dwang tot vreemgaan

21-10-2016 10:39 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de "hulp" ik zal aan mijn Nederlands gaan werken voor mijn volgende topic
Mijn email

Mijn vriend

Het werk

Naderhand
Je zegt t al, jouw vriend is niet je type. Dus blijf je rondkijken naar jouw type. Totdat je jouw vriend dumpt voor "jouw type".
Drang niet dwang.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwigheid wordt ook snel oud, dus hou je broek maar aan.
Alle reacties Link kopieren
Ja meegemaakt. En nu eenmaal ouder zeg ik: er zijn simpelweg 2 smaken:

Uitmaken met je vriend en op ontdekkingstocht

Trouw blijven.



Er is geen tussenweg. Prent dat in je hoofd. Je bent anders een bedriegster, een onbetrouwbaar loeder. Is dat wat je voor je zelf wil?
Ik denk dat je een thrillseeker bent en moet nadenken of een relatie nu in je leven past. Volgens mij ben je nog niet uitgespeeld.
quote:zimi schreef op 21 oktober 2016 @ 10:44:

Drang niet dwang.VreemDgaan niet vreemgaan
Waarom het verhaal over zijn lichaam als het gaat om je eigen nieuwsgierigheid en drang naar spanning?
Alle reacties Link kopieren
Totaal off-topic maar Meds, je vecht tegen de bierkaai, over vijftig jaar zijn we ouderwets.



Ontopic; Kijken mag, aankomen niet. Mijn man kijkt wel eens naar andere vrouwen en ik kijk ook wel eens naar een andere man, hoewel dat wat minder vaak voorkomt, want van mijn type lopen er niet zoveel los rond .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 21 oktober 2016 @ 10:44:

Je zegt t al, jouw vriend is niet je type. Dus blijf je rondkijken naar jouw type. Totdat je jouw vriend dumpt voor "jouw type".



Dat is het denk ik niet. want de spanning die ik voel is puur seksueel. ik zie heel goed de fouten in iemand en denk ook nooit daar wil ik een relatie mee ofzo.

Er bestaan niemand die beter is als mijn vriend. Dat is het rare er aan in mijn ogen is hij perfect
quote:S-Meds schreef op 21 oktober 2016 @ 10:45:

[...]



VreemDgaan niet vreemgaanDoor "dwang" keek ik niet eens goed verder. Dacht dat het topic heel anders zou gaan n.a.v. de TT.
Alle reacties Link kopieren
Laat jouw vriend gaan ipv hem aan 't lijntje te houden zoals je nu doet.

Blijkbaar is hij jouw paar oude schoenen

terwijl jij rond shopt voor nieuwe?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
In jouw situatie in een bar werken zou mijn moeder "de kat op het spek binden" noemen.

Ga op zoek naar een andere baan of een andere vriend.
quote:zimi schreef op 21 oktober 2016 @ 10:47:

[...]





Door "dwang" keek ik niet eens goed verder. Dacht dat het topic heel anders zou gaan n.a.v. de TT.ik had er ook zin in maar het viel enorm tegen
Alle reacties Link kopieren
Laat je vriend een ander zoeken die wel van hem kan genieten. Bah.
quote:Ceylon schreef op 21 oktober 2016 @ 10:46:

Totaal off-topic maar Meds, je vecht tegen de bierkaai, over vijftig jaar zijn we ouderwets.



Ontopic; Kijken mag, aankomen niet. Mijn man kijkt wel eens naar andere vrouwen en ik kijk ook wel eens naar een andere man, hoewel dat wat minder vaak voorkomt, want van mijn type lopen er niet zoveel los rond .Nee ik geloof in taal en ook in de meeste jeugd. Komt allemaal goed
OP weg. Goed inzicht van de TO
Alle reacties Link kopieren
quote:girlpower1993 schreef op 21 oktober 2016 @ 10:47: de spanning die ik voel is puur seksueel

Praat met jouw vriend over jouw avontuurlijke drang.

Wie weet wil ook hij weleens 'n andere smaak proeven.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 21 oktober 2016 @ 10:52:

OP weg. Goed inzicht van de TOBully
Alle reacties Link kopieren
dat is snel gegaan,





en ik had een geweldig advies





dump je vriend en rotzooi lekker in de kroeg
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Ceylon schreef op 21 oktober 2016 @ 10:46:

Totaal off-topic maar Meds, je vecht tegen de bierkaai, over vijftig jaar zijn we ouderwets.



Ontopic; Kijken mag, aankomen niet. Mijn man kijkt wel eens naar andere vrouwen en ik kijk ook wel eens naar een andere man, hoewel dat wat minder vaak voorkomt, want van mijn type lopen er niet zoveel los rond .







Eens met de rest, maak het uit of blijf trouw. Ik denk dat dat eerste het beste is. Jij vindt je vriend niet aantrekkelijk, dus dikke kans dat jullie relatie uiteindelijk een broer-zus relatie wordt. Behalve het feit dat volgensmij niemand daar gelukkig van wordt, lijkt het me verschrikkelijk om te weten dat mijn partner mijn lichaam eigenlijk totaal niet aantrekkelijk vindt. En daardoor ook nog tijdens haar werk constant naar anderen zit te loeren met de gedachte "daar zou ik weleens wat mee willen afspreken".



Echt, je vriend verdient beter en als je echt zoveel om hem geeft zou jij het daar mee eens moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nou, wat jammer dat er zo gemekkerd wordt over taalfouten.



Ik denk dat dit gevoelens zijn die veel jongvolwassenen ervaren. En vind het jammer dat de TO zich nu weggejaagd voelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op die leeftijd ook die drang tot vreemdgaan vaak gevoeld. En denk dat het een combinatie was van de 2 dingen die de TO ook noemt: Enerzijds nieuwsgierig en nog niet uitgefladderd, anderzijds met een geweldige man zijn die het fysiek alleen net niet is.



Ik ben nu een stukje ouder. Ben vreemdgegaan in mijn jonge jaren en inmiddels al jaren samen met een andere man. Een man waar ik wél volledig van in vuur en vlam sta.



Ik zie het dus als een signaal én een stukje jeugdigheid in niet weten wat te doen met deze gevoelens.



Mocht je het nog lezen TO, misschien heb je toch nog iets aan mijn verhaal.
Ow... TO werd dus niet gedwongen tot vreemdgaan. Leek me een interessant topic, daarom spiekte ik even. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven