De liefste vader

21-02-2017 03:32 53 berichten
Ik ben benieuwd naar jullie lieve vaders, ben je trots op je vader?
Mijn vader was er een van hard werken. Soms 60 uur in de kou, het boeide hem niets. Lief, voor mij en mij moeder. In de havens werkte hij als voorman, kou, regen. een bikkel.



Niets was hem te veel. Mijn half zus accepteerde hij als de zijne. Geen verschil. op sommige ochtenden nam hij me me op de schouders, uren.Ik heb heel wat uren op zijn schouders gezeten.
Mooi Purpley!



Ik heb weinig herinneringen aan voor de scheiding op mijn elfde, en na de scheiding zijn er helaas veel negatieve herinneringen. Ik vind het wel mooi als ik zie hoe trots mijn vader op zijn eerste echte kleinzoon is. Het is een man van weinig emoties, maar dit kun je wel zien.
Alle reacties Link kopieren
Nope. Ik heb zo'n moderne overstapper op een jong grietje die vervolgens nooit meer omkeek naar zijn kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa! Ik heb een ontzettend lieve vader! Werkt in een fabriek en werkt hard. Klaagt nooit over de lange dagen, maar ik weet dat hij, nu hij ouder wordt, ' nachts niet goed slaapt door pijn in zijn benen door het vele staan.



Mijn vader is mijn held, gisterochtend gestart met nieuwe baan en toen ik mijn ogen open deed had ik al een Appje van hem om mij succes te wensen. Om 17:00 had ik er weer 1 met de vraag hoe mijn werkdag was. Ik krijg met Valentijnsdag een roos, omdat ik nog steeds 1 van zijn vrouwen ben. Hij is super attent, een hartstikke leuke opa en goed voor mijn moeder. Daarnaast hoeft er maar geklust te worden of hij doet het of helpt mee. Ik ben een bofkont!
Alle reacties Link kopieren
Mijn pap was een lieve hardwerkende man wiens lichaam hem telkens in de steek liet, door ongelukken en dikke pech, maar het was de liefste pap en iemand die met weinig middelen ook een hele liefhebbende opa werd, hij is er al even niet meer en van dit soort topics denk ik weer eens aan hem. Mijn mam is trouwens ook de liefste.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader was de beste vader die ik mij kon wensen. Uren heeft hij met mij aan mijn huiswerk gezeten als ik het niet snapte (wiskunde, scheikunde). Eerst werken in de ploegen, dan nam hij mijn huiswerk door wat ik niet snapte, zodat hij het zelf ook weer kon ophalen hoe het ook alweer zat. En dan nog eens uren het aan mij uitleggen

Toen ik eenmaal mijn diploma had maar nog geen rijbewijs, en ik 's nachts werd opgepiept voor mijn werk om iets op te lossen bij een klant. Bracht hij me erheen met de auto, bleef in de auto wachten, reed me dan naar mijn werk voor de afhandeling Vd administratie en bracht me daarna weer naar huis. Ik heb nog vele voorbeelden waarom ik zo veel van mijn vader hou. Helaas is hij nu bijna 3 jaar geleden overleden, en daar heb ik het nog steeds moeilijk mee. Ik mis hem!!
Nee. Als hij vandaag overlijd haal ik mijn schouders op.
Nee, in de steek gelaten door mijn echte vader en mijn stiefvader liet ons alle hoeken van het huis zien.



Maar jullie verhalen ontroeren me, en ik hoop dat mijn dochters ooit zo over hun vader spreken .



Voor degenen die ook niks moois te vertellen hebben :
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader is ook de allerliefste van de hele wereld. Hij helpt me overal mee, niks is te gek. Hij laat zijn emoties nauwelijks zien maar daar prik ik zo doorheen. Ik hou zoveel van hem!
Don't waste your time or time will waste you.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 21 februari 2017 @ 07:37:

Nee. Als hij vandaag overlijd haal ik mijn schouders op.Wat erg... Ik kreeg er kippenvel van toen ik het las...
Wat naar dat niet iedereen mooie herinneringen heeft aan zijn vader. Helaas ook de waarheid.



Ik heb gelukkig een hele lieve vader. Staat altijd klaar voor 'zijn kleine meid'. Begrijpt mij niet altijd, maar probeert het wel.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader was mijn held, mijn beste vriend. Mijn grootste fan, ik leef liever elk dag in de ontkenning dat die die dood is dan dat ik mij elk dag moet beseffen dat hij dood is..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Nee helaas, met mijn 4 jaar in de steek gelaten. Nooit meer gezien..heb naamsverandering gedaan, en daar had ie toestemming voor gegeven. Is misschien zijn beste daad ooit geweest. Wel leuk om alle lieve verhalen te horen!
quote:badmeester schreef op 21 februari 2017 @ 07:37:

Nee. Als hij vandaag overlijd haal ik mijn schouders op.That sucks..
.
anoniem_641c6270acdb8 wijzigde dit bericht op 21-02-2017 10:09
Reden: Tja. Als TO raar doet en op anoniem gaat, dan haal ik mijn post weg. Mafklapper
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor. Mijn vader is niet zo'n prater en hij zal me nooit zeggen dat hij van me houdt, maar hij staat altijd voor je klaar als er iets gerepareerd moet worden (hij is handig), als ik uit moet zoeken welke laptop ik aan wil schaffen, of als ik naar de tandarts moet en iemand nodig heb om een uurtje op mijn zoontje te passen (dat hij dan zijn luier verkeerd om aan doet neem ik dan maar voor lief).



Hij is nogal gereserveerd, dus het duurt altijd even voor je hem leert kennen. Soms is dat jammer; sommige mensen vinden hem maar saai. Dat is hij niet!
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gezegend met een geweldige vader. Hij heeft me geleerd om op mijn eigen benen te staan en me de ruimte gegeven om mijn eigen fouten te maken. Ik hoop dat hij er nog heel lang is. Gelukkig kan niets of niemand de tijd die we hebben afnemen.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maechtje schreef op 21 februari 2017 @ 08:41:

Ja hoor. Mijn vader is niet zo'n prater en hij zal me nooit zeggen dat hij van me houdt, maar hij staat altijd voor je klaar als er iets gerepareerd moet worden (hij is handig), als ik uit moet zoeken welke laptop ik aan wil schaffen, of als ik naar de tandarts moet en iemand nodig heb om een uurtje op mijn zoontje te passen (dat hij dan zijn luier verkeerd om aan doet neem ik dan maar voor lief).



Hij is nogal gereserveerd, dus het duurt altijd even voor je hem leert kennen. Soms is dat jammer; sommige mensen vinden hem maar saai. Dat is hij niet!Daden zeggen vaak meer dan woorden.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn gevoel heb ik de beste vader van de hele wereld

Hij stond en staat altijd voor me klaar. Hij heeft me 10 jaar geleden uit een depressie getrokken en me geholpen om daaruit te blijven.

Als ik verdriet heb hoef ik maar te bellen en staat hij voor de deur.



Toen ik klein was werkte hij altijd heel veel, 60 + uit per week. En dat doet hij nog steeds. Maar als ik met verdriet op school zat, waar ik toentertijd niet alleen uit kon komen, gooide hij alles neer om mij op te komen halen.

Mijn held
Wat een mooie verhalen, ik krijg er echt kippenvel van.



Jammer dat ik zo'n vader heb moeten missen maar het doet me zo goed om te lezen dat ze er wel zijn/waren! Heel mooi
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader is de allerbeste vader die je kunt wensen. Zal zijn gevoel nooit uitspreken maar in alles wat hij doet weet je dat hij enorm veel van je houdt. Ik keek altijd tegen hem op en hij heeft mij nog nooit teleurgesteld. Hij kan alles.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader,?? kan nog steeds geen druppel drank door m,n keel krijgen.

En ben al 70,kan je nagaan,wat een drinkende vader al niet kan veroorzaken.
quote:Rzm schreef op 21 februari 2017 @ 08:13:

[...]





Wat erg... Ik kreeg er kippenvel van toen ik het las...



Toen mijn eigen vader overleed maakte dat bij mij wel heel veel los. Ik was kort daarvoor in contact gekomen met zijn broers en zussen en had vader nog nooit gezien. Eerste keer dat ik hem zag was in zijn kist. Ik vergeet nooit meer wat er toen allemaal in me loskwam. Ik denk dat het naast de geboorte van mijn dochters de meest indrukwekkende ervaring in mijn leven was.

Zijn broer leek erg veel op hem en was toen hij achter mijn bestaan kwam, erg trots en blij. Wilde me alles over hem vertellen en tijd met mij doorbrengen. Wat was ik blij dat ik via hem toch een beetje mijn vader kon leren kennen. Helaas is hij al snel overleden aan een ernstige ziekte.



Als mijn stiefvader overlijdt, haal ik ook mijn schouders op. Die man heeft ons zoveel aangedaan. Daar kan ik niet meer wakker van liggen.





Een mannelijk voorbeeld is blijkbaar niet weggelegd voor mij. Maar mijn man daarentegen is mijn allerbeste maatje. Het is goed zoals het allemaal gelopen is.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader is superlief met een heeeeeeeel groot hart voor al zijn kinderen. (ja het zijn er veel ik heb hele, half en stief broers en zussen) Hij maakt totaal geen onderscheid we komen natuurlijk uit een apart gezin. Hij zorgde er altijd voor dat ruzies opgelost werden dat we hecht met elkaar werden. (dit wel samen met mijn moeder , stiefvader en stiefmoeder) Maar mijn vader was wel de man waar je naar toe ging als je ergens mee zat of ruzie met een van de broers of zussen. Hij luisterde vooral en zei dan hoe zou jij het oplossen. Hij heeft er voor gezorgd dat ik van 4 ouders hou en van 12 broers en zussen. Dan wil ik mijn stiefvader ook nog even een pluspunt geven. Hij nam ons gewoon vaak mee naar het strand of bos en dan beleefde we zoveel plezier en avontuur. OH en al die gezichten op de camping als we tegen alle beide papa's papa zeiden hihi
you go girl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven