Datingsite Perikelen deel 2

26-01-2007 16:51 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van 'De mannen van Relatieplanet, Lexa etc.'



Sta je ingeschreven op een datingsite en wil je iets kwijt? Vind je een eerste date spannend? Valt er iets tegen? Wil je weten hoe betrouwbaar een site is? Welkom!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tot nu maar 1 leuke chat gehad op Paiq... Heb er niet meer echt behoefte aan om daar nog langer rond te hangen...En ik heb sinds gisteren eindelijk een iBook en ik draai op safari. Helaas... Paiq loopt niet helemaal lekker op de mek... dus ik heb een goeie reden om die site niet meer te bezoeken ;)Heb het momenteel even te druk op Parship, dus zo erg vind ik dat ook niet... :Pgroetjes!!(p.s. heeft iemand de laatste tijd nog een leuke date gehad?? Ben wel benieuwd!)
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Vertel eens wat meer over Parship als je wilt?

Ik vind het nl ongelooflijk duur...ben dus benieuwd of het het geld ook echt waard is!:o



Ik heb ook een uitnodinging voor PAIQ, van Tomcat....ik ga vandaag maar eens even rondsnuffelen daar...ben heel benieuwd na al jullie verhalen.:)
Alle reacties Link kopieren
ik heb Q-Q uitnodiging gestuurd. Rest waren vrouwen, daar heeft Hemmie geloof ik al paiq uitnodiging naar gestuurd.



als er nog meer mensen uitnodiging willen hoor ik het wel!

Have fun!
Alle reacties Link kopieren
Ik had Girlie, Maud en Lotte uitgenodigd..



Dus Parship bevalt je goed, AgentL? Kan me wel voorstellen hoor, dat je Paiq niks vindt. Het is een erg snelle bedoening daar.



Ben bang dat ik even een goed gesprek met match/date to be moet gaan hebben :(. Sinds date in de planning staat loopt hij wat hard van stapel. Ik geloof dat hij er nu enorm veel van verwacht en ik juist steeds minder daardoor...

Maar goed, eerst maar eens werken. Misschien spreek ik hem vanavond nog..
een praatje maken met iemand alvorens de foto te zien vs foto loeren en profieltje lezen..en dan zeggen dat het praatje maken snel is ?..ontnuchterend misschien, maar reeler ook zeker.
hoewel vanavond voor mij weer bleek dat je kan chatten en mailen tot je een ond weegt..in het echt ontmoeten is wat telt :)
Alle reacties Link kopieren
Tja, wat kan ik zeggen over Parship? Heb het idee dat ik dan een beetje in herhaling val maar hier komt dus even een samenvatting...Wat ik zo prettig vind aan Parship:* Mensen zien je foto pas nadat er contact is gelegd en jij ervoor hebt gekozen om je foto vrij te geven aan degene.* Het gaat er allemaal net een tikkeltje serieuzer aan toe, anders is het zonde van het geld ;)* Het ontbreekt gelukkig aan malloten en mannen die alleen maar op seks uit zijn. * Die psyologische test zegt niet alles, maar wel veel, en het is handig dat je daardoor ook iets meer inzicht in jezelf krijgt.Maar er zijn natuurlijk ook wel nadelen: * Ik vind dat die mailwisseling wel langzaam verloopt, er is geen chat-functie. * En je kunt ook niet zien of iemand een premiumlidmaatschap heeft. Het kan dus zo zijn dat je een contactverzoek naar iemand verstuurd maar dat dat dus eigenlijk geen zin heeft omdat die persoon toch niet kan antwoorden. * Je kunt geen personen uit je contactenlijst verwijderen zonder dat die persoon daarvan op de hoogte wordt gesteld. Ik zit dus met een aantal contacten van mannen die niet meer hebben gereageerd... (en ach... nu ik er zo over nadenk kan ik die best verwijderen ;) Ze weten toch niet wie ik ben en ze zijn tenslotte zelf gestopt met reageren...)Ach ja, het is ook maar dat ik dit lidmaatschap zomaar gratis in m'n schoot geworpen kreeg. En ik vond het ook zonde van m'n prijs om er niks mee te doen (het was tenslotte wel de duurste prijs die ik ooit heb gewonnen! :O). Zo heel serieus neem ik dat datinggedoe ook niet, maar het zou natuurlijk wel leuk zijn als er iets uit zou rollen...(Zamirah, ik hoop dat ik je vraag heb kunnen beantwoorden)groetjes van L
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik geloof dat ik de Paiq methode wel prettiger vind. Zo'n profiel zegt me vrij weinig. Op Paiq praat je tenminste een beetje onbevangen met iemand. Ik bedoel: je scant tenminste niet op grond van iets wat misschien maar een heel beperkt beeld geeft van iemand. En als de foto zichtbaar wordt en tegenvalt; tja, so be it.
Alle reacties Link kopieren


ik heb Q-Q uitnodiging gestuurd. Rest waren vrouwen, daar heeft Hemmie geloof ik al paiq uitnodiging naar gestuurd.



als er nog meer mensen uitnodiging willen hoor ik het wel!

Have fun!
Hoi Angelique,



Zou je mij een uitnodiging kunnen sturen.



stoffel@raketnet.nl



Doe als gebruikersnaam maar iets van t zelfde. vind stoffel wel geinig
Alle reacties Link kopieren
Ben ook wel benieuwd! Wil iemand mij uitnodigen: sprankelvisje@home.nl



Thanks!!
Alle reacties Link kopieren
Zit iedereen hier nu te Paiq-en ofzo?Tis hier zo stil!Iemand nog leuke dingen meegemaakt? Leuke of irritante dates gehad of dates in het verschiet misschien?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dinsdag een date:). Weet alleen nog niet of ik de man in kwestie echt leuk vind, kan iig nog niet zeggen dat ik op basis van de mailtjes al kriebels voel, maar ben wel nieuwsgierig.........

paiq ben ik niet meer geweest, was leuk om even te kijken en misschien ga ik het nog wel weer doen, maar je moet er echt tijd in steken, het is niet even snel kijken of ik nog berichtjes heb. Ik weet dat de makers van paiq willen dat je paiqcontinu open hebt staan, maar ik heb helemaal geen zin om op gespreken te gaan wachten.
Donderdag dus eerste date gehad, zaterdagmiddag 2e, zaterdagnacht de 3e, gaat allemaal erg voorspoedig hier dus zover, erg leuk..



en dat via rp, nou breekt mijn klomp..sta daar gratis, is er 1 die reageert en ook zo slim is om haar mailadres mee te sturen en het is meteen en geslaagde date ook nog :? maar ik klaag niet uiteraard :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo, mensen, ik heb problemen met de vragen op Paiq. Die betrekking hebben op je karakter e.d. Ik zie geen antwoordfunctie. Of hij doet het niet. Wel een balkje met de vraagstelling, maar geen schuifje dat je kunt verplaatsen...ben ik nou gek?

Wie had dit ook?

Ik heb die vragen dus niet kunnen beantwoorden, en als ik dan verder wil, staat er: beantwoord alsnog de vragen...:?
Alle reacties Link kopieren
Wauw! Spannend Es! Heel veel plezier en ik ben nieuwsgierig naar de afloop! ;)En Tomcat, ook al zo goed bezig! Leuk joh!Ik had wel een schuifbalkje Zamirah. Heb je een gewone pc met Internet Explorer? toen ik de vragen beantwoordde draaide ik op IE7 (de laatste versie) en dat ging prima.Inmiddels heb ik dus een Mac en draai op Safari. Totaal niet compatible! :OAls ik naar Paiq ga dan blijft de pagina zich maar verversen. Er verschijnen dan een paar streepjes in beeld met "pagina wordt geladen" en dat begint iedere keer weer van voor af aan... Bah!Maar goed, ik merk dat ik die datingsites stiekem een beetje moe word... Ik laat het even wat meer op z'n beloop de komende tijd. Kan m'n tijd beter aan school besteden. Moet nog een paar opdrachten afronden voordat ik over 2 weken aan m'n nieuwe stage begin. En misschien moet ik ook maar wat meer tijd besteden aan het opdoen van nieuwe vriendschappen. Ik heb maar 2 vriendinnen hier in Amsterdam wonen en de rest woont ergens anders: van Friesland, tot Twente tot Zuid-Holland. Dus ik moet maar eens weg van dit forum en van internet en m'n blik wat meer naar buiten richten! Haha!Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi AgentL

Nog bedankt trouwens voor je info over Parship...klinkt niet aantrekkelijk. Ik ga er ook niet veel geld insteken, dus geen Parship voor mij.:)

Ik heb een gewone computer, van een paar jaar oud. Het ligt vlg mij niet aan mijn PC!

Ik zal het nog maar eens proberen...de reden dat ik Paiq alsnog wilde proberen, terwijl ik datingsite-moe ben, is omdat het een andere opzet heeft. Was dus wel weer benieuwd..:D Verwacht er eerlijk gezegd niet veel van.



Ik had inmiddels al besloten om mijn blik meer naar real life te richten. Lekker werken, uitgaan, die dingen. Als je flirten kunt, zie je overal pretiige ontmoetingen die je een enorme boost kunnen geven. En wie weet waartoe dat kan leiden...:P

Over een aantal weken wordt het weer lente...mooi weer, langer licht, terrasjesweer....opent perspectief!!!;)
Alle reacties Link kopieren
merlijntje en joep meloen uitgenodigd voor paiq. Veel plezier daar.

Iedereen succes met het daten!
Alle reacties Link kopieren
Hello,

Zou iemand mij willen uitnodigen voor Paiq? Ik heb er al eens een date mee gehad jaren geleden en toen beviel het me erg goed. Heb mezelf toen der tijd verwijderd, maar zou het wel weer eens willen proberen...



cherise_viva@hotmail.com



Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Dat hele internetgebeuren zie ik ook als een aanvullinkje op het echte leven hoor! Je alleen nog maar op de virtuele contacten storten en daar al je hoop op vestigen is een heel slecht idee volgens mij. Ik mis aan al dat gechat zowiezo dat je iemand niet ziet bewegen en dat je niet non- verbaal kan communiceren; het is allemaal nogal een zintuigloze ervaring zeg maar.



Maar goed, morgen mijn allereerste date via internet! Moet zeggen dat mijn verwachtingen niet erg hooggespannen (meer) zijn, maar ik geef het toch nog een kansje..
Alle reacties Link kopieren


Hello,

Zou iemand mij willen uitnodigen voor Paiq? Ik heb er al eens een date mee gehad jaren geleden en toen beviel het me erg goed. Heb mezelf toen der tijd verwijderd, maar zou het wel weer eens willen proberen...



cherise_viva@hotmail.com



Thanks!



Je hebt mail (ha, nu ík eens een keer een vrouw via Paiq uitgenodigd, kan ik ook mijn credits omhoog halen :P)
Alle reacties Link kopieren
He Tomcat, leuk dat je date zooo goed verlopen is... ik heb je gezien op RP en dacht, er kan er maar 1 zijn die Tomcat heet en idd....



Ik sta dan ook op RP, was eind vorig jaar door een ex-collegaatje opgegeven als grapje zeg maar, alleen ik wist dus van niets!!! Ben nog niet eens zo heel lang single, vermaak me prima...Maar vond het dus niet leuk dat ze dat had gedaan, maar goed ruzie is over haha en ik was best wel nieuwsgierig, want ik ken zoveel mensen om me heen die via internet hun lief tegen gekomen zijn, baat t niet, schaadt t niet..(nou ja)...



Maar goed begin jan. ben ik er dus opgegaan, erg leuk om "te shoppen" naar al die foto's, vond het alleen minder dat als je een reactie stuurt je veelal gewoon geen reactie terugkrijgt (en ik zet niet eens standaard zinnen neer: van je profiel is leuk) ! terwijl ik dat wel altijd netjes deed, maar goed er zijn ergere dingen.



Nu had ik vorige week woensdagavond besloten om mn account die donderdag te de-activeren, want ik had er effe geen zin meer in, op een gegeven moment wordt je er verslaafd aan (heb ik nog post haha)...nee hoor, maar ik had zoiets van effe niet meer...Goed dus die donderdagochtend had ik nog wat mails door te lezen en wilde ik nog een keer naar mn matches kijken, had weer eens last van mn voorgevoelens...dus tja...



Daar stond hij dan: boven aan mn matchlijst, had hem nog nooit gezien, en ondanks ik mezelf wilde de-activeren besloot ik hem een reactie te sturen, met een vraagje over zijn werk...en even later kreeg ik bericht terug dat hij het zo leuk vond dat ik n reactie stuurde en toen zaten we daar op de chat, en even later op msn...en dat was dus van half 2 tot 2 uur snachts!!!!! Okay wel met 3 1/2 uur er tussen uit omdat hij naar zn cursus moest...



vrijdags ook weer veel op msn en hadden we elkaar wat sms-en gestuurd..Zaterdag de hele dag door sms-en en had hij me gebeld en gewoon 1 uur aan de phone gehangen...erg gezellig en zondag ook weer veel sms-en en msn-en en 2 x gebeld...tot nu eigenlijk...



Morgen hebben we onze 1e date, maar er is zo'n ongeloofelijke klik dat ik een beetje angstig wordt, tja tis toch wat he?? stel je nou toch voor? wordt je verliefd, tis voor mij zooo lang geleden haha...Hij heeft al diverse malen gezegd dat hij me erg leuk vind, en ik vind hem dus ook leuk..



Maar goed we zien t wel, ik bedoel je hoort zoveel verhalen, maar neem t ook voor lief, we kunnen lekker praten en de foto's zijn ook erg sprekend, dus ik ben benieuwd!!!!!!
euhm..ik heet geen Tomcat op rp :$
Alle reacties Link kopieren
Sta nu een jaar (met soms tussenpauzes van de-activering) op RP. Ik ga toch echt op een fotootje af, al weet je niet eens of het sprekend lijkt op de man of niet. Die kennis heb ik ook wel.

Parship heb ik gekeken, maar niet echt wat voor mij. Al is een vriendin van mij nu al een jaar heftig verliefd en die gaan dus dit jaar ook samenwonen.



Heb een date historie met 1 man via RP. Geen relatiemateriaal, maar wel voor de leuk en jawel..ook voor de lekker. Een beetje rebounden was het voor mij, zeg maar.



Maar nu wil ik zeker een Soulmaatje vinden. Ben een jongedame van 38 jaar en ik heb nu wel zin in een Relatie en echt hoor..irl kom ik ze ook niet echt tegen. Of ik ben een minder goede flirt dan op het virtuele wereldje van RP. Doe een beetje te veel stoer denk ik en via zo'n site kan ik toch meer rondkijken.

En ik zou wel voor paiq uitgenodigd willen worden...dus wie helpt mij aan dé chatmogelijkheden via deze site?
Alle reacties Link kopieren
Haha Tomcat, nou dan gebruikt iemand jouw naam...hebben ze je niet om toestemming gevraagd dan haha...
Alle reacties Link kopieren
Toch geen lascursus hoop ik Miepie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven