De ultieme afknapper

27-03-2007 22:25 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat voor jullie de ultieme afknapper is in een "relatie".Ik persoonlijk heb er nogal wat.Groetjes Lynn bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Afgrijselijk :P
Alle reacties Link kopieren






Voor de mensen die denken dat dit een jaren 90 plaatje is... uit de oude doos...



Check dan de webpagina van de lidl en kijk bij de aanbiedingen vanaf maandag....:D
Neeeeeeeeeeee, ik mag toch hopen dat deze zomer er geen mannen rondlopen in die broeken, dan verstop ik mijzelf op zolder ;(
Alle reacties Link kopieren




quote: Nefertete reageerde





Voor de mensen die denken dat dit een jaren 90 plaatje is... uit de oude doos...



Check dan de webpagina van de lidl en kijk bij de aanbiedingen vanaf maandag....:D Neeeeeeeeeeee, ik mag toch hopen dat deze zomer er geen mannen rondlopen in die broeken, dan verstop ik mijzelf op zolder ;(



Doe ik gezellig met je mee
Alle reacties Link kopieren
-verslavingen: alcohol/drugs/gokken

-aggressief haantjes gedrag

-lui

-niet ondernemend

-geen humor

-arrogantie

-onhygienisch
:o ......;)


tjezus, wat een af-knap-per 

Alle reacties Link kopieren
Die broeken staan in het krantje van deze week voor het wereldbedrag van 5,99. Dus ja ik vrees dat we ons moeten verstoppen komende zomer. Let vooral op de Lidl eigen merk nep- nikes onder de broek... Zum Kotzen!!!!
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden geleden had ik een derde date met iemand. na een paar uur kletsen  was daar die zoen .

Ineens zegt hij dat hij even naar de wc moet. Bij terugkomst biechtte hij op dat hij van die zoen al klaargekomen was.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe spijtig ook voor deze meneer ..het was voor mij een enorme afknapper!
Alle reacties Link kopieren


Ieuwww Signs dat meen je niet was het een rare jongen of echt een gozer van wie je dat niet verwacht :P

Alle reacties Link kopieren
ALS zoiets al gebeurt. (lullig maar je lichaam heb je niet altijd onder controle) dan hou je daar toch je mond over? Bedoel je zet jezelf met zo'n bekentenis alleen maar voor gek dat blijkt...
Alle reacties Link kopieren
Ik had het echt niet verwacht. En vond het zielig en lachwekkend tegelijk.

Ik heb hem gevraagd hoe dat zo kan ..hij zei dat het kwam omdat hij mij zooooo leuk vond. Tja helaas was dit voor mij zo'n afknapper dat ik niet verder wilde.

Heb het mijn zusje nog verteld..en als ze hem nu tegenkomt schiet ze steeds in de lach. (zielig he )
Alle reacties Link kopieren
Precies ..ik had het namelijk helemaal niet willen weten.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zeg...zielig dat zoiets gebeurt en daar kan die arme jjongen ook niks aan doen.



Maar dat ie zoiets tegen je zégt is echt onvergefelijk tranen opwekkend lachwekkend en zoooo dom.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook een keer gehad dat ik met kleren aan een beetje aan het droogvrijen was met mn middelbare school vriendje. Tot ik op een gegeven moment een rare stank rook. Bleek ie dus ook gekomen te zijn...iewww.



Heb daarna jarenlang opgezien tegen seks omdat ik dacht dat sperma vreselijk stonk. Dat weerhield me echt van tot daden overgaan. Bleek later totaal ongegrond. Waar die lucht nou vandaan kwam is me achteraf een raadsel... maar vies was het wel!
Alle reacties Link kopieren
Het wordt echt druk op de zolders deze zomer en die mannen  zich maar afvragen waar al die lekkere meiden zijn (' zitten ze verstopt ofzooo'??)



Signs, die is echt erg ja, ook wel sneu voor die kerel...

Ik had ook eens een paar dates met een gozer...giga veel geld. Weekendje weg met motorclub. 1ste dag: komt ie mij opzoeken want de camping moest betaald worden..had ie ook alvast uitgerekend hoeveel het voor ons beide kostte..

's avonds met zijn allen bij de tenten, iedereen wat geld 'lappen' voor drank. Hij 'lapte' gewoon niets, niets, niets en iedereen zat erbij!! Logisch dat ie zoveel geld op de bank heeft staan, wat een sukkel!

Enne....hij had nog een mega kleine piemel ook haha Die kwam met die zuinigheid van hem goed tot zijn recht!! En dat heb ik em gezegd ook!
Het wordt echt druk op de zolders deze zomer en die mannen  zich maar afvragen waar al die lekkere meiden zijn (' zitten ze verstopt ofzooo'??)
Die broeken lijken anders wel uitermate geschikt om zolders op te ruimen. ;) Vooral die rechtse met streepjes vind ik wel wat hebben. Ach, uiteindelijk is mode toch iets waar je even moet aan wennen? :D
Alle reacties Link kopieren
hahahahahaha leuk leuk!!
Alle reacties Link kopieren




quote: Abidjana reageerde



Het wordt echt druk op de zolders deze zomer en die mannen  zich maar afvragen waar al die lekkere meiden zijn (' zitten ze verstopt ofzooo'??)Die broeken lijken anders wel uitermate geschikt om zolders op te ruimen. ;) Vooral die rechtse met streepjes vind ik wel wat hebben. Ach, uiteindelijk is mode toch iets waar je even moet aan wennen? :D
Geve, staat best schatiig bij je konijntjes denk je niet..:P
Alle reacties Link kopieren
Whahahah Neferte ..bah ...

Dit is eigenlijk best een lachwekkend topic...en het is ook leuk om door te vertellen aan je vriendinnen hahaha. Zouden de mannen dit ook allemaal lezen hihihihiih

En zulke dingen vergeet je gewoon nooit meer ..terwijl ik het net aan het typen was ..schoot ik weer enorm in de lach.
Alle reacties Link kopieren


Een paar maanden geleden had ik een derde date met iemand. na een paar uur kletsen  was daar die zoen .

Ineens zegt hij dat hij even naar de wc moet. Bij terugkomst biechtte hij op dat hij van die zoen al klaargekomen was.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe spijtig ook voor deze meneer ..het was voor mij een enorme afknapper!
Jeetje wat ben jij hard zeg.

Die man straffen voor het feit dat jij zo lekker kan zoenen ;(
Alle reacties Link kopieren
Whahahahahah HVJ Grapjas....

En trouwens je weet helemaal niet of ik lekker kan zoenen en daar kom je ook niet achter nanananananannannanana
Alle reacties Link kopieren
O en wat dacht je van een jongen die zijn piemel Gerrit de Grote noemde? En het aller ergste was nog dat zijn moeder dat had bedacht... beestje moest een naam hebben he! (geen date van mij gelukkig)



Of de jongen die na 5 minuten gelijk met de auto naar de Christine le Duc reed..om condooms te halen voor onze date want je weeeet maar nooit. Ten eerste dat doe je toch van te vóren...ten tweede wat is er mis naar de iets discretere Etos te rijden en ten 3e ik voelde me ter plekke verplicht tot seks door deze actie. Was dus ook niet zo'n succes. Had die knuppel ook gelijk een pak van 12 gekocht. Hoezo voortvarend? Toen ik daar een grap over maakte zei ie bloedserieus dat dat goedkoper was in verhouding. Hij wist precies wat het hem per wip kostte t.o.v. een 3 pack. Volgens zijn moeder waren grootverpakkingen gewoon goedkoper. Alle mannen die zeggen 'volgens mijn moeder'  zijn dus bij nader inzien een afknapper bedenk ik me.



Helemaal als je ze iets probeert te vertellen en ze zeggen verongelijkt 'ja maar nefertete mijn MOEDER zegt..'  AAAAAAAAAAAHHH RUNNNN
Alle reacties Link kopieren
Dat moet wel, als die jongen ervan klaar kon komen.

Ik heb mijn eigen zoen partners hoor nananananaaaaaa :D
Alle reacties Link kopieren
Mijn collega's kijken me nu verschrikt aan wat er met mij aan de hand is ....

Tranen lopen over mijn wangen van het lachen ....

Owwww ik ga mijn vriendinnne van de week een avond uitnodigen en gaan we alles lezen ..ik denk dat we niet meer bijkomen !!!



Ik hoop alleen niet dat de mannen nu ook zo'n topic beginnen gheghe



En HVJ pas op dat je geen koortslip krijgt....
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, niet alleen voor zoenen.

En ik hoef dan niet naar de WC plots :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven