een relatie met veel jongere man !

01-06-2013 23:31 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben blij te zien dat er ook positieve reacties zijn. Kijk, ik had ook nooit gedacht dat het mij zou overkomen, maar het is dus wel gebeurd. En ja, ik denk er best wel aan dat er een groot leeftijdsverschil is ( wat ik hypocriet vind, is dat oudere mannen met jongere meiden helemaal als normaal beschouwd word, terwijl zij ook de vader van die meid kunnen zijn)

En al die vooroordelen, 46 oud!! wel ik zie er minstens 10 jaar jonger uit , en milf, niet alle jongere mannen gaan enkel met een oudere dame om op te scheppen.

We hebben ook totaal niet dat gevoel van leeftijdsverschil wanneer we samen zijn, hij is ook nog erg volwassen en we kunnen over alles praten. We hebben elkaar ondertussen natuurlijk terug gezien en een stap verder gegaan, en ik kan je zeggen dat het voor beiden de beste sex was die we ooit hadden niettegenstaande ik op dat vlak heel wat ervaring heb.

Ik besef me wel dat er niet echt en toekomst is , maar nu genieten we samen van de leuke en intieme momenten, en verder zien we wel wat de toekomst brengt
Alle reacties Link kopieren
En die opmerkingen van pedofilie vind ik er echt wel over, het gaat hier niet om een kind van 15 maar een jonge man van 24 jaar .
Alle reacties Link kopieren
Jullie moeten doen waar je je goed bij voelt. Houd er alleen wel rekening mee dat hij je vroeg of laat inruilt voor een 'vruchtbaar' exemplaar.
quote:nlies schreef op 01 juni 2013 @ 23:36:

Hij is volwassen, jij bent dat ook. Nou.. dat valt te bezien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Friedolientje schreef op 09 juni 2013 @ 20:15:

Jullie moeten doen waar je je goed bij voelt. Houd er alleen wel rekening mee dat hij je vroeg of laat inruilt voor een 'vruchtbaar' exemplaar.



Wat een reactie. Zou je dat ook zeggen tegen een jonge vrouw die geen kinderen kan krijgen, om wat voor reden dan ook? Dus tegen die jonge vrouw van 20 jaar zou je zeggen dat zij er maar rekening mee moet houden dat ze gedumpt zal worden voor een vrouw die wel kinderen kan krijgen? Het 'nut' van een vrouw is niet alleen de voortplanting. Een vrouw is meer dan alleen een baarmoeder, al zou je dat niet zeggen als je bepaalde reacties op dit forum leest.



En als jij oud wordt, kan je man ook net zo goed besluiten om een jongere blom te daten en jou aan de kant te zetten, zelfs al ben je jonger of even oud als hij. Er zijn er genoeg die van hun jongere vrouw scheiden en een relatie met een vrouw nemen die nog jonger is dan hun ex-vrouw. Wees dus maar niet te hard tegen die oudere vrouw die een relatie heeft met een jongere man, het kan jou net zo goed overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Nu heb ik niet alle paginas gelezen. Heb het meermaals meegemaakt dat er een veel jongere man mij leuk vond. Ze noemen dat ook wel een MILF dacht ik.

Ik wens je wel succes, voor mij zou het niets zijn. Zoek toch ook een gespreks partner. Moet ik niet het idee hebben met mijn zoon te spreken. Zit toch op een ander level kwa beleving en levens ervaring. Ik vergeet nooit meer dat gezichtje van een knul die achter mij aanzat toen ik hem vertelde, dat zijn moeder mijn klasgenote was ooit. Ik zou het dus nooit kunnen. Ik zie ze als jongeren kinderen. Ook al zijn ze over de twintig.

Maar succes!!
o god
Alle reacties Link kopieren
quote:felicity schreef op 11 juni 2013 @ 22:01:

[...]





Wat een reactie. Zou je dat ook zeggen tegen een jonge vrouw die geen kinderen kan krijgen, om wat voor reden dan ook? Dus tegen die jonge vrouw van 20 jaar zou je zeggen dat zij er maar rekening mee moet houden dat ze gedumpt zal worden voor een vrouw die wel kinderen kan krijgen? Het 'nut' van een vrouw is niet alleen de voortplanting. Een vrouw is meer dan alleen een baarmoeder, al zou je dat niet zeggen als je bepaalde reacties op dit forum leest.



En als jij oud wordt, kan je man ook net zo goed besluiten om een jongere blom te daten en jou aan de kant te zetten, zelfs al ben je jonger of even oud als hij. Er zijn er genoeg die van hun jongere vrouw scheiden en een relatie met een vrouw nemen die nog jonger is dan hun ex-vrouw. Wees dus maar niet te hard tegen die oudere vrouw die een relatie heeft met een jongere man, het kan jou net zo goed overkomen.Jeeez... issues? Het staat tussen aanhalingstekens... :-S
Ben je zijn moeder al tegen gekomen Natalietje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Friedolientje schreef op 09 juni 2013 @ 20:15:

Jullie moeten doen waar je je goed bij voelt. Houd er alleen wel rekening mee dat hij je vroeg of laat inruilt voor een 'vruchtbaar' exemplaar. jeez wat een dommigheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:natalietje schreef op 09 juni 2013 @ 20:04:

En die opmerkingen van pedofilie vind ik er echt wel over, het gaat hier niet om een kind van 15 maar een jonge man van 24 jaar .Dat gaat ook te ver, maar het voelt gewoon voor sommige mensen lekker om te kwetsen.
ik zou meer problemen hebben door het wonen in dezelfde straat. Het wordt hoogstwaarschijnlijk geen lange termijn relatie en dan blijf je elkaar wel steeds tegenkomen (inclusief zijn ouders)
Alle reacties Link kopieren
Jongens van in de 20 zijn op zich best geïnteresseerd in een sappig vrouwtje van tegen de 40. Het is interessant, lachen met je vrienden en je leert er nog eens wat van. Verwacht alleen niet dat je ermee oud kan worden, want op een gegeven moment is de lol er wel van af voor hem. Je wordt nou eenmaal ouder, en als hij 30 is en iedereen nog kan krijgen, ben jij 50 en een stuk minder fris.



Dat is ook het verschil met relaties tussen een oudere man en een jongere vrouw; die duren regelmatig wel een stuk langer. Jonge mannen gaan toch op een gegeven moment verder kijken. Vrouwen misschien ook wel, maar die hebben dan andere redenen om bij hun man te blijven.



Daarom zijn mensen ook meer 'veroordelend' tegenover relaties tussen jonge mannen en oudere vrouwen; ze weten dat het uiteindelijk geen stand houdt en dat het nu eigenlijk maar om 1 ding gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 13 juni 2013 @ 13:35:

Jongens van in de 20 zijn op zich best geïnteresseerd in een sappig vrouwtje van tegen de 40. Het is interessant, lachen met je vrienden en je leert er nog eens wat van. Verwacht alleen niet dat je ermee oud kan worden, want op een gegeven moment is de lol er wel van af voor hem. Je wordt nou eenmaal ouder, en als hij 30 is en iedereen nog kan krijgen, ben jij 50 en een stuk minder fris.



Dat is ook het verschil met relaties tussen een oudere man en een jongere vrouw; die duren regelmatig wel een stuk langer. Jonge mannen gaan toch op een gegeven moment verder kijken. Vrouwen misschien ook wel, maar die hebben dan andere redenen om bij hun man te blijven.



Daarom zijn mensen ook meer 'veroordelend' tegenover relaties tussen jonge mannen en oudere vrouwen; ze weten dat het uiteindelijk geen stand houdt en dat het nu eigenlijk maar om 1 ding gaat.







Wat een domme veroordelingen weer
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen de eerste en laatste bladzijde gelezen, maar jeetje, wat een bekrompen harde reacties!

Ik zie werkelijk het probleem (of het ranzige) er niet aan. De instelling van 'we zien wel' lijkt mij helemaal prima.

Dat van 'hij zou je zoon kunnen zijn' vink altijd zo'n non-argument. Hij is haar zoon niet, en ook geen vriend van hem.

Ik zeg: good for you. Jongens van die leeftijd zien er in mijn optiek toch vaak wel beter uit dan die van je eigen leeftijd, dus geniet er lekker van. Blijf eerlijk over elkaars gevoelens.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk ben jij een leuke ervaren sexpartner voor hem.. Ik ben ook in de veertig maar moet er niet aan denken om met een broekie van 24 te gaan.. Dat je zoon met een oudere vrouw gaat is al vaag maar dat jij dat na moet doen...



Aan je topicnaam te zien ben je mischien wat onrijp? Natalietje? Geestelijk past het ws wel.............
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 13 juni 2013 @ 23:57:

Waarschijnlijk ben jij een leuke ervaren sexpartner voor hem.. Ik ben ook in de veertig maar moet er niet aan denken om met een broekie van 24 te gaan.. Dat je zoon met een oudere vrouw gaat is al vaag maar dat jij dat na moet doen...



Aan je topicnaam te zien ben je mischien wat onrijp? Natalietje? Geestelijk past het ws wel.............Hoe voelt dat nu om zo verzuurd te zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat het moet kunnen. Als je mijn moeder was geweest en je zou met iemand van mijn leeftijd gaan, dan zou ik er wel moeite mee hebben (of mijn vader met een vriendin van 24). Maar als buitenstaander vind ik dat het gewoon kan als beide partijen het leuk hebben. Ben zelf 24 en vind genoeg mannen van in de veertig gewoon aantrekkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven