De verschrikkelijkste dates

03-05-2013 14:37 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dateverhaal is misschien niet zo erg als andere verhalen en is al een aantal jaar geleden.



Tijdens uitgaan hele knappe jongen ontmoet, nummer gegeven. Date gepland. Hij kwam me halen in zijn auto bij mij thuis, we zouden naar de bioscoop gaan. In de auto begon hij al over welke kleren hij had gekocht en welke kleur hij vond dat hij moest kopen van één of ander shirt. De hele rit werd gevuld met zijn gelul over zichzelf, hij vroeg werkelijk niks aan mij. Toen naar de bioscoop, althans dat was het plan. Hij vond alle parkeerplekken te duur en wilde uiteindelijk gratis ergens parkeren. Inmiddels was hij zo lang bezig met zoeken van die parkeerplek (een halfuur en we waren al heel laat) dat we die film niet eens meer gingen redden. Toch zette hij zn auto uiteindelijk op die betaalde parkeerplek. Hij had eigenlijk wel honger, dus hij nam me maar mee naar de Mc Donalds. Hij bestelde maar liefst twee bic MACS en ging ongelooflijk lopen smakken. Hij vroeg niet of ik misschien ook wat wilde, niet dat ik honger had, maargoed. Na het eten vroeg hij of ik dan maar ergens op een terras wilde zitten, ik weet nog steeds niet waarom ik toen niet ben afgehaakt. Eenmaal op het terras aangekomen vertelde hij tot in verre details over zijn hobby's. Ik vond het onwerkelijk, zo slecht vond ik die date haha. Op een gegeven moment begon hij me te vertellen hoeveel meiden hij wel niet had gehad en ze leken op modellen. Ook vroeg hij mij advies over een ruzie die hij had met een vriend van hem. Toen had ik het echt gehad en zei dat ik de dag erna vroeg op moest, hij heeft me nog thuis moeten brengen want de bussen reden inmiddels al niet meer. We sloten af met drie zoenen en hij zei ''nou misschien zie ik je nog wel eens tijdens uitgaan'' waarop ik antwoordde ''tja wie weet''. Ik kreeg de dag er na nog berichten van hem dat hij het ook nog het blauwe exemplaar shirt had gekocht. Heb er nooit meer op gereageerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:linda1988 schreef op 30 juli 2014 @ 00:13:

Ik kreeg de dag er na nog berichten van hem dat hij het ook nog het blauwe exemplaar shirt had gekocht. Heb er nooit meer op gereageerd.
Alle reacties Link kopieren
Niet super verschrikkelijk hier, maar toch ook geen goeie date.



Man via internet leren kennen, we zouden samen gaan wandelen met onze honden.Erna kunnen we nog iets gaan drinken op een terrasje of een ijsje eten stelde hij voor per app. Leek me wel fijn. Maar dan...



Begon al met dat hij te laat was, niet veel maar toch, hou van stiptheid.

Vervolgens laat hij zijn hond met zo'n lange uitrollijn superwild op mijn hond lopen zodat mijne al bijt (vooral als waarschuwing, dus niet echt doorgebeten ofzo) en dan loopt de hond paar keer rond mijn benen zodat ik niet kan bewegen.Die lijn sneed superhard in mijn (blote) benen, pijnlijk! En meneer was nog wat spulletjes uit zijn auto aant halen. Geen goede start dus...



Vervolgend zegt hij kijk (toont geplooide bankkaart), nu had ik dit voor, kon ik niet tanken en mijn tank is zo goed als leeg. Tja... ik ging echt niet zeggen oh hier heb je wat geld...



Allé wij onderweg, drinkt meneer constant uit een flesje dat hij meehad. Het was superwarm dus begreep het wel, maar zo niet eens vragen of ik ook wou ofzo.



We zijn ongeveer anderhalf uur aant wandelen en bijna terug aan terrasje waar de auto's stonden, zegt hij ik moet zo dringend plassen, vind je het erg als ik even langs de kant ga? Wat kon ik zeggen... vond dat hij wel even kon wachten tot we op terrasje zaten maar ja als hij vond van niet... Dus ik krijg hond in mijn handen en hij gaat plassen, hond jankt dus hij kijkt voortdurend om en praat tegen hond. Echt zeeer ongemakkelijk hoor!

Vijf minuten later zijn we aan de auto en zegt hij, ik vond het gezellig, moeten we nog is doen, ik krijg kus op de wang en bye!

Euh... gesprek was op zich wel vlot gegaan, voelde absoluut geen klik maar had me nog wel verheugd op een drankje eigenlijk.



En dat was dus mijn laatste date, hopelijk volgt er snel een leukere. :D
Dit was trouwens niet eens een date.



Ik was een jaar of 15 en we gingen met een groepje naar Hollywood, ik had een gozer de avond ervoor leren kennen dus ook hem meegevraagd alleen had ik gen idee hoe diep de liefde voor mij zat..



Hij had een bloedmooie corvette dus daarin naar Hollywood gegaan en eenmaal daar binnen waren we met een hele groep. Ik wilde sigaretten halen en liep met een andere vriend van mij naar een automaat toe en ik had zijn arm beet.



Dit pikte de corvetteknul niet, kwaad dat hij werd. Schreeuwen dat alle vrouwen hoeren zijn en ik direct mee naar huis moest..Pech voor hem ik bleef lekker. Superleuke avond zonder hem gehad tot thuiskomst.



Een vriendin van mij bleef slapen en midden in de nacht werd ik steeds door corvette knul gebeld maar niet opgenomen tot hij haar ging bellen en zij wel opnam.



Ik moest mij van hem direct op het politie bureau melden want hij had zijn corvette in de prak gereden en had tegen de politie gezegd dat het mijn schuld was omdat ik ervoor had gezorgd dat hij kwaad achter het stuur zat.



Nog nooit zoiets raars meegemaakt, is meer als 10 jaar geleden en soms kom ik hem nog wel tegen en dan kijkt hij nog steeds kwaad naar mij.
Alle reacties Link kopieren
Oh nog kleine toevoeging bij mijn verhaal.

We zijn volop in gesprek en plots heeft hij het over een kinderspeeltuin waarop ik wat raar kijk.

Oh zegt hij, heb ik dat niet verteld? Ik heb een kind.



Op zich echt geen probleem mee maar zeg dat ofwel tijdens het appen ofwel op een deftige manier, niet zoals nu!



Achja het was echt niet mijn topdate.



Ooit ook nog gedate met man met ADHD... Hij had echt veel zenuwachtige trekjes, werd zelf helemaal nerveus ervan! Toppunt is dat hij constant redbull dronk! 6 redbulls na mekaar want hij werd anders moe van zijn medicatie. Ik ken niet veel van adhd en medicatie maar vond toch dat hij er niet zo goed op reageerde.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 03 mei 2013 @ 20:32:

Date met een dame



Wij naar terras, ik interesse tonen en doorvragen etc.

Geen enkele reactie of een vraag terug.



Maar ik ben de kwaadste niet dus probeer gezellig te blijven doen

Komt er dansmuziek in die tent, zegt ze ik wil dansen



Waarop ik op merk er is nog niemand aan tdansen dus met alle respect blijf ik nog even zitten



En de hele tijd zit ze te appen met dr beste vriendin

Die komt langs, keurt mij geen blik waardig



Zitten ze twee uur alleen maar met elkaar te praten

Dus ik maak t gezellig met andere personen op t terras



Na drie uur was ik er klaar mee

Ik loop naar haar en haar vriendin toe



Zeg ik; gezellig he?

Zij zegt ja, waarop ik zeg, dat kan je ook prima zonder mij



En ik loop wegEhh.. Niet aardig van haar maar waarom blijf je in gódsnaam zo lang zitten? Beetje sneu..
Alle reacties Link kopieren
Idd ik had na een half uur al opgestaan en bedankt.
quote:Tomatensoep schreef op 30 juli 2014 @ 07:48:

[...]



Ehh.. Niet aardig van haar maar waarom blijf je in gódsnaam zo lang zitten? Beetje sneu..



Wat leuk een reactie op een post van meer dan 1 jaar oud:-)



Tja waarom blijf je zitten? Onzekerheid denk ik, destijds dan:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven