Daten: reizen vanaf de roze wolk naar de vuilnisstortplaats

23-04-2015 20:12 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het denk ik al. Ik worstel met mijn datebelevenissen.

Ik vind het moeilijk dat je zo alles voor iemand bent. Dat je de volgende dag een e-mail krijgt waarin je date afscheid van je neemt.

Dan ben je nog zo'n match, als je iets verkeerd zegt, dan wordt je gelijk naar de deur verwezen.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Of ben ik de enige die hier tegen aanloopt?
Alle reacties Link kopieren
Mannen veeleisend?

Vrouwen niet, denk je?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Geen match is geen match, TO. Hou dat voor ogen. Dat ligt niet aan jou, maar aan de combinatie van jou en die ander.
Alle reacties Link kopieren
Doorgaan, en doorzetten...de aanhoudende wind!

Ja, dat is wel mijn beste advies.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
En oh ja...en je aan je eisen houden.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry, ben ik weer...en ook nog zelf er in blijven geloven dat je hem zult vinden.

Ja, dat was het.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 23 april 2015 @ 20:18:

Geen match is geen match, TO. Hou dat voor ogen. Dat ligt niet aan jou, maar aan de combinatie van jou en die ander.Dit, het enige juiste antwoord
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft van de deur toch niet door te lopen van de vuilstortplaats? Dan ga je lekker op een terras zitten ofzo.

Veel daten geeft ook meer kans op een relatie waarin het goed gaat. Je leert elkaar pas kennen na langere tijd samen iets ondernemen. Soms weet je na een half uur dat het niet klikt met je date en soms voel je pas na een paar maanden dat het niet goed genoeg is om verder te gaan. Maar dat is dus een kwestie van uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mannen in die leeftijd eigenlijk helemaal niet zo veeleisend

Nou moet ik ook wel zeggen dat ik mannen die mij na een paar dates al alles vinden zelf niet zo heel erg leuk vind

Ik hou niet zo van die hardlopers
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
blauwtjes doen altijd pijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de bemoedigde woorden. Ik heb met het daten echt moeite merk ik.
Alle reacties Link kopieren
Zal wel vaker gebeuren "ik ben niet toe aan een relatie" of "ik heb bindingsangst" zijn veel te horen zinnen van mannen tegenwoordig. Maar soms moet je eerst heel wat kikkers kussen wil je je prins tegenkomen
Ik heb die ervaring niet, maar kan me wel voorstellen dat je na een aantal van dat soort teleurstellingen een beetje mistroostig wordt.



En verder wat Amand zegt.
Kyaniet: dat komt echt niet door jouw gedrag hoor. Het had anders ook voorbij gegaan. Die klik/chemie is er, of niet. En als een man de deur dichtgooit omdat jij hraag wil en onzeker wordt van zijn twijfel (ja logisch), dan is 'het' er gewoon niet.



Dat geloof ik dus ook, het is er wel, of niet. Niet een beetje of nog even daten en dan weet ik het.



Dat het na een paar maanden over kan gaan tuurlijk, maar een paar maanden twijfelend dus niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:kyaniet schreef op 23 april 2015 @ 20:46:

Dank voor de bemoedigde woorden. Ik heb met het daten echt moeite merk ik.

Ik had een geweldige man ontmoet, waar het zo goed bij voelde.

We leken wel een stel, we konden overal over praten, echt niet normaal, nog zoveel plannen.

Het leek erop alsof het allemaal klopte. Ik werd verliefd. Toen ik aan mijn date vroeg hoe hij over ons dacht.

Kwam er tot mijn verbazing twijfel uit. Hij wou ook nog wat langer daten voordat hij een uitspraak wou doen.

Met als resultaat dat ik erg onzeker werd en hem onbewust onder druk ging zetten/doorvragen . We gingen goed uitelkaar.

De volgende dag was het exit. Ik heb hier dus ook schuld in, maar vind het jammer dat iemand zoiets zo makkelijk weggooid.

Kan mijn haren wel uit mijn kop trekken bij wijze van spreken. Ik heb er veel verdriet van. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.Zoals ik het lees, wil je te veel, te snel, dan ga je claimen en dan gaat het mis
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:kyaniet schreef op 23 april 2015 @ 20:46:

Dank voor de bemoedigde woorden. Ik heb met het daten echt moeite merk ik.

Ik had een geweldige man ontmoet, waar het zo goed bij voelde.

We leken wel een stel, we konden overal over praten, echt niet normaal, nog zoveel plannen.

Het leek erop alsof het allemaal klopte. Ik werd verliefd. Toen ik aan mijn date vroeg hoe hij over ons dacht.

Kwam er tot mijn verbazing twijfel uit. Hij wou ook nog wat langer daten voordat hij een uitspraak wou doen.

Met als resultaat dat ik erg onzeker werd en hem onbewust onder druk ging zetten/doorvragen . We gingen goed uitelkaar.

De volgende dag was het exit. Ik heb hier dus ook schuld in, maar vind het jammer dat iemand zoiets zo makkelijk weggooid.

Kan mijn haren wel uit mijn kop trekken bij wijze van spreken. Ik heb er veel verdriet van. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.En na hoe lang en hoe vaak daten was dat?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Niet te snel van stapel lopen. Een relatie moet "rijpen". Merk vaak dat veel mensen na 5 dates en 4 maanden al van een "relatie" willen spreken. Wat een onzin! Dan zit je nog in de fase van elkaar leren kennen, van weliswaar samen plezier hebben, maar nog geen idee hebben van alle aspecten van elkaar. Na een paar maanden sta je dus eigenlijk nog aan het begin, niet aan de conclusie. En als het dan goed is, groei je stukje bij stukje wat meer na elkaar toe. En dan, misschien, als alles goed gaat, kan je na anderhalf of twee jaar écht van een "relatie" spreken. Maar ja, veel mensen vinden dat tegenwoordig "te lang" en willen die tijd niet investeren. Tja, dan is het er ook naar.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Na anderhalf, twee jaar pas spreken van een relatie? Inderdaad, dat vind ik persoonlijk echt te lang.
Alle reacties Link kopieren
quote:chineesje2000 schreef op 23 april 2015 @ 22:22:

Na anderhalf, twee jaar pas spreken van een relatie? Inderdaad, dat vind ik persoonlijk echt te lang.Iets goeds kost investeren, en investeren kost tijd. Niet voor niets zie je niet alleen op dit forum, maar ook om je heen, mensen die stellen een "relatie" te hebben (zeg: iemand ál 6 maanden te kennen) en dán opeens valt het kaartenhuis in elkaar. Tja, logisch, als je ergens geen fundament onder legt, zal het niet lang standhouden meestal.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vijf dates met hem gehad.
Alle reacties Link kopieren
Kyaniet.... Of je te maken hebt met iemand die bindingsangst heeft?



Wil je als de sodemieter je niet gaan afvragen wat voor labeltje je op deze normale man moet gaan plakken alleen omdat jij compleet in de kreukels ligt na vijf fucking dates mafklapper.



Beetje weerbaarder worden lijkt me een beter plan.
Lorem Ipsum
Als je zegt dat mannen zo veeleisend zijn, bedoel je dus 1 man die niet van overhaast claimen houdt?



Volgens mij zijn de meeste mannen niet zo veeleisend. Twee eisen hoor ik wel heel veel:



1. geen geclaim

2. geen dramaqueen



Lees je eigen teksten eens terug
quote:kyaniet schreef op 24 april 2015 @ 08:00:

tijdperk of dat je snel na 1 date een relatie krijgt.

Welk tijdperk was dat? Het cambrium?
Alle reacties Link kopieren
ik heb wel moeite met de manier waarop je op me reageert turqouise. Mij een mafklepper noemenI lijkt mij niet nodig.
De meeste dramaqueens zullen zichzelf geen dramaqueen noemen. Dus dat zegt niet zoveel.



Ik zeg ook niet dat je een dramaqueen bent, omdat je zo op mij overkomt. Maar je zou je kunnen afvragen of ik de enige ben die die indruk krijgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven