De ultieme afknapper

27-03-2007 22:25 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat voor jullie de ultieme afknapper is in een "relatie".Ik persoonlijk heb er nogal wat.Groetjes Lynn bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren




quote: minny reageerde





quote: Himmie reageerde



Hahaha, leuk topic!



Ik knap af op (meeste is al genoemd):

- Stinken

- Lelijke kleding/ schoenen

- Heupslips en/of witte sokken

- Claim-gedrag

- Of: juist alle initiatief van mij af laten hangen

- Zoenen als een staafmixer (dan komt er echt geen sex, ook al is 'ie verder leuk)

- Slechte seks

- Mannen die alleen geinteresseerd zijn in zichzelf of het alleen over hun  werk kunnen hebben

- Mannen die geen sociale voelsprieten hebben

- Geen vrienden hebben

- Liegen/ oneerlijke spelletjes spelen

- Stelselmatig teveel drinken of drugs gebruiken

- Smakeloos interieur



Er zijn er vast nog meer...Nee Himmie, ik denk niet dat er dan nog veel overblijft!:D

jawel hoor want als ze dan ook nog getrouwd zijn is het gelijk al over :P
Hahaha! Wat erg eigenlijk, zo'n lijstje als ik het zo zie staan :$ En dan te bedenken dat ik het altijd heel stom vind als mensen een heel eisen-lijstje hebben van waar een potentieel vriendje allemaal aan moet voldoen. Daar geloof ik helemaal niet in. Het gaat om het geheel (da's meer dan de som der delen) en of het goed voelt. Maar als ik dan toch mag kiezen...heb ik bovenstaande toch liever allemaal niet:P Bij mijn kersverse vriendje heb ik de afknappers nog niet ontdekt overigens.
Alle reacties Link kopieren




quote: lieverdtie reageerde





quote: minny reageerde





quote: Himmie reageerde



Hahaha, leuk topic!



Ik knap af op (meeste is al genoemd):

- Stinken

- Lelijke kleding/ schoenen

- Heupslips en/of witte sokken

- Claim-gedrag

- Of: juist alle initiatief van mij af laten hangen

- Zoenen als een staafmixer (dan komt er echt geen sex, ook al is 'ie verder leuk)

- Slechte seks

- Mannen die alleen geinteresseerd zijn in zichzelf of het alleen over hun  werk kunnen hebben

- Mannen die geen sociale voelsprieten hebben

- Geen vrienden hebben

- Liegen/ oneerlijke spelletjes spelen

- Stelselmatig teveel drinken of drugs gebruiken

- Smakeloos interieur



Er zijn er vast nog meer...Nee Himmie, ik denk niet dat er dan nog veel overblijft!:D

jawel hoor want als ze dan ook nog getrouwd zijn is het gelijk al over :P



Hahaha! Wat erg eigenlijk, zo'n lijstje als ik het zo zie staan :$ En dan te bedenken dat ik het altijd heel stom vind als mensen een heel eisen-lijstje hebben van waar een potentieel vriendje allemaal aan moet voldoen. Daar geloof ik helemaal niet in. Het gaat om het geheel (da's meer dan de som der delen) en of het goed voelt. Maar als ik dan toch mag kiezen...heb ik bovenstaande toch liever allemaal niet:P Bij mijn kersverse vriendje heb ik de afknappers nog niet ontdekt overigens. Ik ook nog niet, maar ik let er ook niet zo heel erg op moet ik eerlijk toegeven.
Alle reacties Link kopieren


Wilde gok;

De dames hier zijn single?;)



:D
Ik niet :P
Alle reacties Link kopieren
Ow ja, en zoals iemand hierboven nog beschreef:........ vieze lange nagels, van die vieze zwarte randjes onder de nagels, gadverdammuhhhhh.........



Vieze tanden, handen niet wassen als ie van t toilet komt ( ook zoiets, en als je ff pech hebt dan wel met zn vieze handen in n schaaltje met nootjes zitten te graaien, ieuwwwwwww).



Ga nog weer verder denken :P
Alle reacties Link kopieren




quote: Tante Sjaan reageerde



Wilde gok;

De dames hier zijn single?;)



:D Ik niet :P
Ik ook niet :)
Alle reacties Link kopieren
* Mannen die uit hun mond ruiken.. alsof ze tussen de varkens hebben liggen te rollen..

* Niet op tijd naar de kapper gaan (echt lopen met bakkebaarden tot aan hun kin)

* van die mannen die thuis komen, pak uittrekken en vervolgens in hun joggingbroek en maat Tent Trui op de bank gaan zitten..



Sorry... echte frustraties..



Owh en ik heb er nog 1... mijn vriend loopt de hele dag achter mn kont alles op te ruimen. Ook als ik iets neerleg met een reden.. zo irri!
Alle reacties Link kopieren


Veel praten

sandalen

witte sportschoenen

vieze tanden

vieze nagels

lange nagels
van die jezusslippers bedoel je dan toch, met dat klitteband????



aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrggggggggghh

daar ga ik dus echt niet naast lopen


Weinig aan de bovenstaande punten toe te voegen. Behalve dan dat ik een keer een date had die alleen maar met zijn lichaam bezig was. Zat daaaaagen in de sportschool te pompen (want 'iedere vrouw wil een gespierde man' :?), kon alleen maar met zijn lichaam (lees: spieren) bezig zijn. En kon het al helemaaaaaaal niet begrijpen toen ik meldde dat de meeste vrouwen dat helemaal niet zo mooi vonden en ik vervolgens een plaatje van een 'mooi gespierde' man aanwees. ('Maar... Dat is nog niet eens de helft van wat ik heb!')

Het erge was ook dat hij ieder moment ook even al zijn spieren aanspande om even te laten zien hoeveel hij er wel niet had.



Ik hoef jullie natuurlijk niet uit te leggen dat het niet heel veel dates zijn geworden... :P
Helemaal mee eens. Ik vind het geen probleem als een man graag in de sportschool hangt...doe ik zelf ook. Maar ik had een vriendje, die kon alleen maar over zn lichaam, eten en alles wat daarmee te maken heeft, zeiken. In het begin kon ik me er nog wel overheen zetten. Maar op den duur is het best vervelend als je geen fatsoenlijk gesprek kunt voeren :)
Alle reacties Link kopieren
Jeetje zeg, wat lees ik hier een boel oppervlakkige redenen om iemand af te wijzen. Witte gymschoemen? Witte sokken? Heupslips?



Geen wonder dat je nog vrijgezel bent als je zoiets al als afknappers beschouwd. Karaktereigenschappen lijken me er toch echt meer toe te doen dan dit soort trivialiteiten...
Alle reacties Link kopieren
en mannen die in bed hun witte sportsokken aanhouden!
Alle reacties Link kopieren
ik knap niet zo heel snel af op bepaalde dingen. ik ben zelf ook niet perfect. ik stink ook weleens uit mijn mond, laat ook weleens een scheet en een boer, draag ook heupslips en heb ook vieze onderbroeken en witte sokken:P



waar ik heel erg op afknap zijn de mannen die een relatie aangaan, maar zichzelf niet helemaal durven te geven. Altijd maar een stukje reserve houden om maar niet gekwetst te worden. het nadeel van dat gedrag is dat ze niet doorhebben dat de ander zich dan juist ook niet helemaal durft te geven waardoor ze zich weer in hun gevoel gesterkt worden (zie je wel...mijn vriendin gaat ook niet helemaal voor mij dus zal binnenkort wel weer gewetst worden doordat ze het uitmaakt)



maar goed.....ik ben momenteel dan ook wel heel erg gekleurd door mijn eigen verse ervaring:P
Alle reacties Link kopieren
bruine schoenen onder een zwarte broek (of andersom)

mannen zonder humor

mannen met verbale diaree (of waar je juist alles uit moet trekken)

slechte hygiëne

mannen die het hebben over chicky's, vrouwtjes of mokkels

mannen die jou dingen verwijten die ze zelf ook doen
Alle reacties Link kopieren
In mijn jongere jaren (Tjeez dat klinkt alsof ik al hoog bejaard ben)

Woonde ik samen en was dat in een huis wat niet goed verwarmd kon worden. Vooral in de slaapkamer, waar wij enkele ramen hadden kon het in de winter ontzettend koud worden, dan heb ik het over zo´n 5 graden. ´s-nachts ging uit besparing (we waren erg arm) de verwarming niet aan.



Ik kroop op een avond tegen mijn lover aan en voelde iets zachts tegen mijn neus kriebelen, ik deed de dekens eens weg om het te inspecteren en zag toen dat meneer een slaapmuts had opgedaan, eentje met beertjes net zoals op mijn nachthemd en er zat een rode pompoen op. Ik kan je vertellen dat ik dit nou niet echt sexy vond. Toen ik er wat van zei weigerde hij het af te doen, hij heeft dat vreselijke ding nog maanden gedragen. "Lekker warm" zei hij dan.



Jaren later, ik had een kortstondige relatie met een Spanjaard. De eerste nacht dat wij samen sliepen werd ik wakker gemaakt en klom hij naakt op mijn buik en begon vervolgens een serenade (compleet met gitaar) te brengen in het Spaans. Ik geloof dat ik nog nooit in m´n leven zo hard gelachen heb en toen was hij beledigd.....
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!!



DON'T:

- Cowboylaarzen

- Pakken met een te korte broek

- Witte sportsokken

- Sandalen (al dan niet met die witte sportsokken)

- Lelijke auto

- Lamellen ipv gordijnen

- Egoistische mannen

- Getrouwde mannen

- Gouden kettingen

- Zegelringen

- Strings

- Onverzorgde types

- Overtollig vet

- Mannen zonder inhoud

- Haantjes

- Zeikerds

- Man die vrouw zoekt als INvulling van zijn leven



Tja, ik weet het... een lijstje zonder inhoud :D



DO:

- Borsthaar

- Vrouwelijke man

- Lekker kontje

- Inhoud

- Sportief

- Pak wat mooi zit

- Gelukkig met zichzelf

- Man die vrouw zoekt als AANvulling op zijn leven
Alle reacties Link kopieren
bruine schoenen onder een zwarte broek (of andersom)

mannen zonder humor

mannen met verbale diaree
(of waar je juist alles uit moet trekken)

slechte hygiëne

mannen die het hebben over chicky's, vrouwtjes of mokkels

mannen die jou dingen verwijten die ze zelf ook doen






:D

:D

:D



geweldig!!
Alle reacties Link kopieren
Jaren later, ik had een kortstondige relatie met een Spanjaard. De eerste nacht dat wij samen sliepen werd ik wakker gemaakt en klom hij naakt op mijn buik en begon vervolgens een serenade (compleet met gitaar) te brengen in het Spaans. Ik geloof dat ik nog nooit in m´n leven zo hard gelachen heb en toen was hij beledigd..... 


:D

:D

:D





Ik heb een paar maanden geleden een date gehad met een meneer die erotisch ondergoed droeg :?:?. Toen ik dat zag moest ik ook heeeeellll hard lachen. Durfde hij zijn erotische onderbroek niet meer uit te trekken (hoorde later dat daar een rode string onder zat). Overbodig te zeggen dat het bij 1 date gebleven is denk ik :P
Alle reacties Link kopieren
- mannen die intelligent proberen over te komen

- mannen die teveel drinken

- mannen die je op een te directe manier proberen te versieren

- mannen die de deur niet voor je openhouden / je niet voor laten gaan / niet galant zijn

- onverzorgde mannen

- mannen die je zelfvertrouwen naar beneden halen

- mannen met geverfd haar

- mannen met een slechte kledingsmaak

- mannen met lelijke tanden

- metro's

- mannen die je nooit je zin geven

- mannen die roken

- mannen die naar Frans Bauer luisteren (al is Frans een beste man)

- mannen die alleen op uiterlijk vallen

- mannen die alleen met hun werk bezig zijn

- mannen die geen hobby's hebben

- mannen die niet kunnen koken en hun eten 1 x per week ophalen bij moeders om het vervolgens in te vriezen

- mannen die niet meehelpen in het huishouden

- mannen die golf spelen

- mannen die van hardcore-muziek houden

- enz
Alle reacties Link kopieren
Haha @summer ik weet er opeens nog 1:



Ik had iets met een Nederlander die een hele tijd op 1 van de Spaanse eilanden had gewoond. Opeens kwam hij helemaal opgewonden de slaapkamer in en had....Een goud kleurige string aan....en nam een grote aanloop richting bed en besprong mij. :o



Ik kreeg vervolgens een hysterische lachbui....:D
Alle reacties Link kopieren
Ow wat ERG!! haha ik lig dubbel achter de pc :-)
Alle reacties Link kopieren
Anders ik wel :-) :P
Alle reacties Link kopieren
ik heb slechts een paar afknappers maar als hij zich hier aan schuldig maakt, dan is het ook echt voorbij!



- domme mannen

- als ze niet ruimdenkend zijn, en alles gek vinden bijvoorbeeld

- mannen die te serieus zijn en geen zelfspot hebben

- haantjesgedrag
Alle reacties Link kopieren
o ja! ik was metromannen ook vergeten...maar dat hoort een misschien een beetje bij haantjesgedrag....
Alle reacties Link kopieren
o ja! ik was metromannen ook vergeten...maar dat hoort een misschien een beetje bij haantjesgedrag....
Ben niet blond hoor, maar wat is in godsnaam een Metroman, die uitdrukking ken ik niet.

Alle reacties Link kopieren
Oh, en ook een absolúte afknapper voor mij:

slechte zoeners!!! :?
Alle reacties Link kopieren
Oh, en ook een absolúte afknapper voor mij:

slechte zoeners!!!
Hahaha ja inderdaad, zo 1 die gewoon begint te kwijlen ofzo :@

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven