Datingsite Perikelen deel 2

26-01-2007 16:51 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van 'De mannen van Relatieplanet, Lexa etc.'



Sta je ingeschreven op een datingsite en wil je iets kwijt? Vind je een eerste date spannend? Valt er iets tegen? Wil je weten hoe betrouwbaar een site is? Welkom!
Alle reacties Link kopieren
@Sneez, you've got mail :) Pff...'t was een lange dag....



@ Johny: helaas, kan volgens Paiq alleen maar vrouwen uitnodigen...

Misschien kan Tomcat het wel voor je doen?



Grtz
Alle reacties Link kopieren
Hey! Ik ben ook niewsgierig. Mag ik een uitnodiging?????:P Op esteramsterdam@hotmail.com (anonym ben ik hier toch al niet meer....)



Verder hier iets geks. krijg van de week plots twee reacties van tot nu toe erg leuke mannen, ik was al bijna vergeten dat ik nog op lexa stond. Daarvoor was het wéken stil. What happened?????
Heb je uitgenodigd es..ik mag ook geen mannen uitnodigen nog johnny..sorry..misschien als de uitgenodigde dames actief worden..staat wel dat je dan ook een man kan uitnodigen als een vrouw die je hebt uitgenodigd ook echt actief meedoet
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij maakt het geen f*ck uit of je mannen of vrouwen aangeeft. Ik selecteerde net bij de eerste foto (tijdens die uitleg) de vrouw (omdat ik die man er walgelijk uit vond ziet. Hupsakee dacht paiq dat ik een man was die een vrouw zocht. Heb dat maar weer even rechtgezet. :P
Alle reacties Link kopieren
Thanx, Miss Lovely! Ik geloof dat mijn Norton het met deze actie niet eens is, dus ik kan er nu niet veel mee...'t was idd een lange dag! :$ Misschien probeer ik het later nog 'ns!
Volgens mij maakt het geen f*ck uit of je mannen of vrouwen aangeeft. Ik selecteerde net bij de eerste foto (tijdens die uitleg) de vrouw (omdat ik die man er walgelijk uit vond ziet. Hupsakee dacht paiq dat ik een man was die een vrouw zocht. Heb dat maar weer even rechtgezet. :P
Bij die vraag staat er ook boven "zoek je een man of een vrouw"..je moet wel lezen es :D
Alle reacties Link kopieren
Ja maar lezen is zo moelijk...... En er stond ook bij dat je moest beeordelen wie je aantrekkelijker vond. In dat geval toch écht de vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Haha! maar zoek je een mooie vrouw of een lélijke man! ;)



Ik zal me ook snel eens aanmelden...

(bah, ik heb net gegeten bij een vriendin, maar haar vriend was er ook... dus zij bleven gezellig achter en ik ga zielig alleen naar mijn koude huis... :()
Alle reacties Link kopieren
Oeps... ik merk van mezelf dat ik heel gemeen word van dat anonieme daten... Ai ai ai...

Bij een systeembeheerder zei ik dat dat suf werk is, bij iemand die in almere woont zeg ik dat almere saai is... Ow jee, dat klinkt helemaal niet als de tolerante L...



Wel suf: ik krijg rustig van die speeddate-chats mannen van 38! :o

Ik ga eens even kijken wat ik allemaal in kan stellen etc. heb er nu zelfs nog geen foto op staan...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook mijn eerste speeddate achter de rug. was wel okay, toen werd ik gebeld om nog de stad in te komen. en heb het af gesloten, maar nu zit ik toch nog hier.



Agent, zin om om msn te komen? zie adres beneden
Alle reacties Link kopieren
ja! is goed! ik kom eraan!

uno momento...
Alle reacties Link kopieren
ik heb je toegevoegd Es!

Was net even verdiept in een battledate... jeetje, het begon meteen over m'n cupmaat! :?
Alle reacties Link kopieren
Haha, allemaal op paiq! Welke vrouw wil er nog een uitnodiging? Dan krijg ik credits namelijk;) Mannen kan ik niet meer uitnodigen, helaas.



Ik vind het echt wel leuk op Paiq. Alleen lijken mijn matches minder leuk te zijn dan de 'toevallige' speeddates en zo. Zo goed matchen ze dus blijkbaar niet, haha. Eentje is via een speeddate een match geworden en die is wel spannend. Ik laat me verleiden tot enorm tekstueel flirtgedrag, hihi:$
Alle reacties Link kopieren
Hoi Himmie,



Wil je graaag aan credits helpen hoor! ;-)








[fgcolor=#808080]metten@live.nl[/fgcolor]







En alvast badankt!
Alle reacties Link kopieren
Is wel erg enthousiast om meteen type-fouten te maken, maar bedankt dus.



Dat Paiq klinkt leuker dan de gemiddelde dating-site...
Alle reacties Link kopieren
Okee metten, hij komt eraan:D! kunnen we wel meteen van elkaar zien hoe we eruit zien, want dan ben je meteen een 'vriend'.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet onder welke naam je je daar bekend wil maken. Maar is metten goed?
Alle reacties Link kopieren
Ha, zo'n snelle reactie had ik niet verwacht op dit tijdstip, maar Metten is prima!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Heb ff heerlijk al jullie reacties gelezen(ja ook deel1)Daarom nu dus nog zo laat online,erg verslavend en ook grappig:)

Ben me nu ook voorzichtig op de datingvloer aan het begeven en dat paiq? lijkt me ook wel iets.Jullie praten er iig erg positief over.wie wil me uitnodigen?
Alle reacties Link kopieren
Dan is een mailadres wel handig he:D. Zie mn profiel hier :)





txs
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je zojuist een uitnodiging gestuurd Lady!

Veel plezier!



p.s. heb gisteren eventjes zitten chatten maar weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden... Ik zei al tegen Es dat ik verwend ben met Parship... Bij Paiq werd er meteen naar m'n cupmaat en m'n msn gevraagd terwijl ik gewoon over politiek wilde praten! ;) LOL

En ik werd ook gekoppeld aan een jochie die 4 jaar jonger is... daar zit ik toch niet op te wachten!  :P
Alle reacties Link kopieren


Ik heb je zojuist een uitnodiging gestuurd Lady!

Veel plezier!



p.s. heb gisteren eventjes zitten chatten maar weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden... Ik zei al tegen Es dat ik verwend ben met Parship... Bij Paiq werd er meteen naar m'n cupmaat en m'n msn gevraagd terwijl ik gewoon over politiek wilde praten! ;) LOL

En ik werd ook gekoppeld aan een jochie die 4 jaar jonger is... daar zit ik toch niet op te wachten!  :P





Er is bij mij nog niet naar mijn cupmaat, beenlengte of teengrootte gevraagd op Paiq.

Maar ik heb wel een beetje het gevoel dat je tijdens het chatten een verkeerde indruk van jezelf kan geven door de manier waarop je schrijft. Ik had vannacht een chatsessie met een jongen en die dacht dat ik een enorm oppervlakkige lolbroek was. Werd ik ook niet echt blij van. Ik had maar 1 (best geslaagd:$) grapje gemaakt en toen was de toon gezet blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
ik wil ook wel een uitnodiging... ben benieuwd of het een leuke site is
Alle reacties Link kopieren
hoi Julia,

mail me maar even op ruby_blue6@hotmail.com, dan stuur ik je ook een uitnodiging voor Paiq!
Alle reacties Link kopieren
verstuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven