Date/Vriend ziet nog andere vrouwen?

09-12-2016 10:00 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Ik wil graag even iets voorleggen. Wil graag weten hoe jullie hier over denken.



Sinds eind oktober ben ik met een man aan het daten. Vanaf het begin zien we elkaar veel. Meerdere dagen per week. We hebben nog niet naar elkaar uitgesproken dat we een relatie hebben.



Nu lag gisteren zijn telefoon op tafel en zag ik berichtjes binnenkomen van een andere vrouw. Wanneer ze weer afspreken omdat het van de week zo fijn was en dat ze weer met hem wil zoenen en knuffelen.



Eigenlijk voel ik mij hier helemaal niet goed bij. De andere kant denk ik, we hebben nog geen relatie. Moet ik het negeren?
Nee joh.. Als je al vanaf eind oktober meerdere keren per week date zou ik wel bespreken dat je exclusief wilt daten / wilt kijken of het iets kan worden.



Dat van die berichtjes zou ik af laten hangen van zijn reactie.
Negeren gaat een beetje moeilijk denk ik zo. Je weet het al.

Dacht jij dat jullie exclusief waren stiekem?
Ik zou er niet mee doorgaan. De intentie voor een relatie moet er wel zijn, en zelf zou ik altijd op een paard tegelijk wedden. En dus ook niet met een simultaandater willen daten.
Jullie hebben niet uitgesproken dat jullie een relatie hebben. Hij ziet jou dus duidelijk als scharrel en daar heeft ie er meer van.

heb jij naar hem wel aangegeven dat je geen andere dates wilt/hebt?

Als je verliefd op hem bent en graag een exclusieve relatie met m zou hebben, dan kun je er beter mee stoppen, want als ie jou echt zo leuk vond, dan liep hij niet het risico om je kwijt te raken aan een ander en had ie dus wel aangegeven dat ie dat wilde.

Vind je het wel best om van elkaar te genieten tot een van jullie iets beters heeft, dan is er niets aan de hand en moet jue die telefoon negeren. En natuurlijk ook zelf gewoon ook andere mannen gaan daten, want de kans dat je met deze ooit op het gemeentehuis belandt is ongeveer mnet zo groot als dat Gaston op 1 januari voor je deur staat met die cheque
Ik zou dat zelf niet pikken. Tenminste als je zelf er serieus mee bent/uiteindelijk een relatie wilt. Maar ja, dat is mijn mening...
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het dan nu het juiste moment om uit te zoeken waar jullie staan? En als hij aangeeft niet exclusief te willen zijn, dan kun jij aangeven dat je niet wil delen en dan laat je het voor wat het is. Lijkt me in ieder geval niet de bedoeling om zo door te blijven gaan.
Don't worry, be happy!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou stoppen met hem



Als je wilt kijken of het iets wordt met iemand, dan lukt dat niet als je tegelijkertijd met meerderen date



Ten tweede: als je iemand echt heel leuk vind , heb je geen behoefte om verder te daten met anderen
Alle reacties Link kopieren
Euhmmm - dus je voelt je er niet goed bij en vraagt ons of je dat moet negeren?!



Ooit gehoord van alarmbellen?
Mooi zeg, alleen willen daten als het vrijblijvend is, geen commitment willen, zodat als de ander klachten heeft en onzeker is over je rondneuken je altijd kunt zeggen dat dat gezeur is, want het was toch vrijblijvend....



Hij heeft je goed in de tang!

Waarom spreek jij niet meteen uit dat je alleen wilt daten als het exlusief is? Waarschijnlijk omdat je hem niet wilt wegjagen. En zelfs nú hoop je op een manier om dit te bespreken zonder hem weg te jagen en veeleisend over te komen.



Heb jij ook nog wensen en grenzen of gaat alles op zijn voorwaarden, als jij maar blijft?
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat jullie ook "zoenen en knuffelen" net zoals dat in het bericht aan hem stond? Hoe voel je je daar dan bij, wetende dat hij dat ook met iemand anders/nog heel veel meer anderen doet?



Ik zou daar niet van gediend zijn (sterker nog: ik zou het een vies idee vinden). Ik zou het hem vragen en afhankelijk van zijn reactie direct een beslissing nemen. En als ik de situatie een beetje in kan schatten, zal hij zeggen: ja nee wel leuk maar nog niet toe aan een relatie.



Dan is mijn enige advies: run forest run.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een goed gesprek?

- Goh schat, hoe zie jij ´ons´ eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 09 december 2016 @ 10:13:

Mooi zeg, alleen willen daten als het vrijblijvend is, geen commitment willen, zodat als de ander klachten heeft en onzeker is over je rondneuken je altijd kunt zeggen dat dat gezeur is, want het was toch vrijblijvend....



Hij heeft je goed in de tang!

Waarom spreek jij niet meteen uit dat je alleen wilt daten als het exlusief is? Waarschijnlijk omdat je hem niet wilt wegjagen. En zelfs nú hoop je op een manier om dit te bespreken zonder hem weg te jagen en veeleisend over te komen.



Heb jij ook nog wensen en grenzen of gaat alles op zijn voorwaarden, als jij maar blijft?Goed gezegd, ik sluit me hier volledig bij aan
quote:aurelie26 schreef op 09 december 2016 @ 10:15:

Ik neem aan dat jullie ook "zoenen en knuffelen" net zoals dat in het bericht aan hem stond? Hoe voel je je daar dan bij, wetende dat hij dat ook met iemand anders/nog heel veel meer anderen doet?



Ik zou daar niet van gediend zijn (sterker nog: ik zou het een vies idee vinden). Ik zou het hem vragen en afhankelijk van zijn reactie direct een beslissing nemen. En als ik de situatie een beetje in kan schatten, zal hij zeggen: ja nee wel leuk maar nog niet toe aan een relatie.



Dan is mijn enige advies: run forest run.+1
Alle reacties Link kopieren
We hebben het er wel over gehad en ik heb aangegeven alleen exclusief te willen daten. En ja misschien ging ik er automatisch vanuit dat we al meer hadden en dat het exclusiever was dan dat het nu blijkt te zijn.



Negeren kan ik het inderdaad niet. Ben ik bang iets kapot te maken? Ja misschien wel.

Hoe kan ik het gesprek het beste aanpakken? Ik had die berichtjes natuurlijk niet mogen zien
Ik zou er klaar mee zijn. Graag of niet. Ook al heb je niet uitgesproken exclusief te zijn dan nog... als hij je echt leuk vindt date hij geen anderen
quote:nani85 schreef op 09 december 2016 @ 10:24:

We hebben het er wel over gehad en ik heb aangegeven alleen exclusief te willen daten. En ja misschien ging ik er automatisch vanuit dat we al meer hadden en dat het exclusiever was dan dat het nu blijkt te zijn.



Negeren kan ik het inderdaad niet. Ben ik bang iets kapot te maken? Ja misschien wel.

Hoe kan ik het gesprek het beste aanpakken? Ik had die berichtjes natuurlijk niet mogen zienIk zag berichtjes binnenkomen van een andere vrouw. Geen idee wat er speelt en ik wil niet neuzen, maar als jij ngo andere vrouwen date houdt het voor mij hier op, want dan willen we niet hetzelfde. Ik wil niet met je daten als jij nog met anderen date, dus als jij dat wel wilt zou ik dat graag weten, dan kunnen we elk onze weg gaan.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ze gezien, ookal was dat niet de bedoeling. Als je van hem eerlijkheid verwacht, moet je daarover zelf geen smoesjes verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nani85 schreef op 09 december 2016 @ 10:24:

We hebben het er wel over gehad en ik heb aangegeven alleen exclusief te willen daten. En ja misschien ging ik er automatisch vanuit dat we al meer hadden en dat het exclusiever was dan dat het nu blijkt te zijn.het is niet zijn fout, dat jij aannames doet
quote:Rhae schreef op 09 december 2016 @ 10:26:

[...]



Ik zag berichtjes binnenkomen van een andere vrouw. Geen idee wat er speelt en ik wil niet neuzen, maar als jij ngo andere vrouwen date houdt het voor mij hier op, want dan willen we niet hetzelfde. Ik wil niet met je daten als jij nog met anderen date, dus als jij dat wel wilt zou ik dat graag weten, dan kunnen we elk onze weg gaan.Lijkt me duidelijk! Gewoon zeggen hoe het is en waar het op staat
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt je sowieso niet leuk genoeg, anders ging hij wel 100% alleen voor jou. Dat is voor jou heel rot om te horen (sorry), maar ik hoop dat het je juist helpt in het gesprek dat je met hem gaat hebben.

Op dit moment gaat hij namelijk toch niet 100% voor je, terwijl jij (on)bewust dacht dat hij dat wel deed. Dan kun je het maar beter bespreken en weten waar je aan toe bent. Duidelijkheid dus; want zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch tegenwoordig. Is dit sinds een paar jaar zo?

Toen ik met iemand aan het daten was zo frequent ging er niet in me op om te vragen of we exclusief zijn . Daar ging ik al vanuit .

Ik zou er mooi klaar mee zijn.

Vraag me ook waar hij z'n tijd vandaan haalt trouwens als jullie ook meerdere keren per week daten.



Gewoon zeggen dat je die berichten heb zien binnen komen

Dat jij exclusief wilt zijn en de vraag stellen of hij dat ook wilt

Wilt hij het nog niet dan zou ik het afkappen.

Wil hij dat wel zou hij dat de andere dame (s) moeten vertellen
Alle reacties Link kopieren
Oke, hij weet dus dat exclusiviteit een voorwaarde is voor jou om te daten. Hoe reageerde hij hierop? Hij ziet dit blijkbaar anders.

Je had die berichtjes niet mogen zien? Hij legt zijn telefoon toch zelf op tafel terwijl hij dus door anderen geappt kan worden.



Maak duidelijk wat je gezien hebt TO. Ik snap niet dat je dat toen niet meteen gedaan hebt. Ben je zo bang voor het "verkeerde antwoord"?

Verder wat Rhae zegt.... Succes
Alle reacties Link kopieren
Ik ging er inderdaad van uit dat als je elkaar meerdere dagen per week ziet dat het exclusief is. Naïef? Ouderwets? Mijn fout? Misschien wel ja.



Blijkbaar vindt hij mij toch niet leuk genoeg. En nee dat is inderdaad niet wat ik wil horen. Maar ik kan het beter maar nu weten dan.



Vanavond heb ik met hem afgesproken en zal het gesprek met hem aangaan.
Ik denk dat het duidelijk is hoe hij er in staat. Alleszins niet serieus met jou.

Ik zou het afkappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven