Deel 13: De kollega !!! Houden we vol of hakken we knopen door?

12-03-2007 21:01 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh deel 13, of dat veel goeds belooft, weet ik niet, maar we gaan heerlijk verder met het schrijven over die veeeel te leuke kollega!Helaas door allemaal Dwaze Kollega's geschreven. oftewel vrouwen/mannen met vlinders, maar ook thuis reeds voorzien van een relatie.Verwarring, vlinders, kriebels, bergen en dalen, we lezen en delen het graag!Dus ladies: schrijf maar weer van je af!bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Misschien een idee dat wanneer je reeds eerder hebt meegeschreven op dit topic om nog even kort je situatie/ stand van zaken te omschrijven, hoeven we niet steeds terug naar het vorige deel....
Alle reacties Link kopieren
Zal zelf even beginnen:



Heb reeds 2,5 jaar een veel te leuke leidinggevende. En na veel wegdrukken en ontkennen is 1 jaar en drie maanden geleden alles daadwerkelijk begonnen: gevoelens waren wederzijds en na kerstborrel voor het eerst gekust.

Sindsdien nog steeds dikke maatjes, gevoelens sterker en sterker.

Willen beiden graag met elkaar verder, maar helaas door omstandigheden niet mogelijk.

Tot op heden veel kontakt, ook middels sms en hotmail en nog geen intenties te stoppen.

Nr 2 getrouwd en 2 kinderen, ik ook.

Echter erg dubbel richting nr 1. Wil niet met hem verder, gevoelens zijn weg, maar kan hem ook niet laten barsten in de situatie waar we (nr 1 en ik) nu in zitten, dan zou hij geen toekomst op kunnen bouwen en kunnen we beiden de kinderen niks bieden. Hij verdient echter al het geluk, heb veel confrontaties met mezelf.

Toch de band met nr 2 te sterk, kan en wil er niet mee stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Big Lips,



Als het goed is heb je mijn hotmail adres inmiddels gekregen van Viva. Je kunt via dat adres mij mailen en jouw adres aan mij doorgeven.

Is dat alweer meer dan een jaar geleden dat het echt werd bij jou? Jeetje, wat gaat dat snel zeg. Bij mij inmiddels al bijna 3 jaar. Stuur me jouw adres maar, dan vertel ik er meer over.



Groetjes 4everinlove (dacht ik 3 jaar geleden, en dat is nu nog steeds zo) :)
Alle reacties Link kopieren
Moet ik ook een UP-DATE geven Bigs......??



Oke dan;

Precies 3 jaar geleden is het begonnen. Vanuit een grapje eigenlijk.

Nooit had ik kunnen vermoeden dat deze gebeurtenis zoveel impact op me zou hebben. Maar helaas, tot op de dag van vandaag zit ik er nog mee.

Nu precies 11 maanden geleden was het "klaar"

Door redenen die de meeste wellicht nog wel weten.

Heb hem in die tijd nog maar 2 x live gezien.

That's it..........................



Happy

(denk dat ik deel 13 maar als mooie afsluiter zal zien, succes allemaal.

Als reminder, het was MOI, die dit topic ooit heeft gestart, als een van de eerste is het daarom denk ik ook over bij mij)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier nog niet zo bekend maar schrijf hier en op "hoe krijg ik hem uit mijn hoofd" over mijn perikelen.

Mei vorig jaar kwam er een nieuwe collega op mijn werk. We konden het goed met elkaar vinden maar het was puur collegiaal. Na 2 maanden kwam zijn vrouw tijdelijk op onze afdeling helpen. Met haar kon ik het heel goed vinden en kwamen we in het weekend bij elkaar op bezoek, ook met mijn man er bij.

Daarna is de band tussen haar man en mijzelf verandertt , vriendschappelijker maar meer ook niet. Nog eens 4 weken later ging zij voor 8 weken naar het buitenland omdat haar moeder op sterven lag. Ze gaf al gauw aan dat ze niet snel terug wilde komen, ook niet toen haar moeder na 6 weken overleed. Haar man/mijn collega heeft heel veel met mij gesproken en onze band werd steeds hechter. Zij wou dat hij ook naar het buitenland vertrok en hij wou absoluut niet. Hun relatie stond dus plotseling onder enorme druk. Ondertussen ging ik steeds kritischer naar mijn huwelijk kijken en zag steeds meer dat eigenlijk helemaal niet goed is. Ik heb ook heel veel persoonlijke en intieme dingen aan hem verteld. Hij motiveert mij enorm om positiever over mijzelf te denken en niet alles te accepteren.

Na 5 maanden kwam zijn vrouw toch terug, toen hij had aan gegeven dat hij een scheiding wilde. Inmiddels zijn ze weer bij elkaar en proberen hun huwelijk te redden. Ik doe het zelfde met mijn huwelijk, ik wil geen scheiding maar ik wil ook niet op de oude voet doorgaan.

De aantrekkingskracht naar mijn collega toe is wat betreft enorm. maar ik wil niets met deze gevoelens doen. Omdat we op 3 meter afstand van elkaar werken en beroepsmatig contact moeten hebben spreken we elkaar iedere dag. Daarnaast hebben we bijna iedere dag samen lunch, 1x per week gaan we buiten de deur eten.

Ik word af en toe gek van mezelf. Ik denk te veel aan hem, (dag)droom over hem etc. Af en toe doe ik een poging om het contact te verminderen dan komt er van zijn kant weer een berichtje/email/telefoontje. Het lukt gewoon niet. De vriendschap is me ook heel veel waard. We steunen elkaar maar soms vraag ik me af of we daardoor juist niet de hele situatie moeilijker maken.

Ik zit hierdoor ontzettend met mijzelf in de knoop.



Sorry voor het lange verhaal, het opschrijven heeft mij in ieder geval weer een beetje geholpen.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Thea,



Ik heb nog niet naar de andere topic gesurfd, maar uit bovenstaand stukje is me niet helemaal duidelijk (of ik lees er weer eens giga overheen...) of er wat gebeurd is tussen de kollega en jou. ( gevoelens uitgesproken, gekust..)

Hoe sta je zelf in je huwelijk met nr 1, wil je hier nu weer voor gaan, nu je kollega ook weer aan zijn huwelijk werkt?





4everinlove,

Heb je al wat ontvangen??? Ik had vivamod ook even mijn aangemaakte email doorgegeven, maar mss heb je nog geen tijd gehad?

Ik had nml inmiddels een ander emailadres bij inlogkode, dus ik denk dat eea misgegaan is en heb mij email daarom doorgegeven...



Rest van de topiccschrijfsters, hoe staat het met jullie?! Of zijn alle gevoelens in 1x weg of zijn alle leuke kollega's overgeplaatst naar een apart eiland om geen ellende meer te kunnen veroorzaken?? Zal een groot eiland moeten zijn!!;)



Happy, altijd fijn om wat van je te horen, hoop dus niet dat dit je laatste deel is!!

Happy, ik had het je al eerder gevraagd hoe je nu in je relatie met nr 1 staat. Gaat dat beter nu nr 2 "uit beeld" is of blijft het gevoel dat nr 2 de ware was?

Wat zou je mij aanraden in mij situatie? Doorgaan met 2 en maar afwachten of het idd ooit tot een samenzijn komt? Of zeg je dat je alsnog heel anders in relatie met nr 1 komt te staan als nr 2 definitief uit beeld is?

Nr 2 en ik denken wel nooit aan stoppen met elkaar en de band wordt sterker en sterker, maar ik twijfel soms toch wel een beetje of het verstandig is om nu door te gaan zoals het is of af te moeten wachten tot de tijd ooit wel rijp voor ons is en tot die tijd geen dingen te doen die je blijven voeden....
Alle reacties Link kopieren
Mylou, hoe is het bij jou?!

Had je mijn vragen nog gelezen in deel 12?



Iemand nog wat gehoord van Yesitsme?

Ik hoop dat ze haar geluk gevonden heeft!



En Crazy, hoe is het met jou?! Ben jij ergens te bereiken via email?
Alle reacties Link kopieren


Happy, altijd fijn om wat van je te horen, hoop dus niet dat dit je laatste deel is!!

Happy, ik had het je al eerder gevraagd hoe je nu in je relatie met nr 1 staat. Gaat dat beter nu nr 2 "uit beeld" is of blijft het gevoel dat nr 2 de ware was?

Wat zou je mij aanraden in mij situatie? Doorgaan met 2 en maar afwachten of het idd ooit tot een samenzijn komt? Of zeg je dat je alsnog heel anders in relatie met nr 1 komt te staan als nr 2 definitief uit beeld is?

Nr 2 en ik denken wel nooit aan stoppen met elkaar en de band wordt sterker en sterker, maar ik twijfel soms toch wel een beetje of het verstandig is om nu door te gaan zoals het is of af te moeten wachten tot de tijd ooit wel rijp voor ons is en tot die tijd geen dingen te doen die je blijven voeden....
Bigs, zulke dingen momet je niet aan mij vragen hoor...!!

Of het beter gaat met nr1, ach af en aan zullen we maar zeggen.

Nr2 blijft gewoon in mijn hoofd hangen en dan niet door dingen die voeden want als je neits van elkaar verneemt/hoort/ziet weet ik veel, dan is er niets te voeden en moet het toch wel dood bloeden, zoals menig hier zullen zeggen. Dat zal bij sommige gerust, maar bij mij dus niet.

Ik kan je dus ook niets aan raden, want wat wil JIJ (en hij natuurlijk)

Wil je beiden elkaar, ga er dan voor, als je zo door blijft gaan is er altijd nog dat stukje/staje wat je terug kan gaan.

Ik weet gewoon zeker dat ik in nr2 "iets" heb gevonden, alleen jammer dat dat "iets" bij een ander hoort en niet bij mij. Het is zo en daar moet ik mee leven. Want wat als ik stop met nr1.......... Nr2 zal ik daardoor nooit krijgen.

Ik weet niet of zo doorgaan een wachten of je misschien ooit nr2 helemaal voor jezelf krijgt een goed idee is. Niet voor jezelf en ook niet voor de rest om je heen. Echt leuk wordt het er niet op toch.

En nee, wat stoppen betreft daar hadden wij het ook nooit over maar je ziet, er gebeuren soms dingen waardoor het wel moet. Want eerlijk is eerlijk, als er zoiets gebeurd als bij mij (of nu dan bij hem) dan wordt er vaak gekozen voor de makkelijkste weg en die is terug het gezin in

(niet wat je echt wilt horen maar oke)



Doe rustig aan, misschine tot later
Alle reacties Link kopieren
Hallo Bigs,



Ik heb nog niets ontvangen van de Viva angel. Althans niet jouw e-mail adres. Wel de melding dat zij mijn adres aan jou hadden doorgegeven. Als jij mij nu een mail stuurt naar dat (hotmail) adres, dan heb ik gelijk jouw adres ook.

Ik moet er niet aan denken om te moeten stoppen. Wij kunnen echt niet meer zonder elkaar. Zo jammer dat we elkaar vroeger niet tegen zijn gekomen. En wat verstandig is.............dat zul je nooit weten denk ik.



Groetjes, 4everinlove
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben mail, Biglips en 4everinlove.
Alle reacties Link kopieren
Thanx Viva-angel, je bent een schat!! Helemaal super!



4everinlove, wil je mij eerst even mailen? Dit ivm jouw e-mailadres, uitleg volgt!

Ben erg benieuwd naar je verhaal!

Tot snel!!
Alle reacties Link kopieren
Alle dames van dit topic, hoe gaat het met jullie???



Het is zo stil!! Kan me toch niet voorstellen dat er niks meer gebeurt bij jullie?!!



Wheeeeeeh;( wil zo graag wat horen!!
Alle reacties Link kopieren
Het geeft nu zo'n verlaten Bridget Jones-gevoel....

En jaaaaaa...ik heb ook een TE grote onderbroek!!

(maar even niet als ik DE kollega tref... hahaha, da's weer een voordeel, hij ziet tenminste niet de Ongesteldheidsonderbroeken en de nog aanwezige voedingsbh's voor als ik weer eens te laat konstateer op vrije dagen dat ik hoognodig de mooiere setjes moet wassen...hahahaha!)



maar please.... schrijf even hoe het met jullie gaat! Dan hoef ik niet steeds tegen mijn eigen naam aan te kijken...



Tot zo meteen dan maar, ladies?
Alle reacties Link kopieren
Ladies?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nog mee hoor :)

Ik probeer wanhopig om het contact te verminderen en dat is vanaf maandag vrij goed gegaan. Vorig week zagen we elkaar 5 dagen niet en ik ben eigenlijk een beetje geschrokken van de hoeveelheid contact dat we hadden. Tijdens een etentje met mijn Nr1 kreeg ik een sms-je van hem. Tussen de gangen door dus naar het toilet om te kunnen lezen en reageren. Ik voelde en wist dat ik ontzettend verkeerd bezig was. Zondagavond met hem gebeld, in de badkamer me een luisterend oor naar de deur om te horen of Nr1 thuiskwam.

Vanaf maandag was het redelijk druk op werk en tijdens onze pauze's, die we wel gelijktijdig nemen zaten we braaf naast elkaar te leren maar weinig te praten. We zijn allebei met een studie bezig.  Hij had vandaag een deel-examen en ik was 1 van de eerste die hij belde om te vertellen dat hij geslaagd was.

Waarom ik dit allemaal hier schrijf...... geen idee. Ik heb ook geen idee hoe het verder gaat.

Om je vraag van vorige keer nog te beantwoorden, er is niets fysieks tussen ons voorgevallen, maar de contacten die we hebben zijn de afgelopen maanden steeds intensiever en geheimer geworden.  Ik merk bv dat ik alle berictjes en gesprekken met hem wis van mijn mobieltje wat ik zou ze moeilijk kunnen verklaren aan Nr1. Hoe zou ik kunnen uitleggen waarom Nr2 en ik na elkaar 9 uur op werk gezien te hebben nog een 30 minuten durend gesprek hebben in de auto onderweg naar huis?

Ik heb pas aan mezelf toegegeven dat we wel degelijk een 'emotionele verhouding" hebben. We bespreken letterlijk alles met elkaar betreffende onze partners, onze financieen, ons sexleven, onze kinderen etc etc. Het gaat veel verder dan een normale collegiale of zelfs vriendschappelijke relaties.
Alle reacties Link kopieren
BL, ik lees ook nog steeds mee. Ik denk dat je mij misschien niet meer kent (en de andere dames ook niet) want ik reageer eigenlijk nooit meer. Gewoon in de hoop dat het dan een keer overgaat (uhm, misschien zou ik dan ook niet meer moeten meelezen). Net als bij Happy is het bij mij ook nog steeds niet over, hoe graag ik het ook zou willen (echt!). Terwijl er bij ons ook niks meer "gevoed" wordt. Wij zitten op behoorlijk afstand van elkaar met het werk dus dat zou alleen maar moeten helpen maar dat doet het niet. Ik mail of bel hem niet meer maar zakelijk heb ik hem nog geregeld nodig. De ene keer doet hij heel zakelijk terug en de andere keer bellen we en zegt hij dan ineens tijdens het gesprek dingen waardoor ik het liefst ter plekke onder mijn bureau zou willen kruipen. Het irriteert mij enorm dat ik me iedere keer weer zo van mijn stuk laat brengen. Vraag me wel es af waarom hij dit doet, emotionele chantage (zelfverheerlijking, kijken of "ze" er nog op reageert) of toch echte gevoelens. Voelt zo afhankelijk en dat is zo killing. Daarom zou ik echt willen dat het over was. Mijn man heb ik een poosje geleden het een en ander verteld. Net als mijn beste vriendin, die het zich heel goed kon voorstellen dat zoiets kan gebeuren (gevoelens voor een ander). Was wel een verhelderend gesprek. Je wordt weer met beide benen op de grond gezet als je de "praktische" zaken van een "mannen" ff tegen het licht houdt, zeg maar ( de clichés: de sokken naast de wasmand of de "toiletgeur" 'smorgens vroeg ;)). Hebben er toch wel lol om gehad. Op sommige (vrije, zonnige) dagen kan ik dus prima mee omgaan en denk ik "who cares?" maar er zijn ook dagen dat ik hem en het contact enorm mis......
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wat heerlijk om te lezen dat ik hierin niet de enige ben... Wat haat ik de afgelopen week werk en mijn collega's maar vooeral een gevoel van verliefdheid. In het kort mijn verhaal;

Sinds 1 jaar ben ik getrouwd met de liefde van mijn leven, en dat meen ik!

We willen niets anders dan kinderen krijgen maar dat ik ons tot de dag van vandaag niet gegund helaas.

Om ons heen lijkt de hele wereld zwanger te worden als vanzelf en groeit de vriendenkring met kinderen. We twijfelen nu over het moment om eens naar het ziekenhuis te gaan voor check's enzo maar goed daar gaat het nu niet om.

Afgelopen week had ik een bedrijfsborrel en heb ik na afloop als een stomme puber staan zoenen met een collega buiten op straat met (ok) een drankje op.

Al weken leek het erop dat we continue ruzie hadden maar blijkbaar was het het andere kant van het verhaal. Er was iets anders tussen ons. Maandag op het kantoor is er over en weer een grapje over gemaakt en weer ff kort gezoend maar met de boodschap dat dit niet kan en mag en de laatste keer is. Sinds de eerste zoen kan ik niets meer eten en voel ik een grote knoop in mijn maag. Enerzijds vanwege het grote schuldgevoel en anderzijds omdat ik denk dat ik verliefd ben. Op een enorme onaardige, alles behalve leuke & lieve maar ohzo spannende collega....

Weet iemand hier raad mee en raad met het feit dat ik voor de eerste keer

in mijn leven baal van het feit dat het weekend is?  Ik wil dit niet, ik wil alleen met mijn gedachten bij mijn eigen lieve man zijn...... Stom he?
Alle reacties Link kopieren
Ben blij dat ik niet de enige ben, joehoe! Mijn situatie: ben ook samen met liefde van mijn leven, mijn maatje en degene die altijd voor me klaarstaat. Had het alleen wel gehad met mijn baan en ging via bekende van de werkvloer lobbyen bij een ander bedrijf. Die bekende, laten we hem DB noemen, heeft een topbaan voor me weten te scoren. Het lastige is alleen dat hij mij wel zag zitten, en ik hem ook wel. Maar ik zat nog in mijn proefperiode, en aangezien hij mijn leidinggevende is en dus zou beslissen of ik aangenomen zou worden, kon ik het ook niet heel resoluut afkappen. Mijn leidinggevende is gewoonweg woest aantrekkelijk. Ik weet dat een relatie tussen ons nooit zou kunnen slagen, omdat hij wel eens open over zijn ex heeft verteld en dat ging uit door zijn jaloezie (20x per dag bellen enzo). Daarnaast hebben we geen enkel raakvlak. Hij weet inmiddels wel dat ik een vriend heb en uit pure zelfbescherming heb ik ze ook aan elkaar voorgesteld. Maar mijn vriend is er al 1/3 van mijn leven, ik ben pas 23 en deze spanning is wel heel erg fijn soms. Ik probeer maar te genieten van een afstandje, maar merk dat het soms wel eens obsessief begint te worden.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe....ik ook...., en ik schaam me er wel een beetje voor. Maar goed: Enkele jaren geleden kwam er een nieuwe jongen bij ons op het werk....leuke gast, gezellig, verder niets. Na ongeveer een half jaar moest ik met hem en nog 3 andere collega's op werkbezoek in Duitsland voor 3 dagen. Tijdens deze dagen zijn we erg close met elkaar geworden, tintelingen als we elkaar toevallig aanraakten, gezellig kletsen etc.....er was op een of andere manier een click. Enkele weken later moesten we met z'n 2-en naar een 2 daagse conferentie. Wat was ik blij.....en jawel hoor....na het diner en de borrels zijn we op elkaars slaapkamer terecht gekomen. Heel lang liggen kletsen, knuffelen en zoenen, verder niets gebeurd. Maar wel allebei met een raar en vreemd gevoel achter gebleven. Vooral omdat ik al 8 jaar een relatie heb waarvan ik al zo'n 3 jaar samenwoon....we (mijn collega en ik) zijn blijven praten, en knuffelen. Spreken elkaar nog zeer regelmatig (samen filmpje pakken, theater etc). Mijn partner weet dat ik het goed met hem kan vinden en heeft geen probleem met onze avondjes uit. Ik sluit nog steeds niet uit dat er niets tussen ons zou kunnen gebeuren, maar meer vanwege de spanning. Niet omdat ik bij mijn partner weg wil, want dat is echt mijn echte liefde en maatje, die zou ik voor geen goud kunnen missen. Maar stiekem kriebelt het af en toe wel hoor.....hoe zou de sex zijn met hem?? Intussen heeft hij ook een relatie, we kunnen met z'n 4-en heel goed met elkaar opschieten, maar die kriebels blijven af en toe.......
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al bijna twee jaar een relatie met een collega. In het begin was het leuk, soms minder. Ik merk wel dat mensen extra op je gaan letten en dat is soms wel zwaar irritant. Je moet er gewoon goed mee om kunnen gaan en werk en prive goed gescheiden houden, ook al zou je het liefst in je pauze je vriend mee willen sleuren voor een vluggertje :D
Alle reacties Link kopieren
Hey Bigs!!



Fijn om weer ff van je te lezen. Ik zou het idd wel leuk vinden om te mailen, heb overigens weinig meer met het topic te maken, maar vindt het leuk om te lezen en contact met je te hebben (lees het voornamelijk nog om "oude bekenden" te volgen, zoals jij, Happy (mailen wij ook nog eens??) en Mylou). Dus ik weet niet hoe we het moeten doen, maar wil je best m'n mail geven!



Hier gaat het overigens redelijk goed... heb het goed naar mijn zin in m'n eentje, heb een leuke jongen ontmoet (al een half jaar!!), maar dat loopt ook allemaal niet zoals ik het zou willen, maar goed: MANNEN :@..... Maar heb nooit geen moment geen spijt gehad van de beslissing die ik al bijna 1 jaar geleden (waar blijft de tijd????) heb gemaakt.. ben weer helemaal mezelf, en dat is een stuk beter!

Hoor het wel hoe we de mail adressen gaan fixen!! *; En dan wil ik alles van je horen :D
Alle reacties Link kopieren
Crazy,

Heb de Vivaangel nog 1x gevraagd of ze mijn emailadres aan jou door wil geven, hoop dat het lukt!!



Ik begrijp dat jij ook het adres van Happy hebt?! Indien zij daar akkoord mee gaat, zou je die dan tzt ook aan mij kunnen mailen?

Zou het super vinden om op die manier te horen hoe het allemaal met jullie gaat!!



Verder wil ik even kwijt dat ik het leuk vind dat er weer nieuwe mensen reageren en verbaast het me eigenlijk hoeveel geheime liefdes er zich op de werkvloer afspelen!!

Ik hoop dat een ieder goed beseft waar je je instort en wat er op je weg gaat komen! Maar ben ook zeker die heerlijke vlinders niet vergeten en hoe heerlijk het was dit even te spuien met lotgenoten! Blijf dus schrjven, dames!!



Zoals onze Borisssss zou zeggen: "Keep the topic Alive!!"
Alle reacties Link kopieren
En ja.... t is Biglips2 geworden... (heb er per slot van rekening ook 2...)



Maarre...was mijn wachtwoord even helemaal kwijt... (word ook een dagje ouder he en zolang ik de pincode maar blijf onthouden....- die gebruik ik NOG vaker, hahaha-)



Truste meiden, fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Bigsie... ik heb geen flauw idee of Viva Angel nog mijn juiste emailadres heeft (denk het niet namelijk.. die ik altijd gebruik om in te loggen is volgens mij allang niet meer in gebruik!). Ik zal haar ff mijn adres mailen en zeggen dat het voor jou is! Zal Happy ff mailen of ik haar mailadres mag doorgeven, goed?? Gezelli!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven