daten of niet ?

17-08-2012 00:14 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
toch jullie advies even inwinnen. ik ben nu alweer een half jaar vrijgezellig.. en heb nu een zoontje van 7wkn, ik begin er weer heerlijk in te komen en geniet van het leventje samen met me prachtige zoon.



nu heb ik me 2 weken geleden aangemeld op een datingsite.. gewoon voor de fun. en ook een beetje voor de gezellige volwassen gesprekken



dezelfde dag nog dat ik me aanmeld word ik aangesproken door een jongen. laten we hem J noemen. vanaf dag 1 hebben J en ik de leukste gesprekken. elke avond weer liggen we helemaal dubbel van het lachen. J vind het leuk om over me zoontje te praten en heeft hiervoor ook een relatie gehad met een meisje die een dochtertje van 2 had.



We hebben besloten een afspraakje te maken.. nu is mijn probleem ik heb niemand die op wil passen.. ik ga geen wildvreemde op me kind laten passen, en me moeder wil absoluut niet oppassen voor de leuke dingen..

ik wil geen vreemde in me huis uitnodigen, en J stelde voor om wat te gaan drinken overdag, ik mag dan rustig de kleine meenemen. J zegt ook hij hoort bij jou.. dus als het tussen ons klikt is het ook wel handig als het tussen mij en je kleine klikt.



We hebben nu besloten zaterdag overdag af te spreken op een terrasje.



nu mijn vraag doe ik hier goed aan ??

het liefst had ik de kleine niet meegenomen maar ik heb hier gewoon geen fam in de buurt alleen me moeder, en zij wil echt niet oppassen voor deze dingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:elastiekje_ schreef op 17 augustus 2012 @ 00:52:

Eerste wat ik denk is: Waarom zo snel aan de man 7 weken na je bevalling?blijf ook maar een mens met gevoel toch. ik ben al dik een half jaar vrijgezel. en was niet van plan meteen te gaan daten. maar omdat ik met deze jongen zon klik heb leek het me wel leuk om hem wat beter te leren kennen.
Nou ikwordmama, dan heb jij de reacties niet goed gelezen. In ieder geval goed dat je een babysitter zoekt. Een baby van 7 weken heeft natuurlijk niks te zoeken op jouw eerste date. Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikwordmama schreef op 17 augustus 2012 @ 00:52:

oke dit had ik echt niet verwacht toen ik dit topic opende. mijn vraag was eigenlijk gewoon kan k de kleine meenemen of niet.

valt me hier best op dat uit alles het ergste word gehaald.



elke man kan een pedo zijn ! je kan mensen voor de kop kijken maar niet in de kop.



dus standpunt ik mag nooit daten omdat elke man een pedofiel kan zijn, als hij vraagt of het goed gaat met de kleine.



ik stap over op de vrouwen ;) pff haha



maar ik twijfelde of ik de kleine mee kon nemen of niet maar doe het niet, ik zoek wel babysitter.



topic mag van mij gesloten worden of doen ze dat niet,



Je reageert wel een beetje vreemd, TO. Een maand geleden heb je nog een topic geopend over je ex, dat je die niet los kunt laten en nu zit je een wildvreemde man te verdedigen.



Zorg eerst eens dat je je leven op de rails krijgt. Zo stabiel is de situatie niet.
Dat kan ik me voorstellen, maar vanuit mijn eigen referentiekaders gedacht zou ik de eerste tijd toch wat meer op mezelf focussen en het (her)inrichten van de dagelijkse routines etc. Ieder zn eigen ding natuurlijk.



Om nog even te antwoorden op je vraag: Nee ik zou je baby niet meenemen naar de date.
Alle reacties Link kopieren
Niet van plan om te gaan daten maar je schrijft je wel in op een datingsite?



Ik vind een halfjaar vrijgezel zijn niet zo 'al' eigenlijk, zeker niet als je bedenkt dat je toen ook nog zwanger was.
Alle reacties Link kopieren
quote:hawkeye_jane schreef op 17 augustus 2012 @ 00:56:

[...]





Je reageert wel een beetje vreemd, TO. Een maand geleden heb je nog een topic geopend over je ex, dat je die niet los kunt laten en nu zit je een wildvreemde man te verdedigen.



Zorg eerst eens dat je je leven op de rails krijgt. Zo stabiel is de situatie niet.En dit word ook te snel geroepen hier op viva.
Alle reacties Link kopieren
Ach joh. Iedereen denkt de laatste tijd het ergste, want die nare dingen gebeuren nu eenmaal. Het is niet zo dat je nooit meer kunt daten, maar het is meer dat je kindje er niets mee te maken heeft. Dus inderdaad lekker een oppas zoeken, en als je een geschikte kandidaat vind kan je gerust gaan daten natuurlijk, maar ga er niet gelijk met de eerste de beste vandoor. Neem de tijd:)

Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
klopt en ook omdat ik me ex niet los kan laten is een beetje afleiding wel leuk toch om zo meer mensen te leren kennen.



en ik wil me niet meteen in een relatie gooien, dat zeker niet. maarja om er even tussenuit te zijn is ook wel fijn, maar ben het met jullie eens dat de kleine hiermee niet geconfronteerd hoeft te worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:whateverbuckley schreef op 17 augustus 2012 @ 00:57:

[...]





En dit word ook te snel geroepen hier op viva.Inderdaad. Zal wel een reden voor zijn dan.
Alle reacties Link kopieren
'Mijn' is het toverwoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikwordmama schreef op 17 augustus 2012 @ 00:59:

klopt en ook omdat ik me ex niet los kan laten is een beetje afleiding wel leuk toch om zo meer mensen te leren kennen.



en ik wil me niet meteen in een relatie gooien, dat zeker niet. maarja om er even tussenuit te zijn is ook wel fijn, maar ben het met jullie eens dat de kleine hiermee niet geconfronteerd hoeft te worden.Kun je geen leuke activiteiten ondernemen met andere mensen die je kent? Vrienden/kennissen/buren?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, afleiding is afleiding. Daten is niet noodzakelijk om hem te vergeten:)
Alle reacties Link kopieren
Mijn God zeg, je bent net bevallen. Richt je eerst eens helemaal op je kind en laat dat daten de eerste 2 jaar eens zitten.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Afleiding is altijd fijn maar je kind gaat voor, dus goed om te lezen dat je die er niet bij gaat betrekken.
Alle reacties Link kopieren
TO, als je googlet op 'jonge mamma's leren kennen' kun je op websites komen waar oproepjes zijn geplaatst. Je kunt er zelf ook plaatsen (ook hier op Viva bij 'Contact').
Alle reacties Link kopieren
quote:hawkeye_jane schreef op 17 augustus 2012 @ 01:00:

[...]





Kun je geen leuke activiteiten ondernemen met andere mensen die je kent? Vrienden/kennissen/buren?



helaas niet zoveel contacten, 1 goede vriendin maar ze woont in limburg dik anderhalf uur hier vandaan.

ik ben al wel bezig met meer te ondernemen, ik ga vanaf volgende week naar een sportschool met kinderopvang, naar een cafe op vrijdagochtend waar jonge moeders samen komen met hun kinderen.en wanneer de kleine 3mnd is gaan we naar babygym. dus ben er mee bezig om meer contacten te leggen.



helaas door me ex ben ik vrijwel bijna al mijn vriendinnen kwijtgeraakt.



in elk geval bedankt voor de moeite om te reageren allemaal, ik ga me bedje opzoeken om 5uur gaat mijn wekkertje weer.

nog een fijne nacht toegewenst !
Alle reacties Link kopieren
quote:ikwordmama schreef op 17 augustus 2012 @ 01:06:

[...]





helaas niet zoveel contacten, 1 goede vriendin maar ze woont in limburg dik anderhalf uur hier vandaan.

ik ben al wel bezig met meer te ondernemen, ik ga vanaf volgende week naar een sportschool met kinderopvang, naar een cafe op vrijdagochtend waar jonge moeders samen komen met hun kinderen.en wanneer de kleine 3mnd is gaan we naar babygym. dus ben er mee bezig om meer contacten te leggen. Hartstikke goed! Veel plezier en welterusten.
Alle reacties Link kopieren
waarom zeg je "me ex" en "me kind" en "me bedje". HET IS MIJN!
Slaap lekker en stel een oppas kan je niet vinden dan stel je de afspraak hopelijk gewoon uit. Je baby gaat natuurlijk ten allen tijden voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:whateverbuckley schreef op 17 augustus 2012 @ 01:09:

waarom zeg je "me ex" en "me kind" en "me bedje". HET IS MIJN!Nee, het is van haar.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 17 augustus 2012 @ 01:12:

[...]





Nee, het is van haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikwordmama schreef op 17 augustus 2012 @ 00:14:

Ik ben nu alweer een half jaar vrijgezellig.. en heb nu een zoontje van 7wkn, ik begin er weer heerlijk in te komen en geniet van het leventje samen met me prachtige zoon.

Nu heb ik me 2 weken geleden aangemeld op een datingsite..

Dus 5 weken na de geboorte heb je je al aangemeld op een datingsite? Nou ben ik een man en best wel ruimdenkend. Maar ik denk dan: heb je niet alle aandacht even nodig voor je kind? En geen last van vervelende hormonen schommelingen? Is het van onderen al weer helemaal in orde? Geen last van b.v. inscheuringen o.i.d.?



Persoonlijk geloof ik er helemaal niets van dat dit een serieus topic is.

En dan je kind meenemen naar een eerste date. Sorry hoor, maar dit gaat mij allemaal te snel. Misschien heb ik het mis, maar ik denk dat er geen vrouw in Nederland is die na 5 weken na een geboorte gaat daten.
Alle reacties Link kopieren
Lekker overdreven allemaal. Wat moet die dude dan zeggen?



En haar baby weet heus niet met wie ze koffie aan het drinken is.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn er zoveel mensen die zeggen...veel te vroeg nu al daten...wanneer mag het dan wel? Wat een onzin gewoon lekker doen als je het wilt. Als jij het graag wil dan doen.
Alle reacties Link kopieren
7 weken geleden bevallen en nu al op zoek naar een man?



Ik zou me kapot schamen om dit met iemand te delen, bah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven