Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een tijdje stil geweest. Ondertussen wel een paar dates gehad!

Met een date via Happn eigenlijk spontaan wat gaan drinken (wonen in dezelfde stad). Was een gezellige avond, maar zag er niet meer in dan dat. Dit heb ik aan het einde ook aangegeven en hij dacht er hetzelfde over.



Dat weekend erna een eerste Tinder date gehad in Zandvoort aan Zee. Eerst leuk dagelijks whatsapp contact gehad en ik moest soms echt hardop lachen om zijn grapjes. We hebben vrij lang geappt, omdat hij niet met een voorstel kwam om wat af te spreken. Uiteindelijk heb ik Zandvoort aan Zee voorgesteld. Wat was dat een tegenvaller. In het echt was meneer erg introvert en die grapjes waren als sneeuw voor de zon verdwenen. Heb twee uur het gesprek op gang moeten houden, kost erg veel energie. Hij was wel erg lief: Hij hield zelfs de deur van zijn auto open en aan het einde stelde hij om mij naar huis te brengen met de auto. Een beetje té lief als je het mij vraagt. Ik loop zo over hem heen... Ik zat nog maar net in de trein (auto aanbod afgeslagen...) en ik kreeg een appje: Wat lief dat je zo ver wilde reizen om mij te zien (:. Na een nachtje slapen toch aangegeven dat ik er geen relatie in zag en dat hij gewoonweg een beetje te lief is voor mij. Hij scheen dit vaker te horen haha.



Aanstaande woensdag avond een Tinderdate in Utrecht (ik zie nog eens wat van de wereld!) met een 24-jarige dierenarts. Ik ben zelf 21. Een dierenarts moet bijna wel leuk zijn, toch? Ik heb er in ieder geval zin in
Alle reacties Link kopieren
@Lente94 : Dat mannen té lief zijn dat maak ik ook vaak mee, of ze willen te graag afspreken. Ik vind het dan gelijk niet meer spannend. Ik hoef geen man waar ik overheen wals maar heb iemand nodig die mij tegengas geeft en goed weet hoe hij mij moet aanpakken



Veel plezier op je komende date! Wat gaan jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
@Diamantje Je haalt mij de woorden uit de mond!



We gaan een drankje drinken in Utrecht. We werken allebei, dus heel laat zal het niet worden. Ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Haha, tja, ik vindt het juist fijn om na een week of paar dagen af te spreken als het gesprek goed loopt. Ik vindt dat chatten zo vervelend als het te lang doorgaat en dan wil ik elkaar gewoon zien. Maar ja, ik loop een beetje tegen een muur met Tinder.. alles is onderhand spam nou en ik heb geen idee of daar wat aan gedaan gaat worden. Of ik moet maar alle boven gemiddeld mooie meiden weg swipen, want dat is tot nu toe altijd spam geweest. Ik ben zelf ook geen George Clooney!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lente94 schreef op 17 november 2015 @ 18:08:

@Diamantje Je haalt mij de woorden uit de mond!



We gaan een drankje drinken in Utrecht. We werken allebei, dus heel laat zal het niet worden. Ben benieuwd



Lente hoe was je date gisteravond? Ik heb even geloept en zag dat je relatie na jarenlang voorbij is gegaan. Ongeveer op hetzelfde moment als dat mijn 'date' van de afgelopen 6 maanden mij dumpte. Hoe gaat het nu? Ik ben soms bang dat ik aan het rebounden ben en weet niet zo goed of dit nou wel of niet een goed idee is.



En nog even over m'n ex(date): ik ben nog steeds woest dat hij, 6 weken dat nadat hij me dumpte omdat hij nog niet klaar was voor een relatie, nu ineens wel een relatie heeft en daar zo trots op is, die zogenaamde vriendschap van ons (want hij wilde me niet kwijt in z'n leven en wilde contact onderhouden) werkt ook voor geen meter zo. Ik ben zo boos over die stomme loze beloftes van hem, en ook over het feit dat ik me een half jaar lang vastgepind heb aan 'hij is er nog niet klaar voor' en 'rustig aan doen'. Nu hadden we gister ruzie gehad erover en daarna ook definitief het contact verbroken als in: geblokt op whatsapp en we spreken elkaar niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ja, vriendschappen tussen man en vrouw die niet ontstaan zijn door diegene te kennen omdat ze een partner zijn van je vriend(in) of omdat je elkaar al kent sinds wee tik hoeveel eeuwen zijn heel erg zeldzaam. 99% van de gevallen is het het niet waard als je echt niks met diegene meer wil nadat het uit is en je geen seks met die persoon wil. Vaak wordt jij ook gewoon aan het lijntje gehouden mocht je ex zijn nieuwe relatie stuk lopen zodat jij weer zijn rebound kan zijn, omdat dat makkelijk denken is dankzij jullie verleden.



"'Ja het is uit, ik ben echt gebroken, kan ik bij je lang komen? Ik wil wel iemand om mee te praten..'' een uur later na z'n hart gelucht te hebben.. ''Zullen we seks hebben..?''



Als de vriendschap niet natuurlijk aanvoelt en je geen leuke/gezellige dingen samen doet dat niet uitloopt tot seks, run away! xD
diamantje

Ik begrijp dat je boos bent en dat je nu geen contact meer hebt lijkt me sowieso voor jullie allebei het beste.

Ik denk wel dat je niemand kan dwingen om meer voor je te voelen, verplaatsend in hem, wist hij ook niet precies wat zijn gevoelens waren en waarom het met jou niet lukte. Nu wel met die andere vrouw en daar is hij blij om, kan je hem dat ook gunnen en jouzelf ook iemand die zo trots is op jou en blij met jou, dat iedereen het mag weten.



Ik heb weer wat matches, waarvan 1 nu een dag heeft voorgesteld om elkaar te ontmoeten. Volgend weekend pas.

Ik heb trouwens een niet officiële app van tinder op mn telefoon, daar kan ik het swipen ongedaan maken, vegen op afstand, ik vind het wel handig.
Alle reacties Link kopieren
Stil hier! Hoe is het met jullie Tinder matches en dates?



Ik had vorige week mijn derde date met een jongen via Tinder. De eerste date dus meteen naar bed mee geweest zoals ik hier al eerder schreef, al had ik me nog zo voorgenomen dat niet te doen. De tweede date kwam hij bij mij eten. Heel dubbel gevoel bij, op zich fijn en gezellig. Alleen is hij erg kortaf op Whatsapp, al vanaf het begin eigenlijk: gesprekken lopen niet en krijg geen wow gevoel, het maakt me onzeker.



Vlak voor de derde date stond ik dan ook te kijken van de voor zijn doen vele berichtjes inclusief kus smileys die hij niet eerder gebruikte. Fijne derde date gehad, al had ik al een soort onderbuikgevoel dat ik me er allemaal niet teveel bij voor moest stellen. Hij had bij hem thuis voor me gekookt. Er was geen moment voor voor mijn gevoel om te vragen hoe hij het nu verder ziet, alleen sex of meer? Exclusiviteit of verder met anderen daten?



Na de date hoorde ik amper nog iets. Zondagavond een heel kort gesprekje dat dood liep, maar zag hem wel de hele tijd online. Besloten hem toch maar te vragen hoe hij het verder ziet tussen ons. Hij gaf aan nu geen relatie te willen maar stelde voor dit verder face to face te bespreken in plaats van te appen. Uh, oke. Daarna ging hij offline en sindsdien niks meer gehoord. Duidelijk.



Meteen maar in mijn profiel nu vermeld dat ik niet op zoek ben naar one night stands, dan kunnen daar toch ook geen misverstanden over bestaan. Ik ben er gewoon niet voor gemaakt merk ik nu na een aantal ervan.
Hey Chaii.



Je hebt nooit garanties. Wel seks/geen seks. En dat hij zo lomp is in communicatie zegt ook wel iets over hem.

Als hij (en al die anderen) zich niet willen binden dan kun je hoog en laag springen en kunstjes uithalen, het is dan toch niet genoeg.



Ik denk dat het misschien wat meer pijn doet als er wel seks is geweest en daarna de interesse weg is

Maar goed, daten is een spel en als je er serieus instaat doet het best wel pijn.

Ik herken het 100% toch blijf ik in die ene ontmoeting geloven. :-)

Ga je verder daten?



Ik heb een afspraak staan voor dit weekend om bij iemand thuis wat te drinken. Spannend. We hebben gisteren gebeld en het klikte goed aan de telefoon .
Ik heb ook nog drie gesprekken lopen die heel langzaam gaan. Waarschijnlijk kan ik die beter deleten. Graag of niet. Ik ben even niet zo populair :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt helemaaaaaaaal niks lopen momenteel, lekker rustig zo!
Alle reacties Link kopieren
@Manakamana ja, dat is zo, het is een hard spel waarbij de concurrentie ook nog eens zo groot is en makkelijk binnen te slepen. Even flink moedeloos van, maar ik blijf daten. Ook ik blijf er in geloven, hoe dan ook! Spannend, jouw date aankomend weekend.



Nu nieuwe match op Whatsapp, maar merk dat hij alweer minder snel reageert. Next...
Alle reacties Link kopieren
Hier alleen nog contact met tinderman s waar ik af en toe mee afspreek voor de sex. Weet niet wie het vroeg masr de vraag was of ik mn gevoel er goed van kon scheiden. En antwoord is ja. Zie geen relatie materiaal in hem en hij niet in mij maar de sex is wel lekker ;)



Date gehad met tinderman a, was gezellig maar niet meer dan dat.



Verder even niet actief op tinder. Heb even teveel aan mn hoofd hier mbt afronden van zaken rondom het huis hier en het vinden van mn eigen huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:anira1980 schreef op 25 november 2015 @ 15:17:

Hier alleen nog contact met tinderman s waar ik af en toe mee afspreek voor de sex. Weet niet wie het vroeg masr de vraag was of ik mn gevoel er goed van kon scheiden. En antwoord is ja. Zie geen relatie materiaal in hem en hij niet in mij maar de sex is wel lekker ;)



Date gehad met tinderman a, was gezellig maar niet meer dan dat.



Verder even niet actief op tinder. Heb even teveel aan mn hoofd hier mbt afronden van zaken rondom het huis hier en het vinden van mn eigen huis.



Het woord Tinderman ook hahaha.

Dat heb ik nu ook trouwens, een sexvriend via Tinder, en net zoals jij zegt, sex van liefde scheiden gaat me goed af want ik voel niks voor hem en hij ook niet voor mij. Lekker makkelijk zo zeg. Mooi om de tijd te overbruggen tot ik ooit weer een relatie heb hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Vorige week op stap geweest met vriendinnen en een leuke man ontmoet.

Gedanst gedronken gezoend nummers uitgewisseld en ook hier loopt het dan weer dood.

De whats app gesprekken lopen op niks uit zo jammer , en dat is eigenlijk ook een beetje mijn ervaring met Tinder chat.



Nu weet ik van deze man alleen dat hij lekker kan zoenen leuk danst en vals zingt ( karaoke bar )

Meer weet hij over mij eigenlijk ook niet , en voelde me heel onzeker afgelopen week , maar doordat het gesprek steeds mank liep dacht ik " laat maar ".

Of hij vond het gewoon leuk en meer niet , of hij is net als ik afwachtend.

Beide prima hoor , maar had de illusie dat irl iemand ontmoeten "makkelijker " was , niet dus , je ontmoet wisselt nummers uit en dan gaat het eigenlijk net als bij Tinder " online " verder , of niet.



Het is niet zo dat ik wars ben van chatten of appen , maar op de een of andere manier loopt het gewoon niet als ik iemand niet goed ken.

Je verzandt vaak ik de dooddoeners "hoe was je dag , nog plannen voor het weekend en dat soort smalltalk " Niet dat dat erg is als opening maar op de een of andere manier komt er dan een reactie waardoor een gesprek stagneert of je krijgt een smiley als reactie daar kan ik vaak ook niks mee.



Ik overweeg vandaag nog een appje of liever een gesprek , want stiekem wil ik hem nog een keer zien wat drinken maar dan in nuchtere toestand.
Alle reacties Link kopieren
Anira , Diamantje , ik kan dat ook hoor , sex van liefde scheiden.

Hoewel ik seks binnen een relatie toch fijner vindt is een fwb wel fijn ik plak er met de man waar ik graag seks mee heb wel vaak een etentje of filmpje aan vooraf dat maakt het minder banaal maar dat komt omdat ik graag uit eten naar de film ga en dan stomende seks wil.

Seks welke altijd goed is met hem.
Alle reacties Link kopieren
Hee guys!



Ben echt tijden niet meer op dit forum geweest, maar toch weer eens een kijkje nemen.

Een half jaartje geleden hebben jullie me vaak van goed advies voorzien, dus misschien kunnen jullie me nu weer helpen!



In mei heb ik een jongen leren kennen via tinder en een tijd met hem gedate. Was super leuk en werd steeds serieuzer. Hij is zelfs bij mijn ouders thuis geweest omdat hij me graag ook op die manier wilde leren kennen. Met een zoen afscheid genomen en dat bleek de laatste.. Hij had het nogal druk, zat niet zo lekker in zijn vel, te veel hooi op zijn vork.



De week daarop was hij stillen, uiteindelijk gaf hij aan niet verder te komen met gevoel en te veel te twijfelen.

Nu hebben we wel heel veel gemeenschappelijke interesses. Dus af en toe nog een appje over en weer.



Nu. Een half jaar later geeft hij ineens aan toch weer open te staan voor een VERVOLG.. Ja hm wat moet ik hier nou mee. Meteen ja en amen weer klaar staan, zou wel heel simpel zzijn.



Hij is uit huis gegaan en had al beloofd dat ik zou komen kijken. Maar van zijn kant voel ik nu wel weer hoop. Maar het is destijds zo raar afgekapt. Van bijna iets hebben tot hem alleen nog een keer heel lang aan de telefoon gehad hebben...



Ja wat moet ik hier nou mee. Hij is wel heel leuk. Maar ik weet het niet,....... HELP!
Think less, live more
Alle reacties Link kopieren
Oehhhh.... ik zou héél voorzichtig zijn, maar het ook niet kunnen nalaten om 'te onderzoeken'.

Maar let op je hart...

Een goed gesprek over hoe het toen is afgekapt, wat er nu t.o.v. toen veranderd is.

En langzaamaan kijken en ervaren of dat zo is.

Maar mezelf kennende zou ik nog best geruime tijd terughoudend zijn vanwege hoe het toen is verlopen...

EN ook niet alleen maar in zware gesprekken blijven hangen. De moeilijke balans daartussen vinden...

Succes...
't Komt allemaal goed!
Alle reacties Link kopieren
Manouck, ik vind het beetje vreemd. Zou ook even een gesprek aangaan met hem en erover praten. Misschien dat er dan wat duidelijker wordt. Als een man gek is op je, dan gaat hij voor je, zo simpel is het. Dus er speelde iets bij hem, denk ik.

Maar goed. Hoeft ook niks te betekenen, je weet t niet. Gewoon hem vragen. Leg het uit hoe jij die hele situatie hebt ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Pfff, apart hoor dat mannen zo moeilijk kunnen zijn (misschien met goede reden soms) op Tinder. Ik ben altijd wel erg blij als ik een match heb en het is geen catfish of afrikaanse dief
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor jullie meedenken?

Hoe gaat het met jullie tinderverhalen? Het is hier rustig!



Heb er vannacht een lang gesprek over gehad met mijn 2 beste vriendinnen.. En die zeiden allebei dat het toen misschien allemaal net te veel was en hij nu gesetled is en een vaste baan heeft en dat hij nu toch klaar is om te onderzoeken of er meer is.



Het is idd lastig! Merk gewoon dat hij nu weer in mijn hoofd zit, terwijl ik er klaar mee was. Hij belde gisteren dus moet hem ff terugbellen, maar ben zooo geen beller. Verschrikkelijk met mensen die ik niet heel goed ken en waarbij het om gevoel gaat.

Toch al mijn moed maar bij elkaar rapen want via app werkt niet..
Think less, live more
Manouck, eerlijk gezegd denk ik niet dat er persé iets veranderd is voor hem, want de redenen om toen het contact af te breken betekenen toch eigenlijk : ik voel niet voldoende om verder te gaan. En nu een vervolg: voortzetten van intimiteit?

Hoe verliep het gesprek?



Ik heb dit weekend seks gehad op een eerste date. Heel fijn. Wel eenmalig voor mij (met hem)
Alle reacties Link kopieren
Lillith, ik hoop dat je contact gezocht hebt en dat er een date in het verschiet ligt?
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
quote:Manakamana schreef op 30 november 2015 @ 09:52:

Manouck, eerlijk gezegd denk ik niet dat er persé iets veranderd is voor hem, want de redenen om toen het contact af te breken betekenen toch eigenlijk : ik voel niet voldoende om verder te gaan. En nu een vervolg: voortzetten van intimiteit?

Hoe verliep het gesprek?



Ik heb dit weekend seks gehad op een eerste date. Heel fijn. Wel eenmalig voor mij (met hem)



Ik ben het met je eens trouwens over Manouckk, volgens mij een 'he's just not that into you' gevalletje, en wie zegt dat hij de waarheid spreekt, misschien had ie wel een andere scharrel en was jij 2e keuze, en nu hij niemand meer heeft wil hij t nog een x bij jou proberen.



Waarom was je date eenmalig Manakamana?
Alle reacties Link kopieren
Lastige situatie Manouckk, sluit me aan bij de eerdere adviezen/berichten. En je onderbuikgevoel heeft het meestal wel bij het juiste eind ook!



Lilith, hoe is het nu, is er nog contact geweest?



Ik heb niks meer vernomen van mijn laatste Tinder date. Dus drie dates gehad de afgelopen tijd, na derde date zeer weinig contact en interesse van zijn kant. Zondagavond gevraagd of hij me nu alleen als Tinder date ziet, kort antwoord dat hij daar liever in het echt over praat dan via Whatsapp en vervolgens niets meer vernomen. Uit zelfbescherming zijn gegevens gewist dus kan ook geen contact meer opnemen. Dit in verband met eventuele drunken texts van mijn kant.



Morgenavond staat er alweer een nieuwe Tinder date gepland, wel apart, liet zijn foto afgelopen weekend aan een kennis zien: wat blijkt, zij heeft ook al met hem gedate! Tja...we vissen echt in dezelfe lokale vijver. Is dat jullie al eens overkomen?



Jammer aan deze jongen is dat het vorige week begon met een heel leuk uitgebreid gesprek en ik daarna amper nog wat hoorde. Vanmorgen maar een appje gestuurd met de vraag of hij morgen nog wil afspreken aangezien het zo stil is geworden. Zijn reactie was jazeker gevolgd door allerlei andere berichtjes. We'll see. Nog niet nerveus maar dat zal morgen in de loop van de dag wel komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven