Datingsite Perikelen deel 2

26-01-2007 16:51 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van 'De mannen van Relatieplanet, Lexa etc.'



Sta je ingeschreven op een datingsite en wil je iets kwijt? Vind je een eerste date spannend? Valt er iets tegen? Wil je weten hoe betrouwbaar een site is? Welkom!
Alle reacties Link kopieren






Hoi Angelique,



Zou je mij een uitnodiging kunnen sturen.



stoffel@raketnet.nl



Doe als gebruikersnaam maar iets van t zelfde. vind stoffel wel geinig







:o

:o

:o





Het zal toch niet waar zijn????????

Ik zie je wel weer eens voorbij schuiven dan....

Alle reacties Link kopieren
Dinsdag date gehad met Paiq match.. Was niet ongemakkelijk en zelfs wel gezellig, maar ik voelde er verder vrij weinig bij. Er komt dus geen vervolg wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Up!

Wat is het stil aan het front... Of heeft iedereen het te druk met daten:D?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag paiq-en (zou dat net als googlen ook een woord worden?)



Ik heb Tomcat al gemaild, maar die is druk volgens mij :)



Weer iemand anders heeft apple en dan kan t niet... dus wie wil mij uitnodigen daar??



Alvast thnxxx



Plibjuh op hete mail
Alle reacties Link kopieren
Wil je wel uitnodigen hoor. Waar moet de uitnodiging naartoe?
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry haha. Ik zie het al.
Alle reacties Link kopieren
He miepie, hoe was je date in real life?
Alle reacties Link kopieren
Dankjewellllll
Alle reacties Link kopieren
Up!Hoe is het met iedereen??
Alle reacties Link kopieren
Up voor Lotus3!
Alle reacties Link kopieren
Op het gebied van internetdating gebeurt er hier even niks...Het duurt me allemaal zo lang, ik heb geen geduld lijkt het wel ;)Heel leuk contact opgedaan via Parship, veel overeenkomsten, maar het probleem is dat hij er heel lang over doet om terug te mailen. We hadden daarom al afgesproken dat we elkaar maar niet meer van die lange mails zouden sturen, zodat we sneller konden antwoorden.Maar nu heeft hij mijn foto gezien en nu mailt hij helemaal niet meer terug!!! :ONou ja, zo afzichtelijk ben ik toch ook niet?!?!Maar goed, voor mij is hij dus 'exit'... Ik ga hem nog wel even een berichtje sturen omdat ik toch wel wil weten waarom hij nu wéér niet terugmailt... Maar I guess he's just not that into me...Verder ben ik zelf niet meer actief aan het zoeken via Parship, ook geen tijd voor... Als ik een contactverzoek krijg vind ik het prima maar ik doe liever contacten op irl.Zometeen maar even lekker een terrasje pakken!groetjes van L
Alle reacties Link kopieren
Kan ik ook een uitnodging krijgen voor Paiq? Mijn email: daffie1976@gmail.com.



Alvast bedankt.



Groetjes Daffy
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!!!!! Moet het ff kwijt!!!!!!

Ik ga binnenkort samenwonen met mijn RPmannetje!!!!!

We hebben het gisterenavond samen besloten en ik loop de hele dag al met mijn hoofd in de wolken!!!!!!



Ook komt de RP reclame weer enorm vaak langs op radio Veronica, dus dan grijs ik weer: jaaaahhhh serieuze relatie ;)



Succes allemaal met daten en ik wens jullie allemaal net zo'n lieverd toe als ik gevonden heb op het internet!!!

groetjes Miepje
Alle reacties Link kopieren
Ha AgentL! Vroeg me al af hoe het met jou stond.. Voor jou dus even geen virtueel gedoe meer? Jammer dat die gast van Parship zo stom is om niet meer terug te mailen. Nou, dan is 'ie je ook niet waard inderdaad!



Weet niet of je mijn berichtje hebt gelezen op het nieuw geopende topic van Lotus, maar ik heb het sinds anderhalve week errug leuk met Paiqdate. Zit een beetje in een achtbaan nu qua gevoel en zo. We zitten ontzettend op 1 lijn qua hoe we over dingen denken en heb gisteren gemerkt dat ik het 8 uur lang gezellig met hem kan hebben.Hele middag en avond in Amsterdam rondgebanjerd en gegeten en gedronken. En jaja, seks is ook geweldig heb ik al uitgevonden. Dusss ik ga maar voor deze fijne man:D



Tijdens het chatten had ik er al een heel goed gevoel bij: veel raakvlakken en bizarre toevalligheidjes. Grappig is dat mijn collega hem er na 1 keer meteen uitgeflikkerd had omdat er geen gesprek op gang kwam. Zo zie je maar: ieder zijn type.



Veel succes iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Ja Himmie, ik las het!!Superleuk voor je!!Nee, voor mij even geen virtueel gedate meer... M'n Parship-abo loopt nog 3 maanden door, maar ik krijg het de komende tijd heel druk dus heb toch geen tijd meer om actief te gaan zoeken.De spanning is er een beetje vanaf merk ik...Ik richt me liever even op het 'echte' leven: lekker door Amsterdam fietsen, in het Vondelpark hangen, terrasjes pakken, stage lopen op het leukste festival van A'dam, veel nieuwe mensen ontmoeten de komende tijd: veel leuker!!Ik wens je heel veel plezier met je Paiqer! Haha!liefs van L
Alle reacties Link kopieren
Ik zou Paiq ook wel willen proberen, Wie helpt me?

Jipsloop@casema.nl
Alle reacties Link kopieren
Ik zou lekker van het echte leven genieten AgentL! Amsterdam is geweldig in voorjaar en zomer, dus ga lekker naar het Vondelpark en op terrasjes zitten en dan komt die vent wel een keer voorbij...



Ik denk ook dat je niet te lang op datingsites moet rondhangen. Gewoon een paar maandjes en dan er weer vanaf. Op een gegeven moment wordt het vervelend (ik word er op een gegeven moment ook niet leuker op, heb ik gemerkt).



Vinyl, ik kan je wel uitnodigen hoor. Zal het zo even doen. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal daffy ook uitnodigen..

Ook veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Sorry dames, ik kan paiq niet openen nu. Neem aan dat dat tijdelijk is, dus ik zal het later nog eens proberen en dan uitnodigingen versturen.



Groet himmie
Alle reacties Link kopieren
Jee, nu al de hele avond zitten kletsen met een errug leuke man. Dankje Himmie! ;-)



Alleen rookt hij, minpuntje!!! ;-)
Alle reacties Link kopieren
Leuk Vinyl! Dus je hebt zijn foto ook al gezien?



Grappig dat roken zoveel zeggend kan zijn. Kan me heel goed voorstellen dat je als niet- roker liever geen roker date.. Maar bij mij was het andersom. Ik rook zelf (helaas) en had het er een keer met mijn (naar nu blijkt) geslaagde match erover op paiq.. Hij bleek ook te roken en we stonden allebei op hetzelfde moment voor het dilemma of we nog sigaretten bij de avondwinkel zouden halen of vonden dat we zonder moesten kunnen. Heb je meteen een soort 'mindset', zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ik kan er heel slecht tegen. Als ik een avond in een rokerige ruimte zit bijvoorbeeld, dan ben ik de volgende dag gewoon niet lekker. Maf he?

Enne.. het zoent niet zo lekker ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er wel eens aan gedacht om me aan te melden bij zo'n datingsite, maar als ik dan op de site ben doe ik het toch weer niet. Het lijkt me best wel eng, moet je zo'n profiel aanmaken en daar wat over jezelf vertellen, dat vind ik best moeilijk!! Als ik dan zie wat andere mensen er voor verhaaltje hebben neergezet vraag ik me toch wel eens af hoe ze dat verzinnen. En wat nou als het daadwerkelijk tot een date komt...aaaahhh, met iemand die je niet kent.....!! Ik zit er nog steeds wel eens over na te denken, maarreh.....ME SCARED!!!
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Ik moest daar ook echt niet aan denken met die profielen en wervende teksten! Paiq is gewoon chatten, dus anders dan standaard datingsites. Bovendien gratis! Vind ik minder veemarktachtig en ik denk dat mensen zich via chat moeilijker anders kunnen voordoen dan ze zijn dan via berichten (kun je lang over nadenken).



En wat betreft enge dates: ik vond het eigenlijk reuze meevallen. Heb twee eerste dates gehad en beide keren vond ik dat ik goed had ingeschat hoe de persoon in kwestie in het echt zou zijn (volgens dates was ik ook niet heel anders). Was daardoor niet ongemakkelijk of zo. Plaats gewoon een leuke foto van jezelf (die een goede indruk geeft van hoe je er in het echt uitziet) en blijf bij jezelf tijdens het berichten uitwisselen/ chatten. Zorg dat iemand een eerlijke indruk krijgt van jou. Natuurlijk kun je iemands uitstraling en lichaamstaal pas in het echt zien en dat is altijd anders dan via internet. Maar probeer het luchtig te zien: als het leuk lijkt, gewoon afspreken en als het dan niet klikt is het jammer, maar niet het einde van de wereld.
Alle reacties Link kopieren
En hoe moet ik Paiq zien dan, als een soort publiek msn? Zonder profiel?
Die hormoonslavernij!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven