durf ik hem mee uit te vragen?

12-04-2014 14:23 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



ik ben gescheiden en sinds kort weer wat aan het daten.

Nu is er iemand die ik wel eens gesproken heb op een feestje, met enige regelmaat tegenkom, maar verder niet goed ken. Ik vind het zo leuk! Hij is al wat langer gescheiden (en heb geen idee of hij nog alleen is, maar ik geloof het wel)



Nou weet ik wat zijn emailadres is en ik vraag me af of ik hem zomaar zal vragen om wat te gaan drinken. We hebben alleen wel veel gezamenlijke vrienden/kennissen dus als hij het niet zou willen voel ik me wel enorm voor schut.



Ik heb ook geen enkel idee óf hij het leuk zou vinden....

Wat zouden jullie doen??
Alle reacties Link kopieren
Als je denkt dat je hem nog spontaan gaat tegenkomen dan zou ik daar op wachten en dan toenadering zoeken.

Maar als dat niet zo is, dan zou ik de e-mail durven sturen!

Zolang je maar niet te enthousiast bent in je tekst en het kort en een beetje luchtig houd.

Succes
Alle reacties Link kopieren
Overigens, het is een hele leuke vent om te zien en ik weet dat hij aan aandacht gene tekort heeft. Vrouwen zijn in het begin nogal 'op hem gedoken' toen hij net gescheiden was weet ik.



Dat houdt me dus ook enigszins tegen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet? Wat heb je te verliezen! Gewoon doen als hij nee zegt weet je meteen waar je aan toe bent. Succes
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
als hij de vrouwen maar van zich af te kloppen heeft verandert dat de zaak wel vind ik, zoals je zegt
Alle reacties Link kopieren
of ook niet
Alle reacties Link kopieren
hahaha Rayane,



aaargh ik weet het ook niet!

Ik denk dat ik maar gewoon een berichtje stuur, kan mij het ook schelen. Ik vind hem al zo lang leuk en heb eigenlijk weinig te verliezen. Behalve dan als hij het aan vrienden/kennissen vertelt maar goed dat overleef ik natuurlijk ook gewoon.



Als ik een berichtje schrijf.... wat ga ik daar dan in zetten?!

Hai X, zin om samen een keer een wijntje te drinken?



Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
oké, niets te verliezen, dat is het leukst!



Ja, ik zou het inderdaad luchtig houden. Misschien nog één zin er bij... want op deze manier is het misschien niet alleen luchtig, maar ook nog te vluchtig



hoe dan ook... veel kan je er niet verkeerd mee doen. Laat ons iets weten over zijn reactie! Wij genieten graag mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een berichtje klaar maar durf 't niet te verzenden hahahaha.

Als de dood dat hij het vrienden laat lezen en in een deuk ligt. Al weet ik dat hij niet zo'n type is.



Nou, verzenden.... op goed geluk dan maar? Duimen jullie?

Daar gaat 'ie...
Alle reacties Link kopieren
spannend
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
Ik hou van dit soort topics! Heel veel geluk To en hou ons op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
Oe spannend!! Ik hoop op het beste! Laat je het even weten?
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Pffff nou ik hoop maar dat ik er geen spijt van krijg haha.

Het ergste dat kan gebeuren is:

1. hij date al iemand; dan heb ik pech!

2. Hij ligt dubbel van het lachen en laat het iedereen (die ik ook ken, incl zijn ex vrouw) zien en ik sta voor lul.

Sja, niet leuk maar dat overleef ik wel toch? Ik kan altijd nog verhuizen LOL



Geen idee of hij vaak zijn mail leest, dus het kan zomaar heel lang duren áls ik antwoord krijg.



Pffff zenuwen!!!!!
Alle reacties Link kopieren
heerlijk



nou, optie 2 zal niet gebeuren hoor. Als jij een email krijgt van een man die jou niets doet, dan denk je gewoon: ach... en je geeft er verder geen aandacht aan. Dus zo een vaart zal het in de vriendengroep niet lopen.



hoihoihoihoihoi
Alle reacties Link kopieren
Optie 3: hij staat met een fles wijn bij je voordeur ....



Liever niet mijn berichten quoten, het is slechts mijn mening/ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Als het optie twee is is het gewoon een kinderachtige looser en dan weet je dat ook gelijk he.
Alle reacties Link kopieren
Ah heerlijk topic.

Ik vind je een stoere vrouw en ik hoop dat hij nu staat te dansen en springen in zijn huis
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal! hahahha wat een ellende dat gewacht :-)
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig!

Ik heb via de whats app hetzelfde gedaan. Gevraagd of hij wilde wat drinken, dood eng maar het moest van mezelf. Had dezelfde bezwaren als jij, maar ik zou dan op het schoolplein voorschot staan.



Maar hij reageerde heel positief! We wisselen nu hele verhalen én we gaan binnenkort wat drinken. Dood en dood eng allemaal.. Maar wel leuk!

Succes met wachten.
quote:meesje2010 schreef op 12 april 2014 @ 17:39:

Goed bezig!

Ik heb via de whats app hetzelfde gedaan. Gevraagd of hij wilde wat drinken, dood eng maar het moest van mezelf. Had dezelfde bezwaren als jij, maar ik zou dan op het schoolplein voorschot staan.



Maar hij reageerde heel positief! We wisselen nu hele verhalen én we gaan binnenkort wat drinken. Dood en dood eng allemaal.. Maar wel leuk!

Succes met wachten.

Wat fijn om te lezen dat jij in datingfase bent!



@TO: als de man geen interesse heeft, zou het wel een enorme bal gehakt zijn als hij je mail aan vrienden laat lezen (is eerder iets voor pubers denk ik dan, en jouw aandacht verder niet waard).



Go you!
Alle reacties Link kopieren
Leuk leuk, lees gezellig mee! Spannend!
Alle reacties Link kopieren
En en en??
Alle reacties Link kopieren
Spannend, ik duim voor je.
Alle reacties Link kopieren
Nog niks hahaha.

Ik denk ook dat het een type is dat niet elke dag zijn mail leest hoor. Kan best wel even duren ben ik bang



Ik druk ongeveer elke 10 min. op de refresh button van mijn mail
Alle reacties Link kopieren
Kan dus zomaar zijn dat hij pas zondagavond na de sport zijn mail gaat openen.



Oooeeeeeffffff.

Geduld is dus een schone zaak.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven