Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
je bent geweldig...
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Okay, gaan we:



@lotte,

Ja, er zijn een hoop van dat soort mensen op Tinder met het:

Hoi, sup?

Verwacht weinig en je zal verrast worden, er zitten ook leuke

mensen op Tinder.



Meestal spreken de mannen de vrouwen aan, niet andersom.

Maar er is ook een redelijke vereniging mannen die praktisch

alle ladies naar rechts swipen. En door de matches scrollen

wie ze daadwerkelijk leuk eruit vinden zien. Dus het kan

zijn dat een paar van je matches niet echt matches zijn.

Flauw, maar soms vergeten ze ook wel eens zout bij je

patat te doen in de snackbar. C'est la vie.



@lavendel, Nog steeds het veld aan het bespelen



@Lucky_Birdie, er zijn mannen die de regel "Spray 'n Pray".

Dus zoveel mogelijk contacten leggen in de hoop dat er één

tussen zit waarmee het matched.



@Pippa, relax, het is een afgezonderd incident.

Als ik alle 'afkeuringen' van vrouwen neem als wet dan kan

ik direct wel mijn koffers pakken.



En er zijn ook vrouwen die hoge eisen stellen die er zelf

'matig' uitzien en helemaal niet zo charmant/grappig zijn.



Je moet ze gewoon succes wensen met hun wensenlijstje.



Hehe, wel grappig van dat karakter maakt niet uit.

Misschien gelooft hij in 'karakter is maakbaar'?



@Phoebe, ...

...

Heb gisteren al alles gezegd, al nieuwe ontwikkelingen?



Ik denk dat het wel goed komt met je televisie 2



@misspatrice,

Goed toch dat er velen interesse in je hebben?

En je weet het van mannen en nummers he?

Die hangen we als troffee's boven ons bed, naast de opgezette

Karper en een foto van een dure auto

Hoe is het afgelopen met die Afrikaanse man uit Utrecht?



Ego-Post-Tijd



Wooh!

Mobieltje en Sim zijn onderweg.

Was m'n oude verloren, weg tinder-date van zondag :(

Maar binnenkort zit ik weer op Tinder te creepen.

Alleen weet ik niet of ik het weer erop ga zetten.

Phoebe, dank voor de inzichten

Denk toch dat ik bij ex-date weer ga aankloppen.

Vanavond samen naar le bios, ze blijft gewoon leuk en mooi.

Als het weer wat gaat worden, waar ik wel hoop voor heb,

dan heb ik alleen geen reden meer om hier mijn geweldige

non-existente worstelingen op tinder gebied te plaatsen.



Met een beetje mazzel hoef jij die app ook niet meer

aan te zetten



Ik heb veel op lady en dating gebied geleerd afgelopen

jaar. Wat uiteraard niet moeilijk was want ik had er

praktisch geen verstand van. Dus met wat geluk gaat

het dit keer beter. Ze is nog single...
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic, nieuwe meeschrijver!



Ik lees al even mee, maar nu toch actief aan de gang.

Korte introductie: Tinder ontdekt in oktober 2013. Vervolgens met 2 mannen dates gehad, waarvan er 1 is blijven hangen: relatie. Inmiddels is dat sinds september over en weer back on Tinder. Nu wederom alweer aan het daten. Met 1 man is het bij 2 dates gebleven en met de ander ook al 2 dates achter de rug, maar ik weet nog niet zo goed wat ik er van vindt.. voor deze week weer met een nieuwe tinder man afgesproken.



Lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen, ik merk dat ik af en toe behoefte heb aan feedback en kan jullie wellicht ook helpen met mijn ongezoute adviezen!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Wellicht post ik ook eens!



@Systeemkast, vergeet je mijn mail niet
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!

Deel 1ook gelezen en vind het leuk om te lezen hoe andere het 'datingproces; ervaren en daarmee omgaan.

Zelf heb ik al een tijdje WA contact met een man, leuke goede gesprekken en er is een 'klik; tussen ons als ik het zo mag omschrijven.



Afgelopen week een appje gehad, met daarin (een voorstel dacht ik!) om een keer wat af te spreken(geen concrete datum maar wel een dag) hierop als reactie terug gehad dat het verstuurd is naar een verkeerde ontvanger,(niet voor mij dus)



Slap excuus vind ik dit persoonlijk.

Alle reacties Link kopieren
Whoop Whoop! Goed bezig sk!



Waarom zou je dan weg blijven? Wellicht kun jij ons weer tips geven?



Afrikaantje was stil. Dus zelf apje gestuurd. Hij gunde me even rust gezien oma pas was overleden en hij niet direct in mijn nek wil springen.



Voor de rest lekker op het gemakje. Ik heb geen haast.
Carpe Diem!
Kinkt goed phoebe! Al plannen om af te spreken? En juist goed als hij in het echt even leuk is toch, verliefd zijn is leuk ;)

Welkom powerv87

Haha idd een beetje rare reactie pinklady, nu nog wel contact?



Pff iemand proberen af te wijzen is best lastig als je zelf niet weet wat je wilt. Het is gezellig, hij is goed in bed en goed voor m'n zelfvertrouwen maar zou nooooit verliefd op hem kunnen worden. Ik vind het wel gezellig om af te spreken, maar alleen als we er hetzelfde in staan. Heb eerlijk gezegd dat ik echt niet op zoek ben naar iets serieus (en al helemaal niet met hem, maar dat heb ik maar niet gezegd). Hij zegt dat hij het daar helemaal mee eens is, maar op basis van anderen dingen die hij zegt geloof ik dat niet helemaal. Hij zei ook dat hij wel exclusief is naar mij, en wel fijn zou vinden als ik dat ook was. Heb gezegd dat ik hem dat niet kan geven. Alsnog wil hij afspreken en me leren kennen. Ondanks dat hij dus zegt dat we er hetzelfde in staan heb ik het gevoel dat dat niet zo is, en dan voelt het niet helemaal eerlijk om af te spreken. Hm nouja we zien wel.

Het hangt ook een beetje van vanavond af, want weer met de leuke van laatst afgesproken! We zouden elkaar eigenlijk over paar dagen zien, maar hij vroeg gister of ik vanavond langs wilde komen, zin in

Ow en date gister met ander was ook gezellig, qua uiterlijk precies mn type, maar dacht tijdens de date ook wel aan die ander van vanavond..
Alle reacties Link kopieren
@lavendel, ik ken het. Dat had ik een tijdje terug ook, erg leuke meid, geweldige seks.

Alleen zag ik niet een vaste relatie zitten met haar. Eerlijk gezegd en toen was

het ook meteen afgelopen. Jammer, maar wel beter zo.



@misspatrice, dankje

Was dat extra jaar informatica toch nog ergens goed voor, nieuwe topics openen.

Ik denk wel dat ik toch een beetje blijf rondhangen, moet nog wat single vriendinnen overtuigen om ook te gaan tinderen. Zullen ook wel leuke verhalen van komen.



Goed dat hij het rustig aan doet en respect voor de situatie heeft.

Geduld is iets dat ik vanaf 1 jan aan het leren/beoefenen ben.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@lavendel. Heel vreend antwoord!

Anyway,hij wist exact over welk bericht ik het,en hij wist niet dat hij het naar mij verzonden had.

Elkaar nog een paar berichtjes gestuurd de afgelopen dagen maar wil toch duidelijkheid en ga ik vragen aan hem één dezer dagen.
Sk: ja de kans is idd. wel aanwezig dat het goed komt met tv. 2 . Dat gevoel heb ik wel in ieder geval. En anders vergaat de wereld ook niet he..

Jij ook bedankt voor de inzichten, vond ze erg handig...

Keywoord: geduld en NIET puchen... Daar houden mannen volgens mij niet zo van... (zeker niet als ze niet aan het lijntje gehouden willen worden. Althans dat denk ik dan...)

Was gister over jouw 'slachtoffer' nog wat vergeten, lees je FB-PB maar ff..

(afkortingsdagje vandaag...)

Veel plezier, ik duim voor je..



Ja er is zeker al een date gepland, duurt nog ff. Had ik al verteld volgens mij..

En onofficieel zelfs al een 2e, hihi...
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!
Lorem Ipsum
Sk: waarom denk je trouwens dat het wel goed komt met

televisie numero dos ?



Ja ben er ook blij mee! Nogmaals zie ik de humor

er wel van in om wederom meer dan honderd pagina's

vol te ouwehoeren over een vreselijk onzinnig maar o zo leuk Appie.. .
Alle reacties Link kopieren
1e en onofficieel tweede al. Goed bezig Phoeb!

Bedankt voor de tip, ik zal het dit keer eens goed proberen aan te pakken (letterlijk)

Ik heb het gelezen op de mail, vandaag draait de film misschien niet eens.

Anders ander dagje. Om eerlijk te zijn is haar bank veel comfortabeler

Maar moet nog even een leuke reden bedenken om daar gewoon heen te gaan.

Iets van, staat mijn toekomstig huis er nog? Toch even kijken.



Dat denk ik, is hij trouwens een flatscreen? Je zei dat hij je al redelijk door

heeft en je hebt best wel een aanwezige tegenhanger nodig.

Plus je bent een leuke meid, zou raar zijn als hij je liet gaan.



haha, ja, en anders klets ik gewoon mee alsof ik er verstand van heb.

Dat schijn ik wel vaker te doen.



Welkom blauwgroen!

Alles nog roze op je wolk?
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Poeeeee... ik vind het erg moeilijk om eens een leuk gesprek te voeren op Tinder.

Ik irriteer me nog steeds rot aan openingszinnen als: ''hey alles goed, hey hoe issie'' etc

Ben geneigd om dan meteen de match op te gaan heffen. Meestal doe ik dat eigenlijk ook.

Daarom ben ik altijd degene die als eerst een berichtje stuurt om vervolgens gewoon interesse in de foto's te tonen. Veel leuker



Ik vraag me ook af.. hoe vaak hebben jullie eigenlijk in real life Tinder dates?? Hoe zijn jullie gesprekken?

Ik heb tot op heden nog geen Tinder date gehad, maar ben nog niet in gesprek geweest met iemand waarvan ik ook echt geinteresseerd was om diegene te gaan ontmoeten.
dank je...

Vind ik trouwens van jou ook, die meiden die jou

niet zien zitten zijn ook blind. (en de redenen die je noemden

zijn echt bull, maar dat zei ik al...



Of hij een flatscreen is, geen idee...
Alle reacties Link kopieren
@lielie: waarom erger je je aan die openingszinnen? Ik vind ze ook niet altijd even origineel, maar als ik van die hele bedachte "creatieve" zinnen krijg n.a.v. een foto of tekstje op m'n profiel word ik ook altijd beetje kriebelig. Dan liever gewoon: Hoi of Hi.

Maar ik ben het met je eens dat het wel erg standaard is.
Alle reacties Link kopieren
@ acceptieme.. ja geen idee. Ik irriteer me eraan. Komt voor mij niet als geinteresseerd over. Meer als 'ik heb niks te zeggen dus ik stuur maar '' hey hoe issie'' . En wat interesseert het hen nou hoe het mij gaat?? ;)

Als ik nou eens nee zeg? En dan een heel verhaal dat het NIET goed gaat? lol



Maar openingszinnen als ''hey schat'' oid zit ik ook niet op te wachten.



Gewoon iets leuks met een vleugje humor
Alle reacties Link kopieren
Eens met acceptieme, iets anders dan een hey, leuk dat we een match zijn, +opmerking over een foto & hoe was je dag, lijkt me beter dan een creatief stukje tekst hoor.



Maar lielie, je ziet het nu zelf. Een groep heeft liever eerst iets algemeens, en de ander knapt daar weer op af.

En stuur jij wel eens het eerste berichtje? Of ben je van het kamp van 'dat hoort de man te doen'?

En als je wel wat stuurt, wat stuur jij dan voor origineels/humoristisch?



dankje Phoebe,

Tja, dat soort kom ik helaas vaak tegen opdraads.

Zullen wel een paar leuke meiden tussen zitten,

wordt veel kikkers digitaal kussen voor mij
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@ systeemkast.. als de man in kwestie mij interessant lijkt stuur ik sowieso het eerste berichtje ;)



Ik maak altijd een opmerking over een foto. Had laatst een match met een foto waar hij tegenover 3 lama's stond... wel een grappig gezicht. Ik vroeg of hij wel een beetje lief voor ze was.

Een andere match had een foto waar die op de schietbaan stond met een schietpistool in z'n handen. Ik stuurde meteen de vraag of hij al goed in schieten was.

Sommige matches hebben foto's waar ze in een mooi landschap staan en als het landschap mij bekend voor komt, vraag ik of het daar en daar is.



Beetje dat soort dingen. Zal niet zo snel als eerste openingszin gaan vragen of hij een leuk weekend heeft gehad of een leuke dag.



Kreeg net een berichtje met als openingszin: ''hoi lielie, heb je een leuke dag gehad'' ??

Mijn antwoord: ''Ja fantastisch, het is maandag!!!!!!''



Sk dan zijn die meiden stom...

Relaaaaaxxx....
Alle reacties Link kopieren
Ja blauw groen ziet nog errug roze hoor, al is het wat donker onder de ogen van het innig verstrengeld slapen.... (je moet tenslotte toch èrgens over klagen he? ghehghe)



Ik vind het grappig dat de focus zo ligt op het eerste contact, de openingszin.

Terwijl ik die altijd als een weggever beschouwde, je kunt het simpel houden of gek doen.... alles kan. Het word juist moeilijker naarmate het contact vordert vind ik.



(Voor de nieuwe lezers; ik heb wel eens een match of tien die nooit iets tegen me gezegd hadden en masse als opening dit gestuurd "wie dit leest is gek" een beetje een 'nee heb je, ja kun je krijgen' scenario toch? Tuurlijk is het een dating app maar vergeet niet een beetje lol te hebben!)
Lorem Ipsum
Ah, hier is iedereen;-)



Ik heb voor het eerst een tindermatch die veel praat! Hele verhalen stuurt hij en hij stelt mij ook vragen. Moet niet gekker worden haha. Ik weet niet of het mijn type is, maar dit is in ieder geval al wel leuk. Matches die niets zeggen gooi ik eraf. Ik heb wel vaak dat een match meteen de match opheft. Dan lezen ze pas dat ik een kind heb volgens mij. Best heel irritant.
Alle reacties Link kopieren
Ja Foebels, ik neem even een chill-pill.



Turquasi, volgens mij moet je echt in paniek raken als je nergens meer over hebt te klagen.

Haha, ik herken het wel. Soms had ik ook geen zin om serieus te gaan Tinderen.

Gewoon sturen: "Bliep... bliep. blop."

Als je dan een Bliep terug krijgt, Kassa!

Maar niet iedereen spreekt bliep blap.



@efide,

Ja vind ik ook zo gaar. Mijn 'ding' is m'n lengte. Sta je daar de lady op te wachten, ik pfff gelukkig ze is niet een kop groter. Zij, je bent niet echt groot. Eh, nee, staat ook in de tekst. Ooh, dat lees ik nooit.



Het is een disclaimer.

Er staat ook als je me melkchocolade of sushi voert dat ik 3x zo groot wordt en alles wat beweegt de grond in sla omdat ik vind dat mieren onder de grond moeten leven.



Tja, en dat mensen afschieten om openingszinnen.

Wat me opvalt, dat soort types hebben zelf de meest slechte openingszinnen of ze sturen nooit zelf het eerste berichtje.



@lielielie,

Vaak kom ik ook van die ladies tegen, uiterlijk dertig in een dozijn, 1 headshot

foto. 1 op een strand en één van met vriendinnen. Wat moet ik nu voor origineels

bedenken te vragen over dat? Hey, ik zie dat je ook een gezicht hebt en ooit op een strand bent geweest, heb je gezwommen? Ben je aangerand door een haai? Heb je de haai proberen aan te klagen? Vind je het ook zo lastig als je in de rechtzaal zit dat je dan moet wachten omdat de watertank met de aangeklaagde niet door de deur past?

En dat je moet wachten op een nieuwe tolk omdat de vorige is opgegeten door zijn client?



....

Bliep.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven