Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Als hij het op die manier brengt is de kans inderdaad klein,

en groot dat hij ineens het contact afkapt wanneer hij mevrouw Goed Genoeg tegenkomt!
Alle reacties Link kopieren
Dezelfde interesse's, dezelfde humor en kunnen leuk kletsen via app en telefoon! alleen totaal niet mijn type qua uiterlijk.. maar wil het zeker wel een kans geven!
Just love your life.
Joh dat was die van mij ook niet (dacht ik toen) en nu vind ik hem de lekkerste vent op Aarde! Er is ook nog zoiets als chemie.
Alle reacties Link kopieren
Normaal zou ik nooit op dit uiterlijk kunnen vallen.. dus vandaar ook dat ik twijfelde, maar het klikt gewoon enorm leuk dus gewoon maar een poging wagen!
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
Normaal zou ik nooit op dit uiterlijk kunnen vallen.. dus vandaar ook dat ik twijfelde, maar het klikt gewoon enorm leuk dus gewoon maar een poging wagen!
Just love your life.
Lucky_birdie . Jammer dat hij niet met je wil ontdekken of er meer kan zijn. Die relatie kan er niet komen, nu dit zo uitgesproken is.

Ik zou nooit meer tijd en energie in een scharrel willen stoppen, maar ik weet ook dat ik mezelf soms toch voor de gek hou en denk dat ik er net zo vrij en relaxed mee om kan gaan als hij. Niet dus.



Uiterlijk van een foto zou geen no-go voor me zijn. Uitstraling kan je niet op de foto zetten.
Alle reacties Link kopieren
@Grumpy GEFELICITEEEEEEEEEEERD :D Hopen dat het bij mij ook zo goed af gaat lopen ;)



@dreamer goede instelling, je kunt het na de eerste date altijd nog afkappen!



@birdie wat jammer zeg :( hopen dat je snel een leuker exemplaar tegen komt
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
@Mana, dat hield ik mezelf ook voor. Ik dacht dat ik liefde en seks wel kon scheiden.



De seks is goed, hij is lief en attent, ziet er goed uit. En ik wist dat ik niet de enige ben voor hem.

Maar het is toch raar als je ineens een roze tandenborstel ziet die er de keer ervoor niet stond.. En volgens mij laat je niet zomaar je tandenborstel staan..



En ik ga andere mannen met hem vergelijken, en dan is het gewoon even jammer dat ik (behalve dat hij dus meerdere scharrels heeft) nog geen negatieve punten aan hem heb ontdekt.

Geen rondslingerende vieze onderbroeken, hij kan koken, goed in bed.

Stom zeg..
Alle reacties Link kopieren
@birdie herkenbaar hoor, heb er ook even gedaan om van mijn scharrel af te komen. Inmiddels heeft hij nu opeens wel bijna weer een vriendin (waar hij 2 maanden geleden ofzo helemaal niet klaar voor was).. en nu ik pas weer een leuke nieuwe date heb zie ik alle nadelen. Succes! Tip: probeer jezelf toch van hem weg te houden. Spreek een paar weken niet meer af
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Oooo die roze tandenborstel! Ik zou me dan echt te goed voelen voor zo'n gozer.

Nog niks naar elkaar uitspreken is tot daar aan toe maar dit is net alsof je een piemel timesharet.
Alle reacties Link kopieren
Foto's van ex en tv op fb... Heb gevraagd waarom die dat had ' moet ze nog eraf halen maar wil ze zeker bewaren omdat het een goede relatie was' wat moet ik hier van denken?
Just love your life.
Foto's van ex tja als het is van iets wat gewoon gezellig was waarom zou je dat dan weg moeten halen?

Het is toch een deel van zijn verleden?

Mijn man heeft uit de tijd van zijn vorige huwelijk ook hier en daar wel een foto waar zijn ex nog opstaat samen met de kinderen.

Kijk als ze nou aan het tongworstelen waren dan was het anders geweest.
Alle reacties Link kopieren
Wat Grumpy zegt. Profielfoto zou me ook te ver gaan maar ik heb ook de updates en foto's niet verwijderd.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
quote:GrumpyCat2 schreef op 22 juni 2015 @ 22:09:

Oooo die roze tandenborstel! Ik zou me dan echt te goed voelen voor zo'n gozer.

Nog niks naar elkaar uitspreken is tot daar aan toe maar dit is net alsof je een piemel timesharet.



Ja,

Het is dat het al heel laat was (of vroeg, ligt eraan hoe je het bekijkt ) en we al flink wat gedronken hadden, ik dus niet in de auto kon stappen. En hij gaf het gewoon toe hoor, dat hij van een scharrel was, maar hij gebruikte deze tandenborstel ook wel eens (?)

Maar het is wel iets waarvan je later denkt, wtf?







Maar inderdaad, hem uit m'n telefoon verwijderd, eens kijken wat er gebeurd..
quote:GeleStip schreef op 22 juni 2015 @ 22:21:

Wat Grumpy zegt. Profielfoto zou me ook te ver gaan maar ik heb ook de updates en foto's niet verwijderd.Ligt er een beetje wat voor foto's het zijn inderdaad, maar ik zou er niets achter zoeken
Alle reacties Link kopieren
Het is een hele fotoshoot.. 1 staat nog als 2de profiel foto ( niet zijn standaard profiel foto dus) en de. Nog een stuk of 8 in z'n album.. Best liefdevolle fotoshoot
Just love your life.
Maar dat zal op dat moment ook wel zo geweest zijn.
Alle reacties Link kopieren
Meh ik verwijder mijn oude profielfoto's eigenlijk ook (bijna) nooit.. Ik zou gewoon naar de date gaan en afwachten
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Oh lucky_birdie zo herkenbaar. Ik had ook zo'n scharrel, we waren echt niet exclusief (ik net zo goed niet), maar toch is het echt wel klote als je het dan zeker weet.



Ik heb Tinder verwijderd, ben er wel weer klaar mee en kom ineens in het echte leven ook leuke types tegen. Heb nog 3 kerels waar ik mee wil afspreken in mn app staan, twee ervan zie ik deze week nog En in een daarvan heb ik vooral echt best veel zin, alhoewel ik ook wel bang ben dat het gaat tegenvallen ofzo...



Over die profielfoto's zou ik me eigenlijk geen zorgen maken, maar eigenlijk wel goede vraag. Mijn ex heeft geen social media dus heb dat probleem niet... zou het denk ik stiekem ook wel nasty vinden als mn nieuwe vlam nog wel echt veel foto's erop heeft staan, maar weet niet zo goed waarom!
Dreamerx. Ik ben benieuwd hoe je de date vindt ivm looks en nu de foto's. Ik vind het niet vreemd, wel?opvallend.

Cherry blossom is het niet zo dat als je je juist op iemand verheugd, dat het dan zo zonde is als het zou tegenvallen. Heb ook met mijn date van overmorgen dat gevoel, van leuk(!) Ik heb hem nog niet irl gezien, dus vrees ergens een anti climax . Ik ga normaal gesproken heel open en zonder verwachtingen een date in, maar dat is bij deze anders
Alle reacties Link kopieren
Net geskyped met me aanstaande tinderdate, dik 2 uur! hahaha, super leuk (:
Just love your life.
Met die ene waarvan je dacht dat je niet op zn uiterlijk zou vallen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen gezegd dat z'n uiterlijk niet echt me type was, maar het is gewoon echt een schatje. Leuke man, dus we zullen het wel zien (:
Just love your life.
Nee, je schreef dat je normaal nooit op z'n uiterlijk zou vallen. Wat Grumpy zegt dus. Maar goed, geniet ervan ;-p
Alle reacties Link kopieren
Het daten maakt me onzeker! Wanneer heb je nou eigenlijk een relatie ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven