Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
quote:Stormkraft schreef op 20 april 2015 @ 09:08:

[...]





Jij wilt ook wel héél graag, 3 tegelijk maar liefst. Jeeeee.... Waarom die ene nog willen zien als hij te ver weg woont en je er eigenlijk1 wilt die je niet kunt krijgen omdat hij een ander wil....? Ben je zó wanhopig of hb je tijd over of....???



Ja klopt :P. Eigenlijk beetje van allemaal. Daarnaast kwamen ze nou eenmaal alle drie tegelijk op mijn pad, dus tjah. En had inderdaad even tijd over, dat gebeurt normaal gesproken niet dus ik denk ik profiteer ervan Ver weg vind ik niet echt een reden om iets te stoppen, heb echt een goede klik met die kerel en mocht het serieuzer worden dan wordt dat wel iets waar we vast wel een oplossing voor vinden. Note, al mijn exen zijn buitenlands dus afstand is relatief :P



Maar goed, ik doe maar even rustig aan weer enzo.
Oh en phoebs, wat rot van die date! Maar klinkt alsof je al op weg bent het achter je te laten. Ik vind dat ook lastig hoor, hecht me snel aan mensen enzo.
quote:systeemkast schreef op 20 april 2015 @ 16:37:

@jaw, het is smaak, klopt. Maar het perspectief van een

vrouw is op dit gebied een stuk anders dan die van een

man. Wat een vrouw vind geldt een stuk sneller voor andere

vrouwen dan wat en vent vindt

Maar succes, ik had een tijd terug ook bizar weinig matchen

& mikte alles naar rechts (toen het nog kon).

Later was ik een stuk selectiever & had ik andere foto's

erop. Ik veranderde niets aan mijn chatstijl... dat

praktisch stijlloos is. Maar toch had ik veel meer matches.



@Phoebe, ik had het echt tegen jaw lieverd

Die 2 mannen die je gedate hebt, deden hun het voorstel?

Anders moet jij bij de nieuwe tv zelf een voorstel doen.



Jaaaahaaa ik weet dat je het tegen jawshad. Dat zei ik ook.

1 wel, 2 euuhh een beetje, samen eigenlijk. Ik stuurde een ingewikkelde hint en die begreep hij. Was erg grappig.



Huidige lijntje zat ff in buitenland voor werk, hij had daarvoor al gezegd dat hij daten wilde. Ik kijk wel ff.. ik geloof niet in hop meteen door om iemand maar te vergeten.



Cb: klopt wel, ik ben er rustig om, ik realiseer me dat het niet aan mij ligt.

Ja heb ik ook hoor, dat ik me snel hecht. Maar ja zo zit ik gewoon in mekaar...



Maar ik geloof ook wel in een bepaald lot en daar vertrouw ik ook wel op. Dan heeft het mijns inziens geen zin om me druk te maken..
Alle reacties Link kopieren
Hm wat jammer Phoebe! Meen ik oprecht, je klonk zo blij. Met als het idd met zijn onzekerheid te maken heeft, ja grrr, daar zal hij zelf dan eerst aan moeten werken.. Ik zeg altijd: je moet pas een relatie beginnen als je zelf helemaal blij bent met jezelf.

En dat heeft bij mij wat jaartjes geduurd,



Haha Stormkraft, ik zal even verslag doen! Hij was een uur te laat, maar ik heb me vermaakt in de zon, wel jammer voor de zenuwen.. Die had ik wel meer dan wanneer ik denk dat ik iemand al wat langer via de App ken. Volgens mij wilde hij te veel in een dag proppen en had hij het niet zo goed ingeschat. Dus toen ik hem eindelijk zag, dacht ik LEUK! Kon wel merken dat hij het ook spannend vond, maar dat was wel schattig..



Hij moest nog eten dus ergens gaan zitten, niet een super keuze van mij, maar het was iig rustig, konden we lekker kletsen! Veel over elkaar te weten gekomen, we hebben echt heel veel raakvlakken, in sport, karakter, achtergrond heel leuk!

Toen was het al weer laat, maar 2.5 uur samen doorgebracht. Zijn parkeermeter liep af, dus ik met hem meegelopen richting bus. Nog even gekletst in de auto, waar hij vroeg voor de zoveelste keer wat mijn indruk van hem was. Ik natuurlijk die vraag ook aan hem stellen, maar hij zei dat hij dat al had gezegd dat die goed was.. Dus ik geloof dat we vanavond maar even een nieuwe snelle datum moeten prikken!!
Think less, live more
Ja dat vind ik dus ook, en nogmaals hij ontkende dat hij onzeker was (mannelijk ego ;) ) maar het waa overduidelijk en ik had dat gevoel ook.

En gister begon hij ineens over zn vorige relatie. Nou ja dat was helemaal bevestiging dat mijn vermoeden klopt.

En wat Sk al zei, raar dat je dan blijkbaar te snel al op tinder gaat zitten. Maar goed mannen zijn daar anders in, en minder wat betreft gevoel enz.

Niet mijn probleem... graag of niet hoor...
Ga voor je duimen donderdag, Misspatrice! Heel goed dat je een vakantie hebt geboekt om even op te laden. Ik hoop dat het je goed zal doen, klinkt idd als niet niks allemaal.



Manouck, klinkt leuk je date, maar een uur(!) wachten op een man, jeee... Ik zou echt na een kwartier al weg zijn geweest, maar ja ik weet ook niet hoe lag je naar de locatie onderweg bent geweest? Anyway, goed dat je het toch een kans hebt gegeven / geeft. Klinkt wel ook wat onzeker, dat vragen naar wat je van hem denkt. Ik ben benieuwd of hij echt leuk blijkt / blijft... We zullen zien.



Phoebe, heel goed dat je je zo zelfverzekerd probeert op te stellen, en ik snap dat je dat nu graag wilt uiten en ermee bezig bent, maar vergeet je niet dat dit niet "het Phoebe date topic" heet, waarmee ik bedoel dat het voor de andere dateraars en schrijvers hier wel erg leuk is als je ook op hen reageert als ze hier nieuwtjes vertellen jij gaat trouwens echt geen date- pauze houden, dat heb ik allang weer gezien. Let een beetje op jezelf meid. Je gevoeligheid gaat je keihard terug in je gezicht meppen vrees ik, als je zo blijft stuiteren van de ene naar de andere tv/ dater/ apper. Neem rustig de tijd om alle energie die het je kost en die je ervan krijgt, weer rustig en in balans te krijgen. En ook echt tijd. Niet een middag of een uurtje, dat bestaat niet namelijk. Ik hoop dat ik ongelijk heb maar je gaat instorten of ziek worden als je zo blijft hoppen. En ik gun je juist een super lente &zomer
Cherryblossom, snap t wel hoor de date-drukte opzoeken als je er ruimte volr hebt in je agenda. Afstand is idd zo relatief. Het is maar net wat je er samen van maakt. Buitenlandse exen, maar wel exen, had het met de afstand te maken dat het niet meer werkte? Gewoon nieuwsgierig hoor



Hier nog steeds supersaai trouwens qua daten En mannen. Me-time; mijn hond is uit logeren dus ik ga ook soort van vakantie dingen doen; naar de kapper, sauna, paar feesten, ja leuke week tegemoet
Snorry...
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe1982 schreef op 20 april 2015 @ 18:07:

Ja dat vind ik dus ook, en nogmaals hij ontkende dat hij onzeker was (mannelijk ego ;) ) maar het waa overduidelijk en ik had dat gevoel ook.

En gister begon hij ineens over zn vorige relatie. Nou ja dat was helemaal bevestiging dat mijn vermoeden klopt.

En wat Sk al zei, raar dat je dan blijkbaar te snel al op tinder gaat zitten. Maar goed mannen zijn daar anders in, en minder wat betreft gevoel enz.

Niet mijn probleem... graag of niet hoor...



Phoeb. Wat ik schrijf zal nooit bekritiserend bedoeld zijn maar met goede bedoelingen en advies. Of je daar wat mee doet is uiteraard aan jezelf.

Wat je zegt dat mannen snel na zoiets op Tinder of Badoo zitten kan ik met feiten onderuit halen. Ik had afgelopen week op Badoo twee contacten met vrouwen. Een was net twee weken uit elkaar en de ander acht. Ik kreeg een gesprek met de vrouw die acht weken uit elkaar was met haar ex. Ze was nogal overheersend in de chats. Bepaalde frustratie. Hoge woord kwam eruit. Bleef doorgaan voor de kinderen en had zichzelf nog geen moment gegund om emoties los te laten. Kwam in een keer los. (Niet tijdens een van de chats overigens) Op Relatieplanet zat een vrouw die vier maanden (man had haar verlaten, geen ander) uit elkaar was na 9 jaar relatie. Ze zei weer klaar te zijn voor een nieuwe relatie. Ook veel vrouwen zitten snel op een site.



Ik zal na twee ervaringen niet meer met vrouwen daten die kort gescheiden zijn of uit relatie komen.

Twee keer tijdje gedate met vrouwen die achteraf nog niet emotioneel hersteld waren van vorige relatie. Inmiddels bij beide wel gevoelens ontstaan. Was dus ook een domper uiteindelijk.
PL: Is toch prima, ik heb naar mijn weten je reactie niet becommetarieerd.

Het is niet mijn bedoeling om een hele groep mannen te generaliseren.

Ieder mens is anders.

En het is volkomen normaal om als je (zeker na een lange tijd zoals ik) net single

bent weer iets nieuws te willen. Het is niet verstandig omdat je toch eerst

gelukkig met je zelf moet worden, maar wel normaal dat veel mensen het willen.

Twijfel niet aan mijn mening op je reactie, je zei inderdaad goede dingen.

Hey wacht eens, ik realiseer me ineens. Ik heb pas 2 dates gehad, eerste is geen ramp

hoe dat geeinigd was want totaal niet mn type, deze wel. Maar goed ik ben nu toch

wel teleurgesteld en dus roep ik nu inderdaad dat alle TInder-mannen onbetrouwbare enzovoorsts zijn,

maar dit is natuurlijk niet zo. (dat is ook generaliseren)

M.a.w: ik hoed moed nog niet op te geven.. aangezien er ook echt wel serieuze mannen op tinder zitten?

(doe ik nu ff niks mee, heb ff rust nodig maar ff voor het idee ;) )

Storm: (dit is niet sarcastisch bedoelt) bedankt voor je goedbedoelde *** reactie.. ;) ,

het maakte me zo kwaad dat ik net ff heerlijk een potje heb zitten janken.

(niet om jouw reactie maar om het feit dat ik afgewezen word door iemand

die ik leuk begon te vinden)

En dat lucht echt ontzettend op, ik had er de hele dag al zin in eerlijk gezegd...
Phoebs, in Duitsland zeggen ze; "was sich liebt, das neckt sich".

Ik ben blij dat je (terecht) opmerkt dat het zeker goed bedoeld was. En dat sarcasme snap ik ook, bedenk wel dat dit weer een zelf(-ver-)oordeling van jouzelf naar jouzelf is. En die is niet nodig, maar het is toch hardnekkig bij jou merk ik. Vind dat jammer maar vind het ook heel goed dat je er zo bewust mee bezig bent.

Héy voor een potje tranentrekken ben ik soms wel je man ja (nee ik ben geen man- maar bij wijze van spreken)

En als dat oplucht is het maar goed ook, ben je het maar weer kwijt (voor nu)

Bedenk goed dat je van mij sowieso en denk van vrijwel iedereen hier, mag daten met wie je wilt en met zovelen als je wilt - ik oordeel daar niet over. Ik weet helaas wel uit ervaring dat dat jouw energie en gevoel steeds uit balans blijft trekken en jij niet gaat komen waar je zo graag en doelbewust naar toe zou willen gaan. Ik =ook hooggevoelig en type Thrillseeker. Ik heb meer mannen gedate dan menig tinderaar bij elkaar, al sinds ver voordat apps bestonden. Maar pas sinds ik me bewust wat meer weghoud van mannen, nieuwe leren kennen, me erin storten, open zijn (zoals jij -correct me if I'm wrong- dus ook doet; open eerlijk enthousiast gezellig leuk en energiek) ben ik meer in balans, meer de storm die ik graag wil zijn en die fijn gezelschap is voor zichzelf en anderen. die niet elke zoveel weken Total loss is omdat er teveel energie weglekte naar anderen. Die niet meer zo vaak die klap hoefde te verwerken als de Liefde toch geen Liefde bleek of bleef. Als de klik toch maar veel korter bleek. Als je zo'n intens persoon bent als jij, voelt zo'n klik zo echt, zo diep, dat het je elke keer weer raakt als blijkt dat het bij de ander toch minder is, of minder lang, of jij te heftig voor m blijkt, of hij met issues blijkt te zitten waardoor hij er niet net zo vol voor kan /wil gaan als jij dat kunt.

Denk dat jij bezig bent je eigen rem te vinden. En ik snap helemaal dat daar soms een uitbarsting van ergernis bij hoort als iemand kritisch of bezorgd tegen je praat (of schrijft, hier). Gelukkig heb ik je al vaker zien bijdraaien en vertrouw erop dat je er over een tijdje op terug kijkt en iets denkt als, mwah ja voelde heftig en kut toen maar eigenlijk schreef ze niets wat verkeerd bedoeld was en eigenlijk voel ik me nu gewoon oke. En hoop ik dat e je ook gewoon oke voelt, zsm, maar ik snap ook dat dit gewoon een dikke domper is.

O ja luister naar jouw gevoel dat zegt als iemand onzeker is. Jij weet heus wel dat een onzekere man niks met een halve diva als jij kan
Nee het was ook niet verkeerd wat je zei, het kan zijn dat ik het verkeerd opvatte.

Ik nam namelijk aan dat je bedoelt dat je vind dat ik veel te veel aan het daten ben.



Maar goed ik had net een heel goed gesprek met Sk, en ik besef

dat meer is dat ik veel te veel nadenk over wat ik fout heb gedaan

of wat een ander fout heeft gedaan en dat ik daardoor qua

gevoelens en emoties te veel heen en weer schiet.

Ook omdat ik daardoor dingen te serieus neem enzovoort.





Doordat ik gewoon te veel controle wil houden op alles ben ik gewoon te

geforceerd in dat gedate.

Wat dat betreft ben ik inderdaad wel mijn rem aan het vinden, en dat is ook wel nodig.



Alleen maar leerzaam. In mijn geval dat als een date niet eindigt hoe je wil

het geen drama is en dat je er vooral (zoals ik doe) niet allemaal redenen achter moet

gaan zoeken en vooral niet jezelf allemaal dingen verwijten.



Eerst me maar ff een tijdje klote voelen en daarna zie ik wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het schandalig hoe je hier reageert op mensen die je serieus handvatten, feedback en leermomenten meegeven. Nee, wíllen geven. Want je slaat hier maar in het wilde weg om je heen, ongeacht wie wat zegt.

Verder beticht je mensen (onterecht) op een denigrerende manier van slecht lezen en doet dat nog geen minuut later zelf. (En dan is het uiteraard ineens een soort van *OEPS* grappig, hihi).

Je beschuldigt mensen van verkeerd interpreteren, en weigert vervolgens zelf om goed te lezen wat er staat en wie wat nou eigenlijk precies tegen je zegt. En dat alles wordt omlijst door een agressieve maar armzalige en niet te stoppen neiging om vooral de reacties hier als gek, en jezelf als doodnormaal menselijk te bestempelen. Bovendien interesseer je je geen nanoseconde voor de overige verhalen.

Inhoudelijk, qua je date disappointment, heb ik geen bijdrage, want ik weet niet waarom die jongen jou niet ziet zitten, en of dat al of niet met bovenstaande trekjes te maken heeft.

Heb jij een idee?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:phoebe1982 schreef op 20 april 2015 @ 23:08:

Nee het was ook niet verkeerd wat je zei, het kan zijn dat ik het verkeerd opvatte.

Ik nam namelijk aan dat je bedoelt dat je vind dat ik veel te veel aan het daten ben.

En dat vind ik gewoon echt wat overdreven aangezien ik twee personen

niet veel vind. En bovendien, ik bepaal zelf wel wat ik met mijn leven doe,

ongeacht wat andere mensen daarvan vinden.

Maar goed ik had net een heel goed gesprek met Sk, en ik besef

dat meer is dat ik veel te veel nadenk over wat ik fout heb gedaan

of wat een ander fout heeft gedaan en dat ik daardoor qua

gevoelens en emoties te veel heen en weer schiet.

Ook omdat ik daardoor dingen te serieus neem enzovoort.

Ik denk meer dat je daar op doelt dan dat je vind dat ik een halve tinder-slet bent ;) ?

(want dat mag je uiteraard vinden)



en ik zeg nu juist dat ik dat niet vind en je niet veroordeel. Verder zei ik iets over dat jijzelf op dit forum hebt aangegeven te worstelen met zelferoordeling. Maar je gaat er opnieuw op een veroordelende manier in door bovenstaande opmerking tussen haakjes. Zie je dat zelf ook?



Doordat ik gewoon te veel controle wil houden op alles ben ik gewoon te

geforceerd in dat gedate.

Wat dat betreft ben ik inderdaad wel mijn rem aan het vinden, en dat is ook wel nodig.

en dat bedoelde ik met dat je er veel en vaak mee bezig bent en dat ik dat niet slim vind adhv hoe je overkomt als persoon. En er zaken in herken uit mezelf en je wil helpen in je proces van bewustwording.



Maar goed iedereen leeft zijn leven op zijn eigen manier en niks is fout of slecht.



waarom interpreteer jij dan zoveel van de dingen die ik hierboven aan jou schrijf als slecht?



Alleen maar leerzaam. In mijn geval dat als een date niet eindigt hoe je wil

het geen drama is en dat je er vooral (zoals ik doe) niet allemaal redenen achter moet

gaan zoeken en vooral niet jezelf allemaal dingen verwijten.



Eerst me maar ff een tijdje klote voelen en daarna zie ik wel weer.Sterkte.
ja daar heb je ook gelijk in, en je bedoelt het ook alleen goed. En ik sla ook behoorlijk om me heen en gooi met modder. Had ik het gister ook met Sk over. Heeft te maken met het feit dat ik liever hard schreeuw dan dat ik toegeef dat ik me ff kl*te voel.. en ik weet ook wel dat dat niet werkt en dat ik me beter maar ff een tijdje kut kan voelen.



Het slaat nergens op dat ik dan om me heen ga slaan. Het spijt me.



En ik kap geloof ik maar met dat gedate als ik er steeds zo onzeker van word.. (nou ja als ik iemand leuk ga vinden wat onverwacht niet wederzijds is. Ik voel me zwaar idioot..)

Liever single dan dit gedoe..
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe1982 schreef op 20 april 2015 @ 21:22:

PL: Is toch prima, ik heb naar mijn weten je reactie niet becommetarieerd.

Het is niet mijn bedoeling om een hele groep mannen te generaliseren.

Ieder mens is anders.

En het is volkomen normaal om als je (zeker na een lange tijd zoals ik) net single

bent weer iets nieuws te willen. Het is niet verstandig omdat je toch eerst

gelukkig met je zelf moet worden, maar wel normaal dat veel mensen het willen.

Twijfel niet aan mijn mening op je reactie, je zei inderdaad goede dingen.

Hey wacht eens, ik realiseer me ineens. Ik heb pas 2 dates gehad, eerste is geen ramp

hoe dat geeinigd was want totaal niet mn type, deze wel. Maar goed ik ben nu toch

wel teleurgesteld en dus roep ik nu inderdaad dat alle TInder-mannen onbetrouwbare enzovoorsts zijn,

maar dit is natuurlijk niet zo. (dat is ook generaliseren)

M.a.w: ik hoed moed nog niet op te geven.. aangezien er ook echt wel serieuze mannen op tinder zitten?

(doe ik nu ff niks mee, heb ff rust nodig maar ff voor het idee ;) )

..





Phoeb. Ik weet dat het je het niet bekritiseerde. Wilde nog benadrukken dat positief bedoelde adviezen zijn. Ik weet niet of jij het ook gedaan hebt of doet. Wat me voorheen gebeurde is dat een heel leuk online/app contact romantiseerde en al onbewust vanuit ging dat de klik online/app ook irl zo zou zijn. Iets wat natuurlijk realistisch is. Een teleurstelling als na tijd daten toch bleek niet te gaan. Op een moment gewoon alle dates onbevangen zonder verwachting gaan afspreken. Veel prettiger voor jezelf. Misschien dat je dat ook deed en dit ook helpt.



Wat Storm ook zegt. Er is zeker niks mis met dat je date en hoevaak. Als je gevoelig bent zal je snel kwetsbaar qua gevoel zijn. Als je het meer onbevangen en zonder verwachting doet is het daten veel leuker met minder teleurstellingen en als die er wel zijn beter een plek geven. En kun je je openstellen/ kwetsbaarheid echt laten zien als de ander echte interesse in jou heeft.
quote:Stormkraft schreef op 20 april 2015 @ 22:16:

Phoebs, in Duitsland zeggen ze; "was sich liebt, das neckt sich".

Ik ben blij dat je (terecht) opmerkt dat het zeker goed bedoeld was. En dat sarcasme snap ik ook, bedenk wel dat dit weer een zelf(-ver-)oordeling van jouzelf naar jouzelf is. En die is niet nodig, maar het is toch hardnekkig bij jou merk ik. Vind dat jammer maar vind het ook heel goed dat je er zo bewust mee bezig bent.

Héy voor een potje tranentrekken ben ik soms wel je man ja (nee ik ben geen man- maar bij wijze van spreken)

En als dat oplucht is het maar goed ook, ben je het maar weer kwijt (voor nu)

Bedenk goed dat je van mij sowieso en denk van vrijwel iedereen hier, mag daten met wie je wilt en met zovelen als je wilt - ik oordeel daar niet over. Ik weet helaas wel uit ervaring dat dat jouw energie en gevoel steeds uit balans blijft trekken en jij niet gaat komen waar je zo graag en doelbewust naar toe zou willen gaan. Ik =ook hooggevoelig en type Thrillseeker. Ik heb meer mannen gedate dan menig tinderaar bij elkaar, al sinds ver voordat apps bestonden. Maar pas sinds ik me bewust wat meer weghoud van mannen, nieuwe leren kennen, me erin storten, open zijn (zoals jij -correct me if I'm wrong- dus ook doet; open eerlijk enthousiast gezellig leuk en energiek) ben ik meer in balans, meer de storm die ik graag wil zijn en die fijn gezelschap is voor zichzelf en anderen. die niet elke zoveel weken Total loss is omdat er teveel energie weglekte naar anderen. Die niet meer zo vaak die klap hoefde te verwerken als de Liefde toch geen Liefde bleek of bleef. Als de klik toch maar veel korter bleek. Als je zo'n intens persoon bent als jij, voelt zo'n klik zo echt, zo diep, dat het je elke keer weer raakt als blijkt dat het bij de ander toch minder is, of minder lang, of jij te heftig voor m blijkt, of hij met issues blijkt te zitten waardoor hij er niet net zo vol voor kan /wil gaan als jij dat kunt.

Denk dat jij bezig bent je eigen rem te vinden. En ik snap helemaal dat daar soms een uitbarsting van ergernis bij hoort als iemand kritisch of bezorgd tegen je praat (of schrijft, hier). Gelukkig heb ik je al vaker zien bijdraaien en vertrouw erop dat je er over een tijdje op terug kijkt en iets denkt als, mwah ja voelde heftig en kut toen maar eigenlijk schreef ze niets wat verkeerd bedoeld was en eigenlijk voel ik me nu gewoon oke. En hoop ik dat e je ook gewoon oke voelt, zsm, maar ik snap ook dat dit gewoon een dikke domper is.

O ja luister naar jouw gevoel dat zegt als iemand onzeker is. Jij weet heus wel dat een onzekere man niks met een halve diva als jij kan



ik lees het nu pas goed door.. je hebt me behoorlijk door... maar ja wat moet ik dan, ik ben toch zoals ik ben... (nou ja in ieder geval stoppen met mezelf overschreeuwen is al een 1e stap)

En ik realiseer me dat je je gelijk hebt, het roer moet radicaal om want ik trek het niet meer. Ik weet alleen nog even niet hoe maar dat komt nog wel. Bedankt voor je waarschuwing..



Patleeuw: goede tip, dank je wel. En meer onbevangen en minder romantiseren dat kan ik echt wel.. Dat lukte me vorige week immers ook..

Maar goed... eerst maar ff me een tijdje/paar dagen k** voelen ipv het te willen masceren.



Zo en nou weer terug naar nutteloos ouwehoeren

Hoe is het met iedereen?
Alle reacties Link kopieren
@Cherry_Blossom,

Gewoon doen meid, 3 tegelijk. Kan je direct vergelijken & dates kunnen ook gewoon leuk zijn als

een alleenstaand iets. Ik heb ook leuke dates gehad met meiden waarvan we direct al wisten,

dit wordt 1 date en meer niet. Gewoon gezellig kletsen, haar verhaal horen, mijn trilogie

vertellen & grappen maken.

Afstand verwatert snel als hij een match is, Love will find it's way, als onkruid



@Manouuck,

Wat gaar, een uur. Beetje klassiek romantische komedie of niet?

Veel in een dag? Ik spreek altijd af voor een drankje voor een half uurtje of uur.

Als er een klik is heb ik wel altijd de rest van de dag gewoon vrij om verder te gaan.

Leuk dat jullie veel raakvlakken hebben, dat is toch best belangrijk.

Beetje raar van dat vragen wat je indruk was, dat heb ik werkelijk nog nooit gedaan.

Hij is dus een beetje onzeker, maar dat kan best snel veranderen.

Succes op date 2!



@Störmkraft,

Lekker los gaan lady, jammer dat het niet lekker botert met daten. Doe je meer dan alleen Tinder?

Er zitten leuke mannen/jongens op, nouja, behalve deze dan

Ik heb tinder er eergisteren af gemikt, evenals paiq. Totaal geen behoefte meer in verder kijken



@Patleeuw,

Lastig, mensen die uit relaties komen. Dat probleem heb ik niet Wooh! .... :(

Het is handig als ze er wel eerlijk over zijn.

Jammer dat jullie elkaar wel leuk vonden, zit je te wachten op die "eerst nog even een

paar weken/maanden laten bezinken & dan zoek ik wel weer contact met je" gevallen?



@Very_Cherry,

Ik ben het grotendeels met je eens.



Okay, und wie geht es mit de systeemdoos.

Nou, goed

Afgelopen weekend (oja, dit is offtopic, ken haar via paiq) date 3 al

gehad. Het gaat snel, we kennen elkaar een kleine 3 weken. Maar ik hinkel

er met open ogen in. Lekker lang gelegen & van de zon genoten.

Dit weekend weer afspreken, elke dag een klein aantal appjes.

Voelt erg goed met deze dame, we praten ook heel open, we hebben best

wat matchende interesses wat niet veel voorkomt. Ik wil nog wel wat

sneller gaan, maar eerst genieten van het daten. We zijn wel al exclusief

volgens mij, we daten niet andere mensen hiernaast, even over gehad.

Kortom goed, zien wat de toekomst ons levert.

Wow, supersaai bericht nu ik het terug lees... naja
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
quote:Very__Cherry schreef op 21 april 2015 @ 00:12:

Ik vind het schandalig hoe je hier reageert op mensen die je serieus handvatten, feedback en leermomenten meegeven. Nee, wíllen geven. Want je slaat hier maar in het wilde weg om je heen, ongeacht wie wat zegt.

Verder beticht je mensen (onterecht) op een denigrerende manier van slecht lezen en doet dat nog geen minuut later zelf. (En dan is het uiteraard ineens een soort van *OEPS* grappig, hihi).

Je beschuldigt mensen van verkeerd interpreteren, en weigert vervolgens zelf om goed te lezen wat er staat en wie wat nou eigenlijk precies tegen je zegt. En dat alles wordt omlijst door een agressieve maar armzalige en niet te stoppen neiging om vooral de reacties hier als gek, en jezelf als doodnormaal menselijk te bestempelen. Bovendien interesseer je je geen nanoseconde voor de overige verhalen.

Inhoudelijk, qua je date disappointment, heb ik geen bijdrage, want ik weet niet waarom die jongen jou niet ziet zitten, en of dat al of niet met bovenstaande trekjes te maken heeft.

Heb jij een idee?



Very Cherry: ik ben behoorlijk geschrokken van je reactie, vooral omdat je me een spiegel voor houdt. (bedankt daarvoor)

Ik heb me de afgelopen 24 uur behoorlijk misdragen, en dat vind ik heel erg vervelend.

Om nu vreselijk te gaan zitten slijmen en me voorlopig voorbeeldig te gaan gedragen om na een tijdje

weer uit mn slof te gaan schieten dat heeft geen zin, (daar hebben jullie vooral geen zin in realiseer ik mij) dat snap ik.

Geen ramp dat je geen date-bijdrage hebt, ik heb wat jankbuien gehad sinds gister (heerlijk, wat lucht dat op)

en ik zie inmiddels in gelukkig redelijk op tijd (niet na 35 dates..) waar het verkeerd gaat.

Het is nu aan mij om dat te veranderen, en dat ga ik ook doen. Niet alleen voor mezelf maar ook om te voorkomen

dat ik mensen tegen me in het harnas jaag.

Bedankt dat je me op mn plaats hebt gezet.



(Sk, jij ook nogmaals bedankt. Wilde bijna 'overloper' tegen je roepen maar

heb me ingehouden... ;) want het klopt gewoon wat Storm en VC gezegd hebben.. )

Ik vind het wel erg leuk dat je 3 leuke dates hebt gehad.

Ha dat gaat dus echt de goede kant op aangezien je alle 'lijntjes' eraf hebt gegooid.

Goed man! Ik gun het je van harte, en zoals ik op de app al zei, ik wist dat je eerder

zou zijn dan ik, zo'n gevoel had ik gewoon. Vind ik alleen maar leuk voor je.

(en ik realiseer me wel dat ik er nog even niet aan toe ben, moet eerst nog ff wat eeuhh

inzichten krijgen)



Pl: wat bedoel je precies met meer onbevangen, zonder verwachtingen? (alhoewel dat lukte

me vorige week wel) Hoe doe jij dat precies als ik vragen mag?

Daar zit het hem ook hoor... kijk, met fantasie en dromen is niks mis, maar ik sla er in door

in de zin dat ik, uuhh... te snel denk dat als ik het lot maar een handje help het wel uit zal komen zeg maar.

Ik wil het te veel onder controle houden, en dat heeft geen zin.
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe1982 schreef op 21 april 2015 @ 13:09:

[...]





Very Cherry: ik ben behoorlijk geschrokken van je reactie, vooral omdat je me een spiegel voor houdt. (bedankt daarvoor)

Ik heb me de afgelopen 24 uur behoorlijk misdragen, en dat vind ik heel erg vervelend.

Om nu vreselijk te gaan zitten slijmen en me voorlopig voorbeeldig te gaan gedragen om na een tijdje

weer uit mn slof te gaan schieten dat heeft geen zin, (daar hebben jullie vooral geen zin in realiseer ik mij) dat snap ik.

Geen ramp dat je geen date-bijdrage hebt, ik heb wat jankbuien gehad sinds gister (heerlijk, wat lucht dat op)

en ik zie inmiddels in gelukkig redelijk op tijd (niet na 35 dates..) waar het verkeerd gaat.

Het is nu aan mij om dat te veranderen, en dat ga ik ook doen. Niet alleen voor mezelf maar ook om te voorkomen

dat ik mensen tegen me in het harnas jaag.

Bedankt dat je me op mn plaats hebt gezet.



(Sk, jij ook nogmaals bedankt. Wilde bijna 'overloper' tegen je roepen maar

heb me ingehouden... ;) want het klopt gewoon wat Storm en VC gezegd hebben.. )Chapeau voor deze hand in eigen boezem Phoebe. Dat had ik eerlijk gezegd niet van je verwacht, je verrast me. Het klinkt, ook gezien je andere reacties van vandaag, alsof er een kwartje valt, en daar ben ik oprecht blij om
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
He wat lief dat je dat zegt.. (nou zit ik weer te janken , ik ben aardig labiel vandaag ;).

Je had ook helemaal gelijk. Dat kan ik wel gaan ontkennen maar daar heb ik alleen mezelf mee.

Bovendien ben ik geen 14 meer.

Bedankt voor je lieve woorden.



Mp: succes alvast donderdag, ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Ik durf me hier nauwelijks nog te vertonen, en niet omdat ik niet meer Tinder maar ook vanwege phoebe, helaas... hoewel ik het gevoel heb haar gevoel wel te begrijpen soms.

Misschien is het tijd om de focus te verleggen hier.... dus de focus van jezelf af. Maar volgens mij wil iedereen phoebe incl. dat ook wel proberen. Zijn er niet nieuwe leuke algemene tinder-dingen die grappig of stom zijn?



Nieuwtje; deze zomer komt het eerste tinderhuwelijk in mijn kringetje!

(kennen jullie toevallig grumpycat nog? )



en driewerf- jeujjjj!!! voor SK!!
Lorem Ipsum
Turquasi: ik bijt niet hoor, ben op mn plaats gezet en ben weer rustig.

Het is niet de bedoeling om iemand weg te pesten, ik ga me sjakies houden

voorlopig.

En idd., we gaan het niet de hele tijd over mij hebben, anders kunnen we

er bijna een opera van maken. (mmm dat is dan wel weer leuk)



Ha er is dus nog wel hoop dat het ook echt goed kan gaan via Tinder ;) ,

leuk!! Ja ik herinner me haar nog wel. Feliciteer haar van mij!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik las dit gisteren en schrok toch best wel van je uithalen, vooral naar Stormkraft...

Alle reactie waren juist lief bedoeld en om je ogen te openen.

Hopelijk en volgens mij is dat wel het geval, heb je het ingezien.



Misschien is het echt nog niet zo slecht om zelf een topic over je eigen datingperikelen, begrijp me niet verkeerd, maar vond het idd ook best een beetje raar dat andere mensen op jou reageren en je adviezen geven, maar toen ik vertelde over mijn date ... Maakt verder ook niet uit, maar je snapt me vast wel.



Zullen we nu het weer lekker gaan hebben over topic gerelateerde dingen? En erover ophouden? Ook lekkerder voor jezelf Phoebe?
Think less, live more
Alle reacties Link kopieren
Alles weer bijgelezen, behoorlijke storm gemist volgens mij :o



Over de standaard Tinder perikelen: ik merk dat er zoveel meningen zijn van mensen over Tinder die zelf Tinder nog nooit gebruikt hebben. Zelf heb ik helemaal niet de ervaring dat bv. alle mensen alleen maar uit zijn op één ding. Sterker nog, heb vooral goede ervaringen (al heb ik pas 2 echte dates gehad).
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven