Dateregels?

16-08-2016 11:40 891 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik heb ff wat hulp nodig. Na meerdere rampzalige scharrels, onzekerheden en al jaren vrijgezel, heb ik 5 weken geleden een leuke jongen ontmoet tijdens het uitgaan. Gezoend die avond, elkaar toegevoegd op FB en de dag erna stuurde hij een privébericht en hebben we uren gechat. Vervolgens nummer uitgewisseld en na twee weken appen was daar onze eerste date. Sindsdien 4x afgesproken gehad, na date 2 ook seks.



Ik ken hem dus 5 weken en we hebben daarvan 2 dagen een keer geen contact gehad, verder iedere dag ge-appt. Ene keer begint hij, dan ik. Heel vrijblijvend allemaal. We kunnen uren appen. Klinkt leuk zou je zeggen. Maar afgezien dat we ongeveer 1x per week afspreken, een hele leuke avond hebben en vaak ook seks, gebeurt er niets. Niets in de zin van, we hebben het niet over gevoelens. We kunnen heel makkelijk met elkaar praten , hebben lol en het is gewoon gezellig allemaal. Maar geen idee wat hij wil



Maar, wat nu? Ergens ben ik bang dat het hem maar om 1 ding te doen is, terwijl ik eigenlijk de voorzet gaf om na date 2 seks te hebben. Ik vind vrijblijvend daten en zien hoe lang het gezellig is niet erg, als ik maar weet dat hij me leuk vindt en het voor hem geen kort pleziertje is. Maar is het te kort om dit nu al te vragen? Ik ben hier in het verleden al eens mee in de mist gegaan. Ook daten met een jongen, veel contact, maar uiteindelijk wilde hij niets serieus.



Vriendinnen zeggen dat ik misschien te gesloten ben en hem waarschijnlijk ook niet echt laat merken hoe leuk ik m vind. Kan. Alleen laat ik dat naar mijn idee wel blijken, voor mijn doen in ieder geval. Pff, weet eigenlijk niet wat ik hiermee wil, herkenning? Haha!
Alle reacties Link kopieren
quote:[Jenette schreef op 27 augustus 2016 @ 14:51[/message]:

Iris zie jij dat als positief signaal? Ik heb ook eens foto's van een date gekregen, van alles wat hij ondernam en zelfs met zijn kind erbij. Het zegt niks. Die man deelde maar vroeg mij niks.

De hamvraag is dus of hij interesse in to toont..stelt hij vragen of is het eenrichtingsverkeer?

In dat geval..niet positief.





zo herkenbaar!

ik kreeg al foto,s van zijn kinderen op uitjes voordat we elkaar ontmoet hadden.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Kimmie, even wat signalen op een rijtje waaruit interesse blijkt. Een man die alleen jou wil die:



- zal er alles aan doen om je te kunnen zien. Hij is dan creatief, zal alles op alles zetten ook al ziet hij je 5 minuten

- wil jou als persoon leren kennen en zal dus het hemd van je lijf vragen. Hoe was je dag, heb je lekker gewerkt, hoe gaat het met je konijn, voel je je beter, of wat voor eten vind je lekker etc

- laat zich niet gauw afschepen door jou, zal blijven proberen en laat zich dus niet tegenhouden door wat dan ook

- zal niet eindeloos alleen maar appen maar stuurt aan op snel afspreken. Komt met oplossingen als jij in onmogelijkheden denkt



Dit is gebaseerd op mijm exen die achter mij aanzaten. Die maakten er flink werk van, soms tot vervelens toe maar dan weet je zeker dat jij de enige bent met wie ze bezig zijn!



Jouw date wil je niet perse nog zien voor zijn vakantie, erg eager is hij niet. Hij appt foto's van zijn vakantie, blijft over de vragen die hij jou stelt. Plus daarbij, yij zou juist nu allang een datum voorgesteld hebben om er zeker van te xijn dat hij jou niet misloopt.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 27 augustus 2016 @ 15:06:

[...]





zo herkenbaar!

ik kreeg al foto,s van zijn kinderen op uitjes voordat we elkaar ontmoet hadden.En...bleek het om hem te draaien of was jij toch wel interessant?
Mot met to
Tja. Misschien heb ik gewoon een minder negatieve kijk op dingen en minder hoge verwachtingen. Ik vind het wél een positief teken dat hij de eerste dag van zijn vakantie de tijd neemt om haar vakantiefoto's te sturen.
Precies zoals ik het ook zie Jenette.



Ik gun het haar, maar erg geloven doe ik het niet.
Alle reacties Link kopieren
Voyager, voortgekomen uit ervaring. En ik zat daar nooit naast. Als ik dacht dit is niet goed dan werd het nooit ineens wel goed. Heb ook de positieve ervaringen.



Laten we hopen dat dit de uitzondering is voor Kimmie!
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:Voyager schreef op 27 augustus 2016 @ 15:13:

Tja. Misschien heb ik gewoon een minder negatieve kijk op dingen en minder hoge verwachtingen. Ik vind het wél een positief teken dat hij de eerste dag van zijn vakantie de tijd neemt om haar vakantiefoto's te sturen.

Precies, heeft hij toch maar mooi tussen zon, zee en surfen in aan haar gedacht.

En of dit meer is dan scharrelen kan ze hem vragen wanneer/zodra zij dat durft.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:Jenette schreef op 27 augustus 2016 @ 15:12[/message]:

[...]





En...bleek het om hem te draaien of was jij toch wel interessant?



natuurlijk draaide alles om hem.

ik begrijp alleen niet waarom je daarvoor foto,s van je kinderen gebruikt.

stel dat hij, naast mij, met nog 5 andere vrouwen appte, en die ook allemaal die foto,s stuurde.

hij vertelde hoe oud ze waren, hun namen, naam van zijn ex vrouw, je hebt zo alles gevonden met google.

dat risico ga je toch niet nemen?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Jij ziet dat als aan haar denken? In datingland betekent het echt niet veel, dat appen van je bezigheden.

Doet bijna iedere man en ik vraag me altijd af waarom. Je kent elkaar amper en wil van mij bevestiging dat je inderdaad een gaaf leven leidt ofzo? Kijk, als een man dan ook gewoon interessevragen stelt wordt dat anders. Maar foto's droppen in een app? Nah.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Valentina, precies mijn gedachte. aan hoeveel vrouwen stuurde hij die foto's?

In mijn geval was het een man met een beroep wat enorm in trek is bij vrouwen. Zo gedroeg hij zich dan ook, hoog kijk mij nou interessant zijn gehalte. Wat ik meemaakte was irrelevant. Dus dan ben ik klaar.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:[Jenette schreef op 27 augustus 2016 @ 15:25[/message]:

Valentina, precies mijn gedachte. aan hoeveel vrouwen stuurde hij die foto's?

In mijn geval was het een man met een beroep wat enorm in trek is bij vrouwen. Zo gedroeg hij zich dan ook, hoog kijk mij nou interessant zijn gehalte. Wat ik meemaakte was irrelevant. Dus dan ben ik klaar.





dit was ook een man in een goed verdienend beroep.

iets in de ict, dus dan begrijp ik helemaal niet waarom je al die info appt.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jenette schreef op 27 augustus 2016 @ 15:23:

Jij ziet dat als aan haar denken? In datingland betekent het echt niet veel, dat appen van je bezigheden.

Doet bijna iedere man en ik vraag me altijd af waarom.

Tja, ik vraag me af waarom m.n. dames zogenaamd nietszeggende app's analyseren.

"Als hij gek op me is doet hij dit, app't hij dat, sta ik centraal etc". Arelaxed m.i.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:highlander schreef op 27 augustus 2016 @ 15:31:

[...]



Tja, ik vraag me af waarom m.n. dames zogenaamd nietszeggende app's analyseren.

"Als hij gek op me is doet hij dit, app't hij dat, sta ik centraal etc". Arelaxed m.i.Omdat het leuk is en interessant. Vrouwen denken gewoon wat meer na over relaties. In het algemeen gesproken dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 27 augustus 2016 @ 15:31:

[...]



Tja, ik vraag me af waarom m.n. dames zogenaamd nietszeggende app's analyseren.

"Als hij gek op me is doet hij dit, app't hij dat, sta ik centraal etc". Arelaxed m.i.

Het waarom is niet zo spannend. Want daar kun je allerlei redenen voor verzinnen hoor, van 'ooo ik ben zoooo onzeker' tot 'dat is een vrouwending (kots)' tot 'Ik ben al zooooo vaak gekwetst boehoehoe'. lekker belangrijk.

Het eindresultaat is dat ze zeker weten geen vent houden met dit gedrag.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 27 augustus 2016 @ 15:37:

[...]



Omdat het leuk is en interessant. Vrouwen denken gewoon wat meer na over relaties. In het algemeen gesproken dan.

Niet elke dame is zo analyserend idd.

Mijn vrouw bv praatte liever met mij.

Ipv zichzelf doldraaien met speculatie.

In speculatie kun je alles stuk denken.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:Jenette schreef op 27 augustus 2016 @ 15:12:

Kimmie, even wat signalen op een rijtje waaruit interesse blijkt. Een man die alleen jou wil die:



- zal er alles aan doen om je te kunnen zien. Hij is dan creatief, zal alles op alles zetten ook al ziet hij je 5 minuten

- wil jou als persoon leren kennen en zal dus het hemd van je lijf vragen. Hoe was je dag, heb je lekker gewerkt, hoe gaat het met je konijn, voel je je beter, of wat voor eten vind je lekker etc

- laat zich niet gauw afschepen door jou, zal blijven proberen en laat zich dus niet tegenhouden door wat dan ook

- zal niet eindeloos alleen maar appen maar stuurt aan op snel afspreken. Komt met oplossingen als jij in onmogelijkheden denkt



Dit is gebaseerd op mijm exen die achter mij aanzaten. Die maakten er flink werk van, soms tot vervelens toe maar dan weet je zeker dat jij de enige bent met wie ze bezig zijn!



Jouw date wil je niet perse nog zien voor zijn vakantie, erg eager is hij niet. Hij appt foto's van zijn vakantie, blijft over de vragen die hij jou stelt. Plus daarbij, yij zou juist nu allang een datum voorgesteld hebben om er zeker van te xijn dat hij jou niet misloopt.



Het is maar waar je zelf in gelooft hoe het werkt, he, ik vind dit zulke onzin-aannames die je als waarheid presenteert.

En gebaseerd op je ervaringen met exen dus vooral, begrijp ik?

Dus misschien zeggen bovenstaande tips dus helemaal niét hoe serieus iemand die al die dingen die jij noemt volop laat zien het met je meende voor de lange termijn?!



Voor zover ik eea lees bij Kimmie is het een doodnormaal kennismakingsproces.

Waarom toch die verwachting dat zo'n man/jongen zich uberverliefd moet voelen en gedragen, terwijl ze elkaar net kennen?

Ik geloof meer in "hardlopers zijn doodlopers".

Maak mensen niet onzeker als mensen niet als een gek achter iemand aan gaan, maar gewoon elkaar relaxt leren kennen.

Dit soort overtrokken (imo ireele) reacties en (angst)haastige spoed van iemand verwachten met wie je date smoort imo juist menig potentiele relatie onnodig in de kiem.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:highlander schreef op 27 augustus 2016 @ 15:31:

[...]



Tja, ik vraag me af waarom m.n. dames zogenaamd nietszeggende app's analyseren.

"Als hij gek op me is doet hij dit, app't hij dat, sta ik centraal etc". Arelaxed m.i.Geen idee waarom. Ik begrijp het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Haha. Ik vind het wel positief. Grappig hoe anders daar hier tegenaan wordt gekeken. Hij stuurde mij die foto's. Toen even geappt wat hij vandaag verder ging doen daar en vervolgens vroeg hij aan mij hoe het hier was en of ik nog leuke dingen ga doen vnvnd.



Ik snap jullie analyses wel hoor. Maar bij sommigen die hier reageren kan hij helemaal niks goed volgens mij . Ik ben soms negatief in mijn denken, maar er worden hier ook aannames gedaan die ik dan weer echt niet zie. Desondanks wel interessant om te lezen hoeveel verschillend meningen er zijn, vaak gebaseerd op eerdere ervaringen etc



Ik vind het voor nu wel positief. En hij is echt geen type die per se wil laten zien hoe leuk z'n leven is. Doet bijv ook helemaal niks met fb en heeft al maanden dezelfde profielfoto op whapp haha
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, hij is met z'n vrienden op vakantie. Als hij mij nu een foto van een zonsondergang zou sturen met de woorden 'dit had ik graag met jou willen delen' had ik denk ik moeten oppassen dat ik niet in lachen was uitgebarst
quote:iris1969 schreef op 27 augustus 2016 @ 15:37:

[...]



Omdat het leuk is en interessant. Vrouwen denken gewoon wat meer na over relaties. In het algemeen gesproken dan.Er is niks leuks aan, dat zie je hier wel.



En het zijn sommige vrouwen Elle.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat is Kimmie, het is allemaal projectie van iedereen. Ook van mij. De dames die teleurgesteld zijn in de liefde en daar niet voorbij kunnen (willen?) komen, reageren negatief vanuit hun ervaringen. Anderen (die waarschijnlijk ooit een keer net zo zijn teleurgesteld, maar die daar wel mee om konden gaan) reageren positiever. Tel daarbij op wat VC een paar pagina's terug al zei over wie er een relatie heeft en wie niet en maak dan je keuze: wil je zuur, opgedroogd en zonder leuke relatie eindigen of wil je gewoon je gebroken hartje kunnen lijmen en vrolijk met een butsen en schrammen doorleven? Kies je voor het laatste, komt (of blijft ;) ) die vent vanzelf.

Wat je voor het eerste moet doen: blijven hangen in je verdriet, blijven invullen wat een ander denkt/vindt/bedoelt, onmogelijke eisen stellen, met twee maten meten (eentje voor jou en eentje voor de mannen) Dan droog je vanzelf zuur op.

Voor het tweede: uithuilen en opnieuw beginnen, duidelijkheid durven vragen, twijfels durven uitspreken en geloven dat je sterk genoeg bent om een teleurstelling te verwerken.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Goede-Fee schreef op 27 augustus 2016 @ 17:03:

[...]

Er is niks leuks aan, dat zie je hier wel.



En het zijn sommige vrouwen Elle.

Ik denk dat je de disclaimer hebt gemist .



En ik vind het leuk en interessant en dat laatste vindt iedereen hier, anders zaten we niet in dit topic.
quote:iris1969 schreef op 27 augustus 2016 @ 17:28:

[...]



Ik denk dat je de disclaimer hebt gemist .



En ik vind het leuk en interessant en dat laatste vindt iedereen hier, anders zaten we niet in dit topic.



Ik mis weinig.



Verder eens met Hats.
quote:kimmie1185 schreef op 27 augustus 2016 @ 17:03:

Oh ja, hij is met z'n vrienden op vakantie. Als hij mij nu een foto van een zonsondergang zou sturen met de woorden 'dit had ik graag met jou willen delen' had ik denk ik moeten oppassen dat ik niet in lachen was uitgebarst

Ach joh laat mij ook eens romantisch zijn .



En hij klinkt best OK hoor, ook al ben ik dan een ouwe cynicus. Ik duim voor je
quote:Goede-Fee schreef op 27 augustus 2016 @ 17:30:

[...]





Ik mis weinig.



Verder eens met Hats.

Als je het had begrepen dan had je me geen Elle genoemd.



Verder geen idee wat Hats te melden heeft, dus geen idee of ik het er mee eens ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven