echtpaar, een leuk, de ander vervelend

18-10-2014 18:07 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was bevriend met een echtpaar en we gingen leuk met elkaar om, samen naar de film of uit eten, tripjes naar Antwerpen etc. etc.



Nu heb ik ze dit jaar al bijna het hele jaar niet gezien, de reden is, dat ik pro zwart piet dingetjes op mijn face-book gezet heb.



Hij is nl. tegen zp en vindt dat iedereen dat dan moet zijn. Haar interesseert het niet zoveel en zij is ook echt een leuk persoon.



Het is van hun kant uitgegaan dat ze niet meer over de vloer komen.



Maar nu, ik heb pas een leuk pup in huis, en nu willen ze ineens komen kijken, want ze houden enorm van dieren.



Gewoon weer doen en met ze omgaan, of zeggen, barst nu ook maar. Wat zouden jullie doen?
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
En de hoogst genoten opleiding is.......?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Laat je haar toch komen en hem niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:budapest schreef op 18 oktober 2014 @ 18:12:

Laat je haar toch komen en hem niet.zit ik idd over te denken
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
Wat een kleutergedrag.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je hebt leuke uitstapjes met dit stel kunnen maken in het verleden en verder hebben ze geen enkele verplichting naar jullie toe.



Jij ook niet naar hen.



Maar het staat je vrij ze een plezier te doen door je nieuwe hond te showen.
Ik vind het allemaal erg kinderachtig gedoe. Ik zou ze gewoon laten langskomen en kijken hoe het gaat.
Als ze niet meer wilden afspreken omdat jij pro-zwarte piet bent, zou ik het contact gewoon laten verwateren of de vriendschap alleen met haar voortzetten.
Alle reacties Link kopieren
Dus omdat iemand een andere mening heeft komen ze niet meer? Hoe oud zijn ze, veertien?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 18 oktober 2014 @ 18:21:

Als ze niet meer wilden afspreken omdat jij pro-zwarte piet bent, zou ik het contact gewoon laten verwateren of de vriendschap alleen met haar voortzetten.Het is ook niet alleen zwarte piet, hij gelooft ook in aliens, denkt dat vliegtuigstrepen een complot is om ons te vergiftigen,en denkt dat ebola niet echt is maar Amerika voert chemie warfare.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
quote:mienietjefietje schreef op 18 oktober 2014 @ 18:24:

[...]





Het is ook niet alleen zwarte piet, hij gelooft ook in aliens, denkt dat vliegtuigstrepen een complot is om ons te vergiftigen,en denkt dat ebola niet echt is maar Amerika voert chemie warfare.

Zo'n idioot liet ik echt niet gaan!!!





Daar zou ik de grootst mogelijke lol mee hebben joh!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 18 oktober 2014 @ 18:40:

[...]



Zo'n idioot liet ik echt niet gaan!!!





Daar zou ik de grootst mogelijke lol mee hebben joh!
Waarom kan je als vrienden geen meningsverschillen hebben en dat van elkaar accepteren?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ze samen komen zou ik wel eerst je hele huis volhangen met ZP poppen en tekeningen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Zwarte piet, wiedewiedewiet..ik hoor je wel, maar ik zie je niet.

.

En dan ga jij verstoppen....

Vind de hond ook leuk!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:mienietjefietje schreef op 18 oktober 2014 @ 18:24:

[...]





Het is ook niet alleen zwarte piet, hij gelooft ook in aliens, denkt dat vliegtuigstrepen een complot is om ons te vergiftigen,en denkt dat ebola niet echt is maar Amerika voert chemie warfare.En toen jullie nog samen uitgingen, had hij die ideeën nog niet? Dus dat is iets van de laatste paar maanden?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 18 oktober 2014 @ 18:51:

[...]





En toen jullie nog samen uitgingen, had hij die ideeën nog niet? Dus dat is iets van de laatste paar maanden?

Misschien heeft hij 'n hersentumor opgelopen? Schijnt dat je daar extreme karakterveranderingen van kan krijgen.



Als het altijd al zo'n weirdo was, snap ik uberhaupt niet waarom je er mee omging. Je hoeft niet met 'n koppel af te spreken als je alleen de vrouw (of alleen de man) ziet zitten als vriend.
Ik zou mijn hond in ieder geval Piet noemen als hij er is.
Alle reacties Link kopieren
Kleuter gedrag. Ik zou haar laten komen en hem niet.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
quote:mienietjefietje schreef op 18 oktober 2014 @ 18:24:

[...]





Het is ook niet alleen zwarte piet, hij gelooft ook in aliens, denkt dat vliegtuigstrepen een complot is om ons te vergiftigen,en denkt dat ebola niet echt is maar Amerika voert chemie warfare.Raad hem het viva forum aan en dan de pijler actueel.
Ye ken.
Wat voor kleur heeft de pup?
Alle reacties Link kopieren
Zwarte koningspoedel regelen ergens. Zwarte pietenpak aantrekken.

Niks over zeggen, gewoon koffie serveren.
Alle reacties Link kopieren
quote:n93 schreef op 18 oktober 2014 @ 18:47:

Waarom kan je als vrienden geen meningsverschillen hebben en dat van elkaar accepteren?



Dat zou in vriendschapsrelaties ook moeten kunnen alleen als er 1 is die dat continu tegenwerpt en aanvallend gaat reageren en nergens de grijze kant van wil inzien, noch de mening van een ander wil/kan accepteren, wordt het wel wat lastiger op den duur. Dan blijft het een oeverloze, en dus soms ook heel vervelende discussie worden. Een teflonrug kweken voor dit soort mensen lijkt me het devies.



TO, zou in het vervolg alleen met haar afspreken.



Mijn zwager is af en toe niet te pruimen over echt onbenullige zaken, vindt dat hij wél te allen tijde zijn mening mag ventileren tegen iedereen, onder het mom van, ik geef mijn mening of mengt zich ineens in een gesprek waar hij he-le-maal niet bij betrokken is maar zijdelings wat hoort. Doe je dat een keer terug is het hek van de dam en heb je je er niet mee te bemoeien. Heel vermoeiend dit soort mensen.
wij slapen nooit.
quote:Wardijntje schreef op 18 oktober 2014 @ 20:48:

Zwarte koningspoedel regelen ergens. Zwarte pietenpak aantrekken.

Niks over zeggen, gewoon koffie serveren.





Ontopic: ik zou ze gewoon laten komen, als zij nou graag willen. Misschien wordt het weer ouderwets gezellig. Zo nee, of komen er meer van die vage dingen als een soort van ruzie over een andere mening over Zwarte Piet dan zou ik het laten verwateren.
Waarom ken ik dat soort mensen niet in mijn omgeving en inderdaad, de naam van je hond ligt nu natuurlijk ook vast. Piet, vind het nu al een leuke naam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven