durf ik hem mee uit te vragen?

12-04-2014 14:23 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



ik ben gescheiden en sinds kort weer wat aan het daten.

Nu is er iemand die ik wel eens gesproken heb op een feestje, met enige regelmaat tegenkom, maar verder niet goed ken. Ik vind het zo leuk! Hij is al wat langer gescheiden (en heb geen idee of hij nog alleen is, maar ik geloof het wel)



Nou weet ik wat zijn emailadres is en ik vraag me af of ik hem zomaar zal vragen om wat te gaan drinken. We hebben alleen wel veel gezamenlijke vrienden/kennissen dus als hij het niet zou willen voel ik me wel enorm voor schut.



Ik heb ook geen enkel idee óf hij het leuk zou vinden....

Wat zouden jullie doen??
Alle reacties Link kopieren
Echt super! Ik word helemaal blij van dit topic. Geniet ervan!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Ik geniet helemaal van al jullie reacties :-) :-) :-)



We hebben net even tussen de bedrijven door geluncht en het was wéér super. Ik vond het best spannend omdat het allemaal vlot op elkaar is en wat als hij dan toch tegenvalt. Maar daar was geen sprake van. We hebben heel lang in zijn auto gekust



En nu zie ik hem dit weekend weer.... ik ben verliehiefd!!!! En hij ook, heeft hij vandaag verteld
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk
Alle reacties Link kopieren
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
😍💏😀 Heerlijk dit weer.
Oh, heeeeeeeeerlijk, dit soort topics!
Leuk hoor,geniet ervan!!!
Alle reacties Link kopieren
Oooh ik word heel blij hiervan, echt leuk om te lezen!

Ik heb morgen ook een date, hopen dat het net zo gaat als bij jou haha!
Alle reacties Link kopieren






superleuk dit te lezen!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Koekske, wat geweldig. Superleuk om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
@hertenkind, spannend!!! Vertel je hier hoe het was??
Alle reacties Link kopieren
quote:koekske73 schreef op 17 april 2014 @ 18:18:

@hertenkind, spannend!!! Vertel je hier hoe het was??



Ja is goed!

Ik ben echt mega zenuwachtig haha, dit is echt m'n eerste date ever omdat ik van m'n 14e tot een paar maanden geleden een relatie heb gehad, ik voel me echt een bakvis.
Alle reacties Link kopieren
Leuk koekske! Echt heel fijn voor je!

Ik app nog steeds met die ene man maar nog geen concrete afspraak gemaakt. Ik zie hem sowieso twee keer per week en hij is dan altijd erg enthousiast en ik ook.

Ik wacht het nog even af hoe het loopt en denk dag ik tzt dan een concreet voorstel doe. Maar wil liever dat dit van hem komt.

Hoe dan ook ik ben reuze nieuwsgierig waar dit heen gaat. En dat heb ik sinds ik vrijgezel ben niet gehad. Ik rende altijd heel hard weg als iemand alleen al hoi zei!
Alle reacties Link kopieren
@hertenkind dat is heel herkenbaar! Ik was ook heel erg zenuwachtig dit keer, alsof ik 16 was

Mijn date bekende dat hij het ook best spannend vond.



Weet je, ik val/viel altijd op hele knappe, wat autoritaire mannen (ik weet nu, na wat sessies bij een coach overigens ook waarom) en ik en heel bewust verder gaan kijken dan alleen uiterlijk.

En ik heb nu een leuk uitziende maar vooral belangstellende, lieve, grappige ma getroffen :-)



@meesje2010 Jij maakt het ook wel spannend Kom je hem tegen op je werk? Hoe lang hebben jullie 'al' contact?



Ik zie mijn date morgen weer....
Alle reacties Link kopieren
Ja spannend maar wel oké zo.

Het komt allemaal wel, traag is goed voor mij nu.
Alle reacties Link kopieren
Ontzettend leuk voor je, heerlijk, dit topic!

Wat ik me nog afvraag, misschien heb ik eroverheen gelezen: vond hij jou nou ook stiekem al leuk? Als jij geen stappen had ondernomen, was er dan niets gebeurd of wilde hij ook al stappen ondernemen?
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk verhaal om te lezen!

Geniet van de date morgen!
Alle reacties Link kopieren
En hoe was het dit weekend!?



Bij mij was de date ook heel leuk, we zaten zo lang te kletsen dat we allebei de laatste trein naar huis hadden

Woensdag zien we elkaar weer, ik begin een beetje vlinders te voelen..
Alle reacties Link kopieren
En, hoe was het?



Hertenkind: Leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Zo, even een updatje hoor.

Inmiddels zijn wel al een weekendje weg geweest samen ,wat echt geweldig was. Echt geweldig :-)



Nu is hij op vakantie en stiekem mis ik hem.

Maar hij mist mij ook dus ik krijg elke dag wel een lief berichtje.

Ben totally in love hahahaha. Heerlijk gevoel hoor :-)



Als hij weer terug is van vakantie brengt hij zijn kinderen naar zijn ex en komt hij 2 daagjes bij mij (ik heb dan ook de kinderen niet natuurlijk)



@Hertenkind; hoe is jullie 2e date geweest??



@Mees nog steeds lekker aan het appen?
Alle reacties Link kopieren
Ja nog steeds aan het appen, super gezellig!

Hij is betrokken en we hebben vrij veel raakvlakken.

We proberen een datum te prikken maar als ik de kinderen heb is hij vrij en als ik vrij ben heeft hij zijn kinderen.

We hebben nu een voorlopige data afgesproken, wacht nu of de oppas dan kan. Lastig zo hoor want belemmerd wel in het elkaar leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Koekse heb je nou verkering?
Alle reacties Link kopieren
Koekske: heerlijk zeg, geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Eh boerderijgeit.... ik denk het wel :-) :-)

Wat een giller he?



@Meesje ik ken het! Was bij ons ook wel even een dingetje. Gelukkig heb ik inmiddels 3 oppassen

Maar leuk, dat klinkt alsof jullie binnenkort dus ook echt gaan daten?



@Jeetjemina, dank je wel dat doe ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven