Domme meid

06-05-2012 13:38 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_151450 wijzigde dit bericht op 17-01-2013 13:21
Reden: privacy
% gewijzigd
quote:kettle schreef op 06 mei 2012 @ 13:54:

[...]





Oke, mag ik een teiltje?
Alle reacties Link kopieren
Ben je ook zo troostend naar je vriendin toe? Want je gelooft toch zelf niet dat ze er al bovenop is toch? Wat zal zij zich rot moeten voelen, te weten dat haar vriendin zich met al haar passie stort een schouder aanbiedt naar haar ex.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nooit over een goede vriendin zeggen 'ligt al onder een ander'. Verder maakt hij het uit, maar lijkt wel het meeste liefdesverdriet te hebben en komt uithuilen op jouw schouder terwijl hij ongetwijfeld weet dat je een vriendin van zijn ex bent.

Ik zou dat sowieso niet zo kunnen waarderen van een man.



Jou verliefde gevoelens voor hem maken je dat je hem zielig vind en je vriendin ineens wel wat aan kan doen. Als je met hem doorgaat wordt je waarschijnlijk wel de rebound...maar vindt hij jou eigenlijk wel leuk of ben je nu alleen een schouder voor hem?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me als ik jou was even op de vlakte houden..op deze manier gooi je je eigen ruiten in. En idd : "Ik draag zijn pijn" klinkt een beetje geëxalteerd TO. Al snap ik dat je verliefd bent, maar hij komt er heus wel bovenop zonder jou als "mama" (En idd; zó niet sexy!)
Als het uitgaat dan steun ik altijd mijn vriendin, ongeacht mijn oordeel over hun relatie. Ze is mijn vriendin en ik ben er voor haar als ze me nodig heeft. In die zin vraag ik me af in hoeverre je neutraal kunt blijven in dit soort situaties.



Volgens mij komt het jou maar wat goed uit dat die twee niet meer samen zijn en zit je al twee jaar op hem te azen. Als deze vriendin jou echt lief is, dan had je de afgelopen twee jaar wel anders met je verliefdheid om gegaan,
Alle reacties Link kopieren
Wat Lupine zegt.



Overigens zou ik echt heel, heel, heel erg boos zijn als ik jouw vriendin was en ik kwam hier achter. En dan druk ik me nog zacht uit. Ik vind het heel achterbaks namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Dus je vriendin maakt haar verkering uit en jij moet haar ex gaan troosten? Waarom? Behalve dat je graag onder hem wil gaan liggen.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:nomenestomen schreef op 06 mei 2012 @ 13:38:

En ik weet het, het is verschrikkelijk, ik ben een walgelijke vriendin. Maar ik heb niet voor deze gevoelens gekozen en probeer ze tevergeefs te onderdrukken.Walgelijk zou ik niet willen zeggen, maar je normen en waarden zijn wel ver te zoeken ja.quote:Maar nu is het uit.

Een lelijke pijnlijke breakup waarbij hij de relatie heeft verbroken en zij nu alles doet om hem te kwellen. Hij heeft liefdesverdriet en ik draag zijn pijn.

Mijn vriendin is er al aardig bovenop, correctie, ligt alweer onder een ander.Dat 'er bovenop' zal dus wel meevallen, gezien het feit dat híj het uitmaakte en ze elkaar nu dus nog aardig in de haren zitten...quote:Haar leven gaat verder tot ze haar ex met een ander meisje ziet praten.Ze is er dus nog láng niet overheen!quote:De jongen heeft zijn hart bij me uitgestort en nu ik beide verhalen ken kan ik mijn vriendin wel wat aandoen. Ook wegen de eventueel negatieve gevolgen niet op tegen mijn verlangen om bij hem te zijn.Je kan echt echt niet objectief zijn met je verliefdheid.quote:Ook wil ik niet nu mijn slag slaan, als ik goed nadenk weet ik dondersgoed dat geen man alles waard is.Maar voor je gevoel is deze het wel waard of niet?quote:Op het moment wil ik hem echt alleen maar troosten en zorgen dat hij er bovenop komt. Maar het monster in mijn buik zorgt er wel voor dat ik mezelf haast niet in kan houden.Eerlijk zijn naar jezelf en ons: je wil hem niet alleen maar troosten. Je wil dat hij plotsklaps ziet hoe geweldig jij bent...quote:En ik verwacht een reality check.Komt ie: hun relatie is maximaal 2-3 maanden uit.

Jouw plaats is ergens ver ver weg van hem. Je bevindt je in een oorlogsgebied en hebt zelf absoluut geen zuivere motieven.

Als je hier mee doorgaat, levert dat alleen maar heel veel ellende op.

Gegarandeerd.
Alle reacties Link kopieren
Als je ooit ook maar enige kans bij hem wilt maken, bied je dan niet aan als uithuilschouder. Het lijkt verleidelijk, maar het werkt niet. Been there, done that.



Wat ik niet snap trouwens, je schrijft dat hij de relatie heeft verbroken. Hoezo is zij dan nu de kwaaie pier en hij degene die getroost moet worden?
Alle reacties Link kopieren
Pffffff.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dit is pas pijn dragen.....



Alle reacties Link kopieren
Hahahaha..
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat het heel kut is om zo verliefd te zijn op iemand die zo onbereikbaar is.. Mocht de situatie zo zijn dat hij ook helemaal verliefd op jou zou zijn, dan zou het al anders zijn..

Ik vrees alleen dat hij daar niet mee bezig is!

Ik vraag me wel af of jouw goede vriendin zo'n goede vriendin is.. Als alles altijd om haar draait en jij zo over haar praat.. Jij bent er om hem te troosten en dat vindt hij waarschijnlijk fijn omdat jij dicht bij zijn ex staat.. Zo heeft hij toch nog een lijntje met haar! Wat zou je nu zelf 't liefst willen doen met deze situatie? Want het is zonde van je tijd om dit allemaal te verspillen aan iemand die jou niet wil.. Misschien een tijd afstand nemen, met andere mannen gaan daten, eens goed met je vriendin gaan praten en meer aan jezelf denken!
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
He meid, wat rottig allemaal. Dit is wel heel erg met je neus op de feiten...



Sterkte
Alle reacties Link kopieren
quote:nomenestomen schreef op 06 mei 2012 @ 18:23:



Dit is gewoon heel kut!Maar je gaat er zelf mee door. Je kan ook afstand even van beide nemen. Je MOET helemaal niks. Je kiest ervoor je eigen verliefdheid te voeden en zet jezelf in een gekke situatie. Daar kies je voor.
Meid, ze verdienen elkaar.



Voor jou is er echt wel een nog leukere vent weggelegd.

Voel je niet kut, dit soort dingen gebeuren nou eenmaal.
Alle reacties Link kopieren
Geef ze een kans om alles uit te werken en om hun relatie opnieuw leven in te blazen. En prijs je gelukkig dat er nog niks gebeurd is met die jongen en jou, anders zat je ècht in een nare situatie. Laat ze maar en kom er niet tussen. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
En wie draagt nu jouw pijn? Ok, flauw. Rotsituatie dit. Jij zit jezelf semi schuldig te voelen na een tijdlang als spons te hebben gefungeerd en dan dat stekende smsje. Ik denk dat je ze beide maar moet laten varen. Soort martelingsproces dit. In ieder geval een tijdje afstand. Je weet nu in ieder geval hoe hij over je denkt. En ook hoe hoog jij je vriendschap met haar had zitten. Duidelijkheid op alle fronten.
Tjah... net zoals de anderen al aangeven, dit is een enorme wespennest waar je beter uit kan blijven. Neem afstand en laat hen het zelf uitvechten, anders ben jij nog de gebeten hond
Alle reacties Link kopieren
Wat ik alleen niet begrijp (maar wellicht dat ik er overheen heb gelezen), waarom is het een "protserig" smsje en denk je dat ze het doet om het bij jou in te wrijven. Weet ze dat jij hem leuk vindt?
Alle reacties Link kopieren
Dat vroeg ik me dus ook af Sssenta.... Ik lees dat namelijk nergens. Ik zie dit meer als vriendin die eerlijk wil zijn dat ze met haar ex het bed heeft gedeeld ipv opschepperig tegenover TO.
Alle reacties Link kopieren
En ik vraag me af in hoeverre zij zich heeft laten meevoeren door haar gevoel. Heeft ze geprobeerd hem te verleiden?

Waarom wil ze de vriendin ontlopen?
Alle reacties Link kopieren
quote:brandy38 schreef op 15 mei 2012 @ 10:57:

En ik vraag me af in hoeverre zij zich heeft laten meevoeren door haar gevoel. Heeft ze geprobeerd hem te verleiden?

Waarom wil ze de vriendin ontlopen?



Direct verleiden was het niet, maar ik heb wel degelijk toegewerkt naar intieme momenten en onderonsjes. Waar hij op inging...



De avond van te voren had ze me laten weten dat ze naar hem toe zou gaan. En mij dan sochtends vragen hoe een morning after pil werkt? Zoals ik al zei, we zijn geen schoolmeisjes meer, en zoek het anders lekker op internet op. Maar gezien de situatie kan het ook aan mij liggen dat het protserig overkwam. Ik interpreteerde het als 'even tussen neus en lippen door' laten weten hoe of wat, ze heeft er verder ook niks over verteld. Niet dat ik er nog naar egvraagd heb...



Het lijkt me beter haar voorlopig even te ontlopen omdat ik me geen houding weet te geven. Het laatste wat ik wil horen zijn verhalen over haar zo goed als meteen aangeschafte scharrel, of erger, haar ex. Laat staan dat ik daar iets belangeloos over kan zeggen.

Ik kan even geen vriendin voor haar zijn. Verschrikkelijk egoistisch, maar wat 'een vriendin zijn' betreft scoor ik sowieso niet zo hoog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven