Dilemma relatie en lover

02-05-2007 12:31 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een relatie van 6 jaar met mijn vriend en heb nooit getwijfeld om bij hem weg te gaan...Nog nooit gevoelens gehad voor een ander. Tot afgelopen weekend....en die gevoelens zijn heel heftig. En wederzijds..... We hebben nog niet gezoend hoor...alleen een beetje gevoelt aan elkaar.

Hij heeft ook een relatie en heeft 2 kinderen...

In eerste instantie zei hij steeds dat hij verliefd op me was, maar niet weg wilde gaan bij zijn vriendin en kinderen. Hij vond dat egoistisch. maar hoe meer we praten hoe vaker hij zegt dat hij zijn kinderen niet wil kwetsen...En hij wil erg geen kinderen bij. Zijn vriendin is niet zijn grootste zorg. Ik vind het een lastige situatie.

Juist omdat ik met mijn vriend al een tijdje kinderen probeer te krijgen het niet wil lukken. Ik merk aan mijn lover dat hij wel twijfelt....binnenkort gaan we het er eens goed over hebben. Maar in de tussentijd voel ik me schuldig. Twijfel of ik al met mijn vriend moet praten.

Heb het idee dat het wel wat zou kunnen worden met die ander. Al gooien wij allebei ons vertrouwde leventje op z'n kop. Dat is het enge eraan.

wie kan me helpen met dit grote dilemma?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het er over dat er niets aan de hand was, tot afgelopen weekend en nu denk je erover om je hele leven (en dat van hem) om te gooien?

Dus je wilt misschien je relatie waar niets mis mee was gaan opbreken voor iemand die je net kent en waar je mee hebt 'gevoeld'?



Ik zou hier niet aan beginnen, want volgens mij wordt dit 1 grote ellendige toestand. Als jullie al je relatie willen beëindigen, dan moet je dat doen omdat die echt niet goed meer was en er niets meer aan te doen valt.

Als je verliefd bent vind je alles leuk aan diegene, maar ook dat gaat een keer over, en dan??
Alle reacties Link kopieren
Eerst probeer je kinderen te krijgen met je huidige vriend en in een weekend tijd wil je je hele leven en dat van een heel gezin overhoop gooien. Het komt op mij nogal erg inpulsief over. Zou je niet eerst eens aan je eigen relatie gaan werken, of eerst stoppen met deze relatie voordat je je in iets anders gooit?
Eeuhhh, dit dilemma duurt al 3 à 4 hele dagen??

Natuurlijk moet je er met je vriend over praten.  Stel dat je zwanger raakt, dan wil hij toch zeker wel weten dat er een kans is dat het niet zijn kind is?



Verder moet je je in de allereerste plaats afvragen of je nog van je vriend houdt en met hem verder wilt. Ik neem aan dat dat het geval is, aangezien jullie proberen een kind te krijgen.

Misschien moet je even helemaal niets doen, (dus niet zwanger raken en geen verhouding beginnen) maar de hele kwestie eens laten bezinken, alle consequenties afwegen en dan beslissingen nemen.

Zoals het gezegde luidt: "als je geschoren wordt moet je stil blijven zitten". En ik denk dat jij op dit moment (gevoelsmatig) èrg geschoren wordt.



heel veen sterkte en wijsheid

Mabel
Je hebt het idee dat het wel eens wat zou kunnen worden met die gozer? Dat weet je na 1 weekend? Voordat je je hele leven overhoop gooit zou ik, zoals Mabel007 al zegt, eerst eens de boel laten bezinken en eens heel goed gaan nadenken over wat je nou met je leven wilt. En ga er vooral niet vanuit dat, omdat jij denkt dat het wel eens wat met nr 2 zou kunnen worden, dat nr. 2 er ook zo over denkt. Daar hebben we hier ook al de nodige jankverhalen over gehad. De vrouw ging weg bij de man, maar de minnaar bleef toch maar zitten waar ie zat.
Alle reacties Link kopieren
Uhh... How about no?



Lees je openingspost eens terug, wat vind je zelf van je eigen gedachtes?
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is 9 jaar oud!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 22 april 2016 @ 09:02:

Dit topic is 9 jaar oud!Zullen ze wel samen zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven