die knappe meester...

04-12-2015 10:09 825 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de zomer is er een nieuwe leraar op de school van mijn kinderen gekomen. Hij is midden veertig, ik ben dertig. We zijn beiden gescheiden: ik heb twee jongens, hij een dochter. 's Ochtends staat hij vaak in de gang om de kinderen op te vangen en te begroeten, de eerste weken zei hij vrij weinig maar keek me vaak wel lang aan. Ik raak daar altijd verlegen van, buiten een "goedemorgen" kwam er van mijn kant ook vrij weinig.



Nu zit ik ook in de oudercommissie en is het mijn taak om o.a. het sinterklaasfeest te organiseren. Hiervoor had ik zijn hulp nodig, dus we mailden wat over en weer. Vroeg hem of het hem tot dusver bevalt op school, waarna hij terug mailde dat hij mijn inzet erg waardeert. Voor de grap mailde ik terug dat ik daar weinig van merk, aangezien hij zo weinig praat, waarna hij de dag erop (met de directeur naast hem) zei dat hij me heel erg aardig vindt. Tijdens het inpakken van de sinterklaascadeautjes op school kwam hij, toen ik alleen was, ook bij me zitten om een praatje te maken, of hij komt me koffie brengen terwijl hij zich niet laat zien als er andere ouders bij me zitten. Een boel ouders vinden hem een "autist" omdat hij dus zo weinig zegt en vaak alleen starend/observerend in de hal staat. Tegen mij echter zegt hij altijd wel wat, geeft me een glimlach of knipoogt eventjes als ik langsloop. Gisteren gaf hij me een speels tikje op mijn rug, toen ik zijn doorgang belemmerde, met een knipoog erbij, maar vanochtend stonden er wat collega's om hem heen en kwam er alleen een kort "goedemorgen" uit. Wel had ik vanmorgen een mailtje met een :-) en een "ik wens je een hele fijne dag", spontaan.



Flirt deze man nou met me... of niet? Zou het een kwestie van verlegenheid zijn, aangezien hij zo weinig laat merken als er anderen bij zijn? Hij geeft mijn kinderen overigens geen les, dus nu sinterklaas weer bijna vertrekt heb ik ook geen "reden" meer om hem te mailen w.b. de organisatie van sinterklaas etc.

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, kom zelf uit een relatie van ruim dertien jaar en ben dus al heel lang uit het spel. Ik heb geen idee of ik er nu van uit kan gaan dat hij me leuk vindt, en hoe ik eventueel ook een stap moet zetten. Ik vind hem inderdaad erg leuk, het is een knappe man om te zien, heel leuk met zijn leerlingen en andere kinderen (zijn unaniem gek op hem), alleen in contacten met andere ouders lijkt hij wat terughoudend te zijn. En moet je eigenlijk wel iets potentieel beginnen/willen met een leraar bij je kinderen op school?



Ik word helemaal gek van mezelf, maar ja... ik vind hem gewoon heel erg leuk en stiekem hoop ik dat hij mij evenzo leuk vindt. Iemand tips, suggesties, schop onder mijn kont?
Alle reacties Link kopieren
Oh wat spannend Geek! Is het je eerste? Niets zo lief als kleine babyjongetjes Als jij er dan af en toe een update in gooit over je mini-geek, dat zou ik leuk vinden!



Badmeester en Slekire... sorry!



Suzy, ik word altijd blij van jou en je lieve comments. Dank hoe je meeleeft vind ik zo lief! Hoe was jouw jaarwisseling, ging het goed met je diertjes?



Sabeltand, misschien moet ik vast copywright aanvragen. En acteurs aandragen... Michiel Huisman bijvoorbeeld.



Hoi nieuwe TVP'ers. Excuus aan alle oudgedienden, maar ik vind het alleen maar leuk.



Ik ga nog wat werk inhalen van de afgelopen week en hopen dat ik mijn hoofd erbij kan houden. Morgen zie ik hem weer op school..!
Alle reacties Link kopieren
quote:criminalmind schreef op 30 december 2015 @ 20:04:

Wel fijn ook dat hij op een gegeven moment wel duidelijk is in dat hij wel wat leukers wist. Hij klinkt ook gewoon heel lief! Waren de zenuwen voor niks?



Uiteindelijk viel het wel mee, ja.

Hij is ontzettend geduldig en als je dan eenmaal op gang bent vergeet je die zenuwen wel, blijkbaar... haha. Dank ook voor jouw leuke reacties steeds!
Alle reacties Link kopieren
Wat een heeeeerlijk topic is dit toch!
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijne berichten elke keer! Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Alle reacties Link kopieren
quote:quarter09 schreef op 05 januari 2016 @ 21:03:

Oh wat spannend Geek! Is het je eerste? Niets zo lief als kleine babyjongetjes Als jij er dan af en toe een update in gooit over je mini-geek, dat zou ik leuk vinden!





Eerste ukkie! Ik ben al helemaal benieuwd naar hem En ik beloof je af en toe een update te geven.

Succes met je werk, ik duik mijn bed in.
Harry you must know all about Muggles, tell me, what exactly is the function of a rubber duck?
Alle reacties Link kopieren
Geek hier ga je de laatste weken wel mee doorkomen! Ik ben er ook de laatste week mee doorgekomen (en ja ook tijdens de bevalling hahah) en nu de nachten als ik aan het voeden ben



Hoelang moet je nog? Hier ook een mannetje trouwens..



En on topic: heerlijk genieten quarter
Alle reacties Link kopieren
quote:ducktales schreef op 07 januari 2016 @ 10:53:

Geek hier ga je de laatste weken wel mee doorkomen! Ik ben er ook de laatste week mee doorgekomen (en ja ook tijdens de bevalling hahah) en nu de nachten als ik aan het voeden ben



Hoelang moet je nog? Hier ook een mannetje trouwens..



En on topic: heerlijk genieten quarter



Gefeliciteerd met de kleine!

Hier nog ruim 3 weken werken. En de kleine wordt verwacht rond 2 maart. Over 10 weken is hij er sowieso! Vreemd idee hoor maar wel heel leuk!
Harry you must know all about Muggles, tell me, what exactly is the function of a rubber duck?
Alle reacties Link kopieren
Zwijmel :D heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
AAAAAAAAAAAAAAAAHHH



Wat een geweldig topic! Heb het in 1 keer uit gelezen, wauw wat leuk!

Wens je echt het aller leukste, beste, liefste en mooiste toe met deze knappe meester! :D



Super leuk om weer eens wat positiefs op het forum te lezen, het kan nog dus! :D

Geweldig ook hoe iedereen meeleeft! Je doet VIVA veel goeds haha
Alle reacties Link kopieren
quote:ducktales schreef op 07 januari 2016 @ 10:53:

Geek hier ga je de laatste weken wel mee doorkomen! Ik ben er ook de laatste week mee doorgekomen (en ja ook tijdens de bevalling hahah) en nu de nachten als ik aan het voeden ben



Oh joh, ik wist niet dat jij net een kleintje hebt! Gefeliciteerd!! Heb je een fijne kraamtijd gehad? En gaat alles goed met jou en je kleintje?



Wat ontzettend leuk om te lezen, dit soort berichtjes!
geniet van elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Wilde ik vanavond eens vroeg naar bed gaan; kom ik dit topic tegen....



En schaamteloze tvp
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk topic word elke keer zo vrolijk van, bedank voor het telkens updaten TO!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou moeilijk kunnen zeggen of hij je leuk vind, het zijn allemaal van die dingetjes die je alleen ziet als je iemand leuk vind.

Als ik jou was zou ik gewoon vragen of hij misschien een keertje iets met jou wil drinken =) je doet niks verkeerd toch? Het is niet verboden om een relatie te hebben met de docent van je kinderen (tenminste zover ik weet dan, je mag toch ook je eigen kind les geven op school?).

Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, als ze jong zijn is het denk ik geen probleem, als ze de leraar mogen vinden ze het zelfs wel leuk denk ik, bij tieners kan dat anders zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ach, waarom zou je het hele topic lezen....
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 08 januari 2016 @ 10:10:

Ach, waarom zou je het hele topic lezen....
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ohhh das minstens 5 liter mosterd 😀
Alle reacties Link kopieren
quote:Gwenlian schreef op 08 januari 2016 @ 10:06:

Ik zou moeilijk kunnen zeggen of hij je leuk vind, het zijn allemaal van die dingetjes die je alleen ziet als je iemand leuk vind.

Als ik jou was zou ik gewoon vragen of hij misschien een keertje iets met jou wil drinken =) je doet niks verkeerd toch? Het is niet verboden om een relatie te hebben met de docent van je kinderen (tenminste zover ik weet dan, je mag toch ook je eigen kind les geven op school?).

Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, als ze jong zijn is het denk ik geen probleem, als ze de leraar mogen vinden ze het zelfs wel leuk denk ik, bij tieners kan dat anders zijn.Dank voor je bijdrage! Ik zal hem zeker ter harte nemen. Misschien wil jij dan nog eens de eerste vijf pagina's doorlezen? Geeft je misschien wat antwoorden.
Alle reacties Link kopieren




Ja wie weet maak je wel een kans bij hem quarter


oooh durf je dat wel te dromen.. een heus dránkje met hem samen, misschien!

if you could be so lucky
quote:quarter09 schreef op 08 januari 2016 @ 21:45:

[...]





Dank voor je bijdrage! Ik zal hem zeker ter harte nemen. Misschien wil jij dan nog eens de eerste vijf pagina's doorlezen? Geeft je misschien wat antwoorden. Lieverd geniet ervan en negeer domme reacties die dus niks gelezen hebben.
Happy new year, Quarter.



In het hele land (en ongetwijfeld ook bij onze zuiderburen) hebben al heel wat mensen zitten glimlachen bij dit topic.



Veel geluk samen. Ook alle goeds voor kinderen en voor oma (en overige familie).



Je schrijft leuk. Prettige schrijfstijl. Ja, echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Leeuwin- schreef op 09 januari 2016 @ 14:35:

Happy new year, Quarter.



In het hele land (en ongetwijfeld ook bij onze zuiderburen) hebben al heel wat mensen zitten glimlachen bij dit topic.



Veel geluk samen. Ook alle goeds voor kinderen en voor oma (en overige familie).



Je schrijft leuk. Prettige schrijfstijl. Ja, echt.



Wat lief! Jij ook de beste wensen. Ik word helemaal verlegen van je lieve berichtje. Dank!



En Blondie, ik kan er wel om lachen, zo'n binnenvaller. Waarom zou je een heel topic lezen als er pas 30 pagina's zijn..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net in één ruk dit topic gelezen, wat een heerlijk verhaal! Dacht bij pagina 14 dat er vast nog iets aan de hand zou zijn omdat het nog zoveel pagina's telde, maar dat zijn gelukkig alleen maar hele leuke updates!



Ga zo door en geniet er heel erg van quarter, je verliefdheid knalt van het scherm!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven