Dateregels?

16-08-2016 11:40 891 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik heb ff wat hulp nodig. Na meerdere rampzalige scharrels, onzekerheden en al jaren vrijgezel, heb ik 5 weken geleden een leuke jongen ontmoet tijdens het uitgaan. Gezoend die avond, elkaar toegevoegd op FB en de dag erna stuurde hij een privébericht en hebben we uren gechat. Vervolgens nummer uitgewisseld en na twee weken appen was daar onze eerste date. Sindsdien 4x afgesproken gehad, na date 2 ook seks.



Ik ken hem dus 5 weken en we hebben daarvan 2 dagen een keer geen contact gehad, verder iedere dag ge-appt. Ene keer begint hij, dan ik. Heel vrijblijvend allemaal. We kunnen uren appen. Klinkt leuk zou je zeggen. Maar afgezien dat we ongeveer 1x per week afspreken, een hele leuke avond hebben en vaak ook seks, gebeurt er niets. Niets in de zin van, we hebben het niet over gevoelens. We kunnen heel makkelijk met elkaar praten , hebben lol en het is gewoon gezellig allemaal. Maar geen idee wat hij wil



Maar, wat nu? Ergens ben ik bang dat het hem maar om 1 ding te doen is, terwijl ik eigenlijk de voorzet gaf om na date 2 seks te hebben. Ik vind vrijblijvend daten en zien hoe lang het gezellig is niet erg, als ik maar weet dat hij me leuk vindt en het voor hem geen kort pleziertje is. Maar is het te kort om dit nu al te vragen? Ik ben hier in het verleden al eens mee in de mist gegaan. Ook daten met een jongen, veel contact, maar uiteindelijk wilde hij niets serieus.



Vriendinnen zeggen dat ik misschien te gesloten ben en hem waarschijnlijk ook niet echt laat merken hoe leuk ik m vind. Kan. Alleen laat ik dat naar mijn idee wel blijken, voor mijn doen in ieder geval. Pff, weet eigenlijk niet wat ik hiermee wil, herkenning? Haha!
quote:iris1969 schreef op 27 augustus 2016 @ 17:28:

[...]



Ik denk dat je de disclaimer hebt gemist .



En ik vind het leuk en interessant en dat laatste vindt iedereen hier, anders zaten we niet in dit topic.

Nee hoor. Ik vind het gewoon irritant al dat gespeculeer, invullen en met als eikel wegzetten.



Alle reacties Link kopieren
Denk ik ook Hats. En logisch ook. Ik heb ook jaren een relatie gehad en toen dat uit ging, was ik ook een tijd lang heel pessimistisch op het gebied van de liefde. En nog steeds wel soms. Ik heb veel gezeik om me heen gezien als vrijgezel. Kerels die iets bij je proberen terwijl ze al jaren een vrienden hebben bijv. Maar het heeft idd geen zin om dat als leidraad te gebruiken, want er bestaan ook genoeg leuke relaties in mijn omgeving.



Maar ik vind dat je het mooi verwoord hebt. Ik ga dus voor optie 2
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 17:34:

[...]



Nee hoor. Ik vind het gewoon irritant al dat gespeculeer, invullen en met als eikel wegzetten.



En toch ben je hier
quote:iris1969 schreef op 27 augustus 2016 @ 17:34:

[...]



Als je het had begrepen dan had je me geen Elle genoemd.



Verder geen idee wat Hats te melden heeft, dus geen idee of ik het er mee eens ben.Ehm. Ik heb je begrepen en juist daarom noem ik je Elle.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk zijn de 'net-alsof-negeerders' beter in het net alsof orgasmeren
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:iris1969 schreef op 27 augustus 2016 @ 17:35:

[...]



En toch ben je hier Dat zeg ik, omdat ik het irritant vind.
Alle reacties Link kopieren
Dankje Iris! Alle meningen/tips helpen, ook als ze cynisch zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmie1185 schreef op 27 augustus 2016 @ 17:34:

Denk ik ook Hats. En logisch ook. Ik heb ook jaren een relatie gehad en toen dat uit ging, was ik ook een tijd lang heel pessimistisch op het gebied van de liefde. En nog steeds wel soms. Ik heb veel gezeik om me heen gezien als vrijgezel. Kerels die iets bij je proberen terwijl ze al jaren een vrienden hebben bijv. Maar het heeft idd geen zin om dat als leidraad te gebruiken, want er bestaan ook genoeg leuke relaties in mijn omgeving.



Maar ik vind dat je het mooi verwoord hebt. Ik ga dus voor optie 2 Lijkt me heel verstandig
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 17:36:

[...]



Dat zeg ik, omdat ik het irritant vind.Net als die vieze Davitamon C tabletten die je vroeger als kind moest slikken. Je wist dat je ze niet doormidden moest bijtn want ze waren vreselijk goor maar je deed het zo af en toe toch
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 27 augustus 2016 @ 17:38:

[...]



Net als die vieze Davitamon C tabletten die je vroeger als kind moest slikken. Je wist dat je ze niet doormidden moest bijtn want ze waren vreselijk goor maar je deed het zo af en toe toch

Die hoefde ik niet te slikken

Zoiets als steeds met je tong aan die pijnlijke kies zitten.
quote:Goede-Fee schreef op 27 augustus 2016 @ 17:35:

[...]





Ehm. Ik heb je begrepen en juist daarom noem ik je Elle.

Aha dus jij vindt omdat ik zeg "in het algemeen gesproken" dat ik te zwart/wit denk over dit soort dingen.



Tja het forum geeft meestal wel aan hoe mannen en vrouwen gemiddeld genomen reageren en ik pik de mannen er dan ook meestal zo uit. Toeval? Ik denk het niet.
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 17:36:

[...]



Dat zeg ik, omdat ik het irritant vind.Gek, als mensen me irriteren blijf ik er ver vandaan, zoals bijvoorbeeld bij de Napraat. Waar ik reageer vind ik het interessant.
quote:iris1969 schreef op 27 augustus 2016 @ 18:09:

[...]



Gek, als mensen me irriteren blijf ik er ver vandaan, zoals bijvoorbeeld bij de Napraat. Waar ik reageer vind ik het interessant.

Nu leg je jouw norm op.

Ik reageer ook als iets me irriteert. Vaak omdat ik het proces boeiend vind itt het onderwerp.
Iets is irritant of je ergert je aan iets.
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 18:10:

[...]



Nu leg je jouw norm op.

Ik reageer ook als iets me irriteert. Vaak omdat ik het proces boeiend vind itt het onderwerp.Nee ik geef je mijn visie. De jouwe vind ik overigens wel interessant en jouw irritatie maar geboeidheid voor het proces schaar ik voor mezelf dan toch weer als interesse in het topic als me dat overkomt. Snap je?
Alle reacties Link kopieren
En?
Mot met to
Kimmie, super positief dat hij aan je denkt op vakantie. Die jongen vindt je leuk hoor.



Ik snap de verbitterde opmerkingen hier niet. Ik ben ook vrijgezel en heel wat teleurstellingen achter de rug, maar elke man is anders, geen enkele man hetzelfde. En er wordt op het Viva forum zoveel over 1 kam geschoren. Om moe van te worden.

Google er op na geslagen, analyses tot en met, hele date topics waar alles tot op het bot wordt uitgeplozen.



Deze man geeft goede signalen. En ja, dan kan het nog steeds mis gaan, want een relatie is nou eenmaal ontdekken. Maar voor een beginfase zit dit meer dan prima hoor.

Als hij thuis komt snel een leuke date afspreken overdag. Er op uit met z´n tweeën, komt de rest vanzelf.
En weer helemaal met je eens, Eva.



Ik vind het hier vaak zo... verzuurd. En de reacties een soort van stokerig. Niet gericht op een positieve afloop maar op uit elkaar gaan. Er wordt zo vreselijk snel "next" en "kanaal!" gegild, ook als dat helemaal niet de insteek is van TO. Hele eisenpakketten worden er tegenaan gegooid en "als hij dat doet bedoelt hij dit" (oh? Ken je de man?) en "als hij dat-en-dat niet doet vindt hij je niet écht leuk en wil hij alleen maar seks" (weer: hoe wéét je dat nou? Omdat jouw ex toevallig zo in elkaar zat?)

Ik vind dat soms zo pijnlijk om te lezen, want daardoor mis je een hoop leuks in je leven. Wellicht ook wel wat shit, en mijn hart is ook wel eens gebroken (om niet te zeggen verpulverd ) maar je ontzegt jezelf óók zo veel. Zonde vind ik dat. En verdrietig ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Houd dat gevoel vooral vast
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Simpel, die reacties komen voort uit veel date ervaring via datingsites. Lees alle ervaringen maar eens en het is niet gek dat het negatief wordt benaderd. Ik kan best een positief antwoord geven maar wat heeft to daar aan? Ik lees dingen, en gebaseerd op wat ik weet geef ik antwoord.

Als je al tig jaar in een relatie zit kun je je niet voorstellen hoe het internetdaten loopt. Dan geef je antwoord obv je jarenlange relatie ervaring, wat ik niet representatief vind in dit topic.

Te rooskleurig, sorry.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Uh, in de OP staat dat ze hem in de kroeg heeft ontmoet.

Tijdens het uitgaan iemand treffen is geen internetdaten.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:Jenette schreef op 28 augustus 2016 @ 11:25:

Simpel, die reacties komen voort uit veel date ervaring via datingsites. Lees alle ervaringen maar eens en het is niet gek dat het negatief wordt benaderd. Ik kan best een positief antwoord geven maar wat heeft to daar aan? Ik lees dingen, en gebaseerd op wat ik weet geef ik antwoord.

Als je al tig jaar in een relatie zit kun je je niet voorstellen hoe het internetdaten loopt. Dan geef je antwoord obv je jarenlange relatie ervaring, wat ik niet representatief vind in dit topic.

Te rooskleurig, sorry.Als ik geen (internet) date ervaring had had je een punt gehad ja.
Jenette ik ben al ruim 4 jaar vrijgezel hoor, dus die theorie gaat voor mij niet op.

Ik date wat af, ben het gigantisch zat na alle teleurstellingen maar ik lees echt wel wanneer een man interesse in iemand heeft.

Dat jij andere ervaringen hebt is heel rot voor je, maar niet alle mannen zijn hetzelfde.



Ik denk dat al die negatieve analyses in die date topics killing zijn. Dat maakt zwartgallig. Interpretaties aan dingen geven, invullen voor anderen. Het is niet in te vullen.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben zeker een punt hoor. Maar ik kan er niks aan doen dat ik het minder positief inzie.

Ik ben niet verzuurd, maar vind dat je je kans realistisch moet inschatten.

We gaan het vast lezen.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Als je elke date zwart in ziet lijkt het mij verstandig om geen dates te doen.

Want je kunt niet van een vreemde verwachten dat diegene

en het licht in je leven gaat brengen

en precies dat is wat je verlangt,

want geen enkele man is zo'n superman.

Door zwartkijken raakt de menselijke maat zoek imo.
volg je verstand, gebruik je gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven