Domme meid

06-05-2012 13:38 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_151450 wijzigde dit bericht op 17-01-2013 13:21
Reden: privacy
% gewijzigd
Succes.

Ziet er een beetje als een wespennest uit.

Hopelijk word je inderdaad geen rebound geliefde.
Alle reacties Link kopieren
Kan jij wel objectief zijn over hun relatie als je zelf verliefd op hem bent? Ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik denk namelijk dat jij maar al te graag wil dat zij de heks is.



Edit: wie ben jij overigens om een oordeel te vellen over hun relatie, ook al is deze uit?
.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Ster. En zo'n goeie vriendin is het dus net
Alle reacties Link kopieren
Tja, ga er maar vanuit dat jij zijn rebound zal zijn en jij uit je complete vriendengroep gegooid zal worden.



Als hij ook gevoelens heeft voor jou, laat hem dan nog maar even wachten zodat je zeker weet dat je geen rebound bent maar ook dat je vriendin en vriendengroep wat aan het idee gewend zijn dat zij uit elkaar zijn.



Blijft een gok hoor. Is het je beste vriendin?
Op dit moment ben je kansloos. Hij houdt nog van zijn ex en jij bent zijn praatpaal.

Trek je terug en kijk wat er gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
..
Niet mee bemoeien. Waarom klets/roddel je over je vriendin? Dat hoort niet en is niet netjes.



Als jullie meant to be zijn, komt dat uiteindelijk vanzelf.
Heeft die jongen ook gevoelens voor jou?

Jij kunt wel van alles willen, maar als hij niet geintereseerd is houdt het op.
Alle reacties Link kopieren
Maar vindt hij jou überhaupt leuk?
Alle reacties Link kopieren
quote:camry schreef op 06 mei 2012 @ 13:47:

Heeft die jongen ook gevoelens voor jou?

Jij kunt wel van alles willen, maar als hij niet geintereseerd is houdt het op.Je was me nét voor!
Alle reacties Link kopieren
Hoe het op mij overkomt is die vriendin nog niet over haar ex vriend heen en is die jongen op dit moment gebroken en het heeft nog wel even tijd nodig wil hij jou eventueel als toekomstige vriendin zien.
quote:nomenestomen schreef op 06 mei 2012 @ 13:46:

Doe ik niet, althans probeer ik niet. En ik kan inderdaad niet echt objestief zijn.

Maar ze speelt met zijn gevoelens, wat naar mijn mening niet eerlijk is. Ik zou haar dat ongeacht mijn verliefdheid afraden.



Je zit er op een rare manier tussen.

En zo lang als zij nog met zijn gevoelens kán spelen is het te vroeg voor een relatie met hem.

Zoals ik als zei, het komt over als een wespennest waar je in zit.
quote:nomenestomen schreef op 06 mei 2012 @ 13:38:

Hij heeft liefdesverdriet en ik draag zijn pijn.Oke, mag ik een teiltje?
Alle reacties Link kopieren
Doe mij ook maar een teiltje. "...ik draag zijn pijn".
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Niet handig dit. Wel een duivels dilemma en dat maakt hem natuurlijk nog leuker en lekkerder.



Als je hem wilt ga hem dan nu niet redden en verplegen. Dat is helemaal niet sexy.



Afstand nemen en over een tijdje een kijken hoe jullie beider vlag erbij staat. Ook wel zo eerlijk naar je vriendin, of ze nou een ander heeft of niet.
Alle reacties Link kopieren
Hopeloos verliefd zoals ik zei
Alle reacties Link kopieren
"Hij heeft liefdesverdriet en ik draag zijn pijn."



Stel je niet zo aan zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je eerdere topic foetsie is. Was benieuwd in hoeverre jij toch een [klein?] aandeel hebt in het klappen van de relatie.
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Nou ja als je uit gekotst wilt worden door je hele vriendengroep zeg ik DOEN!



En elk ander geval..

Lekker zo laten, en vooral stoppen met zijn pijn te dragen



Hoe doe je dat trouwens, andermans pijn dragen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel alsof je je vriendin nu in een kwaad daglicht wil zetten om bij voorbaat al je acties goed te praten. Als je zegt; ze ligt al onder een ander, ga ik ervan uit dat je niet over een hele goede vriendin praat. Het lijkt erop als je zelf een draai aan het hele verhaal wilt geven. Als jullie allebei stapelverliefd op elkaar worden, dan is er niks wat het tegen kan houden.. Maar die jongen is volgens mij niet met jou bezig! Ik denk dat het wachten is op helemaal niks.. en ik zou ook jouw vriendschap eens onder de loep nemen. Ik zou niet blij zijn met een vriendin die zo over mij praat, als ik op mijn manier net mijn relatie aan het verwerken ben.. En idd, ik draag zijn pijn?!?! Why?!?!
Alle reacties Link kopieren
Ach je weet wat ze zeggen.. All is fair in love and war..
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
nog nooit onder hem gelegen

en nu al een monster in je buik..



dat moet dan toch van n ander zijn..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven