Datingsite Perikelen deel 2

26-01-2007 16:51 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van 'De mannen van Relatieplanet, Lexa etc.'



Sta je ingeschreven op een datingsite en wil je iets kwijt? Vind je een eerste date spannend? Valt er iets tegen? Wil je weten hoe betrouwbaar een site is? Welkom!
Alle reacties Link kopieren
Ja, zo zou je het kunnen omschrijven missy. Het is een voordeel dat niet iedereen je foto kan zien, die is heel blurry en wordt pas scherp naarmate je langer chat met iemand.



Je moet wel wat vragen beantwoorden als ik het me goed herinner en je hoeft dus geen profiel in te vullen. Maar je kunt zelf niet naar mannen 'zoeken'. Je wordt gewoon random aan iemand gekoppeld als je wilt chatten: altijd een grote verrassing dus! En je krijgt trouwens ook wel een paar matches, maar ja, dat zegt ook niet veel: zo werd ik als 24-jarige gekoppeld aan een pukkelig jongetje van 19... Beetje jammer. Ik weet dus niet op welke punten ze matches maken.



Maar is er in Parijs geen leuke kerel miss poezz? ;)
Alle reacties Link kopieren
Nou kijk AgentL, ik vermaak me natuurlijk prima in Parijs met al die mannen, maar ik zoek eigenlijk nog een tuinman voor in Nederland;).

 

Maar zal ik je eens wat vertellen......ik heb me net ingeschreven op een gratis datingsite!!:o Ik stond er nog geen minuut op en ik kreeg al reacties. Maar goed, ik moet eerst nog eens uitvogelen hoe dat allemaal werkt, want ik kwam er net bij toeval achter dat ik ook al een aantal berichten in mijn gastenboek heb staan. Ik heb verder nog op niemand gereageerd, en ik moet zeggen dat ik ook nog niet iemand heb gezien waarvan ik meer wil weten. Maar wat is de bedoeling nu, antwoord je aan iedereen die op je heeft gereageerd of een berichtje voor je heeft achtergelaten? :?Ik voel me zoooooo maagdelijk hahaha:D
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Ja, zo zou je het kunnen omschrijven missy. Het is een voordeel dat niet iedereen je foto kan zien, die is heel blurry en wordt pas scherp naarmate je langer chat met iemand.



Je moet wel wat vragen beantwoorden als ik het me goed herinner en je hoeft dus geen profiel in te vullen. Maar je kunt zelf niet naar mannen 'zoeken'. Je wordt gewoon random aan iemand gekoppeld als je wilt chatten: altijd een grote verrassing dus! En je krijgt trouwens ook wel een paar matches, maar ja, dat zegt ook niet veel: zo werd ik als 24-jarige gekoppeld aan een pukkelig jongetje van 19... Beetje jammer. Ik weet dus niet op welke punten ze matches maken.



Maar is er in Parijs geen leuke kerel miss poezz? ;)
Eerder een groot nadeel. Zonde van je tijd als je lang met iemand chat en het blijkt een griezel
Alle reacties Link kopieren




quote: AgentL reageerde



Ja, zo zou je het kunnen omschrijven missy. Het is een voordeel dat niet iedereen je foto kan zien, die is heel blurry en wordt pas scherp naarmate je langer chat met iemand.



Je moet wel wat vragen beantwoorden als ik het me goed herinner en je hoeft dus geen profiel in te vullen. Maar je kunt zelf niet naar mannen 'zoeken'. Je wordt gewoon random aan iemand gekoppeld als je wilt chatten: altijd een grote verrassing dus! En je krijgt trouwens ook wel een paar matches, maar ja, dat zegt ook niet veel: zo werd ik als 24-jarige gekoppeld aan een pukkelig jongetje van 19... Beetje jammer. Ik weet dus niet op welke punten ze matches maken.



Maar is er in Parijs geen leuke kerel miss poezz? ;)

Eerder een groot nadeel. Zonde van je tijd als je lang met iemand chat en het blijkt een griezel





Je hoeft geen uren te chatten hoor. Die foto wordt best snel zichtbaar.. En je kan spieken als je genoeg credits hebt (iemand kopen?; heb er nog 90 staan ;-) )

Je kan ook foto's vergelijken. Dan kies je steeds de foto die je het meest aanspreekt. Als het goed is matcht Paiq dan ook aan de hand van die voorkeuren. Je foto wordt ook in een ranglijst geplaatst en dan krijg je er een cijfer voor (aan de hand van hoe vaak jouw foto is gekozen). Moet je wel instellen geloof ik. En er is een top 10. Als iemand je echt aanspreekt qua uiterlijk, dan kun je ook een contactverzoek doen of een oneliner versturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist wel spannend dat de foto beetje bij beetje zichtbaar wordt...Maar goed, ik heb m'n profiel inmiddels verwijderd van Paiq omdat ik er niet meer op kom via m'n iBook.Die gratis sites vind ik echt 3 keer niks Miss Poezz, daar zitten alle malloten verstopt!! Je moet alleen reageren op de mannen die je echt leuk vindt hoor! En wees niet bang om mannen af te wijzen, dat is dan wel weer het voordeel van internetdating, hihi!Veel plezier!!
Alle reacties Link kopieren
Jezus, ik word platgegooid met berichten op die site:o. Van wat ik tot nu toe heb gezien en gelezen zit er misschien 1 bij waar ik op zou kunnen reageren. En verder vind ik het inderdaad ook een stelletje malloten hahaha:P. Maar goed, zo kreeg ik bijv een reactie van iemand die me liet weten dat hij mijn ogen toch wel heel mooi vindt en dat hij er in wil verdrinken, en hij sloot zijn bericht af met een kus. Als je geen ervaring hebt op zo'n site is het moeilijk te boordelen of iemand alleen op sex uit is, maar dat was toch eigenlijk wel het eerste wat ik bij deze meneer dacht..... Maar goed, als ik geen interesse heb moet ik dan ook iedereen zo'n "geen interesse bericht" sturen, of gewoon heel arrogant negeren.....:?
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet op welke site je zit, maar als het een snelle en makkelijke handeling is om zo'n "geen interesse" bericht te sturen dan zou ik dat zeker wel doen!Op Parship heb je ook nog eens het voordeel dat degene dan geen contact meer met je op kan nemen: dat scheelt weer! ;)
Alle reacties Link kopieren
Heb me aangemeld op Knuz.nl
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
*gaat ff 30 geen-interesse-berichten versturen* :)
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Haha! Veel succes! ;)Knuz ken ik niet. Heb zelf ooit een paar dagen op IWannaDate gestaan, maar werd gék van al die malloten...
Alle reacties Link kopieren
Ja nou weet je, ik kijk dit denk ik een weekje aan en als ik er dan nog steeds geen reet aan vind verwijder ik mijn profiel zo weer. Haha, ik sta hier zoooooo voor open...NOT! Ik hoor je denken (dubbele punt aanhalingstekens openen) waarom zet je jezelf er dan op?(aanhalingstekens sluiten) Nou gewoon, nieuwsgierigheid. Enneh ter info (punt/komma):P ik kan soms erg impulsief en veranderlijk zijn. Dus euh, het zou zo maar kunnen dat ik volgende week mijn profiel verwijder en volgende maand weer een profiel aanmaak hahaha.
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Ik sta ook op een (betaalde) datingsite. Ik sta er erg dubbel in qua gevoel - heb er niet zo'n beste ervaring mee, maar onder het mom: niet geschoten... Wat mij opvalt is dat ik ontzettend veel mannen schijn aan te trekken die niet kunnen lezen/schrijven. Ik ben toch vrij duidelijk in wie ik ben en wat ik zoek. Maar echt, ik overdijf niet: "ik soek liev frouw" - dat werk. Alle respect voor ook hùn "niet geschoten..." Maar om nou te zeggen dat ik dáár een ego-boost van krijg...NOT! Hebben jullie die ervaring ook of ligt het aan mij? :?
Alle reacties Link kopieren


Wat mij opvalt is dat ik ontzettend veel mannen schijn aan te trekken die niet kunnen lezen/schrijven. Ik ben toch vrij duidelijk in wie ik ben en wat ik zoek. Maar echt, ik overdijf niet: "ik soek liev frouw" - dat werk.



Tja, als ze voor dat soort mannen nou eens een SPAM filter konden uitvinden.
Alle reacties Link kopieren
Gat in de markt, Kreeft! :D
Alle reacties Link kopieren
Oh en dan ook graag eentje die de niet-deugelijke types eruit filtert, while we at it!
Alle reacties Link kopieren
we at it = we're at it :$
Alle reacties Link kopieren
Best leuk, die datingsites, maar op een gegeven moment was ik er wel weer klaar mee. Volgens mij staat mijn profiel er nu nog wel op, maar mijn abonnement is verlopen. Ik ben geen voorstander van die gratis datingsites; daar zitten volgens mij veel fakers op. Bij betaalde sites is dat toch wel minder, al hoewel je het nooit helemaal kunt uitsluiten dat daar geen fakers op zitten.
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe vermaak ik me er wel!! Krijg veel reacties waaronder ook wat van een stelletje debielen. Kunnen niet normaal reageren en komen meteen met een opmerking als ;"jij bent eg lekker" (eg? sms taal?) En dan meteen er achteraan mailen of ik zin heb om een keertje koffie te doen. Yeah right, "koffie doen". Of van die mannen die in hun profiel hebben staan dat hun favoriete vrijetijdsbesteding vrijen is....En zo is er ook nog zo'n idioot die niet heeft begrepen dat ik hem afwees en me maar bleef mailen. Nogmaals een mail naar hem teruggestuurd waarin ik minder subtiel maar des te duidelijker was. Zit hij gvd nog mijn mailbox vol te spammen. Die ga ik zo maar blokkeren dacht ik zo...

Maar ik heb ook wel een paar leuke contacten opgedaan waar ik nu ook mee mail. Met 1 daarvan mail, msn en sms ik dagelijks. En ik moet zeggen dat ik daar wel een beetje van onder de indruk ben. Zijn er nog een paar waar ik een beetje een penvriend gevoel bij krijg en dat vind ik ook best leuk.

Maar wat ik me nog afvraag, waarom denk je dat er veel fakers op een gratis site zitten? En kun je die ergens aan herkennen?
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Up!
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Eg gelachen om jullie ervaringen op datingsite-vlak,, leuk!



Miss Poeszz, op welke site zit jij dan?Ook al op Paiq?



Groetjes!;)
Alle reacties Link kopieren
Zou iemand mij ook willen toevoegen aan Paiq??



Emailadres is marije24@yahoo.com!!



Leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Zo, net mijn kortste date ever gehad, haha :D

Niet via een echte datingsite maar wel via internet.

Het mailen was erg leuk, msn en sms ook, zjn foto ook.

Maar........ die foto was wel van enkele jaren en heel wat kilo's geleden...

Sorry hoor, maar ik vond 't helemaal NIKS!

Heb na hooguit een kwartier, wat wel anderhalf uur leek, dan ook gezegd dat ik naar huis ging, pfew...
Alle reacties Link kopieren
Als ik een berichtje van iemand krijg ben ik -tenzij het een rare reactie is- meestal wel zo beleefd een geen-interesse berichtje terug te sturen, als ik op basis van het profiel geen contact met diegene wil.



Mannen hoor ik vaak klagen dat ze niets terug horen als ze een vrouw een berichtje sturen. Tja, misschien komt dat ook door mede-datingsite-bewoners die dan nog een berichtje sturen met de tekst:



"voel je je te goed?"



:?



Ik ga voortaan toch maar wat harder nadenken of ik zowiezo nog antwoord wil geven als een profiel me niet aanstaat
Alle reacties Link kopieren


Het vervolg van 'De mannen van Relatieplanet, Lexa etc.'



Sta je ingeschreven op een datingsite en wil je iets kwijt? Vind je een eerste date spannend? Valt er iets tegen? Wil je weten hoe betrouwbaar een site is? Welkom!
Heeft er hier ook iemand ervaring met Parship? Vind het erg veel  geld namelijk.
Alle reacties Link kopieren
ik zou ook wel een uitnodiging willen ontvangen van Paiq!!

thanks alvast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven