Doorgaan of stoppen?

24-10-2016 23:49 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Het eerste keer in m'n leven dat ik iets plaats op een forum maar ik heb echt hulp nodig.

Ik ben 26 jaar en ik heb een leuke jonge/man leren kennen. Nadat ik zelf een rot periode achter de rug heb (moeder ernstig ziek) heb ik via,via iemand leren kennen.

Het is een knappe man met humor en heeft een baan waardoor hij over de hele wereld reist. Hij heeft ook altijd veel meiden gehad en is hier niet altijd goed mee omgegaan.

Bij hem draait veel om uiterlijk, ik ben eerlijk gezegt best onzeker. Ik ga alleen met mannen naar bed waar ik ook van hou. Hij weet dit en vindt dit knap maar wil jet liefste wel seks.



Het probleem is hij verteld me letterlijk alles van familie tot financie. M'n telefoon staat vol met printscreans omdat hij m'n mening ergens over wil weten. Maar hij wil bijna niet afspreken . Hij apt de hele dag en belt geregeld. Ik weet dat hij met veel vrouwen contact heeft en heb hierdoor meerdere malen het contact verbroken. Het probleem is hij blijft appen, bellen en dan vergeef ik hem weer en gaat het verder. Ik heb het gevoel dat ik zijn stabiele factor ben maar zelf ga ik ook door een moeilijke periode. Hij geeft aan dat hij geen relatie kan aangaan maar kan ook niet zonder me. M'n verstand zegt stoppen maar m'n gevoel zegt blijft contact houden. Ik weet dingen van hem waardoor hij in de problemen kan komen als het op straat beland. Maar waarom ben ik goed genoeg om alles mee te bespreken en wil hij me zo niet kwijt... maar hij wilt ook niet meer!? Ik voel me hierdoor zo lelijk en niet goed genoeg. Wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Zo lang je hem toe laat zal er ook geen echt leuke man in je leven komen. Wens je dat wel, dan weet he je wat je te doen staat.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet zo goed dat je gevoel een man wil die jou niet wil.....



Das toch gek?

Trekken aan een dood paard en zo....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, je bent in de friendzone beland.

Niks mis mee maar volgens mij niet wat je wilt.

Hoef je overigens niet rouwig om te zijn, mooiboys die voor mooigirls gaan heb je zelden alleen. Nou ja, een poosje misschien tot er een mooiere vlinder voorbij fladdert.
...
quote:Ik voel me hierdoor zo lelijk en niet goed genoeg. Wat moet ik doen?

Dat is duidelijk. Je voelt je slechter over jezelf door je contact met hem.

Kappen dus.
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft dat je hem vergeeft maar wat vergeef je hem dan?
Je bent zelf een theepot
Kun je niet gewoon vrienden blijven? Of gaat dat niet lukken?
Alle reacties Link kopieren
quote:biebje schreef op 24 oktober 2016 @ 23:59:

Kun je niet gewoon vrienden blijven? Of gaat dat niet lukken?Volgens mij zijn ze dat en niets meer
Je bent zelf een theepot
Misschien heeft hij moeite om zich te binden.



Je kunt het beste rustig blijven en een beetje de kat uit de boom kijken, terwijl je in de tussentijd probeert om zo ontspannen mogelijk je leven te leven.
quote:SuzanneSuus schreef op 25 oktober 2016 @ 00:04:

[...]





Volgens mij zijn ze dat en niets meer

+1

TO als jij dit niet wil/meer wil, laat hem lekker hem rambam krijgen want dit gaat hem niet worden. Jij fungeert vooral als praatpaal voor hem.

Lekker laten zitten als jij verder wilt. (En nee dit hoef je niet aan hem uit te leggen..)
TO, jij bent er alleen om hem een goed gevoel te geven over zichzelf. Jij voelt je minderwaardig in het contact met hem. Dat is niet goed voor je!



Trap hem je leven uit en ga werken aan je zelfvertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Courage-- schreef op 24 oktober 2016 @ 23:56:

[...]



Dat is duidelijk. Je voelt je slechter over jezelf door je contact met hem.

Kappen dus.



Dit dekt de hele lading.



Kappen met die player.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou hij voor jou de juiste persoon zijn om een relatie mee te beginnen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Vind je het niet een beetje oppervlakkig?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij houdt je waarschijnlijk net zo lang aan het lijntje tot je een keer seks met hem hebt, daarna dumpt hij je. Het is voor hem gewoon een sport om te kijken of hij je in bed kan krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 25 oktober 2016 @ 07:49:

Hij houdt je waarschijnlijk net zo lang aan het lijntje tot je een keer seks met hem hebt, daarna dumpt hij je. Het is voor hem gewoon een sport om te kijken of hij je in bed kan krijgen.





Da Fuk, jij kent deze man klaarblijkelijk??



Of is dit gewoon een dwarsdoorsnede en is ELKE man zo volgens jou?



Projectie hier ook zeg pffffff
Alle reacties Link kopieren
To is in ieder geval niet de enige vrouw in deze man zijn leven. Hij heeft nog wat lijntjes uit staan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:godfried schreef op 25 oktober 2016 @ 08:39:

Da Fuk, jij kent deze man klaarblijkelijk??



Of is dit gewoon een dwarsdoorsnede en is ELKE man zo volgens jou?



Projectie hier ook zeg pffffffTo zegt zelf dat hij het liefst seks wil, maar dat zij dit afhoudt. En nee, ik denk zeker niet dat elke man zo is, maar ik ken wel het type man dat TO beschrijft.
Hij is respectloos met andere vrouwen, maar net zo goed tegen jou. Hij wil niets, weet dat jij wel iets wil en gaat daarna continue door om contact te zoeken. Dat is pas respectloos. Als hij echt om je gaf dan liet hij je met rust. Gunde hij je iemand anders.



En geloof mij, ook al zou je wat krijgen, dan ben jij niet anders voor hem dan die andere vrouwen die hij slecht behandelde. Maak je geen illusies.
Afzwaaien zou ik zo zeggen.

Deze meneer wil wel de lusten maar geen verantwoordelijkheid.

Geloof me als je iemand tegenkomt die ook voor jou gaat levert dat hele andere gevoelens op dan lelijk en niet goed genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Hij geeft aan dat hij geen relatie kan aangaan



Dat is dan helder. Trek je conclusies.



Ik weet dingen van hem waardoor hij in de problemen kan komen als het op straat beland.



Uhh ... waarom is dit relevant? Wil jij het als machtsmiddel gebruiken?
Hij klinkt egoïstisch en zelfingenomen.



Wat voor een man / relatie gun jij jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Hij is een nemer en geen gever. De vraag is: blijft hij dan toch je lieve vriendje? Als je weet dat hij nooit vreselijk zijn best voor je zal doen? Kunnen jouw ego en je hart (en later misschien je geldbuidel) daarmee leven (en gelukkig zijn)?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Stoppen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Neem van mij aan: als mannen zeggen dat ze geen relatie willen, geloof ze dan!



En verder ben je in aantrekken en afstoten beland.

Lees het boek Liefdesbang van Hannah Cuppen. Eye-opener!
't Komt allemaal goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven