Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Manakamana, met de tinderman met wie ik een korte relatie heb gehad, heb ik ook ook pas op de 3e dat voor het eerst gezoend. Kan dus nog helemaal goed komen



En "ikweetnietwatikwil" blokkeren en wissen zou beter zijn. Maar ik denk dat ik hem stiekem veel leuker vind dan goed voor me is

Geen contact opnemen vind ik al zwaar, maar ik ben degene die hem als laatste wat gestuurd heeft, dus nu ligt de bal bij hem.
Alle reacties Link kopieren
Lieverd hij wil geen bal. Hij wil gewoon niks, zoals hij al aangaf.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Niks geworden met oude tindervlam.



Ondertussen iemand nieuw leren kennen en heel erg snel afgesproken.

Het was geweldig! Hele leuke spontane gezellige date gehad, we hebben veel gemeen en vanavond zie ik hem weer! We hebben er beide weer zin in!
Just love your life.
En? Hoe was date nr 2?



Ik heb vanmiddag een date gehad met iemand die eigenlijk mijn type niet is, maar mannen die wel mijn type zijn hebben tot op heden weinig geluk gebracht

Met deze man erg gezellig gechat, dus ik had zoiets van, waarom niet?



Was erg gezellig en er komt nog een date
Alle reacties Link kopieren
Ja super relaxed! Echt een hele leuke tijd gehad. Blijven slapen, heerlijk geslapen! Was erg gezellig en het voelde echt heel erg vertrouwd.



Date nummer 3 komt er snel aan!
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dreamerx!



Met mij en m'n tinder vriend gaat het nu eigenlijk ook heel goed. Het rustig aan doen voelt voor mij ook goed nu zeker ook gezien mijn situatie met m'n ex wat nog steeds niet helemaal afgerond is.. Ik liet me veel te veel opjagen door vriendinnen die vonden dat hij te langzaam gaat en zich afvroegen of hij wel voldoende gevoelens had .. Maar nu weet ik gewoon zeker dat het niet aan het gevoel ligt, want die zijn er zeker, dat merk ik ook in hoe hij met me omgaat. We spreken en zien elkaar supervaak maar het is nog geen relatie en ik vind het voorlopig wel prima zo. Als het komt dan komt het wel.
Lucky : goed idee om het eens over een andere boeg te gooien en het is ook nog goed bevallen. Top.

Fijn dreamer



Oké diamantje. Ik bespreek ook minder met vrienden dan voorheen. Ze hebben allerlei ideeën en soms tegenstrijdig met die van mij. Ik volg nu wat goed voelt. Soms weet ik niet goed wat ik wil en ga Ik dat onderzoeken, ipv handelen naar wat een vriend of vriendin zou doen.



Na drie dates en een nieuwe uitnodiging van zijn kant nu al bijna een week 0 contact meer. Het eindigde met een normaal leuk gesprek, maar de uitnodiging blijft uit. Na de laatste keer werd het al iets stiller, normaal zeker een paar keer per dag even appen (kort, lang), Ik heb zijn nummer nu maar gewist.



Laatst ook een eerste date, 2 drankjes, en aan het eind vroeg hij me uit eten voor de volgende keer, en hij vroeg daarvoor ook mijn nummer, "tot snel." En nooit iets gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Date 3 gister gehad! En wat was het fijn!

Aankomende weekend weer afspreken! (:
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook actief aan het Tinderen. Zijn 2 dates uit voortgekomen en 1 nog op de planning. Die laatste die nog moet komen laat nog even op zich wachten door omstandigheden bij hem thuis, maar we appen inmiddels 2 weken en het blijft leuk. Ook al gebeld en vele foto's uitgewisseld.



Hopelijk wordt de date niet veel langer meer uitgesteld, ik geef hem nog een week of 2, dan begin ik er voorzichtig weer over om wat te plannen. (Hij kan er op het moment echt niks aan doen trouwens, ik moet zelf echt even geduld hebben).



En zolang ik nog niet zeker ben van deze blijf ik nog even Tinderen.
Alle reacties Link kopieren
@dreamer klinkt goed!



@5x5 hoe waren de 2 andere dates? Niet helemaal een succes?
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Ik wil mijn (bijna)vriend geen Tinderdate meer noemen dat klinkt zo stom

Gisteren zaten we op het terras en liep die een oude tinderdate tegen het lijf (werkte daar als serveerster),

dat was wel apart haha, ben wel blij dat hij t gewoon tegen me gezegd had.
Alle reacties Link kopieren
Nee die andere dates waren geen succes idd. Een was mijn type gewoon niet en de andere bleek vooral op seks uit te zijn. Eerst deed ie zich netjes voor, later niet meer. Toen was ik er snel klaar mee!
Alle reacties Link kopieren
Tref ik nou elke keer de verkeerde aan? Mijn tindervlam vind het ineens toch te snel gaan, en wil nu voorlopig even geen contact.
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Dreamer, kun jij je daar een beetje in vinden of is het abracadabra?
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Hij zei eerder dat het zo fijn was met me en dat hij het echt zag zitten met me. Dus krijg dit berichtje ineens om 3 uur snachts tot me verbazing en snap er niks van, nog wel geappt. Maar niks op terug gekregen. Ik ga er niet langer om treuren, hij wilt zo doen kan die het krijgen.
Just love your life.
Om 3 uur s'nachts? Het gore lef
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je dit nou sarcastisch?
Just love your life.
Nee ik bedoelde dat ik hem dan een asociale pannenkoek vind. WTF hee.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, mis communicatie.



Ja ik baalde hier goed van, terwijl die s' avonds nog zei dat hij blij was dat hij me de volgende dag ging zien.



Toevallig kwam ik vandaag een oude tindervlam tegen bij mij in de buurt, het grappige is we hebben elkaar nooit gezien maar herkende elkaar toch. Dik een uur mee staan praten en hij wil een date met me.

Ag waarom ook niet? Dus date komt er nog ergens deze week.
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
Wil je niet even bijkomen van de vorige, waarom zo'n haast?
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Bijkomen waarvan precies... en dan een leukerd laten lopen die wel enthousiast is.... hoezo?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Het komt mij wat 'wanhopig' over, wat is er mis met een herbezinning? De ene week ga je nog vol voor man A, die kapt af en de week erna ga je voor man B? Ik snap dat niet.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
is toch juist mooi, er onverminderd voor gaan....



herbezinning, als we gaan herbezinnen zou nooit meer iemand op date gaan, het blijft tenslotte een idiote toestand om je keer op keer enthousiast kwetsbaar op te stellen voor vreemde mensen
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Zeker, en wordt het dan niet een soort drang om niet alleen te hoeven zijn? Als je dat naar redelijke tevredenheid kunt komt de rest vanzelf wel, denk ik. Als je het minste verwacht...

Maar goed, heb misschien geen recht van spreken want ik heb nooit gedatet, en zeker geen tinder gehad.

Kwam op dit topic omdat ik eens op Systeemkast heb gereageerd en staat nu voor altijd in mijn lijst.
Hatsjikideee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven