Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie Tinder al geupdated? Nu zie je ook opleiding/beroep in het profiel! En wat ik zelf superfijn vind: niet langer meer wanneer iemand online was voor het laatst.
Alle reacties Link kopieren
wow esje, wat een klootzak! Brr, ik zou mijn nr veranderen ... wat een zieke geest zeg.



@diamantje,



@mana, ja dat was idd het weekend dat geweest is. Moet eerlijk zijn dat het niet makkelijk was... Ik ga er niet over uitwijden maar hij heeft best veel problemen en dingen aan zijn hoofd waardoor we nogal botsten soms. (zo leer je elkaar snel kennen)

Er was op een gegeven moment dus in dat weekend twijfel aan zijn kant, door wat zijn ouders hem allemaal vertelden. (ik zou te min voor hem zijn ofzo, omdat ik geen universitair diploma heb).. Zij zijn erg oppervlakkig .. In veel zaken.

En ja, ik weet het .. in het begin zou het allemaal vanzelf moeten gaan maar écht dat weekend was één grote emotionele rollercoaster, vooral langs zijn kant. Hebben op gegeven moment samen zitten huilen .. Zoveel pijn dat die jongen al gevoeld heeft in zjin leven .. het mijne is ook alles behalve makkelijk geweest dus dat was echt een hele rake emotie die opkwam. ..



Maar na gisteren voelt het weer helemaal goed. We waren naar een optreden gaan kijken.. Nadien zei hij dat hij me niet wil laten gaan, en dat we moeten werken samen om een mooie relatie op te bouwen. En zei hij dat ik geen dates meer hoef, want dat hij de laatste gaat zijn haha. Zondag wou hij ook niet vertellen aan kenissen van hem dat we een koppel zijn maar sinds gisteren is dus ook dat omgeslagen naar een positieve vibe. Hij zei dat als mensen ernaar vragen hij gewoon zegt dat ik zijn vriendin ben. Ik schrok er wel van toen hij me voorstelde aan mensen als zijnde "de vriendin" en dat merkte hij wel aan me. Maar uiteindelijk had ik het na dat weekend even heel somber ingezien, dus dat voelde wel erg goed. Een beetje de bevestiging die ik nodig had ofzo. Echt veel duidelijker kan ik het niet uitleggen want dat word het te herkenbaar ...



In elk geval, we gaan ervoor ;)
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij op dat ik via Tinder alleen nog maar spam matches krijg, is dat een groot probleem voor de andere mannelijke gebruikers?

Dat maakt het toch wat minder leuk ook al blijf ik er luchtig over, maar het ontmoedigd wel.. weer zo een.. nee ik klik die super verdachte linkjes van je niet.. ^^
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook continue ja. Heel vervelend
Alle reacties Link kopieren
Er is wel een patroon te zien onderhand, dus kan ze er wel een beetje uit pikken wie de spammerts gaan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Whaaaa



Ik krijg zelfs geen SPAM matches op Tinder
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Chai dat er niet meer te zien is wanneer je laatst online was vind ook ik een enorme verbetering



Never dat is erg leuk om te lezen, houden zo!



Spam matchen daar heb ik geen last van. Ben sinds gisteren weer actief, 9 matchen maar de meesten reageren niet, appen niet leuk en 1 was meteen afgeschreven door zijn taalgebruik. Er blijft 1 leuke match over waarmee ik via whatsapp babbel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer meegekeken bij een vrouwelijke collega die een andere dating app gebruikte en die werd weer gespammed op een andere manier door mannen. Vele hele *kuch* creatieve berichtjes.



Maar goed, dat is het lot een beetje als man op dating apps om er tussen zien te komen, maar de spam was begin het jaar niet zo erg voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg zojuist de vraag van één van mijn matches (aller eerste bericht) of ik zwanger ben....?? ''Hey *naam* ben je zwanger??

WTF???

Ik ben niet eens dik en heb ook geen dikke buik oid..



Wat is dit nou weer voor vraag?? Mongool!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn nevermind!



Nou ja Lielie27 wat een stomme opening, waarschijnlijk om een reactie uit te lokken.



Weet het even niet meer wat betreft date van maandag, was op zich gezellig en fijn, was dus onze tweede date. Ik heb daarna een berichtje gestuurd waarna hij reageerde. Afgelopen woensdagavond stuurde hij weer een berichtje, werd een kort gesprek. De gesprekjes op Whatsapp verlopen alleen zo stroef, totaal niet spontaan! Heel erg 'hoi hoe is het' waarna het lastig wordt om nog iets te verzinnen. Ik voel geen WOW gevoel, maar denk wel regelmatig aan hem. Ooh, lastig. Misschien hoor ik nu wel nooit meer iets van hem. Besloten het zelf hier maar bij te laten, voel weinig voor nu heb ik een berichtje gestuurd, dus nu is het weer jouw beurt. Zoiets moet toch spontaan gaan? Hij heeft wel een heel drukke baan en volle agenda ernaast, maar dit voelt niet als door een roze bril kijken, verre van.



En mijn matches zijn op. Vanavond maar weer de kroeg in.
Alle reacties Link kopieren
Kreeg in de zwanger categorie gisteravond ook een stomme vraag trouwens. 'Heb je kinderen?' Nee, die heb ik (37) niet. Ongelofelijk zonde vond hij, onvoorstelbaar, zo'n mooie vrouw geen kinderen... Right, want het een heeft met het ander te maken?
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed wel dat het wel of niet hebben van kinderen of een kinderwens voor velen na een bepaalde leeftijd wel een selectie criterium is.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Dat is het zeker, ik weet zelf niet of ik kinderen wil en voor nu is dat voorlopig niet. Soms zie ik wel de profielen voorbij komen met meer kind dan de vrouw in kwestie zelve, dat vindt ik zelf niet zo'n heel goed idee voor Tinder in iedergeval. Dan is een algemene datingsite misschien beter.
Alle reacties Link kopieren
Die date van afgelopen weekend ( de 2e was dat) wilde ik afkappen omdat ik niet het gevoel had dat het ergens naar toe gaat. Toen zei hij maar dat geeft toch als het voor nu gewoon leuk is? Volgens mij wil hij een soort fuckbuddy situatie creëren. Wat moet ik daar nou mee .. haha..
Vrijdagavond en geen (tinder)date dus tijd om even te reageren.

Gabrikiki: Het ligt zoals ik het lees niet aan dat je niet kunt daten of het moet opgeven. nummer 1. was je de rebound 2. wilde alleen fwb (denk je dat zo iemand een relatie wil met wie dan ook en wat voor relatie is dat dan), 3. maakte bewust de keuze om geen tijd en ruimte voor jou te maken.

Want dat is wat het is, het is een keuze om te zeggen ik ga tijd en energie steken in het leren kennen van iemand, maar er is voor niemand een garantie. Ik denk dat jij die tijd kan gebruiken om ook jouw keuze te maken.

Meerdere mannen daten: Ik vind het lastig.





Nevermind: deze relatie van jou is behoorlijk onstuimig en gaat in een treinvaart langs allerlei (emotionele stations). Ik kan niet ingaan op de feitelijke situatie, daar weet ik ook te weinig van, maar blijf bij jezelf. Jij zit ook in die relatie en zijn emoties, ouders en allerlei struikelblokken hoeven niet alleen te bepalen wat er gebeurt.



Diamantje: je moet niks, maar doe gewoon lekker wat je wil :p



Ik heb geen matches, geen lijntjes. Niente
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal. Ik lees wel eens mee, maar nog niet inhoudelijk op jullie gereageerd. Toch zou ik jullie advies erg waarderen.



Ik heb een tindermatch met een tien jaar oudere man. Op zich geen probleem, hij begon het gesprek op een hele leuke manier en gisteren hebben we telefoonnrs uitgewisseld. We hebben wel overeenkomende interesses, dus dat is ook goed.



Nu vroeg hij me om wat met hem te gaan drinken, en ineens vliegt het me ontzettend aan. Ik vind het heel eng, zit niet heel lang op Tinder en dit is de eerste keer dat een match er echt werk van maakt. Ik ben het afgelopen jaar flink afgevallen, maar heb nog steeds een verkeerd beeld van mezelf, waardoor onzekerheid. Ook ben ik bang dat hij me niet leuk genoeg zal vinden door de verschillende fasen van het leven waar we ons in bevinden. Ik studeer, woon nog bij ouders. Hij heeft een appartement en is zelfstandig ondernemer.



Daarnaast is mijn meest recente relatie zo'n 4 jaar geleden door mij beëindigd wegens leugens en bedrog... Ik dacht nu weer klaar te zijn voor een evt nieuwe relatie, maar nu de mogelijkheid tot een tinderdate zich aanbiedt en ik zo in de stress schiet, begin ik hier erg aan te twijfelen.



Wie oh wie heeft hier ervaring mee en/of heeft tips???
Het verleden kun je niet veranderen, de toekomst wel. Dat begint bij het heden. Begin dus vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Hmm, als hij je foto's via Tinder heeft gezien en graag een date met je wil dan zou ik je niet al te druk maken, maar dat is heel normaal. Gewoon ergens afspreken op een terrasje, of binnen ergens in een kroeg, want het is wel bagger weer voorlopig. Vooral niks doen wat jij niet wil en een beetje naar je onderbuik gevoel luisteren.



Houdt er wel rekening mee dat, ook al zijn er succesvolle relaties, Tinder is en blijft algemeen bekend als meer een hook-up app voor wat lossere relaties. Ikzelf heb ook de instellingen open voor vrouwen ver boven mijn leeftijd, en ook al zijn mijn intenties niet voor een one night stand. Een vaste relatie zit er ook niet in.



En van het thuis wonen en wat je doet zou ik me al helemaal geen zorgen maken. Ik ben 26 en woon nog bij mijn ouders als man zijnde en als de ander dat gek vindt dan gaat het sowieso niks worden. Je bent er echt niet minder om en er is niks geks aan.



Hou het luchtig, zonder verwachtingen, en je ziet vanzelf wel of het leuk is of niet.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook even een Tinder pauze , ik lees nog wel mee hoor!
Alle reacties Link kopieren
Net een rollercoaster, die gevoelens van mij. Derde date staat nu gepland voor deze week, hij gaat voor me koken en het is zijn initiatief.



En inderdaad Diamantje, als jij daar geen problemen mee hebt, dat het alleen een fuckbuddy zou zijn en je vindt hem leuk/lekker genoeg daarvoor, niks mis mee toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Chaii schreef op 16 november 2015 @ 10:52:

Net een rollercoaster, die gevoelens van mij. Derde date staat nu gepland voor deze week, hij gaat voor me koken en het is zijn initiatief.



En inderdaad Diamantje, als jij daar geen problemen mee hebt, dat het alleen een fuckbuddy zou zijn en je vindt hem leuk/lekker genoeg daarvoor, niks mis mee toch?



Leuk Chaii! De vorige keer had jij voor hem gekookt toch ?



Haha dus ik heb voor het eerst een FB ! Ik moet zeggen tot nu toe bevalt het wel, ik weet gewoon zeker dat ik geen relatie met hem wil, die gevoelens zijn er niet, maar hij is wel leuk en lekker genoeg als FB. Dus tot de tijd dat ik iemand ontmoet die wel relatiemateriaal is, heb ik hem. Hij vindt het trouwens prima en weet dat ook, we hebben wel afspraken gemaakt nu, dat we elkaar niet gaan claimen en geen verwachtingen hebben en het leuk is zo.

Ik vind het fijn want ik voel me vrij maar als ik zin heb dan heb ik hem. Dit klinkt heel wanhopig, maar had het ook even nodig om over m'n ex heen te komen (rebound).
Alle reacties Link kopieren
@diamantje123 ja en dat is precies waar ik dus tegenaan loop.

ook ik zou zoiets wel willen hebben, een FB. maar, stel nou dat deze hopeloze drol gevoelens krijgt, jup dan zit ik in de penarie.

En ja, en ik ben ook wat onzeker over mijn lichaam en om dan zomaar iemand aan mijn lijf te hebben zitten.



tis misschien een verkeerd beeld bij wat ik heb, alleen ik voel me soms echt een hopeloze drol...
Alis volat propriis.
Alle reacties Link kopieren
quote:esjeee88 schreef op 16 november 2015 @ 15:57:

@diamantje123 ja en dat is precies waar ik dus tegenaan loop.

ook ik zou zoiets wel willen hebben, een FB. maar, stel nou dat deze hopeloze drol gevoelens krijgt, jup dan zit ik in de penarie.

En ja, en ik ben ook wat onzeker over mijn lichaam en om dan zomaar iemand aan mijn lijf te hebben zitten.



tis misschien een verkeerd beeld bij wat ik heb, alleen ik voel me soms echt een hopeloze drol...



Waarom voel je je zo? Ik voelde me ook een tijdje echt een idioot, omdat m'n date niet een serieuze relatie met me wilde. Dat is natuurlijk belachelijk dat gevoel, want ik heb een heleboel te bieden.



Hoe je je voelt straal je ook uit, niemand is perfect he! Onzekerheid is niet nodig, vaak ziet een ander niet eens waar je onzeker over bent. En bovendien, een man houdt van een zelfverzekerde vrouw in bed ongeacht hoe ze eruitziet, hihi.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamantje123 schreef op 16 november 2015 @ 16:35:

[...]





Waarom voel je je zo? Ik voelde me ook een tijdje echt een idioot, omdat m'n date niet een serieuze relatie met me wilde. Dat is natuurlijk belachelijk dat gevoel, want ik heb een heleboel te bieden.



Hoe je je voelt straal je ook uit, niemand is perfect he! Onzekerheid is niet nodig, vaak ziet een ander niet eens waar je onzeker over bent. En bovendien, een man houdt van een zelfverzekerde vrouw in bed ongeacht hoe ze eruitziet, hihi.Dat is zeker waar! Ik begin dit jaar ook pas Tinder en vooral mezelf te ontdekken en het kleine beetje wat ik heb meegemaakt was zeker een succes door de zelfverzekerheid van de vrouw zelf. Ik heb zelf een angst dat ik iemand tegen het lijf loop die ik totaal onzeker ga maken door een bepaald ''mankementje'' dat ik het lastig vindt om een wilde nacht uhm... af te maken, whaha. Bij mij is het stereotype dat vrouwen lastig klaarkomen compleet verdwenen sinds ik die rol al vervul.
Alle reacties Link kopieren
quote:alloy26 schreef op 16 november 2015 @ 18:32:

[...]





Dat is zeker waar! Ik begin dit jaar ook pas Tinder en vooral mezelf te ontdekken en het kleine beetje wat ik heb meegemaakt was zeker een succes door de zelfverzekerheid van de vrouw zelf. Ik heb zelf een angst dat ik iemand tegen het lijf loop die ik totaal onzeker ga maken door een bepaald ''mankementje'' dat ik het lastig vindt om een wilde nacht uhm... af te maken, whaha. Bij mij is het stereotype dat vrouwen lastig klaarkomen compleet verdwenen sinds ik die rol al vervul. Dat laatste over dat mankementje snap ik niet zo. Wat bedoel je daarmee ? En jij bent een man of een vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik ben een man en ik krijg het gewoon nog niet voor elkaar klaar te komen tijdens seks, that's it. Ga me daar nog geen zorgen over maken zolang het nog fijn is. Ben sowieso een laatbloeier, dus het zal vast wel goed komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven