durf ik hem mee uit te vragen?

12-04-2014 14:23 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



ik ben gescheiden en sinds kort weer wat aan het daten.

Nu is er iemand die ik wel eens gesproken heb op een feestje, met enige regelmaat tegenkom, maar verder niet goed ken. Ik vind het zo leuk! Hij is al wat langer gescheiden (en heb geen idee of hij nog alleen is, maar ik geloof het wel)



Nou weet ik wat zijn emailadres is en ik vraag me af of ik hem zomaar zal vragen om wat te gaan drinken. We hebben alleen wel veel gezamenlijke vrienden/kennissen dus als hij het niet zou willen voel ik me wel enorm voor schut.



Ik heb ook geen enkel idee óf hij het leuk zou vinden....

Wat zouden jullie doen??
Alle reacties Link kopieren
Leuk, super stoer dat je hem gemaild hebt en hij vindt je overduidelijk leuk. Ik lees mee, veel plezier!
quote:Anouar schreef op 14 april 2014 @ 08:17:

Ja Rary, die heb ik pas toevallig terug gelezen. Ze hebben een jaar wat gehad en toen is het toch over gegaan.



Jammer want was mooi verhaal idd. Zo een waar je alleen "ze leefden nog lang en gelukkig" bij wilt lezen. Doen ze misschien ook maar niet meer met elkaar.



Hopelijk pakt dat morgen bij jou beter uit, TO!Een jaar geleden? Ik dacht dat dit topic pas een maandje terug pas geopend werd?
Ah gevonden, deze bedoelde ik dus... Helaas geen afloop bekend
Alle reacties Link kopieren
En koekske73? Ik (lees wij) zijn benieuwd naar je ervaringen. Is wel leuk na alle tips die je hebt gekregen.



Je kunt maar beter jezelf zijn, er zijn al genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
Lunchtijd is wel voorbij! Of is het daar niet bij gebleven?



Stoere actie in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Oeee wat spannend!! Ik hoop snel op een update ;) Leuk zo spontaan!!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er al! Ik moest nog even naar een werkafspraak na de lunch.



Maar goed, de lunch... ik kreeg amper een hap door mijn keel. Voelde gewoon in verlegenheid gebracht haha. Had hij niet echt last van. We hebben heel leuk gepraat en vooral ook erg gelachen.



We zaten ergens waar je ook op een bank kon zitten en tot mijn verbazing ging hij niet tegenover me zitten aan het tafeltje maar naast me op de bank :-) :-)

We hadden allebei op dezelfde parkeerplek geparkeerd (daar afgesproken) en toen we bij onze auto's aankwamen heeft hij me heel even gekust. Argh!!!! Ik heb ontzettend veel kriebels in mijn buik!!!



En ik kreeg net een app of ik zin heb om dit weekend wat te gaan doen. Dat is volgens mij een teken dat hij mij ook leuk vindt volgens mij :-)



Aaaaahhhhhhh had ik al gezegd dat ik kriebels heb???!!!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig dit!!! Veel succes.
Alle reacties Link kopieren
Koekske wat heerlijk voor je! Geniet van je kriebels en houdt ons op de hoogte! Ik zeg is in the air!!
Ohhhhh geweldig!!!
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt heeeeeel goed!! Geniet ervan, het is je gegund!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Jeeee wat een blijmakend topic!! Bij gebrek aan eigen liefdesleven lees ik fijn met jou mee



Enne.. Jazeker is zijn app een teken dat hij jou ook leuk vindt!!!!
Alle reacties Link kopieren
Jodelie!!!
Alle reacties Link kopieren




jeeeeeeee dat klinkt goeoeoeoeoed!!!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik weet niet hoe ik al die poppetjes doe maar wat leuk dat jullie zo'n gezellige lunchdate hebben gehad!



Nu op maar t weekend!



P.s hoe kust hij :-D
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk voor je en wat stoer dat jij de eerste stap hebt genomen, zou het je niet na doen

Veel plezier met de volgende date!
Wow, wat een heerlijk feel good topic. Ik blijf meelezen. You go Koekske.
Alle reacties Link kopieren
Wat super!
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
...hééééérlijk voor je!
Ik krijg geen lucht meer! Ben zo plaatsvervangend zenuwachtig en blij voor je, heb man zelfs geknepen potverdeurie wat hou ik toch van dit soort topics :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt in de 7e hemel LOL

Hij appte vanmorgen dat hij het echt totaal niet heeft aan zien komen, maar mij heel leuk vindt :-)

Of we morgen nog even samen zullen lunchen omdat het weekend nog zo lang duurt.... zucht. Ik kan het bijna niet geloven.



Moet ik wéér bedenken wat ik aan moet hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Jemig!! Hahahah. Gaan! Is hij ook nog een lekker ding? Kan hij goed zoenen? Heel belangrijk dat laatste.



En nu rennen naar de kledingwinkel. Hahah
Alle reacties Link kopieren
O meid, hij krijgt geen genoeg van je!!! Heerlijk!! Mijn glazenbol zegt dat hier een hele leuke relatie uit voortvloeit!!
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend leuk voor jou, geniet ervan
Alle reacties Link kopieren
Ik wist het, ik wist het.

Dit gaat heel leuk worden.



Geniet er van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven