Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
quote:Flutter-By schreef op 05 januari 2014 @ 20:22:



- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel



Dan ben je echt triest.



Ik heb een paar jaar geleden (via andere datingsite) mijn huidige man leren kennen en hij had echt moeite gedaan voor zijn foto. Gewoon zichzelf zonder gedoe of andere mensen erbij. Maar ik herken wel die wazige foto's van vele andere mannen.



Alle reacties Link kopieren
Waarom verdoe je je tijd met zulke mafklappers?
Hey wat leuk Grumpycat! Hoop doet Tinderen...
Alle reacties Link kopieren
quote:meesje2010 schreef op 05 januari 2014 @ 20:34:

Of de foto met vrienden! Dan weet je altijd zeker dat hij de lelijkste is!

Whats up with that?Nah. Altijd?
Omdat wij dus niet zo'n foto hadden dus.
Of als alle foto's met meerdere mensen zijn! Denk je dat ik dan de moeite ga doen om uit te vogelen welk figuur op alle foto's staat?
Alle reacties Link kopieren
99,6 procent van de tijd wel funky. Vooral als dat de eerste foto is die je ziet..
Alle reacties Link kopieren
Het kan nog erger TO ;-):



Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik like gewoon iedereen. Ben ik dus weer de enige in.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom steeds een kind tegen van een jaar of 12! Hilarisch elke keer een andere foto en naam en dan de leeftijd 28+!

Super grappig dat kind wil gewoon vrouwen kijken.
@ Vicky: die ken ik! Soms zeggen ze erbij dat ze alleen maar de getuige waren, maar het is gewoon fout, fout fout! (sowieso is een man met een corsage automatisch niet sexy)



@ Funky: ik vind dat zo zielig, hoe kunnen die lui nou bedenken dat vrouwen dat leuk vinden om te zien? slechte humor/dierenmishandeling....geen goeie combi.



@Fiet: ja van die dudes die heel krampachtig lijken te schreeuwen: Ik heb heus wel een leven al zit ik op Tinder!



@Helianthe, die pics zijn hilarisch!
Ik kwam veel kerels met kind tegen en allemaal hipsters met rayban en baard. Instagrammetjes op festival ook zo origineel braak. Ze straalden allemaal uit Ik ben apaaaart maar ik kwam t zo vaak tegen dat het niet meer origineel was. Zelf had ik er eigenlijk alleen maar absurde foto's opstaan. Poserend met mijn niettang-met-oogjes al scheel kijkend en meer onzin. Dacht dan valt m'n echte hoofd mee! Heeft gewerkt want m'n vriend zocht ook een prettig gestoorde geek girl. Game on!
Alle reacties Link kopieren
Ow en een keer een Achmed die alleen zijn stijve piemel als foto had!

Gadverdamme
En we hebben als ik Tinder moet geloven een DJ overschot in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Ow das wel raar van die Achmed!



Ik ben Tinder alweer zat, maar zat er dan ook niet op met serieuze bedoelingen ofzo. Ik keek gewoon wie uit mijn omgeving erop zaten, haha..
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik ben al voorzien van een man maar door jouw beschrijving wil ik ook Tinderen! Kan dat ook anoniem?



Deze site zag ik laatst langs komen op facebook, voor de echt] maffe profielen: https://dateedge.com/
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Deze wil je ook niet treffen op een blind date:

Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:funky2901 schreef op 05 januari 2014 @ 20:48:

Ik like gewoon iedereen. Ben ik dus weer de enige in.









nee joh! Vind je het gewoon leuk om te kletsen met allerlei mensen? Ben je mannen-blind?

Vertel 's ?
quote:grumpycat1983 schreef op 05 januari 2014 @ 20:51:

En we hebben als ik Tinder moet geloven een DJ overschot in Nederland.Jup, zoveel feesten kunnen er niet zijn. Ik ga niet uit :p maar dat geloof ik gewoon niet.
quote:Spijk-er schreef op 05 januari 2014 @ 20:52:

Hahaha ik ben al voorzien van een man maar door jouw beschrijving wil ik ook Tinderen! Kan dat ook anoniem?



Deze site zag ik laatst langs komen op facebook, voor de echt] maffe profielen: https://dateedge.com/Je kan een wazig plaatje uploaden, maar ze pakken de foto's van facebook, dus moet je het daar ook aanpassen. (je main pic dan)
Alle reacties Link kopieren
Ja hahah, ik neem Tinder niet serieus! Volgens mij was liken (doorschuiven) de snelste manier om naar de volgende te komen (toch?!?!) en ik was gewoon benieuwd naar de personen op Tinder. Ik praatte sowieso niet met mannen, alleen als het een hele leuke openingszin was, iemand echt knap was of wanneer het een bekende was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flutter-By schreef op 05 januari 2014 @ 20:54:

[...]





Je kan een wazig plaatje uploaden, maar ze pakken de foto's van facebook, dus moet je het daar ook aanpassen. (je main pic dan)Ah jammer, op facebook ben ik veel te leuk
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Maar verder is het heerlijk vermaak
Sunlight over me no matter what I do
haha, dan snap ik je Funky. ik heb ook wel eens dat ik iemand like omdat hij me interessant lijkt hoor. Laatst nog een hippe opa, lange baard, maar wel achter een draaitafel :p (die dj mag wel van mij)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven