snap als je dat liever nog niet wilt dan wacht ik gewoon. er zijn genoeg gekken dus begrijp het als je eerst een oppas wilt zoeken.



Ik heb het verder gewoon echt gezellig met hem we hebben dezelfde humor.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, zeker als het iemand van internet is kan hij in real life heel anders zijn. Juist als je twijfelt, Niet doen! Wie is belangrijker, die date of de veiligheid van je kindje?
Nou ja whateverbuckley, dat stuk van als het tussen ons klikt is het ook wel handig als het tussen je kleine klikt is wel apart. Een baby van 7 weken! Die is blij als het eet, poept, plast en slaapt. Voor de rest is het naar mijn idee nog niet bezig om met vreemde een "klik" te hebben. Ik zou mijn kind gewoon niet betrekken bij zulke dingen pedo of niet. Het is de eerste date! Al was het de tiende trouwens dan nog zou ik mijn kind hier voorlopig helemaal buiten houden.
En mensen die zogenaamd de goede spelen, "er zijn genoeg gekken", brr maar ik ben met veel dingen misschien te wantrouwig. Hoe dan ook pedo of niet ;) zou het gewoon niet doen zeker niet de eerste date. Dan wacht je maar, hoe jammer ook. Kind gaat voor
Alle reacties Link kopieren
quote:ikwordmama schreef op 17 augustus 2012 @ 00:44:

allereerst gaf ik aan om af te spreken maar daarbij met de melding dat ik geen oppas heb dus dat de kleine dan mee zou moeten of dat ik eerst een goede oppas moet zoeken.



exact zei hij :



hij hoort natuurlijk wel bij jou dus dat als hij er bij is is geen probleem. maar we kunnen ook wachten tot je een oppas hebt gevonden, dat is geen probleem hoor, mij maakt het verder niet zoveel uit.



doe waar jij het beste gevoel bij hebt ik snap als je dat liever nog niet wilt dan wacht ik gewoon. er zijn genoeg gekken dus begrijp het als je eerst een oppas wilt zoeken.



Ik heb het verder gewoon echt gezellig met hem we hebben dezelfde humor.



Hij benoemt het zelf. Daarmee speelt hij in op jouw gevoel.



Ik zou sowieso niet met deze man afspreken, TO. Je zegt dat je eraan toe bent, maar is dat wel zo? Je hoeft geen genoegen te nemen met de eerste beste kerel die jou op een datingsite aanspreekt.
Eerste wat ik denk is: Waarom zo snel aan de man 7 weken na je bevalling?
Alle reacties Link kopieren
Ja, er kan echt een groot verschil zitten in het leuk chatten op internet en iemand irl ontmoeten. Vaak zijn de mensen die het leukst schrijven in het echt verschrikkelijke horken. Ik heb het zelf een paar keer meegemaakt. Hele leuke mailwisselingen en smsjes, maar zodra je echt afspreekt, slaan ze helemaal dicht of komt er niks zinnigs uit en zien er totaal niet uit zoals op die blije foto's. Als je alleen bent, ben je natuurlijk ook zo weer weg. Tip: ga vast op zoek naar buurmeisjes of dochters van collega's die het leuk vinden om in de toekomst op je kind te passen.
Alle reacties Link kopieren
oke dit had ik echt niet verwacht toen ik dit topic opende. mijn vraag was eigenlijk gewoon kan k de kleine meenemen of niet.

valt me hier best op dat uit alles het ergste word gehaald.



elke man kan een pedo zijn ! je kan mensen voor de kop kijken maar niet in de kop.



dus standpunt ik mag nooit daten omdat elke man een pedofiel kan zijn, als hij vraagt of het goed gaat met de kleine.



ik stap over op de vrouwen ;) pff haha



maar ik twijfelde of ik de kleine mee kon nemen of niet maar doe het niet, ik zoek wel babysitter.



topic mag van mij gesloten worden of doen ze dat niet,
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik dus ook al Elastiekje... Zeker als de vader ook uit beeld is.
Alle reacties Link kopieren
quote:cm_89 schreef op 17 augustus 2012 @ 00:44:

Nou ja whateverbuckley, dat stuk van als het tussen ons klikt is het ook wel handig als het tussen je kleine klikt is wel apart. Een baby van 7 weken! Die is blij als het eet, poept, plast en slaapt. Voor de rest is het naar mijn idee nog niet bezig om met vreemde een "klik" te hebben. Ik zou mijn kind gewoon niet betrekken bij zulke dingen pedo of niet. Het is de eerste date! Al was het de tiende trouwens dan nog zou ik mijn kind hier voorlopig helemaal buiten houden.Ik ook niet, maar er wordt tegenwoordig wel erg snel "pedo" geroepen. Een baby meenemen naar een eerste date vind ik overigens zwaar geflipt, pedo of niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven