Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, misschien hebben jullie tips voor mij wat ik het beste kan doen. Ongeveer een week geleden heb ik een tinder date gehad. We waren al maanden aan het appen zonder de intentie van mij om af te spreken. Uiteindelijk toen hij het vroeg toch maar gedaan. En het was super leuk!! We bleven maar kletsen. Ook hij gaf daarna aan dat hij het super leuk vond. Nog dagen daarna geappt. Tot Ik met de vraag voor een tweede date kwam. Hij weet het niet, heeft het super druk en mist misschien ook de overtuiging. Bam.... Dat kwam binnen en had ik niet verwacht. Ik denk dat je niet altijd meteen weet of je het zeker weet, je ontmoet elkaar net. Ik zou het dan ook meer tijd willen geven. Maar hoe kan ik dit ook van hem krijgen? Ik ben bang om iets echt leuks te laten lopen en wil er dan ook mijn best voor doen hem nog eens te zien. Maar hoe doe ik dat zonder hem te benauwen of weg te jagen?
Alle reacties Link kopieren
@Phoebsel: goed zo! Goed bezig jij!



@lounge: geen idee. Zit in ieder geval niet op Marktplaats. Veel plezier met je date!



Hier gaat het niet goed. Ziek in bed. Appert wilde op ziekenbezoek komen maar zie eruit als een draak en piep als een cavia ( heb astma). Dus lig ziek in bed. Morgen naar huisarts. Momenteel ben ik erg snel buiten adem. Niet goed. Dus... vergeet die chocolade en ijs voor mij en stuur de zuurstofflessen maar door.
Carpe Diem!
Witlof (jammie!): goed dat je het vraagt, ik heb net zo'n situatie achter de rug. (ok niet 1 date maar meerdere)

En dat is voor mij heel erg leerzaam geweest zal ik je vertellen.

Wat mij vooral duidelijk is geworden: blijf gewoon jezelf en ga niet extra je best doen of zo.

Klinkt misschien erg lullig, maar jij bent kan een ander niet beinvloeden nog in zijn hoofd kijken

wat de exacte rede is dat hij ineens ontwijkend gaat doen.

Al is mijn ervaring, ook dit x weer dat als een man ineens ontwijkend gaat doen

er om wat voor rede dan ook geen interesse meer is.

Hoe lullig het ook klinkt, het loopt hoe het loopt. Ik zou je adviseren: niks doen.

Een ander dwingen kan je sowieso niet, en als je er heel erg bovenop gaat zitten heb je kans

dat de moeite gewoon voor niks is.

Net als bij mijn wacko-date: als het zo loopt dan is het gewoon niet de juiste man voor jou...



Ik moet ook toegeven dat mijn fout ook wel was dat ik gewoon te graag verliefd wil worden.

Maar helaas dat kan je niet beinvloeden, dat gebeurt gewoon...



Zit zelf ook met een klein dilemma: nieuwe tv is erg schattig, maar ik twijfel eigenlijk wel.

Hij is echt lief maar hij kan niet koken (en dat is al een drama op zich uiteraard hihi) en vooral,

en dat vind ik zo lullig van mezelf, ik twijfel echt of we 'hetzelfde niveau hebben'. Hij zegt soms

dingen dat denk



Maar ja hem er daarom uitgooien vind ik barbaars van mezelf hihi...

En je weet ook niet echt hoe iemand is als je niet gemeet hebt...

Wat moet ik hiermee?
Ach arme MP...

*stuurt 12 dozen zuurstoftanks richting MP*
Beterschap, Misspatrice. Hopelijk knap je snel weer op.

Witlof, ik ben het met Phoebe eens, niet achteraan gaan lopen. Wel bijzonder dat je na maanden (?? Echt??!) appen pas afspreekt en hij vervolgens afhaakt. Denk dat hij je 'op papier' toch leuker vond dan in t echt.



Phoebe, die nieuwe, niet doen, gaat m niet worden. Als je nu al zulke dingen denkt dan is het gewoon niets meer dan wat tijdverdrijf. En een man die niet kan koken, tja. Ernstig gebrek aan interesse in de eerste levensbehoeften van de mens. Afknapper dus ook voor mij.
Dat koken is nog niet zo'n drama hoor...

Maar ja het type wat ik echt zo willen, ik ben

bang dat ik niet realistisch ben als ik me daar enkel op focus.

Maar ja dan maar een substituut gaat helemaal niet werken...
Wat is er niet realistisch aan het type dat jij het liefste wilt dan?
@MP; beterschap!



@Phoebe, dat had ik ook met de "me" man.

"Ik moet me kinderen ff ophalen"

Gecombineerd met een overdosis aan achtige emoticons. En hij kookte wel, maar niveau, frituurpan aan / iets in de oven schuiven.

Ik ben blij dat ik dat afgekapt hebt, want hoewel het kleine dingen zijn, vond ik het mateloos irritant.
Storm: geen idee....



Heb de knoop doorgehakt.. eerst wel even eerlijk gezegd. Reageerde hij nog wel op maar niet gelezen want dan zou ik het waarschijnlijk weer zielig vinden..
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk phoebe! Lekker doen wat goed voelt en niet te veel bij nadenken!
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk,Phoebe!
Alle reacties Link kopieren
Ennuh..niet te veel nadenken zoals je zelf altijd zegt, het helpt echt

Voelt een stuk beter kan ik je zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Hier de zieke!



Phoebsel, leuk! Nu niet gaan twijfelen meer maar lekker rustig aan doen.



Ik heb een behoorlijke terugval gehad helaas. Dus ziek thuis met astma aanvallen, voorhoofdsholte ontsteking en koorts. Deze week daten zit er dus niet in vrees ik...
Carpe Diem!
Jeetje Mp, wat vervelend!

Ik wens je veel sterkte en beterschap!

Hopelijk helpt dit een beetje:

Alle reacties Link kopieren
Phoebsel, elke man is anders. Niet bang zijn voor herhaling van het verleden. Go with the flow. Zenn!
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
@Phoebe luister goed naar MP



Uuuugh ik ben nu al sinds zaterdag een beetje down :( Geen idee waarom maar het beïnvloed ten negatieve mijn onzekerheid.. Er is nog geen nieuwe date gepland (ik wacht een beetje op hem want vorige date heb ik voorgesteld) maar hij is nog wel gewoon aan het appen. Ik ben gewoon een doos.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
GS: ook ik ben een enorme doos...

Ik twijfel ineens, ik weet het echt ff niet meer.



Ik ben tinder/verplichtdate-moe geloof ik...

Ik heb gewoon ff geen zin meer om er mee bezig te zijn...



En ja ik analyseer het weer maar een vrouw al heel snel

beladen met complimenten is ook wel een beetje makkelijk.

De gemiddelde man weet ook wel dat ze daar gevoelig voor is...
Alle reacties Link kopieren
@Phoebe we zitten in hetzelfde schuitje :p Ik ben het ook helemaal moe. Ik heb ook echt het gevoel alsof ik niet gewoon kan genieten van het vrijgezel zijn. Iets in mij roept dat ik moet daten om maar niet alleen achter te blijven.. Heel vaag.



En de ene man geeft nu eenmaal meer complimentjes dan de ander, hoef je niks achter te zoeken. We zijn toch ook gewoon super leuk? ;)
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Nou ja ik wist wel van het gevaar van te graag willen ivm die alleenblijfangst, naar heb toch nog wel de neiging ertoe ben ik bang...

En dat gaat niet werken... klinkt heel raar maar ik heb ineens het gevoel dat ik ff rust nodig heb en even andere dingen moet gaan doen..





Het is weer opgeklaart in mijn hoofd, op basis van 1 foto kun je geen conclusies trekken dus als ik

een kans krijg ga ik dat toch maar doen. Je weet tenslotte nooit hoe dingen lopen.



Ikke weer vrolijk...
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha wat is er veranderd?
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
@Gs: je bent geen doos maar een mooie strik ;). Er is niets mis met single zijn. Een man moet een leuke aanvulling zijn op je eigen gezellige leven.



@phoebsel: fijn te zien dat je weer je zonnige zelve bent. Date inmiddels gepland?
Carpe Diem!
Niet veel, ben gewoon weer rustig, en realistisch..

Nee nog niet, hij is stil (kan ook druk zijn met zn werk...),

misschien dat hij mn grap van vanmorgen over zn foto niet

zo kan waarderen... .



Ik ga mijn niet nadenk-plan weer doorzetten.

Oww ik heb mn record verbeterd: Tinder er een halve dag

afgehad ipv na een uur alweer erop .

(maar ga hem er weer opzetten... gewoon voor de lol...)
Alle reacties Link kopieren
@MP ik heb sowieso een gezellig leven en een eventuele man is ook echt alleen maar een aanvulling maar het lijkt af en toe alsof ik alleen maar rust in mijn hoofd kan hebben met een serieuze relatie. En dat is niet gezond



@phoebe dus hij is wel al gepromoveerd naar apper aangezien je Tinder eraf had gehaald ;)
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Moggel,



Ok ik snap mezelf, waarom ik zou twijfelde en een beetje heen en weer

zwiepte van wat ik dacht te willen.

Ik zeg mn Tinderbreak even door, klinkt misschien vreemd maar

ik snap mn twijfelhumeuren van de afgelopen dagen: ik begin een beetje

overspannen te worden van al dat getinder en 'verplichte'/opgefokte date-gedoe.

Mijn hoofd zit gewoon voor mn gevoel een beetje vol.

En ik merk (daarom weet ik dat het niet goed zit) dat ik ook weer de 'ik blijf altijd alleen'

angst een beetje ga krijgen.. en idd wat GS zegt, dat er ergens een stemmetje tegen je zegt

dat je pas rust hebt als je weer een serieuze relatie hebt. Instinctief weet ik allang dat het zo niet werkt.

Ik ga me even op wat andere dingen concentreren en het even wat loslaten.

Uiteraard kom ik hier wel spuien en klagen en naar jullie verhalen luisteren , dit

is nou zo'n hecht clubbie (forummeet??!!) aan het worden dat ik jullie anders

ga missen.



Misschien een beetje bruut, maar ik heb de knoop met nieuwe tv doorgehakt. Hij was wat stiller

en ik twijfelde te veel.

Nou ja liever dat dan aan het lijntje houden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven