Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
165 is niet heel erg lang maar ook niet heel erg klein.... Ze moet gewoon niet op hoge hakken lopen...



Hoe lang dan qian?
Juist wel op hakken. Dan heb je mooi uitzicht op dr voorgevel
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 10 oktober 2014 @ 22:15:

Juist wel op hakken. Dan heb je mooi uitzicht op dr voorgevelHaha lekker!
Ik hoorde vaak van mannen dat ze het niet zo tof vonden dat ik ze onder de tafel lulde qua sekststische grappen.... Snap er niks van. Hoezo totaaaal niet lady like?
Alle reacties Link kopieren
Haha.. Is ook niet tof.. Ligt er aan hoe seksitische de grappen zijn en hoe vaak je de grappen maakt.



Dirty talk is wel heel opwindend voor mannen als je natuurlijk lekker alleen bent met elkaar.
Laat ik zeggen dat ik me meer thuisvoel bij de koffie automaat op mijn vriends werk (vrachtwagen chauffeur) dan in een willekeurig hok vol vrouwen. Ik zit gewoon in het verkeerde lijf vermoed ik haha. Tinderaars sorry voor de topic vervuiling!
Alle reacties Link kopieren
Ah.. Ok! Ja ik ken die types. Zeer vermakelijk maar niet geschikt als vriendin als ze dat in het openbaar uit. Zeker geen vervuiling hoor en je excuus hoeft je zeker niet te doen daarvoor.



Ik zeg gewoon wat de meeste mannen denken.



Als je dat alleen prive doet bij je man is er niks aan de hand. Denk dat heel veel mannen dat leuk vinden maar het mag niet publiekelijk bij een kofffieautomaat in het bijzijn van mannen. Dat is namelijk mannelijk en mannen houden niet van mannelijk. Net als een vrouw afknapt op een man die te emotioneel is. Dat is te vrouwelijk en vrouwen houden niet van vrouwelijk gedrag bij mannen. Dat is wel algemeen bekend lijkt me.



Mijn vriendin mag heel seksistisch zijn maar wel zo dat echt niemand het vermoedt. Haha. Groots!
Ben ik effe blij dat mijn vriend dit juist oppercool aan me vind! Ik ben namelijk wie ik ben. Overigens wel verpakt in een vrouwelijk jasje ik ben in de verste verte geen tuinbroekdraagster. Maar ik ga echt niet op commando buiten de deur over dingen praten die me geen flikker interesseren alleen maar omdat een vent mij dan te mannelijk vind. Maar ik weet dat veel mannen er inderdaad niet op zitten wachten. Hun pech.
Ik heb het overigens wel tot het koffieautomaat vunzige filmpjes appgroepje geschopt recentelijk
Alle reacties Link kopieren
Een tuinbroekdraagster? Haha bestaat dat nog? Kan heel sexy zijn, ligt eraan wat ze nog verder draagt.



"Ben ik effe blij dat mijn vriend dit juist oppercool aan me vind! Ik ben namelijk wie ik ben."



Dat is de reden dat je je ook niet hoeft te excuseren he..



Het ligt er helemaal aan. Als je overkomt als iemand die alleen aan sex denkt dan is dat afstotelijk voor de meeste mannen. Ja ik kan het ook niet helpen. Ik denk dat je dan de verkeerde aantrekt maar ik kan t fout hebben. Wat zijn de verkeerde...



Maak je soms een leuke seksistische opmerking op een intelligent niveau kan dat heel sexy zijn.



Je bent iig eerlijk en dat is het aller belangrijkste op deze wereld wat er is. Daar ben ik inmiddels wel zeker van. Iemand die dat niet is ben ik meteen klaar mee. En daar zijn er niet zoveel van en dat is best wel gek omdat t zo makkelijk is om het te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 10 oktober 2014 @ 23:40:

Ik heb het overigens wel tot het koffieautomaat vunzige filmpjes appgroepje geschopt recentelijk Haha, van die kokhalzende zaken? Ja die moet ik ook altijd zien maar verwijder wel de hele smerige. Me telefoon voelt zo vies aan als ik het erop laat staan, heb jij dat niet?
Grr tik heel stuk klapt internet eruit. Afijn mannen praten toch ook niet alleen maar over wat hun piemel nu weer heeft beleefd? Oftewel naast seksgrappen bestaat er ook nog zoiets als een goed diepzinnig gesprek of juist lol om iets sufs. Meestal over mannen onderwerpen zoals gadgets en nerdy bende. En ja mijn telefoon moet regelmatig opgeschoond worden.



Om toch op tinder en daten terug te komen: Mensen wees jezelf. En heb vertrouwen in wie je bent. Er is iemand die dat juist in je gaat waarderen als het juiste dekseltje zijnde. Heerlijk als je jezelf kan zijn. In mijn geval de ene keer onwijs vrouwelijk...of zoals nu in mijn joggingbroek mee zingend met Johnny Cash terwijl ik bijrijdstertje aan het spelen ben.
Alle reacties Link kopieren
Afijn mannen praten toch ook niet alleen maar over wat hun piemel nu weer heeft beleefd?



Nee mannen praten daar idd weinig over. Tenminste niet mijn vrienden. Hoogstens zoiets van: "Heb je haar gen**kt?". Als het antwoord dan ja is dan volgt er:"Mooi". Als het antwoord nee is dan kijken ze je alleen maar vragend aan: "Waarom niet?".



Alleen als het serieus wordt met iemand willen ze ff weten hoe of wat.



Verder is het alleen maar stom gelul joh..



En dat zeg jij mooi cat.. Wees jezelf idd! Alleen dan vind je je soulmate. Ik vind dat mensen zo moeilijk doen vaak...



En daarom moet je de man met de vis ook niet veroordelen. Maar er mee pronken is ook weer wat anders!
Ja maar met die vissen.... Dat je vissen als hobby hebt is 1 ding maar als een stoere poser met dat beest op de foto is weer heel wat anders. Ik ga ook niet met mijn nieuwe schoenen op de foto ofzo ook al is het kopen ervan vaak een vangst.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik blijf het ook vreemd vinden. Haha. Dat was de reden om een account aan te maken hier. Ik wilde dat snappen. Is er sowieso 1 vrouw op de wereld die vist? Nooit gezien! Het is dus wel heel mannelijk.



Mijn sterrenbeeld is vissen maar daar houdt t wel een beetje mee op. Onee, ik vind het heerlijk om ze te eten. Ben gek op alles wat eetbaar is uit het grote nat! Lekker met een mooi wijntje



De makreel waar ik mee op de foto sta heb ik ook net verwerkt tot een bruin warm papje. Maar dat wil je niet weten denk ik..
Alle reacties Link kopieren
Hallootjes luitjes,



Wat is er nou weer mis met tuinbroeken, dat draag ik gewoon heel sexy hoor, met hakken eronder dus.... en die foto's plaats ik vervolgens trots op instagram oid.



Oh dear, did I just find out why I'm still single?



Overigens, er is nog een date van gekomen afgelopen weekend... hiep hiep hoera.... het was nog heeeel leuk ook nog.... whatsapp is gewoon stom. Nu maar zien mijn (tuin)broek aan te houden de komende date(s) voor het serieuzere daten.
Lorem Ipsum
Ik wilde gewoon op een nette manier zeggen dat ik heus nog wel een BEETJE vrouwelijkheid heb zonder onze lesbische medeforummers meteen boos te maken snappie?



Hoe is het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Okay, mijn profiel gereset en een nieuw probleem, overload....

Veel matches, met echt knappe meisjes/vrouwen, die ook nog eens flink praten. Heb leuke gesprekken, van drie telefoonnumers gekregen en ik durf niet meer te swipen omdat ik van anderen ook steeds messages krijg, heb net mijn telefoon gewoon maar weggelegd.



Is het herfst ofzo? Eentje lijkt me ook qua gesprek leuk, overmorgen eens kijken of we iets af kunnen spreken.
Leuk! Ja de feestdagen komen er weer aan he en niemand heeft zin om alleen te zitten. Hopelijk zit er een leuke date voor je aan te komen!
Alle reacties Link kopieren
Van Tinder ----> Whatsapp -----> leuke conversaties :-)



Hoe lang chatten/appen jullie voor je voorstelt iets af te spreken of voor hij iets voorstelt om af te spreken?
Bij ons een weekje. Morgen is onze swipe op de kop af een jaar geleden. Week ge appt en toen afgesproken dus die afspraak stond na 4 dagen appen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Lol. Bij mij duurt het ongeveer een maand voordat ik mijn nummer geef, en ongeveer een maand voordat ik afspreek.



Zo weet ik teminste wel of ze ook echt willen :p.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
okay... uhm... een van mijn matches woont in dezelfde plaats, heb haar whatsapp, twee dagen erg leuk geappt. Eigenlijk is alles aan haar leuk (knap, ze heeft dezelfde interesses, gelijksoortige opleiding).



Normaal ga ik altijd bellen of vraag ik iemand persoonlijk uit. Maar volgens mij kan ik nu toch best gewoon appen: " Hey kletsen met jou is leuk, zullen we in real life verder praten?"
Zeker. Maar zou niet in een en dezelfde zin zeggen: kletsen...verder praten.

"Keertje irl afspreken?" "Wijntje/koffie doen bij café X?"
Alle reacties Link kopieren
goed punt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven