Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Ha even over snel oordelen enzo... wat op zich logisch is als je op foto's moet schiften maar toch. Op een van de foto's van mijn Tinderhero stond hij in zijn bedrijfskleding met wat collega's. En ook toen we al wat hadden kreeg ik nog weleens van die "date je een vrachtwagenchauffeur" opmerkingen met een beetje laagdunkend ondertoontje erin. Mijn gouden tip: Kijk naar iemands gezicht, uitdrukking, ogen, lach etc en trek niet zo snel conclusies op basis van ja wat eigenlijk? Ok so what hij heeft een laagbetaalde baan?! Betekent nog niet dat iemand achterlijk is. Grote grap is dat ik hem voor de gein laatst een test heb laten maken omdat ik allang doorhad dat ie slim is (zelf denkt hij van niet) en op de testen waarmee hoogbegaafdheid wordt getest scoort hij dus door het dak en terug!



Mensen zijn zo gefocust op picture perfect terwijl als je de tijd en energie hebt om elkaar eens écht te leren kennen je dus voor zoveel verrassingen kan komen te staan! Zo was mijn vriends fashionsense ook niet echt je-van-het. Kan je denken dat t hem niet interesseert maar hij heeft er gewoon geen kijk op. Paar keer samen wezen shoppen en nu heb ik vriendinnen die zeggen Whoa wat een baas! Ik weet het...Tinder is van swipe swipe oeps een foutje aan jou NEXT. Maar ook datingsites werken vaak volgens dat principe heb ik het idee als ik mensen om me heen hoor. Jammer want daardoor skippen mensen elkaar bliksemsnel zonder erin te kunnen groeien saampjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:ohboy schreef op 20 november 2014 @ 19:02:

Vrouwen die initiatief nemen! Zo sexy! Date vroeg na enkele minuten 'zullen we zoenen?' Wat een stoer wijf. Was wel overdonderd even haha. Maar is onwijs sexy avond geworden tot volgende middag.



Dat twijfelachtige gedoe en gameplaying is niks voor mij.



Oja, en m'n aller-, allerleukste date (slechts twee zoenen op haar mond bij afscheid) vroeg of ik jaloers zou zijn als ze nog met anderen zou daten, ik zei nee... En daarmee had ik het blijkbaar onherstelbaar verpest. Ben in naief of is zij gewoon kinderachtig?

Zij wou jou graag voor haar zelf.

Jij helaas niet...begrijp ik uit jou antwoord.

Want anders was jou antwoord geweest wellicht''nee, ik wil dat niet''.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:systeemkast schreef op 24 november 2014 @ 15:39:

1.65 en krimpende.

Zo jammer dat ik m'n hoge hakken alleen draag in het weekend.



+ pm pour vous miss.



Gezien en pm back :p.



Ik ben 1.55m Ukkies on top! Lol! :p
Carpe Diem!
De leuke tinder jongen had toch nog iets gestuurd en we hebben onze 2e date gehad. Het was echt heeeel erg leuk! Veel gepraat en nog meer gezoend. Geen seks gehad (ben heel trots op mezelf), ookal was het overuidelijk dat we allebei heel graag wilden. Maar vonden het allebei ook wel leuk om te wachten, alleen weet ik niet hoe lang ik dat nog vol houd haha.

Verder drukke week, 4 tinder dates en ik heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in door leuke jongen. Hmmmmm waar gaat dit heen??
Alle reacties Link kopieren
@ Lavendel239: de goede kant op als ik dit zo lees ;).
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat een opties Lavendel,

Maar begrijpelijk dat je minder zin hebt in de anderen.



Mijn tinder contact heeft plannen dit weekend helaas. Dus dat wordt of mid volgende week of pas het volgende weekend.



Hoe houden jullie het 'warm'?

Zelf voel ik niet meer zoveel voor om om de avond lang te chatten.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Warm houden is: goeiemorgen wensen, welterusten wensen. En halverwege de dag nog iets grappigs. Als daaruit een chat rolt prima, zo niet dan niet.



Lavendel 4 dates buiten die leuke? Jij bent echt echt goed bezig! Ik zou nog maar eens goed gaan schiften tussen die dates en er mss twee uitgooien... Cq uitstellen
Haha nee 4 incl de leuke ;)



Zo maar mijn (tinder)liefdesleven is een beetje een chaos op dit moment. Eerst dus date met de leuke jongen, lieve berichtjes van hem gehad en ben een beetje/nogal in de wolken van hem (compleet met onzekerheid en alleen maar naar m'n telefoon staren). Daarna twee dates gehad met jongens waarmee ik al eerder had gedate, wist eigenlijk al dat het niks ging worden. Dacht tijdens dates ook alleen maar aan leuke tinder jongen en ben bij beiden redelijk snel weg gegaan. Toen 1e date met andere tinder jongen die al tijdje vaststond, hij was leuker en knapper dan ik gedacht had. En krijg lieve en leuke berichtjes van hem. Ow en over paar dagen weer met de leuke tinder jongen afgesproken, en kan stiekem niet echt wachten tot ik 'm weer zie.



Goed oke nu zijn er dus 2 leuke jongens. Waarvan de ene heel leuk en de ander weet ik nog niet.



Iemand anders nog leuker tinder date verhalen? Nu voel ik me zo'n tinderslet ;)
Alle reacties Link kopieren
Haha way to go tindersletje! . Mss tijd voor n nieuwe nick want lavendel (ouwe vrouwen geurtje) kan nu echt niet meer, dat begrijp je wel!?



Zo heb je dus niets en dan heb je er opeens twee. Ken het gevoel. Allebei tot een date of drie uitproberen en als je het dan nog niet weet de seks test. Mannen doen het tenslotte ook, dus dat maakt je echt geen slet. Dan weet je meestal heel goed waar de beste klik ligt....
Alle reacties Link kopieren
Ik swipe ALLE vrouwen naar JA.

Ongeveen eens in de 300 keer heb ik een match, schat ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Henkjan41 schreef op 30 november 2014 @ 20:47:

Ik swipe ALLE vrouwen naar JA.

Ongeveen eens in de 300 keer heb ik een match, schat ik.Ik denk dat die vrouwen ruiken dat het jou niet uitmaakt als het maar enigszins vrouwelijk is. en daar bedanken ze voor.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 30 november 2014 @ 20:51:

[...]





Ik denk dat die vrouwen ruiken dat het jou niet uitmaakt als het maar enigszins vrouwelijk is. en daar bedanken ze voor.Ik denk het niet. Je kunt namelijk niet 'ruiken' via je smartphone. Ook anderszins kun je niet te weten komen wat iemand beweegt. Het allemaal namelijk erg oppervlakkig en gericht op uiterlijk. Ik denk dat ik het daar in moet zoeken, dat lijkt me het meest logisch.
Alle reacties Link kopieren
Hunkjan41 heeft een punt.

En komma.



Als je een match ratio hebt van 1 op de 100 of erger, dan gaat er erg veel tijd zitten in het serieus beoordelen van een foto + eventuele profieltekst. Jaartje terug deed ik ook wel eens gewoon iedereen naar rechts. Machete love everybody. En er zaten echt niet goed onaantrekkelijke meiden tussen die mij ook naar rechts hadden gedaan. Die matches waren ook redelijk een match qua uiterlijk. Toen had ik er wel vertrouwen in dat vrouwen veel gerichter kijken en goed kunnen oordelen.



En natuurlijk zit er wel één of twee trollen tussen die 1 of ander plaatje alleen erop hebben, zoals dat strikje van die slachtoffers van de ramp, die je dan ook naar rechts swiped. Maar whatever.

Je wil soms ook wel een praatje maken met die lange mooie blonde haren in de bar en dan draait ie zich om is het een vent.



En nee tonkje, ik deed dat niet omdat elk mens met vrouwonderdelen goed genoeg was.

Ik had gewoon geen zin om een uur lang serieus te swipen voor 0,0% resultaat.



ps.

Henkjan, hoe is het mogelijk dat je een 1 op de 300 ratio hebt met zo'n gezicht?

Hoort het niet zo te zijn dat voor elke lady die jij naar rechts swiped dat je 300 matches hebt???
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ben al een half jaar wat verveeld aan het swipen. Misschien 1 op de 100 naar rechts?

Zo ook anderhalve week geleden kwam er een leukerd langs, toerist. Gelijk op woensdag afgesproken want hij vloog zaterdagochtend al naar huis.

Onwijs leuke avond gehad en hij wilde maar wat graag mee naar huis, ik kon mezelf niet meer normaal aankijken als ik iemand na 5 uurtjes mee naar huis zou nemen? Dus nee netjes afscheid genomen!

Donderdag weer gedate, dit keer wel mee naar huis ;) Hele vrijdag samen doorgebracht, vrijdagnacht. En toen heb ik hem zaterdagochtend goodbye gekust bij de security op Schiphol. En nu? vinden we elkaar leuker dan we willen toegeven en zijn we slechts 10.000 km van elkaar verwijderd. hahaha
Alle reacties Link kopieren
Wow..... dit is weer een mooi Tinderverhaal! Leuk LA!
Alle reacties Link kopieren
quote:imogen75 schreef op 29 november 2014 @ 15:10:

Haha way to go tindersletje! . Mss tijd voor n nieuwe nick want lavendel (ouwe vrouwen geurtje) kan nu echt niet meer, dat begrijp je wel!?



Zo heb je dus niets en dan heb je er opeens twee. Ken het gevoel. Allebei tot een date of drie uitproberen en als je het dan nog niet weet de seks test. Mannen doen het tenslotte ook, dus dat maakt je echt geen slet. Dan weet je meestal heel goed waar de beste klik ligt....



:0 Ik ben verandert ineens in een oude vrouw! I love Lavendel (de bloemen en de geur bedoel ik dan) ;)



Wel leuk Lavendel al die succesvolle verhalen! :D Keep on going!



Bij mij is het stil. Niet veel soeps op Tinder of heren die door mijn vleeskeuring heen komen (a)...
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Of wat te denken van mannen die met ontbloot bovenlichaam op de foto staaN? Alsof ik daar op zit te wachten....van die kippeborstjes of behaarde borsten...jakkes.
Borsthaar is sexy hoor. Maar wel op een mannenborst niet op een kippenborst.
Alle reacties Link kopieren
quote:cuba2012 schreef op 01 december 2014 @ 14:45:

Of wat te denken van mannen die met ontbloot bovenlichaam op de foto staaN? .



Of wat denken, uitgaande dat ze denken, vrouwen met veel inkijk en dikke zonnenbril en getuite lippen dan met profieltekst 'mannen die alleen willen @#$%*&'en kunnen oprotten'???



Ik moet wel met ontbloot bovenlijf op de foto, van m'n hoofd moet ik het in ieder geval niet hebben



Dit gaan jullie minder hip vinden, maar whatever.

Net even een klein experiment gedaan na het lezen van Henkjan z'n post.

Afstand op 100 km gezet, zo'n 500 naar rechts gegooid (vinger doet nog zeer)

En 3 matches.

Gelukkig vind ik ze niet onaantrekkelijk en ik ga ze wel een berichtje sturen.

Volgens mij moet ik het filteren gewoon aan vrouwen over laten. Ik heb duidelijk mijn hoofd erop,

meerdere malen. Kort stukje over mij en m'n interesses, afkomst en lengte.

Over die 500 profieltjes heb ik zo'n 25 minuten gedaan.

Maar daar had ik, als ik serieus aan het screenen was, ook wel een paar uur over kunnen doen.

Die dus goed verspilt waren geweest als er maar 3 matches of minder uit kwamen.



Hoe denken jullie hierover?

Schelden mag
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@ imogen: haha de sekstest, heel belangrijk!



Gister weer met de hele leuke afgesproken en seks gehad (hij is geslaagd ;)), en het was zooo leuk en hij kan me zo lief aankijken en hij zoent en ruikt zo lekker enenenen.. Nu dus helemaal geen behoefte meer aan de ook wel leuke andere tinder jongen (die gister wel iets gestuurd heeft, heb nog niet gereageerd), ik wil alleen maar die ander.

Toen hij gister vertelde dat hij ong 2 weken geleden seks had gehad met ander tinder meisje (nadat ik het gevraagd had) had ik echt een grrrrrr jaloers gevoel (hij zei dat ze nu geen contact meer hadden), terwijl ik afgelopen week nog 3 dates had en ook 2 weken geleden nog seks had haha dus slaat helemaal nergens op. Wil eigenlijk ook heel graag weten of hij nu nog met andere bezig is.. misschien de volgende keer voorzichtig vragen (dan is het de 4e date). Hoop dat ik 'm snel weer zie!



En idd leuk tinder verhaal LA! Houden jullie wel contact?
Alle reacties Link kopieren
Way to go lavender! E nee hoor, lavendel ruikt ook heerlijk. Was grapje hoor mis!
Joh systeem het kan altijd erger. In de 3 weken dat tinder op zijn telefoon stond (hij tinderde ongeveer 20 min per dag in de trein uit verveling) had hij 2 matches. Waarvan er maar 1 praatte. Maar ik snap dat het irritant is.
Alle reacties Link kopieren
@lavendel Ja we praten nog steeds elke dag via iMessage of bellen
quote:tonkje schreef op 30 november 2014 @ 20:51:

[...]





Ik denk dat die vrouwen ruiken dat het jou niet uitmaakt als het maar enigszins vrouwelijk is. en daar bedanken ze voor.

+ 1 ...



Hihihi, dan sta ik trouwens nog wel heel erg aan het begin van mijn tinder-slet-carriëre geloof ik .

Het is eigenlijk niks voor mij, meer voor de lol. Al heb ik een paar weken terug

wel iemand daar leren kennen die ik niet uit mijn hoofd krijg.

Echter ik ben ongeduldig en krijg niet echt hoogte van hem (nou ja eigenlijk wel, is hij in het begin wel duidelijk over geweest, mjah dat moeten vrouwen natuurlijk 500 x horen...) maar goed ik begreep, het is een man

en die hebben tijd nodig geloof ik, pffff...



Ik moet zeggen dat ik alle ontblote-bovenlijf-skivakantie-metgrotevisopfoto-inauto-sportschool foto's

wel een beetje zat ben...

Dat gepoch ook altijd van die kerels...
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook weer een match.



Leuke kop.



Maar het gesprek... My god!



Een van zijn eerste opmerkingen was: je hebt genoeg rondingen. Toen ik vroeg wat ik daarmee bedoelde zei hij: je borsten. Welke maat heb je. Serieus? Ben ik nou echt zo een oud wijf dat ik met open mond naar mn telefoon zit te staren?



Maar goed, toch verder gegaan. Verveelde me toch. Totaal geen ambitie deze man. En een van zijn laatste opmerkingen was: volgens mij ben jij heel stout.

Ik zou dus echt niet weten waar hij dat uit haalt. Ik heb het alleen over mijn werk gehad en over het feit dat ik sport. Maakt me kennelijk stout. Of ligt het aan de bungy jump foto? Is dat stout?



Geen dates meer gehad. Vind het ook niet heel erg moet ik eerlijk bekennen. Ben geloof ik echt te kieskeurig... Of er bestaan geen nette mannen meer in Limboland.
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven