Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Klinkt als een goed plan phoebe.



Geen tinder is inderdaad lekker rustig, ben er al een maand af. Nu nog ontdekken of het écht wat wordt met mijn vlam ;).



Forummeet sla ik niet af. Als ik nog mag komen na zo lang niet te tinderen ... we kunnen wel bij een gezellige ijstent afspreken, hehe. Met een beetje geluk is het nog mooi weer ook!



Nog veel sterkte MP. Gaat het inmiddels al iets beter met je?



Gelestip: Jij bent ook geen doos. Ik wil dat NIET meer horen JA? Die onzekerheid is gewoon niet leuk, we kennen het bijna allemaal wel, dat gevoel.



Alleen 'achter blijven'... het is wel altijd een beetje een verontrustende gedachte op de achtergrond geweest in mijn hoofd. Bij mij wint gelukkig het 'ik vul mijn leven zo leuk mogelijk in en meer kenne we nie doen hea?' - idee. Ik probeerde altjd de luisteren naar mijn gevoel, als ik tinder bijvoorbeeld zat werd of iemand niet zo leuk vond. Dan deed ik en pauze/prullenbak-moment.

Ik heb me ook altijd verwonderd over hoe mensen zo enorm verliefd kunnen worden. Het overkwam alleen anderen! Aliens zijn het, met geheime krachten.
Ja dat idee heb ik ook, en klinkt misschien heel naief maar ik wil dat ook.

Gewoon spontaan, onhandig en ongepland verliefd worden.

En met opgefokt en wanhopig bezig zijn bereik ik dat niet geloof ik.



Nieuwe tv-knoop heb ik dus doorgehakt, het voelde niet goed.

Misschien beetje lullig maar dat is dan jammer... ik moet even aan mezelf

denken in plaats van te veel te willen..



(dat is dan een verschil Joyce, jij 'hebt' wel iemand )
Haaa! Dat is voor het allereerst dat iemand dat tegen mij kan zeggen!



Ik hoop dat je snel weer wat beter in je vel zit en je beter voelt



Tsk, een vriendin probeert mijn geluksmomentje te verstoren. Ik blij melden dat ik vandaag een brief had gekregen van Hi: elke maand krijg ik zomaar 500 mb op mijn internetabo omdat Hi KPN wordt. Moet zij direct vermelden dat ze bij een andere maatschappij als vaste klant 500 mb extra krijgt als ze blijft, die ze niet wil/nodig heeft, maar wel een hogere prijs moet betalen voor haar telefoon dan als ze een nieuwe klant was geweest. Liever een goedkopere telefoon dan 500 mb extra dus. Ga lekker in je eigen gezeur zwelgen. Ik heb lekker 500 mb erbij en ik ben er blij mee!
Alle reacties Link kopieren
@Joys: niets van aantrekken joh. Hoe is het met je date?

@Phoebsel: ik volg je even niet meer vrees ik... Maar zolang het voor jou goed voelt, gewoon doorgaan ;). Uiteindelijk komt alles goed.
Carpe Diem!
Volgens mij goed, hij is aan het werk ... zal hem 's vragen hoe zijn dag is vandaag.



Ik zie hem vrijdag weer. Heb deze maand meer tijd, dus als hij geïnteresseerd blijft zal ik hem wat vaker kunnen stalken.
Mp: ik mezelf ook niet, vandaar dat ik even op de rem trap.

Ik schiet qua emoties en gevoel en beslissingen ff te veel heen en weer de laatste dagen terwijl ik normaal redelijk chill ben.

En ik weet nu dus hoe dat komt. Dat tinderen en daten is te opgefokt, te veel gericht op relaties en verwachtingen. Ik word gewoon een beetje moe van te graag iemand willen en ermee bezig zijn.

Snap je het nu een beetje?
Alle reacties Link kopieren
@joyce je hebt ook wel gelijk. Ik ben geen doos. Ik ben geen doos. Ik ben geen doos. Zo misschien komt het nu een keer binnen hahaha



Inmiddels werd ik het wachten zat en heb ik stiekempjes aan gehint nadat hij voor de 5e keer weer terug refereerde aan onze laatste date en hoe leuk dat wel niet was maar nog steeds niet met wat nieuws kwam. Bleek dat hij het dit weekend wat druk had waardoor hij nog aan het puzzelen was of hij een gaatje vrij kon maken. Vroeg wel gelijk of ik het dan ook wel leuk vond om weer af te spreken. :p Volgens mij is date ook wat onzeker. Dus, date 4 zit er aan te komen, maar wanneer is nog even de vraag :D



En voor mij is het ook wel rustig zo, zonder tinder. Maar ik vrees dat ik snel terugval mocht dit niks worden :P
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Waar zijn de mannen eigenlijk gebleven?
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
quote:GeleStip schreef op 25 maart 2015 @ 16:19:

Waar zijn de mannen eigenlijk gebleven?



Hard aan het werk.

Geen tijd voor Tinder, Komend weekend zelf een lang weekend weg naar een evenement. Daarnaast, Heb toch nog steeds geen matches dus hoef ik me daar ook geen zorgen over te maken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
dames en enkele heer... t was een beetje stil van mijn kant... maar na een tijd weer es een Tinder date.... straks vanmorgen!



ik heb een paar matches en deze laat er geen gras over groeien en wil me zsm zien... ze is helemaal weg van me... bloosss



wish me luck
Remember: Life passes quickly and chances are few.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Rick! Ben benieuwd, hoop dat het een leuke date wordt. Wat ga je doen?
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
ik doe eigenlijk altijd eerst koffie/thee. als het dan gezellig is en er is meer tijd een stuk wandelen of zo. anders moet je de tijd zien vol te maken met iemand die je niet leuk vind.



if all else fails heeft phoebeeder nog een verlaat de date gevangenis zonder betalen kaartje voor me... heel lief van haar
Remember: Life passes quickly and chances are few.
had je via de appert al succes gewenst...

Hihi... graag gedaan hoor... Wil bij haar ook wel slaapmiddel

in haar koffie gooien of een paar kakkerlakken in haar trui stoppen

als ze erg vervelend is... je zegt het maar...



In mijn koppie keert de rust weer een beetje terug sinds

ik het tindergedoe even los heb gelaten.

Ik geef niet graag toe als anderen gelijk hebben... ,

maar idd. ik geloof toch dat ik die aandacht vooral wel leuk vond.

Maar ja dat gaat op een gegeven moment niet meer werken omdat

het niet genoeg is.

Ff date-pauze dus en lief voor mezelf zijn. (mezelf bijvoorbeeld alweer

getrakteerd op nieuwe DVD van flikken Maastricht.. )
Ik kom ook weer even kijken!



@ gele stip: leuk dat hij goed reageerde, jullie klinken misschien allebei beetje onzeker maar dat is dus nergens voor nodig!

@ misspatrice: een drammer is nooit leuk idd, voel je je alweer wat beter?

@ loungerick: veel plezier!

@ joysjuh: leuk! al een beetje kriebels of gewoon gezellig?

@ phoebe: beetje rustig aan doen is nooit verkeerd, zeker als dat nu even het beste voelt



Sorry, maar hier komt weer een zwijmelpost:

Hier gaat alles super goed! We zien elkaar best vaak, maar ik ga bijna op vakantie en dan dus even tijdje niet. Kijk ik wel een beetje tegen op, maar overleven we ook wel weer. Laatst een heel fijn en open gesprek over 'ons' gehad en dat verliefd worden nu toch wel beetje anders is dan als je puber bent (op een goede manier, vroeger als ik verliefd was, was ik in het begin helemaal niet mezelf en alleen maar aan het pleasen, dat heb ik nu helemaal niet). Hebben allebei wel een klein muurtje opgebouwd door (negatieve) ervaringen in het verleden, maar dat komt ook helemaal goed Nouja alles leuk en fijn!
Alle reacties Link kopieren
@lounge: welcome back! Veel plezier op je date!

@Phoebsel: ik had ook met mijn Maastrichts je voicemail kunnen volspammen. Dan had je tenminste echt Maastrichts en dat voor niets :p. Fijn dat je weer Zenn bent.

@gele stip: is je date inmiddels wel gepland nu?

@lavendel: wat fijn te lezen dat het goed gaat.



Heb Appert nogmaals geprobeerd uit te leggen dat ik nu echt niet in the mood ben om hem te zien. Dat ik het lief vind dat het hem niet veel uitmaakt hoe ik eruit zie maar dat deze ijdeltuit daar wel mee zit. Geloof dat hij het begint te accepteren... medicatie begint langzaam aan te slaan, al krijg ik nog erg weinig lucht binnen en ben ik daardoor snel moe. Rustig opbouwen weer. En laat ik nou niet goed zijn met rustig aan doen. Alleen op date gebied gaat rustig aandoen me goed af.
Carpe Diem!
Jaaaaaaa leuk Mp, daar word ik vrolijk van!

Ik kom een x koffie drinken, ben groot fan van Flikken Maastricht dus er heen vind ik helemaal niet erg...
Alle reacties Link kopieren
date gehad... nu weer thuis. ze moest weg ivm kinderen van school

dames... help!

heb ik dat weer. de date ging super smooth. de tijd vloog. veel overeenkomsten en begrip. ze is weg van mij en lachte als een bakvis. het was heel gezellig... en ik wil haar nog wel een keer zien... maar ik ben ook weer niet van mijn sokken geblazen (als in ik wil de kleren van haar lijf afrukken).... ik weet het niet... pfffff

het is niet dat ik haar niet leuk vind... maar heb ook weer niet van wauw....

ze heeft het ook al over een volle dag afspreken in mijn (kind)vrije weekend.

what to do?
Remember: Life passes quickly and chances are few.
Alle reacties Link kopieren
Nog een keer afspreken en kijken of je het gevoel dan wel hebt. Ik zou dan wel de volle dag veranderen in een middagje of avondje wat leuks gaan doen.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
het hoeft toch ook niet meteen liefde op het eerste gezicht

te zijn? Doe ff relax joh...

Ik ben van mening dat het echt niet vreemd is als bepaalde gevoelens

er niet meteen zijn maar komen naar mate je iemand leert kennen.

En als het helemaal niet komt dan is er ook geen man overboord.
Je hoeft voor iemand op de eerste date nog geen gevoelens te hebben lounge, maar als je haar niet een beetje aantrekkelijk vindt en eigenlijk toch geen zin hebt in een 2e date, zou ik het afkappen.



Heb je zin om haar te zoenen? Of is het een 'als het niet hoeft... liever niet'?



Maar zoals je het nu post zou ik inderdaad nog een avondje/middagje afspreken.



Leuk hè, begeerd worden ;)?
Leuk trouwens lavendel! Hoe voelt je verliefdheid nu?



Ik vind hem leuk, zie het wel mogelijk verder gaan. Ik ben alleen wel te nuchter voor heftige verliefdheid, dat zit gewoon niet in me
Alle reacties Link kopieren
@Phoebsel: ik vind flikken Maastricht dus vreselijk. Ik kan Victor Reinier echt niet uitstaan. Is een vies mannetje. Tevens, flikken Maastricht zonder dat er iemand in de serie een zachte "G" (waar ik zo trots op ben) heeft? Dat zou verneukte flikken Maastricht moeten heten. Tot zover mijn beklag :p.



@Lounge: wat zeg je tegen ons vrouwen hier altijd? Relax. Ga nog een middag wat samen doem, zoen haar eens. Je hoeft toch niet na 1 date te beslissen of dit het is? Lekker chill en genieten van elkaars gezelschap.
Carpe Diem!
Nou dat is dan jammerdebammer want ik ben zwaar verslaafd,

maar goed je ziet wel mooie plekjes van Maastricht.

(al vond ik Maastricht al leuk hoor... niet zo heel vaak geweest...)



Oww ik vind dat trouwens minder irritant dan van die acteurs

die zo'n nep-G opzetten.

Anyway, jij mag mijn voicemail vol Limbo-dialect ouwehoeren, is

vast erg rustgevend ..
Alle reacties Link kopieren
Nu maar even niet. Klink als een rokende hele foute callgirl... Maar lijkt me wel lollig om te doen eens. Meneer Reinier is nogal het handtastelijke type. En daar hou ik absoluut niet van. Angela is dan wel weer superleuk om privé te spreken. Heel spontaan type. Maar op de set, kan ze wel eens bitchy overkomen.
Carpe Diem!
En toch vind ik het leuk... sterker nog, addict.

En ik wil graag weer es naar Maastricht..



Mmm... the phantom of tinder is still in my mind.. ..

Ff afkicken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven