Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Laat ik me hier ook eens melden. Sinds een jaar of twee vrijgezel en sinds een maand of twee op Tinder.



Een aantal dates gehad. Kortstondig een 'fling' gehad en sowieso twee gewoon leuke vriendschappen aan overgehouden. Nu heb ik contact met een dame uit Amsterdam met wie ik woensdag in Amsterdam (niet bij haar thuis) wat ga eten. En een dame die me, na een volledig verkeerd overgekomen opmerking, vrij impulsief opgeheven had, is weer in beeld nadat we elkaar weer naar rechts geswipet hebben. (nu ook maar nummers uitgewisseld :P)



Best grappig, dat Tinder en leuk jullie verhalen en ervaringen te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk wel dat je voor Tinder een olifantenhuid moet kweken en niet bij elke match ala grumpycat kunt hopen op weddingbells... maw... stug doordaten en niet al teveel stilstaan bij een mislukte poging.



En natuurlijk is het goed om als single ook gewoon alleen gelukkig te zijn, maar als je in je up wil blijven heb je zo'n app niet persee nodig he
Lorem Ipsum
Precies! Ik had gewoon honger en hij praatte over eten. Keertje eten? Best. Ben jij op zoek? Neuh ik vind Tinder tot nu toe maar lame. Me too. Ik ben eigenlijk heel lelijk in het echt hier heb je een rare foto ~trekt grimas~
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 20 juli 2015 @ 11:42:



En natuurlijk is het goed om als single ook gewoon alleen gelukkig te zijn, maar als je in je up wil blijven heb je zo'n app niet persee nodig he Mocht het niet goed zijn overgekomen, die heb ik dan ook niet
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Wat rot Dreamer ;(



Op zich vind ik het niet te snel, ze hebben pas 3 dates gehad, Natuurlijk is het zwaar klote als je dacht dat er meer in kon zitten maar het is niet alsof ze nu uit een maandenlange relatie komt en daardoor even 'op zichzelf' moet zijn om te daten.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
zo dacht ik dus ook gelestip, voelde me een ochtendje rot en dit was gewoon puur toeval. toevallig woont hij ook echt in me buurt en appen nu redelijk wat af, ergens deze week 2de date! ik vermaak me wel, en hoop niet meer teveel wat ik in het begin wel deed.
Just love your life.
Ook al hoop ik niet te veel, vind ik het toch lastig om ermee om te gaan als ik het gevoel heb dat iemand me laat zitten.

En misschien heb ik dat ook te snel, maar ik wil het wel leren om te zeggen: graag of niet. Als ik eenmaal een zwak voor iemand heb dan kan diegene heel wat potjes bij me breken Zaterdag weer helemaal sip omdat een afspraak uiteindelijk niet doorging.

Niet-zoen-date is inmiddels leuk vriendschappelijk contact geworden. Erg blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat liggen bij die tinder date probeer te bellen maar zodra hij hoorde dat ik het was gooit die de Hoorn erop.. Er heen gereden zei dat ik morgen maar terug moest komen en dat hij anders politie belde. Even voor niks half uur heen en terug gereden.. Snap niet waar het ineens vandaan komt dit maar ok.
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
quote:dreamerx schreef op 21 juli 2015 @ 01:15:

Ik had nog wat liggen bij die tinder date probeer te bellen maar zodra hij hoorde dat ik het was gooit die de Hoorn erop.. Er heen gereden zei dat ik morgen maar terug moest komen en dat hij anders politie belde. Even voor niks half uur heen en terug gereden.. Snap niet waar het ineens vandaan komt dit maar ok.Jeetje wat kinderachtig van hem zeg om de hoorn erop te gooien. En dan gelijk dreigen met politie. Je was erheen gereden? Kond ie dan niet gelijk je spullen teruggeven als je er toch al was? Wees blij dat je er vanaf bent zeg, wel jammer dat je eerst 3 leuke dates hebt gehad en nu dit.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja ik en TV hebben pas 1x samen geslapen en toen sliep ik heel slecht, had ik ook al over gepost. Sindsdien niet meer en ik vind dat toch jammer, heb het wel een paar keer voorgesteld om het nog een keer te proberen omdat ik dat fijn vind en intiem maar hij wilde toen niet omdat hij zegt dat we dan weer niet gaan slapen. Wat vinden jullie hiervan?
Alle reacties Link kopieren
quote:diamantje123 schreef op 21 juli 2015 @ 14:11:

Oh ja ik en TV hebben pas 1x samen geslapen en toen sliep ik heel slecht, had ik ook al over gepost. Sindsdien niet meer en ik vind dat toch jammer, heb het wel een paar keer voorgesteld om het nog een keer te proberen omdat ik dat fijn vind en intiem maar hij wilde toen niet omdat hij zegt dat we dan weer niet gaan slapen. Wat vinden jullie hiervan?



Geneuzel. Als ik met iemand voor het eerst ga slapen, slaap ik ook niet lekker, omdat het toch een beetje onwennig is.



En dan nog: dan slaap je een nachtje niet, big deal?
Alle reacties Link kopieren
quote:Archibald schreef op 21 juli 2015 @ 14:24:

[...]





Geneuzel. Als ik met iemand voor het eerst ga slapen, slaap ik ook niet lekker, omdat het toch een beetje onwennig is.



En dan nog: dan slaap je een nachtje niet, big deal? Ja vind ik ook, en had ook al voorgesteld om dan in t weekend samen te slapen, maar lijkt wel alsof hij daar gewoon geen behoefte aan heeft.
Alle reacties Link kopieren
Diamantje, ik vind het toch wel een beetje een gek verhaal worden. Misschien heb ik het helemaal mis hoor maar na al je verhalen begint het inmiddels voor mijn gevoel een beetje op te stapelen. Ik zou inmiddels een beetje huiverig worden.. Wel vervelend hoor :(



Het lijkt mij juist ideaal om het in het weekend nog eens te proberen, in het ergste geval kun je altijd nog op zondagochtend bijslapen thuis. Vooral in combinatie met het feit dat hij aangeeft je nog geen vriendin te willen noemen zou het bij mij gaan knagen. Ik heb weinig advies behalve dan dat je kunt aangeven dat je het toch echt graag in het weekend wil proberen. Of gewoon een keer je spullen meenemen en zeggen "ik blijf slapen" maar dan forceer je de situatie wel een beetje..
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
quote:GeleStip schreef op 21 juli 2015 @ 16:33:

Diamantje, ik vind het toch wel een beetje een gek verhaal worden. Misschien heb ik het helemaal mis hoor maar na al je verhalen begint het inmiddels voor mijn gevoel een beetje op te stapelen. Ik zou inmiddels een beetje huiverig worden.. Wel vervelend hoor :(



Het lijkt mij juist ideaal om het in het weekend nog eens te proberen, in het ergste geval kun je altijd nog op zondagochtend bijslapen thuis. Vooral in combinatie met het feit dat hij aangeeft je nog geen vriendin te willen noemen zou het bij mij gaan knagen. Ik heb weinig advies behalve dan dat je kunt aangeven dat je het toch echt graag in het weekend wil proberen. Of gewoon een keer je spullen meenemen en zeggen "ik blijf slapen" maar dan forceer je de situatie wel een beetje..Ja klopt hij wil het nu nog geen relatie noemen zei hij .. maar ik vind het contact te leuk om er mee te stoppen. Dat laatste doe ik maar niet haha...
Alle reacties Link kopieren
Hou in ieder geval jezelf in de gaten
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Leuk topic! Het geeft moed om te lezen dat het bij iedereen met vallen en opstaan gaat. Maar ik ben er rotsvast van overtuigd dat het ooit goed uitdraait voor iedereen met de beste bedoelingen.



Mag ik mezelf even voorstellen? Veertiger, enkele jaren single, sinds december af en aan actief op Tinder. Heb geleerd dat lang appen (zo noemen jullie chatten toch?) voor mij vaak tijdverlies is want ook na een paar weken heel leuk heen en weer babbelen kan er totaal geen chemistry zijn als je elkaar uiteindelijk ontmoet. Dus date ik redelijk snel. 1 keer waren er van beide kanten vonken maar dat is na een maand daten misgelopen door een misverstand bij het appen waarna ik het onterecht heb uitgemaakt. Toen ik mijn misstap inzag was het te laat, hij wou niet terug.

Les geleerd dus! Belangrijke dingen bespreek ik vanaf nu face to face en niet via sms'en omdat er gemakkelijk misverstanden kunnen door ontstaan.

Waar ik het een beetje moeilijk mee heb is uitmaken of ik iemand aan de andere kant heb waarmee ik het 'hard to get' spel moet mee spelen of niet. Heb gemerkt dat vele mannen dat echt nodig hebben en andere dan net weer niet. Dan stuur ik geen bericht meer om te zien of hij het de moeite vindt om nog toenadering te zoeken en krijg ik na 4-5 dagen de boodschap: vind het erg jammer dat ik je niet meer hoor, wachtte een berichtje van je af om te zien of je een beetje interesse had maar jammer genoeg blijkbaar niet, het beste!' Terwijl ik eigenlijk net hetzelfde aan het doen was!

Als je iemand een paar dagen niet meer hoort laat je het dan voor wat het is of stuur je toch nog een bericht dat dan als opdringerig kan gezien worden? Moeilijk...
Alle reacties Link kopieren
Diamantje... Hmmm ook ik vind het een beetje vaag...



Dreamer, he bah, niet leuk zo!



Treezebees, welkom!



Hier even Tindermoe. Had nog een leuke chat daar maar ben ermee gestopt en Tinder eraf gegooid. Mede ook door de leuke date die ik gisteren had haha (niet via Tinder).



Gaan het zien, er komt iig een vervolgdate!
Alle reacties Link kopieren
als je er te hard over na moet denken.... is dat dat niet al veelzeggend genoeg?

of wilde je in de eventueel daaruit voortvloeiende relatie ook dagelijks strategisch appen enzo
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Die man die bij me in de buurt woont kom zo even gewoon langs, hij wou me even zien! Haha.

Waarom word ik daar altijd zo zenuwachtig van?
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
Omdat je er alles aan ophangt?

Evengoed plezier!
Hatsjikideee...
"komt zo even gewoon langs"

Misschien mis ik als meelezer de context, maar ik hou bij dit soort berichten en die van bijv Diamantje soms echt mijn hart vast hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ja hij is even half uurtje langs geweest, even wezen kletsen en meer niet. Hij wou me gewoon even zien.
Just love your life.
quote:turquasi schreef op 23 juli 2015 @ 10:59:

als je er te hard over na moet denken.... is dat dat niet al veelzeggend genoeg?

of wilde je in de eventueel daaruit voortvloeiende relatie ook dagelijks strategisch appen enzoJe hebt gelijk natuurlijk...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wanneer bij mij de onzekerheid weg trekt. Ondanks dat we naar elkaar hebben uitgesproken voor elkaar te gaan ("Je bent m'n vriendin natuurlijk") en hij overduidelijk blij is om me te zien blijf ik maar in de onzekerheid status van het daten zitten. Normaal was het bij mij altijd redelijk snel klaar met de onzekerheid als ik eenmaal de (schijn)zekerheid had van een relatie. Nu moet ik toegeven dat ik in de vorige relaties vooral werd meegesleept in de situatie en ik hier veel bewuster ben ingestapt..



Het uit zich vooral in het voorstellen om dingen te doen. Dit is één van de weinige dingen waarin we verschillen. Hij is heel erg last minute terwijl ik altijd alles graag ver van te voren weet. Hij heeft er totaal geen probleem mee als ik ergens mee kom maar ik voel me een enorme claimer als ik hem weer vraag 'zullen we..' of 'zie ik je..'. Ik dwing mezelf om het toch te doen omdat ik anders met het gevoel blijf lopen van onzekerheid of we die dag wel of niet wat gaan doen. Verder merk ik dat ik gewoon alles overanalyseer :P
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
je bent verliefd, onzekerheid hoort erbij haha.... veel geluk gele stip
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven